Welk film?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:48 schreef BONG4002 het volgende:
Over een kwartier begint de film(stond op plasma)
Geen idee, heb je dat alleen als je op FOK! zit en zo ja, sinds wanneer heb je er last van?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Even heel erg off-topic (heb het al eerder geprobeerd maar zonder reactie)
Weet iemand hoe ik van dit probleem afkom:
-------------------------------
Explore.exe Toepassingsfout
De instructie op 0x024d49.. verwijst naar geheugen op 0x00000052b. De lees-of schrijfbewerking ('read') op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beeindigen
---------------------------------
Dit is vreselijk irritant moet iedere keer Fok afsluiten en opnieuw oproepen.
Iets met "A inconvient truth" ofzoiets (als ik het goed spel zag het namelijk ff in een flits op de plasma)quote:
leeg je temp internet filesquote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Ebinas het volgende:
De instructie op 0x024d49.. verwijst naar geheugen op 0x00000052b. De lees-of schrijfbewerking ('read') op het geheugen is mislukt.
Idd alleen op FOK! en al heel lang.quote:Geen idee, heb je dat alleen als je op FOK! zit en zo ja, sinds wanneer heb je er last van?
Minpuntje he, is silvia haar liefde voor paardjes ook voorbij?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
Hebben ze de hele dag geen reet te doen, en nog moet de eiganaresse van het paard dat beest in de bak zetten![]()
Goed idee hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Idd alleen op FOK! en al heel lang.
Zou het helpen als ik mijn schijf opschoon en defragmenteer?
Of kan ik beter van schijf opschonen afblijven?
Je bedoelt Explorer.exe? Want Explore.exe is een virus.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Dat kan je idd proberen, of ff scandisk, kijk maar ff suc6 iigquote:Op zondag 11 februari 2007 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Snel je virusscanner aan en rapidoquote:
Hmm...als je eens Taakbeheer doet? (CTRL+ALT+DEL, zie je dan ook Explore.exe ertussen staan?)quote:
<offtopic>quote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Verwijder overigens regelmatig mijn tijdelijke internetbestanden en cookies
Als dat allemaal niet lukt zou je deze vraag nog ff in DIG kunnen postenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Ebinas het volgende:
nee staat ie niet tussenquote:Hmm...als je eens Taakbeheer doet? (CTRL+ALT+DEL, zie je dan ook Explore.exe ertussen staan?)
Wat U96 net zei, als het nog niet lukt ff je vraag in DIG postenquote:
joh, installeer gewoon firefoxquote:Op zondag 11 februari 2007 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog een vraagje: is het aan te raden deze software te downloaden en uit te voeren?quote:Explore.exe
tijd om linux te installerenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Hoe bedoel je dat precies? Krijg je die vraag? Zo ja, wanneer?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog een vraagje: is het aan te raden deze software te downloaden en uit te voeren?
Sorry, maar ik schrik me wel ff de blubber als het een virus is.quote:Elounda - zondag 11 februari 2007 @ 15:11
Zit ik hier op het ICT topic???
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat U96 net zei, als het nog niet lukt ff je vraag in DIG posten
Stond in dit berichtquote:Wireless - zondag 11 februari 2007 @ 15:02
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:58 schreef Ebinas het volgende:
Je bedoelt Explorer.exe? Want Explore.exe is een virus.
Explore.exe
Snap ik, maar het is heel vervelend om een DGK COS te lezen die over computerproblemen gaat...quote:Op zondag 11 februari 2007 15:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sorry, maar ik schrik me wel ff de blubber als het een virus is.
Ik ga hier wel heen.quote:Wat U96 net zei, als het nog niet lukt ff je vraag in DIG posten
Geen dankquote:Op zondag 11 februari 2007 15:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga hier wel heen.
is idd wel erg off topic.
Tx voor de hulp
Ze zijn zeker bang dat het hek haar/zijn mondje voorbij praatquote:Op zondag 11 februari 2007 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ah nu het zwembad in beeld ipv het hek
An Inconvenient truthquote:Op zondag 11 februari 2007 15:15 schreef LuNaTiC het volgende:
wat voor film kijken ze nu eigenlijk?
Juist, heel hinderlijk. Probeer het eens op de geëigende plaats daarvoor op FOK: Digital Cornerquote:Op zondag 11 februari 2007 15:14 schreef Elounda het volgende:
[..]
Snap ik, maar het is heel vervelend om een DGK COS te lezen die over computerproblemen gaat...
Nieuw spelletje? Zoek de tien verschillenquote:Op zondag 11 februari 2007 15:14 schreef BONG4002 het volgende:
Ah nu het zwembad in beeld ipv het hek
ah, dan zullen Natasia en Amanda van verveling wel weglopen zo, veels te serieus/diepgaand allemaal.quote:
lk denk dat hij niet op dezelfde manier schrijft.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:08 schreef jacqjacq het volgende:
hoe kan deze vent ooit een HBO-diploma hebben gehaald, eerlijk gezegd geloof ik er geen barst van:
zo hoor ik de afgelopen minuut al de volgende taalfouten: terug reageren, je moet aan je jezelf beantwoorden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |