Haar kleurloosheid.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:59 schreef avonne het volgende:
Sylvia met ????? wat is haar zwakke punt eigenlijk?
Nee de slimste daar in huis vroeg datquote:
Ze heeft inderdaad nog niets van haar moeder gehoord (ze konden ook geen contact met haar krijgen), maar haar (ex)vriend vertelde gisteren dat haar moeder er helemaal doorheen zit en dat ze zelfs haar telefoon had uitgezet.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef Pulu het volgende:
ff een domme vraag....waaruit hebben jullie kunnen opmaken dat Amanda's moeder haar ook heeft laten zitten?
je bedoelt electriciteitquote:Op zondag 11 februari 2007 17:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof een auto die ook op energie rijdt, Toyota Prius...
Ze rijdt hem waarschijnlijk toch gelijk in de prak. Nasty heeft een houding van ik eerst, maakt me niet uit of dat licht op rood staat, ik eerst, ik eerst, ik eerst.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:04 schreef Carlaa het volgende:
mijn laatste post in de vorige COS:
Dat bebiets om een auto.. ik zou dat mormel nog niet eens een tweedehands fiets geven. Daar wil je als bedrijf toch niet mee geassocieerd worden?
Haar handschrift ziet er net zo zielig en dom uit als ze zelf is.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Wireless het volgende:
Bried aan haar vriendin ofzo.
Ze hoopt op goed nieuws in de volgende brief van haar vriend.
[afbeelding]
Deb? =haar zusje.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
pfffffffffffffff wat een handschrift en taalgebruik, why am I not suprisedquote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
Waaruit blijkt dat, dat ze zich verdiept in Boedhisme?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Syl verdiept zich de laatste tijd in het boedhisme, dat is haar stille kracht...
Daar had ze het afgelopen nacht over met Huub in de jacuzzi, ze leest er nu ook een boek over...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat, dat ze zich verdiept in Boedhisme?
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Haar handschrift ziet er net zo zielig en dom uit als ze zelf is.
Tegen zdngmw zijn er weinig bestand, verder helemaal eens.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Lieve het volgende:
Ja, Sylvia... dat is een moeilijk te doorgronden mens.
Ze zou nog wel eens de allerbeste kanshebber kunnen zijn op winnen. En dat misgun ik haar absoluut niet.
Het is niet mijn grootste favoriet, maar ook totaal geen onaardige meid. Zou zelfs wel een vriendin van me kunnen zijn. Maar zeker weten doe je het niet bij haar. Is ze nou wel of niet een rots in de branding? Kun je haar nu wel of niet 100% vertrouwen? Ik denk van wel. Maar echt zeker weten? ? ?
Nee, zwakke punten heeft ze niet veel. Ze weet zich goed staande te houden. ( Natasia's aanvallen waren wel erg voor haar. Daar heeft ze het wel moeilijk mee gehad geloof ik. Meer de immorele kant van de aanvallen denk ik)
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hybride_auto
inkoppertje misschien?
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef Carlaa het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets: http://www.trapauto.com/sedan.htm
[afbeelding]
Valt ze misschien meteen wat sneller af.
Lekker akoestisch nummer zeg, All Falls Down...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lauren Hill?
Ze leest "een nieuwe aarde"quote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar had ze het afgelopen nacht over met Huub in de jacuzzi, ze leest er nu ook een boek over...
Mijn buurmeisje van 10 schrijft zo, en die krijgt op school te horen dat ze haar handschrift moet verbeteren omdat het er niet uitziet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
waar slaat dat nou op?
Het is een goed leesbaar handschrift, niets mis mee.
waar is je gevoel voor humor?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje van 10 schrijft zo, en die krijgt op school te horen dat ze haar handschrift moet verbeteren omdat het er niet uitziet.
En trouwens ik heb een hekel aan dat kind en dus ook aan haar handschrift. Mijn mening.![]()
![]()
Best knap dat ze kan schrijven! Had ik eerlijk gezegd niet achter haar gezocht! Als ik haar blije blik na een paar minuten met de brief van Rogier op schoot zag ? Toen dacht ik...hallo??? Wanneer snap je dat dit hogeschool relatie beeindigen is? Don't you get it??quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Pulu het volgende:
Zijn er grenzen aan Amanda afbranden?
Interessant, ga ik me ook maar eens in verdiepenquote:
sorry had mijn leesbrilleke niet opquote:
Ga dat eens effe gauw opzetten dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
sorry had mijn leesbrilleke niet op![]()
En dat proces, dat collectieve bewustzijnstransformatie gedoe... hoe gaat dat dan?quote:
Wat een dilemma.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef Lunaflame het volgende:
De streams zijn voor mij niet om aan te horen, op de ene hardcore en de andere het hysterische gepingel van brainless.
Is IITB een nieuwe naam? En wat betekent het. Heb nog niet alle cossen bijgelezen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Wat ben ik blij dat er weer 4 streams zijn, anders hadden we zeker weten weer naar die klote gitaar van IITB moeten luisteren![]()
Ik vind het nou niet bepaald een handschrift om over naar huis te schrijven...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
waar slaat dat nou op?
Het is een goed leesbaar handschrift, niets mis mee.
Insain In The Brain.......Braaajen dusquote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Is IITB een nieuwe naam? En wat betekent het. Heb nog niet alle cossen bijgelezen.
Denk dat Talpa/Tien ook wel blij zal zijn met iemand zoals Sylvia als winnaar. Als het programma afgelopen is, dan zal de winnaar waarschijnlijk wat promotie-activiteiten moeten gaan doen. Dat lijkt me vrij logisch omdat het format aan zoveel mogelijk landen verkocht moet worden. En Natasia, Huub en Brian zijn goed voor de kijkcijfers, maar zie jij die 3 het programma gaan promoten? Of iemand zoals Amanda? Als die wint sla je wel een modderfiguur.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Lieve het volgende:
Ja, Sylvia... dat is een moeilijk te doorgronden mens.
Ze zou nog wel eens de allerbeste kanshebber kunnen zijn op winnen. En dat misgun ik haar absoluut niet.
Das nou het lullige , ze schrijft WEL naar huisquote:Op zondag 11 februari 2007 17:30 schreef freekdeoude het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet bepaald een handschrift om over naar huis te schrijven...
Valt wel mee vindt ik. In dit computer tijdperk heeft een hele generatie een waardeloos handschrift, dus zo slecht is het nou ook weer niet voor iemand van 19 jaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:30 schreef freekdeoude het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet bepaald een handschrift om over naar huis te schrijven...
Ok, thanx, klinkt wel goed en heeeel toepasselijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Insain In The Brain.......Braaajen dus![]()
Ze willen weekopdrachten!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk gesprek s3 en s4
quote:
Heeft Huub wel de goede beelden terug gekeken ?quote:
Jep, alleen vind ik Huub niet zo slim dat hij daar aan mee werkt. Zeker zo'n regel van unaniem -1 waar je dus aan koppels niet genoeg hebt, kan hem de kop kosten. Wat kan hem het nou schelen of hij daar 2 jaar zit. Dit is alleen Bart in de hand spelen en hij gaat Huub en Syl echt niet dekken als het er op aan komt... en Brian, Amanda en Natasia zijn zowiezo met z'n 3-en.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef _Boo_ het volgende:
waar zijn ze nou mee bezig? het herschrijven van de spelregels
Misschien denkt ze met haar verwrongen geest dat zo'n uitspraak wel heftig, of geil gevonden zal worden; girrl power weetjewel; dat ze er mee scóórt.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef Cungy het volgende:
Ik lees net dat Fantasia seks meer mist dan haar kinderen?
Dat gedoe met die populariteitspoll is eventueel wel in z'n voordeel. Maar is dit nu hypothetisch of is het wel mogelijk dat de bewoners inbreng hebben op dit soort zaken?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, alleen vind ik Huub niet zo slim dat hij daar aan mee werkt. Zeker zo'n regel van unaniem -1 waar je dus aan koppels niet genoeg hebt, kan hem de kop kosten. Wat kan hem het nou schelen of hij daar 2 jaar zit. Dit is alleen Bart in de hand spelen en hij gaat Huub en Syl echt niet dekken als het er op aan komt... en Brian, Amanda en Natasia zijn zowiezo met z'n 3-en.
Bedankt Gert: Ik was net aan het kokenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien denkt ze met haar verwrongen geest dat zo'n uitspraak wel heftig, of geil gevonden zal worden; girrl power weetjewel; dat ze er mee scóórt.
Ze weet niet (of wil niet weten) dat de combinatie 'Natasia' en 'sex' een onmiddelijke diepe walging oproept bij DGK-volgers, en dat de manier waarop ze haar kinderen laat stikken weerzinwekkend gevonden wordt.![]()
Denk dat de redactie daar ook niet op zit te wachten.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, alleen vind ik Huub niet zo slim dat hij daar aan mee werkt. Zeker zo'n regel van unaniem -1 waar je dus aan koppels niet genoeg hebt, kan hem de kop kosten. Wat kan hem het nou schelen of hij daar 2 jaar zit. Dit is alleen Bart in de hand spelen en hij gaat Huub en Syl echt niet dekken als het er op aan komt... en Brian, Amanda en Natasia zijn zowiezo met z'n 3-en.
Zeiden ze dat?quote:
Tijdens de laatste bespreking is er wel zoiets gesuggereerd dat ze met ideeën mochten komen dacht ik op te maken aan de flarden die de bewoners hebben laten vallen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:49 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat gedoe met die populariteitspoll is eventueel wel in z'n voordeel. Maar is dit nu hypothetisch of is het wel mogelijk dat de bewoners inbreng hebben op dit soort zaken?
Ik denk dat ze de ideeën beter aan de Fokkers over kunnen laten.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tijdens de laatste bespreking is er wel zoiets gesuggereerd dat ze met ideeën mochten komen dacht ik op te maken aan de flarden die de bewoners hebben laten vallen.
Nee, een eigen geschreven brief in de brievenbus stoppen zodat hij kan worden opgehaald door de redactie.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef 2live het volgende:
uhh? brief lezen en dan terug in de brievenbus stoppen?
Ja ik zapte meteen naar die stream................dacht post, actie....................helaasquote:Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef 2live het volgende:
uhh? brief lezen en dan terug in de brievenbus stoppen?
zal die nooit voor mekaar krijgen, de andere bewoners weten hoe popi huub is en die zullen zich daar tegen verzetten, begrijp nog steeds niet dat het niet doordringt bij huub dat hij juist bart niet moet vertrouwen, die steekt plotseling een mes in je rug, absoluut niet te vertrouwenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:01 schreef 2live het volgende:
huub wil de populariteitspoll een rol laten spelen [zoals bij angelique]
of juist imumitiet als je hem wint.
Ik hoop juist niet dat de winnaar van externe factoren gaan afhangen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:01 schreef 2live het volgende:
huub wil de populariteitspoll een rol laten spelen [zoals bij angelique]
of juist imumitiet als je hem wint.
Bart speelt wel het spel, zoals je het ook uiteindelijk allemaal moet spelen. Het wordt anders wel een heel langdurig verhaal. Niet te vertrouwen zijn imo brian en natasia, dat is van een heel andere orde.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zal die nooit voor mekaar krijgen, de andere bewoners weten hoe popi huub is en die zullen zich daar tegen verzetten, begrijp nog steeds niet dat het niet doordringt bij huub dat hij juist bart niet moet vertrouwen, die steekt plotseling een mes in je rug, absoluut niet te vertrouwen
niet tegen jou in het bijzonder, maar tegen iedereen die klaagt dat het saai isquote:Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef Sonique het volgende:
Een versnelling van het proces hoeft van mij niet zo, wat meer leven in de brouwerij des te meer.
Maar zie je dan niet dan Huub Bart juist precies aan het bespelen is op het zwakke punt.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zal die nooit voor mekaar krijgen, de andere bewoners weten hoe popi huub is en die zullen zich daar tegen verzetten, begrijp nog steeds niet dat het niet doordringt bij huub dat hij juist bart niet moet vertrouwen, die steekt plotseling een mes in je rug, absoluut niet te vertrouwen
Sylvia heeft een zwak voor Huubquote:Op zondag 11 februari 2007 16:59 schreef avonne het volgende:
Vrij naar "An Inconveniant Truth" in de hoop op enkele confronterende situaties
Amanda met haar dumpbrief
Natasia met haar ego
Brian met zijn intellect
Bart met zijn dubbelspel
Huub met zijn alcohol
Sylvia met ????? wat is haar zwakke punt eigenlijk?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
niet tegen jou in het bijzonder, maar tegen iedereen die klaagt dat het saai is
Bij elk kwartiertje dat er niets gebeurt duiken er mensen op die klagen dat het zo saai is.
Ik snap dat niet.
Je kunt toch niet van mensen verwachten dat ze 24 uur per dag bekvechten, plannen smeden of interessante dingen doen?
Persoonlijk vind ik dat er juist heel veel gebeurt op een dag. Hun dagprogramma zit meestal nokkie vol, en er zijn ook elke dag ruzies. Een normaal mens zou allang afhaken en 3 dagen in bed blijven van de druk.
Het kan echt niet drukker of actiever dan dat het nu is.
nataaaaaaaaasiaquote:Op zondag 11 februari 2007 18:13 schreef noa84 het volgende:
Over wie hadden ze het nou, met die briefjes enzo?
Oh, is die zo sneaky dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Herma, de schoonmaakster
Ja maar niet van Herman maar van Herma, de dame van de huishoudingquote:Op zondag 11 februari 2007 18:12 schreef ruby het volgende:
Ik mis wat... Wat zei Huub nou over Natasia? Dat ze briefjes krijgt van ene Herman?
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef Nasp het volgende:
oow . Daarom heeft Herma zo'n hoog raar kapsel. Zitten allemaal briefjes in verstopt.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef Nasp het volgende:
oow . Daarom heeft Herma zo'n hoog raar kapsel. Zitten allemaal briefjes in verstopt.![]()
Ow ja, natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja maar niet van Herman maar van Herma, de dame van de huishouding
MEt saai bedoel ik niet dat er op een dag niets gebeurt... Dat dagprogramma zal me een worst weze, daar kijk ik niet voor. Met saai bedoel ik meer dat het spel niet loopt. Het spel ligt stil als het aan de meerderheid ligt. Het zijn juist Huub en in mindere mate Bart die voor die flow zorgen. (Nathanael was master hierin imo) En dus daarom voor mij leuk om te volgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
niet tegen jou in het bijzonder, maar tegen iedereen die klaagt dat het saai is
Bij elk kwartiertje dat er niets gebeurt duiken er mensen op die klagen dat het zo saai is.
Ik snap dat niet.
Je kunt toch niet van mensen verwachten dat ze 24 uur per dag bekvechten, plannen smeden of interessante dingen doen?
Persoonlijk vind ik dat er juist heel veel gebeurt op een dag. Hun dagprogramma zit meestal nokkie vol, en er zijn ook elke dag ruzies. Een normaal mens zou allang afhaken en 3 dagen in bed blijven van de druk.
Het kan echt niet drukker of actiever dan dat het nu is.
En "saai" zou ik het ook zeker niet noemen, want dan zou ik wel véél minder kijken op een dag.
(ik laat nu de afgelopen week met 5 druiloren als bewoners even buiten beschouwing)
Ja daar hoor je niks meer over he. Wilgo had wel gezegd dat hij geen publiciteit meer wilde, dus misschien is er met hem alleen contact via achter.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:22 schreef Ebinas het volgende:
Heeft Natasia de laatste weken nog wat gehoord van Wilgo?
Brief of telefoon?
Ja, dat deel heb je gelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het spel ligt stil als het aan de meerderheid ligt. . En dus noem ik het saai.
Dat aanbiddersverhaal... ik vraag me echt af wat en wie daarmee wordt bedoelt. en het is absoluut niet zomaar een geintje, zoals ze erover 'sprak' (liplezen vereist) met Patricia was het een moeilijke kwestie; ik haalde eruit dat Natasia verliefd op iemand was. Ik kon zien dat ze zei 'Niet Wilgo...' En dat ze er veel last van had.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow ja, natuurlijk.![]()
Ik dacht het een aanbidder van Natasia was van "achter".
Een brief afgelopen week, maar daar hoor je haar niet over. Die is vast niet blij.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:25 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ja daar hoor je niks meer over he. Wilgo had wel gezegd dat hij geen publiciteit meer wilde, dus misschien is er met hem alleen contact via achter.
Dat noemen ze een vetschortquote:Op zondag 11 februari 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
Gadverdamme, die buik van Natasia swabbert gewoon heen en weer bij elke voetstap.....![]()
![]()
Huub een paar uur eerder tegen Sylvia "Weet je wat je moet doen als je het niet leuk vindt...... Naar huis gaan!!"quote:Op zondag 11 februari 2007 18:31 schreef Sonique het volgende:
Huub tegen Amanda: 'Weet je wat je moet doen als je het echt niet lekker vindt......... Naar huis gaan!!'
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:35 schreef Vector_SLD het volgende:
18:00 - Heel mooi Brian! Echt top!
Dat Brian al een tijdje gitaarles volgt, is nog steeds niet te merken aan zijn spel. Hoe hij het volhoudt om iedere dag, de hele dag door, dezelfde drie akkoorden te spelen, blijft een wonder. Misschien moet je je ambities ergens anders zoeken Brian!
Hulde aan de redactie
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:35 schreef Vector_SLD het volgende:
18:00 - Heel mooi Brian! Echt top!
Dat Brian al een tijdje gitaarles volgt, is nog steeds niet te merken aan zijn spel. Hoe hij het volhoudt om iedere dag, de hele dag door, dezelfde drie akkoorden te spelen, blijft een wonder. Misschien moet je je ambities ergens anders zoeken Brian!
Hulde aan de redactie
Natasia weet dus echt niet wat ze wil, en nee, Volkwagen heeft nog geen hybride.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Sporti het volgende:
Natasia: ik wil een Hybride lekker hoog op de weg![]()
Inderdaad, zelfs op het kenteken staat bij brandstof: E/B (Elektriciteit/Benzine)quote:Op zondag 11 februari 2007 17:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik geloof een auto die ook op energie elektriciteit rijdt, Toyota Prius...
Valt me op dat ze dat in het programma ook doen, 'miljonair' en 'stijl' of 'klasse' over een kam scheren. Volgens mij gaat miljonair alleen maar over het geld dat je bezit, niet of je ook klasse hebt. Gaat wel vaker niet samen...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:37 schreef Lieve het volgende:
Dat moet miljonair worden? Pleebeejer miljonair.
Zou ze weten wat unaniem is???quote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef snetje het volgende:
geweldig dat zonet even aan amanda wordt uitgelegd wat het unaniem uitstemmen van een miljonair elke laatste donderdag van de maand inhoud ..... blijkbaar wist ze het nog niet![]()
![]()
![]()
Kijk naar de Nouveau Riche, daar zie ik idd geen klasse bij.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:42 schreef noa84 het volgende:
[..]
Valt me op dat ze dat in het programma ook doen, 'miljonair' en 'stijl' of 'klasse' over een kam scheren. Volgens mij gaat miljonair alleen maar over het geld dat je bezit, niet of je ook klasse hebt. Gaat wel vaker niet samen...
Sjeesus, wat een arrogant geldwolfje.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef Sporti het volgende:
Huub: ik zit hier nu alweer 3 dagen lekker hoor weer 3000 euro verdiend
Gokje? Nope.quote:
De Nouveau Riche is een klasse!quote:Op zondag 11 februari 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk naar de Nouveau Riche, daar zie ik idd geen klasse bij.
Hebben ze een speciaal tarief daar ofzo???quote:Op zondag 11 februari 2007 18:26 schreef BwennieBren het volgende:
Ik zit net naar Brian en Amanda te luisteren en van de 50.000 (van de 100.000) heeft ie minus 15% kansspelbelasting ontvangen...geld is ook al op, zegt hij dan
Ze is 26 februari jarig.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:43 schreef Kinga het volgende:
wanneer is die troela jarig????
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef Ning het volgende:
Amanda ziet op het rooster dat ze morgen taarten gaan bakken. “Dan kunnen we de strijd weer aangaan!”, roept ze tegen Bart, waarvan ze een aantal dagen geleden heeft gewonnen met appeltaart bakken. “Dat heb je te danken aan je borsten!”, bemoeit Huub zich ermee. “Het is bewezen dat als mannen een beoordeling maken, ze vrouwen met grote borsten zo’n tweetiende extra geven!” Bart begrijpt Huubs grap en gaat mee in het verhaal, maar Amanda weet niet wat ze hoort: “Echt?”
Bron talpa
Welke klasse? Hoogblonde( dames )met een hoog PC Hooftgehalte en mannelijke rollmodels ala David Beckhamquote:
kweetnie... dat zei Brian dus....quote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze een speciaal tarief daar ofzo???
Kansspelbelasting is 29%
Zou wel heel vaag zijn als daar een verdeelsleutel over 2 jaar of over het feit dat hij maar 50.000 ipv 100.000 kreeg op toegepast zou zijn.![]()
in een hummer...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke klasse? Hoogblonde( dames )met een hoog PC Hooftgehalte en mannelijke rollmodels ala David Beckham![]()
![]()
![]()
Die bedoel ik!quote:Op zondag 11 februari 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke klasse? Hoogblonde( dames )met een hoog PC Hooftgehalte en mannelijke rollmodels ala David Beckham![]()
![]()
![]()
Papegaaiquote:Op zondag 11 februari 2007 18:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Van de Tien site:
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:42 schreef noa84 het volgende:
Valt me op dat ze dat in het programma ook doen, 'miljonair' en 'stijl' of 'klasse' over een kam scheren. Volgens mij gaat miljonair alleen maar over het geld dat je bezit, niet of je ook klasse hebt. Gaat wel vaker niet samen...
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, dat is waar. Zonder Huub gebeurt er veel meer in de villaquote:Op zondag 11 februari 2007 18:54 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Papegaaiwakker worden!
on topic: Huub is saai
Brian zegt wel meer, linkmiegel 1e klas.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:53 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
kweetnie... dat zei Brian dus....
En Mama hoopt nog lekker heel erg lang zonder jullie verder te kunnen leven.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:56 schreef 2live het volgende:
kortom mama heeft zich prima vermaakt ZONDER JULLIE!!!
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Mama hoopt nog lekker heel erg lang zonder jullie verder te kunnen leven.
Als abortus nu nog zou mogen, zou mama het wel degelijk overwegen.
Dit is bijna te leuk om haar eruit te stemmen.... Nog dommer dan Natasia, wie had dat kunnen bedenken?!quote:Op zondag 11 februari 2007 18:46 schreef snetje het volgende:
geweldig dat zonet even aan amanda wordt uitgelegd wat het unaniem uitstemmen van een miljonair elke laatste donderdag van de maand inhoud ..... blijkbaar wist ze het nog niet![]()
![]()
![]()
Daar ben ik inmiddels ook achtergekomen jaquote:Op zondag 11 februari 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian zegt wel meer, linkmiegel 1e klas.
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Zonder Huub gebeurt er veel meer in de villa
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
stembanda dreigde tegen huub ook een keer "ik ga jou eruit stemmen"..... oeh eng...quote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is bijna te leuk om haar eruit te stemmen.... Nog dommer dan Natasia, wie had dat kunnen bedenken?!
*Hoopt nog steeds stiekem dat Amanda de boel verschrikkelijk in de zeik loopt te nemen en op een gegeven moment even compleet met Brian afrekent..... en met diezelfde move Natasia ook ff finaal onderuit haalt.
Wellicht had ik het andere bericht moeten quotenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels ook achtergekomen ja, maar de bedoeling is toch dat we hier neerzetten wat ze zeggen?
![]()
En ik overweeg of ik papa ook niet bij het vuilnis ga zetten, zodat ik straks met een lekker knulletje in de villa kan gaan wonen. En heeeel mss lees ik dan nog wel eens voor de webcam voor, maaaaaarrrr alleen als jullie niet zeuren.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kan 'm de hele dag door blijven quoten met z'n scherpe tong.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:00 schreef Ebinas het volgende:
Huub: Hoe NL ook ging staan, als Benji met zijn kerstpakje aan
![]()
Ja, en ze worden kennelijk nog door geile vriendjes gesponsord om dat in stand te houden ookquote:Op zondag 11 februari 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
Allemaal even hoerig en ordinair.....Tijgerbikini, Tijgerpumps, Grote ringoorbellen, Nep-paardehaar.......pffffff ik wist niet dat zulke mensen bestonden......![]()
![]()
Helemaal mee eens . Hellaas zijn ze er te dom en lui voorquote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef Mika25 het volgende:
Hoewel ik weekopdrachten van enig niveau wel vindt passen in het DGK concept, verbaas ik me over het gebrek van enige vorm van initiatief van de bewoners. Is het nou echt zo moeilijk om wat bezigheden te bedenken? Ze hebben daar zo ongelooflijk veel mogelijkheden...
Wat leuk zou zijn voor bijvoorbeeld Sylvia is een of ander socialisatie projectje voor blinde-geleide honden, die moeten altijd eerst gesocialiseerd worden voordat hun opleiding begint. DGK_REDAKTIE: speel dat idee eens discreet door
Natasia houd van koken, en hoewel ze wel eens recepten opschrijft doet ze er weinig mee, ze kan eventueel een kookboek gaan uitbrengen, daar zullen heus wel middelen voor zijn.
Huub en Bart (nou, eigenlijk vooral Huub) hadden al het idee om ene soort van pokertoernooi te organiseren, maar verder dan een vaag idee is het niet gekomen.
Amanda wilt in het huis wat doelen bereiken, maar volgens mij veranderen die doelen elke dag. Misschien moet ze eens ophouden met naar Brainless te luisteren anders gaat ze dezelfde richten als Nena uit...
Tja, ik wel, kijk maar om je heen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
Allemaal even hoerig en ordinair.....Tijgerbikini, Tijgerpumps, Grote ringoorbellen, Nep-paardehaar.......pffffff ik wist niet dat zulke mensen bestonden......![]()
![]()
Vooralsnog denk ik het 2e.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik begin voorzichtig te twijfelen aan Huub. Hij lijd al sinds zijn terugkomst aan zelfoverschatting en lijkt meer bezig met zijn image dan met het spel. Een andere optie is dat hij het spel werkelijk waar subliem speelt en Brian en of Natasia vandaag of morgen een genadeloos hard mes in de rug steekt. Twijfel.
Ik vind dat Huub zichzelf beter in de hand heeft, zich niet meer zo laat kennen in discussies. Of zou dat het gebrek aan alcohol zijn? En is ie weer terug bij af over 2 weken als hij weer mag drinken....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik begin voorzichtig te twijfelen aan Huub. Hij lijd al sinds zijn terugkomst aan zelfoverschatting en lijkt meer bezig met zijn image dan met het spel. Een andere optie is dat hij het spel werkelijk waar subliem speelt en Brian en of Natasia vandaag of morgen een genadeloos hard mes in de rug steekt. Twijfel.
Ik ben hetv oor een groot gedeelte met je eens, maar er zijn toch ook veel worsten voorgehouden. Kijk naar het Marathonporject van Ilona, ze kreeg geen poot aan de grond, alles kon of mocht niet, totaal geen backing dus.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef Mika25 het volgende:
Hoewel ik weekopdrachten van enig niveau wel vindt passen in het DGK concept, verbaas ik me over het gebrek van enige vorm van initiatief van de bewoners. Is het nou echt zo moeilijk om wat bezigheden te bedenken? Ze hebben daar zo ongelooflijk veel mogelijkheden...
Wat leuk zou zijn voor bijvoorbeeld Sylvia is een of ander socialisatie projectje voor blinde-geleide honden, die moeten altijd eerst gesocialiseerd worden voordat hun opleiding begint. DGK_REDAKTIE: speel dat idee eens discreet door
Natasia houd van koken, en hoewel ze wel eens recepten opschrijft doet ze er weinig mee, ze kan eventueel een kookboek gaan uitbrengen, daar zullen heus wel middelen voor zijn.
Huub en Bart (nou, eigenlijk vooral Huub) hadden al het idee om ene soort van pokertoernooi te organiseren, maar verder dan een vaag idee is het niet gekomen.
Amanda wilt in het huis wat doelen bereiken, maar volgens mij veranderen die doelen elke dag. Misschien moet ze eens ophouden met naar Brainless te luisteren anders gaat ze dezelfde richten als Nena uit...
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef snkr-xxx het volgende:
gaat amanda nou met make up onder de zonnebank liggen? die bende moet je toch van te voren van je gezicht halen??
Huub heeft de forums doorgelezen, hij weet wat voor mensen Natasia en Brian zijn. Hij zal heus wel een plan hebben. Maar misschien moet ie het even wat rustig aan doen. Hij zei al tegen Sylvia dat hij "iets" niet "mocht" doen tegen Natasia ofzo, ik weet niet precies in welke context dat was...Maar dat hij ineens vriendjes met Natasia en Brian wilt zijn lijkt me zeer sterk...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
En er dan minder uit te zien nu ze weet dat die cameras haar nipslip close-up nemenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef snkr-xxx het volgende:
gaat amanda nou met make up onder de zonnebank liggen? die bende moet je toch van te voren van je gezicht halen??
Ken je de Veerkampjes niet?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Huub is inderdaad kalmer en beheerster. Of dit het gebrek aan alcohol is of wellicht toch nieuw verworven inzichten tijdens zijn "vakantie" weten we pas over twee weken.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:05 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Ik vind dat Huub zichzelf beter in de hand heeft, zich niet meer zo laat kennen in discussies. Of zou dat het gebrek aan alcohol zijn? En is ie weer terug bij af over 2 weken als hij weer mag drinken....
je zal maar moeten onthouden waar wat moet. nu hoeft ze het alleen nog maar in te kleuren,quote:geweldig. heeft ze dadelijk een heel patroon op d'r gezicht. ...al zal je daar toch weinig van zien want ze smeert dat spul er weer op
Ze nemen inderdaad een te afwachtende houding aan, kon je aan Ilona ook goed zien; al was ze kreupel, waarom zou je niet iets kunnen organiseren zoals een aerobicmarathon? Je kan daar toch alleen maar bellen, dat kan ook op krukken. Maar nee, direct opgeven.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Helemaal mee eens . Hellaas zijn ze er te dom en lui voor![]()
Tiis niet anders.....
bluf!quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef Soury het volgende:
Een kleding lijn (voor die troela die bont draagt) En een leuke bodypaint voor Amanda en Brian (!)
Of een kalender (van mei tot mei wel te verstaan) Naakte dozoo's daar zitten we op te wachten
Miika25 toch ? Moet eerlijk bekennen datals die TRUT iets voor dieren willt doen dan wurg ik haar persoonlijk ...
Hij wilde meteen de eerste nacht Natasia wakker maken (door op haar bed te gaan springen ofzo)...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij zei al tegen Sylvia dat hij "iets" niet "mocht" doen tegen Natasia ofzo, ik weet niet precies in welke context dat was...Maar dat hij ineens vriendjes met Natasia en Brian wilt zijn lijkt me zeer sterk...
aan dat laatste moest ik ook al denken. na uitgebreide studie van youtube en fok, heeft hij wellicht door dat dat een zwakke kant van hem was. en ook uit gesprekken met vrienden en familiequote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Huub is inderdaad kalmer en beheerster. Of dit het gebrek aan alcohol is of wellicht toch nieuw verworven inzichten tijdens zijn "vakantie" weten we pas over twee weken.
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
je zal maar moeten onthouden waar wat moet. nu hoeft ze het alleen nog maar in te kleuren,
Uhmz, mijn idee voor blinde geleide hond was voor Sylvia (uiteraard), leuk om haar met zo'n puppy bezig te zien, zorgt voor mooie tv-beelden en verhoogt haar populariteit bij de tv-kijkersquote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef Soury het volgende:
Een kleding lijn (voor die troela die bont draagt) En een leuke bodypaint voor Amanda en Brian (!)
Of een kalender (van mei tot mei wel te verstaan) Naakte dozoo's daar zitten we op te wachten
Miika25 toch ? Moet eerlijk bekennen datals die TRUT iets voor dieren willt doen dan wurg ik haar persoonlijk ...
Even offtopic: je kan iemand makkelijk quoten door opquote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
je zal maar moeten onthouden waar wat moet. nu hoeft ze het alleen nog maar in te kleuren,
Shit je hebt gelijk . Ik verlaag me niet naar dat niveau. Zal in ieder geval noooooit een vriiedin van me zijn, Of een vage kennis i dit gevalquote:
Met Natasia in ieder geval niet, dat is duidelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:07 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub heeft de forums doorgelezen, hij weet wat voor mensen Natasia en Brian zijn. Hij zal heus wel een plan hebben. Maar misschien moet ie het even wat rustig aan doen. Hij zei al tegen Sylvia dat hij "iets" niet "mocht" doen tegen Natasia ofzo, ik weet niet precies in welke context dat was...Maar dat hij ineens vriendjes met Natasia en Brian wilt zijn lijkt me zeer sterk...
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:45 schreef Sporti het volgende:
Huub: ik zit hier nu alweer 3 dagen lekker hoor weer 3000 euro verdiend
Dank jequote:Op zondag 11 februari 2007 19:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Even offtopic: je kan iemand makkelijk quoten door op [afbeelding] te klikken, rechtsboven de post van diegene.
Zou ie wel voor Wilgo bestemd zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Is zdngmw bang dat Wilgo de Valentijnskaart over het hoofd ziet??? Hoopdat ie thuis is als de postbode komt
We hebben allemaal onze dag soms nietquote:Op zondag 11 februari 2007 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank je![]()
(ehhh voel ik me nu een beetje Amanda![]()
Ik kan niet eens herrinneren wanneer ze zijn naam voor het laatst uitgesproken heeft...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:14 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zou ie wel voor Wilgo bestemd zijn?
Ik weet niet, ik heb zo'n onderbuikgevoel dat dat helemaal over is...
De bek is groot, de kont is groot, de buik is groot, dus waarom niet de kaart is groot?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Is zdngmw bang dat Wilgo de Valentijnskaart over het hoofd ziet??? Hoopdat ie thuis is als de postbode komt
Meestal zegt ze...mijn ventjequote:Op zondag 11 februari 2007 19:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens herrinneren wanneer ze zijn naam voor het laatst uitgesproken heeft...
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:14 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zou ie wel voor Wilgo bestemd zijn?
Ik weet niet, ik heb zo'n onderbuikgevoel dat dat helemaal over is...
Niet nodig, je snapt het in éen keer.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank je![]()
(ehhh voel ik me nu een beetje Amanda![]()
dat doet me er aan denken.... die styliste (monique?) hebben we sinds kerst niet meer gezien, he?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:01 schreef Gigageil het volgende:
![]()
Mwah, is niet echt nodig lijkt me, als Wilgo woensdag niet zo'n kaart krijgt weet ie voldoendequote:Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef 2live het volgende:
ik hoop dat er zo ingezoomd wordt, dat zou een stunt zijn!
Jaaaa maar dan wel als de cameraploeg ook aanwezig is en dat hij de kaart "retour afzender" verstuurt.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:13 schreef beequeen het volgende:
Hee Mika25 !! Ben blij dat er eindelijk iemand met me eens is THANKS !!! Vind dat het onderwerp bont dragen hier zo luchig opgevat wordt. Dat kan toch niet anno 2007 ? Maar ja als je naar haar kijkt komt ze oner een steen van het jaar nul vandaan kruipen. M.a.w het plaatje klopt weerquote:Op zondag 11 februari 2007 19:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz, mijn idee voor blinde geleide hond was voor Sylvia (uiteraard), leuk om haar met zo'n puppy bezig te zien, zorgt voor mooie tv-beelden en verhoogt haar populariteit bij de tv-kijkersUitaard moet je Amanda bij dieren weghouden, want ze is instaat om de nek van zo`n beestje om te draaien om er kleding van te maken
Wordt er serieus ECHT bont gedragen dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee Mika25 !! Ben blij dat er eindelijk iemand met me eens is THANKS !!! Vind dat het onderwerp bont dragen hier zo luchig opgevat wordt. Dat kan toch niet anno 2007 ? Maar ja als je naar haar kijkt komt ze oner een steen van het jaar nul vandaan kruipen. M.a.w het plaatje klopt weerEn syll Go Girl !!!
Weet je waar zijn huis woont en ga jij het dan cotroleren?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, is niet echt nodig lijkt me, als Wilgo woensdag niet zo'n kaart krijgt weet ie voldoende![]()
Belg?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:26 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Wordt er serieus ECHT bont gedragen dan?
Amai, ik draag nog geeneens leer...
![]()
Tukker? 'zijn huis woont'quote:Op zondag 11 februari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je waar zijn huis woont en ga jij het dan cotroleren?![]()
(en discussie erachter aan)quote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ken je die uitdrukking niet?quote:
Neuh, ik niet, maar ik ga er vanuit dat Wilgo dan echt definitief zijn conclusie trektquote:Op zondag 11 februari 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Weet je waar zijn huis woont en ga jij het dan cotroleren?![]()
Sylvia, Natasia, en Brian (en zelfs de nieuwkomer al een beetje) Amanda hebben een heel vol programma en daar kan echt niets meer bij.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:58 schreef Mika25 het volgende:
Haha, het is 'zijn huis staat' of 'waar hij woont'. Het is geen uitdrukking maar gewoon geen goed nederlandsquote:
Komt idd van Surinamers of Antillianen af.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk in Brian-sound: Ik weet waar jouw huis woont jonguh..
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef Meneermax het volgende:
Liefe Wilgootje het is hier onweis gaav en vet tof ik ga allemaal vet toffe dingen doen en ik ga mijn reibeweis halen en brian is een poepie het is aleen wel jamer dat huup weer terug is wand die is vet iri en brian is helemaal para ik kan niet wagten tot we samen naar Su gaan zodat ik met mijn ventje lekker daar kan wonen en [...]
[...] als ik strax eruit komt dan ga ik nog veel meer vet toffe dingen doen enzo en wattis dat trouwens voor bullshit van je dat ik moet gaan werken ik bedoel jij bent toch mijn ventje dus dat hoeft niet. Nou ja poepi tot over 8 maandjes en denk maar lekker veel aan mij die allemaal leuke dingen doet terwijl jij op de kinderen moet letten hahaha
ps ik neem aan met de kids, dinges en dinges is alles goed
P.s vergeten. Het meeste wat ik mis is sex..quote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef Meneermax het volgende:
Liefe Wilgootje het is hier onweis gaav en vet tof ik ga allemaal vet toffe dingen doen en ik ga mijn reibeweis halen en brian is een poepie het is aleen wel jamer dat huup weer terug is wand die is vet iri en brian is helemaal para ik kan niet wagten tot we samen naar Su gaan zodat ik met mijn ventje lekker daar kan wonen en [...]
[...] als ik strax eruit komt dan ga ik nog veel meer vet toffe dingen doen enzo en wattis dat trouwens voor bullshit van je dat ik moet gaan werken ik bedoel jij bent toch mijn ventje dus dat hoeft niet. Nou ja poepi tot over 8 maandjes en denk maar lekker veel aan mij die allemaal leuke dingen doet terwijl jij op de kinderen moet letten hahaha
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef Meneermax het volgende:
Ehm.... dit is echt geen opmerking uit het oosten hoor, dit staat toch echt bekend als uitdrukking van bewoners uit de (voormalige) Nederlandse overzeese gebieden, en dan niet die uit het oostenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef happyme28 het volgende:
Haha, het is 'zijn huis staat' of 'waar hij woont'. Het is geen uitdrukking maar gewoon geen goed nederlandsmeestal gebruikt in het oosten van het land
![]()
Lekker belangrijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... dit is echt geen opmerking uit het oosten hoor, dit staat toch echt bekend als uitdrukking van bewoners uit de (voormalige) Nederlandse overzeese gebieden.
Wat ben je mildquote:Op zondag 11 februari 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... dit is echt geen opmerking uit het oosten hoor, dit staat toch echt bekend als uitdrukking van bewoners uit de (voormalige) Nederlandse overzeese gebieden, en dan niet die uit het oosten![]()
Je hebt gelijk...al aangepast.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
, je vergeet alleen dat ze nog uit elkaar getrokken moet worden
![]()
Primaire reacties zijn erg belangrijk als je TV maaktquote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef jinca het volgende:
Sylvia heeft wel zeker enorme klasse,Bart ook...en Huub zou het graag willen hebben maar krijgt dat nooit...reageert veel te primair....
en de rest...tja...
Dat geluid komt uit die zonnebankquote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Hoor iki nou bij Snollie zeegeluiden of draai IK door![]()
Oh dus ze ligt nog na te garen. Had die bruiner geen muziekjes ofzo?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Veeg me opquote:Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef Meneermax het volgende:
[.....]
Dat zijn waarschijnlijk haar klotsende borsten.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Is het wel haar eigen haar, ze had toch ook extensions?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef Meneermax het volgende:
Fokking hell Amanda. Anders ga je ff je haar doen. Jezus hoeveel uur per dag kan je aan je eigen haar besteden zonder kaal te worden?!?!?!?!
Proest....quote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk haar klotsende borsten.![]()
Nee dat zijn d'r tieten. Jammer trouwens dat er zo'n grafkop op zit, de rest ziet er best leuk uit zolang er maar een mute-knop op zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:42 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Is het wel haar eigen haar, ze had toch ook extensions?
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef ruby het volgende:
Die kan je zo kopen hoor ! Je moet haar aquote:Op zondag 11 februari 2007 19:42 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nee dat zijn d'r tieten. Jammer trouwens dat er zo'n grafkop op zit, de rest ziet er best leuk uit zolang er maar een mute-knop op zit.
Ik zou dolgraag een poll openen hoelang het duurt dat ze kaal wordt, maar ik vrees dat dat ijdele hoop isquote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef Meneermax het volgende:
Fokking hell Amanda. Anders ga je ff je haar doen. Jezus hoeveel uur per dag kan je aan je eigen haar besteden zonder kaal te worden?!?!?!?!
Het haar was ook voor een groot gedeelte nepquote:Op zondag 11 februari 2007 19:42 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nee dat zijn d'r tieten. Jammer trouwens dat er zo'n grafkop op zit, de rest ziet er best leuk uit zolang er maar een mute-knop op zit.
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef ruby het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef Meneermax het volgende:
Breaking News @ CNN.This afternoon, dutch DGK-resident 'Bart' was caught smiling. Bart is known for his inability in showing facial expressions other than imitating a grumpy old man. However, for reasons unknown at this moment Bart seemed to perform a smile-like expression while using the remote control.
More news as this story continues.
Breaking News @ CNN.This afternoon, dutch DGK-resident 'Bart' was caught smiling. Bart is known for his inability in showing facial expressions other than imitating a grumpy old man. However, for reasons unknown at this moment Bart seemed to perform a smile-like expression while using the remote control.
Doe je bestquote:Op zondag 11 februari 2007 19:49 schreef Meneermax het volgende:
Gisteren was ik op een verjaardag. De vriend van mijn moeder treedt op als zanger met van die vreselijke hoempapa muziek (jan smit, froger, je kent het wel) en heeft daar allerlei aparatuur voor. Op zich best een verdienstelijk zanger. Toen 'Show me the way to ammarillo' werd ingezet dacht ik ineens aan iets als 'Natasia is een berggorilla'. Iemand zin om een mooie tekst samen te stellen? Dan ga ik vragen of hij hem inzingt, monteren we er een aantal mooie beelden onder en gaan met die banaan!
zelfoverschatting zal zijn grootste vijand worden, met drank erbijquote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Waar? In de mastur-bedroom?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef FSR het volgende:
Bwian lag weer onder de dekens....
Ik dacht dat dit niet mocht ?
Ook wel leuk voor Rogierquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:48 schreef avonne het volgende:
kijk, zo lag Huub ook tegen Nena aan in het begin
charme offensief
Huub tegen Amadel: Goh Rood staat je goed !quote:Op zondag 11 februari 2007 19:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Wanneer krijgt IAmNena nwe kleren van Monique? Haar snolli 0e outfits komt een beetje mijn neus uit.
Naar huis?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef ruby het volgende:
Er ging telefoon en Natasia brulde daarna: Jongens, ik moet nu echt weg!
Wat nu weer?
Shit: die van jou is zoooooooooooooooo veel mooierquote:
Nee hoor je zeurt niet, het is doodsaai als ze tv kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Naar mijn mening iet wat teveel tv , of zeur ik nu?![]()
Neuh... vind ik ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Ik zit nog in het proces van leren , dus maakt niet uit hoe de cap eruit zietquote:Op zondag 11 februari 2007 19:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit: die van jou is zoooooooooooooooo veel mooier
Ik maak ze altijd even wat scherperquote:Op zondag 11 februari 2007 19:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit: die van jou is zoooooooooooooooo veel mooier
Nee hoor peopie, schatje, mensje.................................helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal nietquote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Echt Huub, vertrouwen winnen en steeds meer opschuiven ..........quote:
in paint / shop?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd even wat scherper![]()
Bart maakt haar gelijk belachelijk met "Nou ik kijk zo wel ff in mijn agenda"quote:Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef ruby het volgende:
Vroeg Amanda het wie er als eerste naar de kapper gaat morgenochtend? Typisch....
Gatsammequote:Op zondag 11 februari 2007 19:28 schreef Soury het volgende:
Ja een stuk of tig (dooie) Nertsjes op haar mooije nekje (Lief he ? )
Ja en ik had nooit gedacht dat ik naar een sylvia zou kijken, die in een fucking villa in Eemnes, naar voetbal zit te kijken met een stel paranoide schizofrenen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef Meneermax het volgende:
Dat had Syl vast nooit bedacht: dat ze in een fucking villa in Eemnes voetbal zou gaan kijken met een stel paranoide schizofrenen.
Dat valt mij ook enorm tegen van mezelfquote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef Miraaa het volgende:
Ja en ik had nooit gedacht dat ik naar een sylvia zou kijken, die in een fucking villa in Eemnes, naar voetbal zit te kijken met een stel paranoide schizofrenen.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja en ik had nooit gedacht dat ik naar een sylvia zou kijken, die in een fucking villa in Eemnes, naar voetbal zit te kijken met een stel paranoide schizofrenen.![]()
Misschien halen ze de reclametijd eraf.... de bewoners zijn toch afhankelijk van gesponsorde zaken.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
hadden ze na die film van gisteravond nog zoveel tv tijd over?![]()
Ze is alvast aan het oefenen voor één van d'r doelen: actrice worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef Charmian het volgende:
Ik lach me echt helemaal de tandjes hier, 'hij is zo eng hij is zo eng' en wie ligt er nu tegen d'r aan en zij beweegt voor geen cm?
Denk de Testemonials.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Huub schijnt nu nodig te zijn "achter".
Wat nu weer?
Weekopdracht voor Natasia en Huubquote:Op zondag 11 februari 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Huub schijnt nu nodig te zijn "achter".
Wat nu weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |