Twente kan dat ook nogquote:Op zondag 1 april 2007 20:48 schreef Dos37 het volgende:
Utreg kan Ajax straks het kampioenschap schenken
NEC en Vitesse ook. Voornamelijk op papier, althans.quote:
PSV heeft al vaker hulp van de tegenstander nodig.quote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef cultheld het volgende:
Utrecht is 110% anti-Ajax en die achterban ziet PSV liever kampioen worden dan Ajax. Als PSV op de laatste speeldag met een gelijkspel tegen Utrecht kampioen wordt, dan weet ik de eindstand al van tevoren
. Dat zou wel het mooiste kampioenschap zijn: Ik zie de frustratie nu al voor me
.
Winnen van NEC, Vitesse en Twente en gelijk spelen in Utrechtquote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PSV heeft al vaker hulp van de tegenstander nodig.
Een psv-waardig kampioenschapquote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef cultheld het volgende:
Utrecht is 110% anti-Ajax en die achterban ziet PSV liever kampioen worden dan Ajax. Als PSV op de laatste speeldag met een gelijkspel tegen Utrecht kampioen wordt, dan weet ik de eindstand al van tevoren
. Dat zou wel het mooiste kampioenschap zijn: Ik zie de frustratie nu al voor me
.
Twente thuis winnen jullie sowieso nietquote:Op zondag 1 april 2007 21:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Winnen van NEC, Vitesse en Twente en gelijk spelen in Utrecht.
Calimero praatquote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PSV heeft al vaker hulp van de tegenstander nodig.
En tegen twente is de buit ook al binnen vanwege Rutten. En bij NEC zit feyenoorder Mario Been, die ziet psv ook liever kampioen worden. Ah man dat kan niet misgaan voor jullie!quote:Op zondag 1 april 2007 21:06 schreef cultheld het volgende:
.
Nee, Groningen was gewoon duidelijkquote:Op zondag 1 april 2007 21:09 schreef Adidah het volgende:
[..]
Calimero praat![]()
. Maar even serieus. Ik denk niet dat Utrecht PSV zal gaan helpen door punten te schenken. De aanhang mag dan wel een bloedhekel hebben aan Ajax, maar de voetballers op het veld willen gewoon winnen van PSV. Iedereen wil winnen van de top clubs tenzij ze met een remise van degradatie gered kunnen worden.
En als ze die plek al binnen hebben gehaald tegen die tijd?quote:Op zondag 1 april 2007 21:13 schreef VoreG het volgende:
Heel leuk die complot theorie, Cult.
Je vergeet alleen dat Utrecht 10e staat en dus nog kans heeft op de playoffs. Die zullen echt niet de playoffs laten lopen, omdat Ajax kampioen kan worden.
Broer van dijk is super voor ajaxquote:Op zondag 1 april 2007 21:14 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Kruys, Vorm, Van Dijk, Schut en De Jong Ajax liever niet aan een titel helpen eerlijk gezegd. Die zijn allemaal zwaar anti-Ajax.
Dat was echt een droge actiequote:Op zondag 1 april 2007 21:14 schreef kevin6188 het volgende:
Wat betreft Groningen toen. Werd iederereen niet zo ongeveer boos op Kezman toen hij plotseling alleen op de keeper afging?
Gregoor van Dijk haat Ajaxquote:Op zondag 1 april 2007 21:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Broer van dijk is super voor ajax
Het maakt nogal een verschil als je zelf nergens meer voor speelt en Ajax een plezier kunt doen in de laatste fase van de competitie.quote:Op zondag 1 april 2007 21:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen heeft een hekel aan Ajax. Daarom laten de tegenstanders psv altijd winnen.
(oh nee wacht...)
Idd.. Premies for the winquote:Op zondag 1 april 2007 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
In jouw fantasie wereld wel ja. In de praktijk geven de spelers er geen zak om wie er kampioen wordt.
Op een paar gefrustreerde uitzonderingen na mischien.
Zo zijn Aissati, Rutten en Eijkelkamp er denk ik juist extra op gebrand om van PSV te winnen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
In jouw fantasie wereld wel ja. In de praktijk geven de spelers er geen zak om wie er kampioen wordt.
HTC denkt van welquote:Op zondag 1 april 2007 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Aissati niet hoor. Het bewijs is een interview van PSV TV met hem. Bakkal zegt dat ie professioneel genoeg is om voluit te spelen in Eindhoven maar Aissati zegt dat het een dilemma is omdat hij volgend jaar met PSV verzekerd van CL wil zijn.quote:Op zondag 1 april 2007 21:29 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zo zijn Aissati, Rutten en Eijkelkamp er denk ik juist extra op gebrand om van PSV te winnen.
PSV TVquote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati niet hoor. Het bewijs is een interview van PSV TV met hem. Bakkal zegt dat ie professioneel genoeg is om voluit te spelen in Eindhoven maar Aissati zegt dat het een dilemma is omdat hij volgend jaar met PSV verzekerd van CL wil zijn.
Geef Aissati eens ongelijk. Hij gaat na dit seizoen weer naar PSV, dus waarom zou hij Ajax een kampioenschap in de kaart spelen?quote:Op zondag 1 april 2007 21:33 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
PSV TV![]()
Dat is hetzelfde als Chavez/Hoessein op de staatsomroep![]()
Mwah, nee. NEC is niks meer tegenwoordigquote:Op zondag 1 april 2007 21:29 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Verwachten jullie volgende week al puntverlies voor PSV?
Bij dit PSV verwacht ik van alles, maar zeker niet op 100% een zege. Zou zomaar weer een gelijkspelltje kunnen worden.quote:Op zondag 1 april 2007 21:29 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Verwachten jullie volgende week al puntverlies voor PSV?
Nah, dan nog. Op PSV TV zal hij weinig anders zeggen dan dit. Zou het wel enorm triest vinden van hem als het echt zo gaat.quote:Op zondag 1 april 2007 21:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Geef Aissati eens ongelijk. Hij gaat na dit seizoen weer naar PSV, dus waarom zou hij Ajax een kampioenschap in de kaart spelen?
Ik vind dat je dat soort uitspraken als prof niet kunt maken. Dat je het denkt ok, maar raar om te zeggen.quote:Op zondag 1 april 2007 21:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati niet hoor. Het bewijs is een interview van PSV TV met hem. Bakkal zegt dat ie professioneel genoeg is om voluit te spelen in Eindhoven maar Aissati zegt dat het een dilemma is omdat hij volgend jaar met PSV verzekerd van CL wil zijn.
Hij zegt dat gewoon uit beleefdheid.quote:Op zondag 1 april 2007 21:37 schreef RayMania het volgende:
Het is te begrijpen, maar ik vind het wel onprofessioneel van Aissati dan.
Huntelaar scoorde bijvoorbeeld tegen Ajax in zijn laatste wedstrijd voor Heerenveen, terwijl Ajax het toen erg lastig had in de strijd om de CL-playoff-plaatsen. Kan mij voorstellen dat Huntelaar toen ook graag met Ajax Champions League zou willen spelen (wat er later ook uiteindelijk van kwam), toch gaf hij geen cadeautjes.
tegen wie ? weet je dat ook alquote:Op zondag 1 april 2007 21:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Psv speelt nog 2x gelijk.
Eén van de vier wedstrijden kan PSV in deze vorm makkelijk verliezenquote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze hebben geen lastig programma meer. 3 punten is wel weinig natuurlijk
2 gelijkspelen ook.quote:Op zondag 1 april 2007 21:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eén van de vier wedstrijden kan PSV in deze vorm makkelijk verliezen.
Tja, de laatste weken gaat het wel vrij belabberd. Toch staat het defensief nog aardig en worden er weinig kansen/goals weggeven, zo ook gister weer. Ajax en AZ hebben beide al gelijk gespeeld dit seizoen tegen NEC, dus wie weet, makkelijk zal het niet worden. NEC heeft pas 1 of 2 wedstrijden dit seizoen kansloos verloren, tegen FC Twente uit en tegen SC Heerenveenquote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij dit PSV verwacht ik van alles, maar zeker niet op 100% een zege. Zou zomaar weer een gelijkspelltje kunnen worden.
Wat denk je zelf btw? Denk dat jij NEC wat beter in kunt schatten dan ik.
En de inzet, is dat er nog een beetje? Want daarmee kan je PSV pijn doen. Dat zag je ook tegen NAC, toen dat wat minder werd bij hun kwam PSV terug in de wedstrijd.quote:Op zondag 1 april 2007 21:44 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Tja, de laatste weken gaat het wel vrij belabberd. Toch staat het defensief nog aardig en worden er weinig kansen/goals weggeven, zo ook gister weer. Ajax en AZ hebben beide al gelijk gespeeld dit seizoen tegen NEC, dus wie weet, makkelijk zal het niet worden. NEC heeft pas 1 of 2 wedstrijden dit seizoen kansloos verloren, tegen FC Twente uit en tegen SC Heerenveen
Volgende week.quote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie Ajax ook nog wel een keer dom puntverlies lijden eerlijk gezegd.
Dat is vaak het probleem, best jong team en nog redelijk wisselvallig, sommige wedstrijden of delen van wedstrijden knokken ze voor elke meter, terwijl ze op het andere moment achteruit gaan voetballen zonder inspiratie. Maar goed, PSV lijkt me een aardige motivatie, vorig jaar thuis tegen PSV had was het ook maar net net.. ben benieuwdquote:Op zondag 1 april 2007 21:46 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En de inzet, is dat er nog een beetje? Want daarmee kan je PSV pijn doen. Dat zag je ook tegen NAC, toen dat wat minder werd bij hun kwam PSV terug in de wedstrijd.
Nee, Twente is echt een slecht presterende ploeg die dit seizoen niet met 1-0 van PSV heeft gewonnen...quote:Op zondag 1 april 2007 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ze hebben geen lastig programma meer. 3 punten is wel weinig natuurlijk
kijk de trainers..quote:Op zondag 1 april 2007 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, Twente is echt een slecht presterende ploeg die dit seizoen niet met 1-0 van PSV heeft gewonnen...
Nee, jij denkt dat Rutte zegt: Goh, PSV vrienden van mij, ik geef jullie gewoon de 3 punten die wij ook hard nodig hebben zodat jullie landskampioen worden!quote:Op zondag 1 april 2007 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Dacht het zeker niet
Als twente veel punten gaat verliezen welquote:Op zondag 1 april 2007 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
haha ze hebben ze na vandaag niet meer nodig sjors
Nou, nou niet zo negatief.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef appelsientje het volgende:
Spannend??
enige die het verdientquote:
Zou wel lachen zijn.quote:
Dat gun ik ze welquote:
Maak je maar niet te druk. Als PSV zo blijft spelen winnen jullie daar wel vanquote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wij spelen nog tegen 3 titelkanidatenAZ en PSV , en ook nog tegen FC Twente , ( op dit moment ) FC Twente in mindere mate )
Pisvee, origineelquote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef Jnk18 het volgende:
Ajax of AZ, zolang het maar geen Pisvee word
Maar dat heeft voor ons niet zoveel zin meerquote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maak je maar niet te druk. Als PSV zo blijft spelen winnen jullie daar wel van![]()
![]()
Als PSV kampioen wordt, vind ik toch dat ze vrij erg wisselvallig gespeeld hebben.quote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef Pritt het volgende:
Wie het ook word het is niet dat ze kunnen zeggen dat ze overduidelijk de beste van het seizoen zijn.
Degene is dan gewoon het minst wisselvallig van alle.
... is die na 34 matches (zoals onze zuiderburen het mooi zeggen) bovenaan staat.quote:
Op P2 staat een circustentquote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat gun ik ze wel![]()
![]()
Ajax heeft toch geen plaats om het te vieren , i.v.m met Koninginnedag / nacht( of ze moeten het weer op P2 vieren
)
doe maar weer zo jongenquote:
Stand nu:quote:Op maandag 9 april 2007 00:42 schreef MaxC het volgende:
Wie wordt kampioen van de Eredivisie?
30% Ajax
39% AZ
30% PSV
1166 antwoorden
Zelfs de poll is spannend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |