Ben benieuwd waarheen. Suriname kotst haar ook al uit.quote:Marrije - zondag 11 februari 2007 @ 14:07
Wat hoor ik nou? Natasia gaat écht emigreren!
Ok, maar ze is wel zo consequent om er in elk geval ook wat van te zeggen tegen Amoebe.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:08 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ja de vorige keer dat iemand niet de hele keuken had gedaan tijdens zijn/haar dienst werd er geschreeuwd over hoeren van 10 euro achter het centraal station en verder kwamen de woorden verwend en kutkind ongeveer zevenhondervierenvijftig keer voorbij geschreeuwd
Dat was wel haar idee, mét de kindjes én Wilgo.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarheen. Suriname kotst haar ook al uit.
Siberiëquote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja maar zo kunnen we toch nooit onze 'objectieve' mening geven als we niet weten wat die andere 3 uitvoerenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet echt geheel duidelijk, de redactie had een paar dagen terug gepost dat het een besluit was van de regie maar een duidelijke reden stond er niet bij
Naar Paramaribo. Dat ligt namelijk veilig voor natuurrampen. Helemaal niet dicht bij de Atlantische Oceaan of zoquote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:08 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ja de vorige keer dat iemand niet de hele keuken had gedaan tijdens zijn/haar dienst werd er geschreeuwd over hoeren van 10 euro achter het centraal station en verder kwamen de woorden verwend en kutkind ongeveer zevenhondervierenvijftig keer voorbij geschreeuwd
Hmm, tegen Huub zei ze: denk jij niet dat ik enorm beschermd word???????quote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Brici het volgende:
Natasia zij al lang geleden dat ze graag naar suriname wil gaan en daar gaan wonen.
Maar ik denk dat ze wel wist oer hoe er over haar ged8 word en daarom wil ze zo lang mogelijk in dat huis blijven. Want als ze naar huis gaat word ze verrot gepest.
misschien kan ze nog een veilig plekje vonden tussen de hoetoes of de toetsies. die hebben haar geschreeuw waarschijnlijk nog niet gehoordquote:Op zondag 11 februari 2007 14:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jah dat heeft ze wel nodig denk ik 24/7 beveiligingquote:Op zondag 11 februari 2007 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hmm, tegen Huub zei ze: denk jij niet dat ik enorm beschermd word???????
![]()
Daarom slaapt ze ook niet bij d'r kindjes thuisquote:neferhone - zondag 11 februari 2007 @ 14:13
ik doe het mijn kinderen niet aan om te blijven slapen, dat snappen ze niet
En Wilgo kan dat ook écht vergeten.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:13 schreef neferhone het volgende:
ik doe het mijn kinderen niet aan om te blijven slapen, dat snappen ze niet
ik denk dat, wanneer zij op de een of andere miraculeuse wijze, die villa weet te winnen dat ie dan binnen 2 weken platgebrand is.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:13 schreef Brici het volgende:
[..]
Jah dat heeft ze wel nodig denk ik 24/7 beveiliging
Maar wie wil haar nu beveiligen ???
Dat zou wel kunnen jaquote:Op zondag 11 februari 2007 14:15 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik denk dat, wanneer zij op de een of andere miraculeuse wijze, die villa weet te winnen dat ie dan binnen 2 weken platgebrand is.
denk het ookquote:Op zondag 11 februari 2007 14:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Wilgo kan dat ook écht vergeten.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef raggende_annie het volgende:
vandaaach ien Jambers;
euverdag is hij braaajen, een doogeweune rat in een villa bij onze neurderburen, 's nachts metamorfoost hij in tupac, met een zonnebanktint waar je u tegen zegt streeft hij na om te zijn als de man die alles voor hem is
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef raggende_annie het volgende:
vandaaach ien Jambers;
euverdag is hij braaajen, een doogeweune rat in een villa bij onze neurderburen, 's nachts metamorfoost hij in tupac, met een zonnebanktint waar je u tegen zegt streef hij na om te zijn als de man die alles voor hem is
ja ! ik wil ook zulke tietenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoor 't Jambers zeggen.
Kut. We zijn met z'n allen ontzettend jaloers op Natasia omdat we zo op haar afgeven.
Echte schoonheid zit van binnen, hè!quote:
uitkijken doet huub van zijn leven voor niemandquote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef Sporti het volgende:
Natasia: zelfs Huub dimt in omdat die met niemand meer oorlog kan maken voor Bart is die bang, ik negeer hem en voor Brian kijkt die na koffer incident ook wel uit
je kunt ook de hele dag onder de zonnebank gaan liggen. werkt net zo goedquote:Op zondag 11 februari 2007 14:31 schreef Maanvis het volgende:
brr, effe de verwarming aankachelen!
Ik heb geen zonnebank helaaschquote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
je kunt ook de hele dag onder de zonnebank gaan liggen. werkt net zo goed
ik denk dat dat nie nodig is. met de hoeveelheid straling die dankzij tupac bij ons door t scherm knalt worden wij vanzelf voorzien van de voordelen van een zonnebankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |