Als het maar niet die travestiet is, Palmaquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Missy_1974 het volgende:
wat een mega saaie dag, bleghhhhhhhhhh
waarschuw maar als er een nieuwe bewoner is(aub)
quote:
Wij wonen niet in NE maar in NLquote:Op zondag 11 februari 2007 16:29 schreef daWeasel het volgende:
Su? hou eens op, noem het gewoon Suriname, of wonen wij nu ook in Ne in plaats van in Nederland? Dit is net zo irritant als steeds die verkleinwoordjes van zdngmw.
Dat hij onzeker is geeft hij zelf meteen toe, en dat is weer coolquote:Op zondag 11 februari 2007 15:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zei toch klein, hij ziet er naast bart zo dwerg-achtig uit, lol en toch is die huub ook naats al zijn bravoure enzo een onzeker mannetje, kun je toch in zijn ogen zien,...
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef droomkoningin het volgende:
huub doet mij vaak denken aan frodo van lotr..
[afbeelding]
[afbeelding]
hmmm, in nederland en dan als man zijnde ben je dan echt klein, ik ben zelf 1.78 en wordt door mijn vrienden ook kleine en dwerg genoemd.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat hij onzeker is geeft hij zelf meteen toe, en dat is weer cool
Zo klein lijkt hij mij niet, aangezien hij toch iets groter is dan Nena op de foto's
(bart is gewoon uitzonderlijk lang)
-edit- hij is 1.70m dus
die 2 zijn aan de prozac voor een happy-happy feeling, kan bijna niet andersquote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Gaan we vanavond voetbal kijken.
Natasia: Goed, ik lig vanavond toch alweer vroeg in mijn mandje.... Vraag het dan ook ff aan de re-hest, voor de goede vrede.
Ze zal hem gisteren wel niet uit hebben kunnen zetten...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Heeft Snollie helemaal alleen de PC opgestart?![]()
Ik ben dat cappen proberen onder de knie te krijgen, valt niet mee als je blond bentquote:Op zondag 11 februari 2007 16:48 schreef Kinga het volgende:
Iemand die brief van amanda gecapt net?
Ja, kan ook nog.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zal hem gisteren wel niet uit hebben kunnen zetten...
Ja, met Yvette.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:52 schreef avonne het volgende:
Met wie belde sylvia?
Ging over paarden?
Ben je toch stuk slimmer dan ik hoor, ik weet pas sinds gisteren wat cappen isquote:Op zondag 11 februari 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben dat cappen proberen onder de knie te krijgen, valt niet mee als je blond bent![]()
Ik hoorde haar er een paar dagen geleden over klagen dat ze niets van haar hoorde (geen post).quote:Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef Pulu het volgende:
ff een domme vraag....waaruit hebben jullie kunnen opmaken dat Amanda's moeder haar ook hebben laten zitten?
Haar zus?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:58 schreef isadora het volgende:
Ze schrijft aan "Deb"?
ze zegt er nog net bij dat Bart er geen vertrouwen in heeftquote:Op zondag 11 februari 2007 16:59 schreef Sporti het volgende:
Natasia denkt echt dat er een dealer komt die haar een auto cadeau geeft als ze haar rijbewijs heeft, die heeft geen plank maar de hele Ardennen voor der hoofd
Oh dat hoop ik toch ook zo.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoop niet dat Volkswagen ingaat op dat verzoek van Natasia om een auto aan haar te schenken
Ik hoop sowieso dat ze 4 keer zakt...
Vraag jij dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Pulu het volgende:
Natasia neerzetten bij evenementen is vragen om problemen...allerlei idioten die haar toe zullen schreeuwen...
Wat is hybride?
Voorkruiperquote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef avonne het volgende:
Ik kon het niet laten (veel te vroeg) een nieuwe COS te openen
[COS # 392] De onaangename waarheid
ze neemt de telefoon niet op (zeker omdat ze veel lastig gevallen wordt)quote:Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef Pulu het volgende:
ff een domme vraag....waaruit hebben jullie kunnen opmaken dat Amanda's moeder haar ook heeft laten zitten?
Ik geloof een auto die ook op energie rijdt, Toyota Prius...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Pulu het volgende:
Wat is hybride?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |