Dat is vaak het probleem, best jong team en nog redelijk wisselvallig, sommige wedstrijden of delen van wedstrijden knokken ze voor elke meter, terwijl ze op het andere moment achteruit gaan voetballen zonder inspiratie. Maar goed, PSV lijkt me een aardige motivatie, vorig jaar thuis tegen PSV had was het ook maar net net.. ben benieuwdquote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En de inzet, is dat er nog een beetje? Want daarmee kan je PSV pijn doen. Dat zag je ook tegen NAC, toen dat wat minder werd bij hun kwam PSV terug in de wedstrijd.
Nee, Twente is echt een slecht presterende ploeg die dit seizoen niet met 1-0 van PSV heeft gewonnen...quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze hebben geen lastig programma meer. 3 punten is wel weinig natuurlijk
kijk de trainers..quote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, Twente is echt een slecht presterende ploeg die dit seizoen niet met 1-0 van PSV heeft gewonnen...
Nee, jij denkt dat Rutte zegt: Goh, PSV vrienden van mij, ik geef jullie gewoon de 3 punten die wij ook hard nodig hebben zodat jullie landskampioen worden!quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht het zeker niet
Als twente veel punten gaat verliezen welquote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
haha ze hebben ze na vandaag niet meer nodig sjors
Nou, nou niet zo negatief.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef appelsientje het volgende:
Spannend??
enige die het verdientquote:
Zou wel lachen zijn.quote:
Dat gun ik ze welquote:
Maak je maar niet te druk. Als PSV zo blijft spelen winnen jullie daar wel vanquote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wij spelen nog tegen 3 titelkanidatenAZ en PSV , en ook nog tegen FC Twente , ( op dit moment ) FC Twente in mindere mate )
Pisvee, origineelquote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef Jnk18 het volgende:
Ajax of AZ, zolang het maar geen Pisvee word
Maar dat heeft voor ons niet zoveel zin meerquote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maak je maar niet te druk. Als PSV zo blijft spelen winnen jullie daar wel van![]()
![]()
Als PSV kampioen wordt, vind ik toch dat ze vrij erg wisselvallig gespeeld hebben.quote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef Pritt het volgende:
Wie het ook word het is niet dat ze kunnen zeggen dat ze overduidelijk de beste van het seizoen zijn.
Degene is dan gewoon het minst wisselvallig van alle.
... is die na 34 matches (zoals onze zuiderburen het mooi zeggen) bovenaan staat.quote:
Op P2 staat een circustentquote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat gun ik ze wel![]()
![]()
Ajax heeft toch geen plaats om het te vieren , i.v.m met Koninginnedag / nacht( of ze moeten het weer op P2 vieren
)
doe maar weer zo jongenquote:
Stand nu:quote:Op maandag 9 april 2007 00:42 schreef MaxC het volgende:
Wie wordt kampioen van de Eredivisie?
30% Ajax
39% AZ
30% PSV
1166 antwoorden
Zelfs de poll is spannend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |