Een gelijkspel is ook goedquote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv verliest geen wedstrijd meer, let maar op.
Mag ik je glazen bol zo ook even lenen?quote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Tallie1982 het volgende:
1 keer gelijkspelen is ook goed.quote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Alizeequote:
quote:
Zeker. Onberekenbaar, een echte angstgegnerquote:Op zondag 15 april 2007 17:10 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord is wel een gevaarlijke outsider momenteel.
Verbeek klonk wel een partij strijdvaardig net op de radio.quote:Op zondag 15 april 2007 17:20 schreef cultheld het volgende:
Het gaat gewoon weer tussen Ajax en PSV. AZ gaat puntverlies lijden tegen Heerenveen. Ajax krijgt twee wedstrijden die ze m.i. sowieso winnen. Vitesse moet te pakken zijn in Eindhoven, maar Utrecht uit is vaak lastig.
Aha, je post aangepast. Dat is beterquote:Op zondag 15 april 2007 17:25 schreef Houniet het volgende:
doelpunten voor en tegen van melkaar aftrekken, dan kom je op een bapaalde punten aantal uit
Dacht dat het om doelpunten voor ging, paar keer gehoord. Daaran onderlinge resultaat.quote:Op zondag 15 april 2007 17:25 schreef Houniet het volgende:
doelpunten voor en tegen van melkaar aftrekken, dan kom je op een bapaalde punten aantal uit
AZ speelt thuis.quote:Op zondag 15 april 2007 20:06 schreef Tallie1982 het volgende:
En AZ haalt echt geen 3 punten uit bij Heerenveen
AZ wint het wel op doelsaldo jaquote:Op zondag 15 april 2007 17:30 schreef leolinedance het volgende:
Momenteel:
PSV +46
AZ +51
AJAX +44
AZ halen we beide niet meer in qua doelsaldo,lijkt me. Het wordt gewoon erg spannend!
quote:Wanneer in een competitie een of meer elftallen in aanmerking komen
voor een titel, promotie of degradatie is het doelsaldo beslissend,
indien het behaalde aantal punten gelijk is. Is het doelsaldo gelijk dan
is het aantal doelpunten voor beslissend. Is ook het aantal doelpunten
voor gelijk, dan wordt een beslissingswedstrijd of een beslissingswedstrijdenreeks
gespeeld.
Ik denk het ook. Ze zijn nog niet compleet uit de dip, maar goed genoeg om de overige wedstrijden nipt te winnen.quote:Op zondag 15 april 2007 21:53 schreef PJORourke het volgende:
Ik denk dat het gespeeld is. PSV geeft dit niet meer weg.
Het kan volgende week een heel mooi weekend voor ons worden. Het is niet ondenkbaar dat psv en az punten verspelen. Maar ik reken er niet meer op. Ik zie ons dan namelijk zo in Tilburg verliezen die week er op als we het in eigen hand hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 09:02 schreef Damzkieee het volgende:
Utrecht heeft de sleutel tot het kampioenschap, en misschien Heerenveen nog.
Ja, gezien het seizoen zou dat laatste nog wel eens kunnen ook. Vooral als Willem II nog kansen heeft.quote:Op maandag 16 april 2007 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het kan volgende week een heel mooi weekend voor ons worden. Het is niet ondenkbaar dat psv en az punten verspelen. Maar ik reken er niet meer op. Ik zie ons dan namelijk zo in Tilburg verliezen die week er op als we het in eigen hand hebben.
Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:37 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat het na dit weekend niet meer spannend is.
Met als gegeven dat AZ 5 goals meer heeft dan Ajax en ze gelijk staan.quote:Op zondag 22 april 2007 16:26 schreef Arcee het volgende:
Resterende wedstrijden top 3, 29-04 14:30 uur:
Excelsior - AZ
PSV - Vitesse
Willem II - Ajax
Nee die nacompetitie is al zeker.quote:Op zondag 22 april 2007 16:30 schreef JeroenV het volgende:
Het enige punt waar ik me aan vast kan houden als Ajax fan is dat Excelsior ook nog moet strijden voor nacompetitie volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |