Kort samengevat: hij lult uit zijn nek.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ol denk dat hij niet op dezelfde manier schrijft.
Dat "terug reageren" is van dezelfde orde als het constant in andere bewoordingen herhalen van hetzelfde: proberen er meer cachet aan te geven door er meer woorden voor te gebruiken. Bij gebrek aan een echte point verzandt Brian voortdurend in wollig, interessantdoenerig taalgebruik om dat gebrek te verhullen.
Heeft ze niet,zijn wrs haar siliconentieten.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef LuNaTiC het volgende:
ik hoor Amanda's hersenen kraken vanaf hier
als je maar stevig en lang genoeg aandrukt, zijn we misschien eindelijk verlost van dat geschreeuw van natasia jaquote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef Gollemrulez het volgende:
Die kussen is wel ontzettend functioneel.
Volgens mij probeert ze over te komen alsof ze het snaptquote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef LuNaTiC het volgende:
ik hoor Amanda's hersenen kraken vanaf hier
Mission Impossiblequote:Op zondag 11 februari 2007 15:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze over te komen alsof ze het snapt![]()
Ik begin Huub zowat een aantrekkelijk type te vinden.. Toen hij de eerste keer in DGK kwam dacht ik:quote:
de enige die er wel goed uitzag, maar dan moet ze niet praten is/was nena.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef snkr-xxx het volgende:
jeetje huub lijkt daar bijna wel lekker!
Wel wanabee seksgodenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de enige die er wel goed uitzag, maar dan moet ze niet praten is/was nena.
vind huub een beetje zo'n michael j.fox type, ook klein en adhd-achtig/enthousiast, maar wat irritanter.
echte sex-goden en godinnen zitten er vind ik niet bij
Ik zei toch ook BIJNAquote:Op zondag 11 februari 2007 15:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de enige die er wel goed uitzag, maar dan moet ze niet praten is/was nena.
vind huub een beetje zo'n michael j.fox type, ook klein en adhd-achtig/enthousiast, maar wat irritanter.
echte sex-goden en godinnen zitten er vind ik niet bij
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 15:41 schreef jinca het volgende:
denk dat onze Huub zo ongeveer tot mijn schouders reikt....
Klein adviesje.....misschien een keer de batterijen van je gehoorapparaat verwisselen.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:41 schreef jinca het volgende:
denk dat onze Huub zo ongeveer tot mijn schouders reikt....ga absoluut voor Bart zijn looks en karakter...hou wel van dat bedachtzame..eerst denken..nog eens denken en dan....misschien wat doen.
Komt er 9 van de 10x ook nog iets zinnigs uit, hou absoluut niet van die veel praat en weinig inhoudtypetjes![]()
Die tieten lijken wel van beton, dus misschien kunnen ze daar een opslagruimte van maken.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef robert2006 het volgende:
amanda vind zich zelf wel erg geweldig, wat ordinair komt die over zeg, ik zou het direct geloven als blijkt dat ze in de prostitutie zit, van natas geloof ik het toch niet, dat is meer crimineel circuit, bolletjes-slikker/drugskoerier etc
zei toch klein, hij ziet er naast bart zo dwerg-achtig uit, lol en toch is die huub ook naats al zijn bravoure enzo een onzeker mannetje, kun je toch in zijn ogen zien,...quote:
Hij zei gisteren dat hij 1.70m was. Viel me reuze mee. Verbaasde me wel over het feit dat Sylvia maar 1.63 is, 1 cm korter dan Snollie.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klein adviesje.....misschien een keer de batterijen van je gehoorapparaat verwisselen.![]()
Yep, die wenkbrauwen heeft ze laten tatoueren...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Amanda heeft net zulke nepwenkbrauwtjes als Ilona. Is alles nep aan dat mens?![]()
Ehm, kanaries?????quote:Op zondag 11 februari 2007 15:49 schreef noekje het volgende:
Stopten die kanaries dan met zingen?
Ik meende dat ze dan gewoon dood neervielen. Hoe zit dat?
ok, hoorde ik niet.quote:
wilgo gaat emigreren naar Su, natasia en kinderen gaan mee.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia is van plan om naar Suriname te gaan, ze gaat er al niet meer van uit dat ze de villa gaat winnen?
Lullig voor dat land.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia is van plan om naar Suriname te gaan, ze gaat er al niet meer van uit dat ze de villa gaat winnen?
Loze dreigementen helaasquote:Op zondag 11 februari 2007 16:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat weet ze alleen zelf nog nietquote:Op zondag 11 februari 2007 16:16 schreef Darklight het volgende:
lijkt me verstandig als die gaat emigreren
Die kan echt niet meer normaal de straat over
An Inconvinient Truth van Al Gore.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef Tissik het volgende:
welke film kijken ze eigenlijk?
thanx!quote:Op zondag 11 februari 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
An Inconvinient Truth van Al Gore.
Naar wat ik begrijp zijn ze in Su ook niet zo heel positief over haar...quote:Op zondag 11 februari 2007 16:16 schreef Darklight het volgende:
lijkt me verstandig als die gaat emigreren
Die kan echt niet meer normaal de straat over
Kan Brian dan ook mee in een koffer of een beautycase?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:07 schreef 2live het volgende:
[..]
wilgo gaat emigreren naar Su, natasia en kinderen gaan mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |