Die kan je zo kopen hoor ! Je moet haar aquote:Op zondag 11 februari 2007 19:42 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nee dat zijn d'r tieten. Jammer trouwens dat er zo'n grafkop op zit, de rest ziet er best leuk uit zolang er maar een mute-knop op zit.
Ik zou dolgraag een poll openen hoelang het duurt dat ze kaal wordt, maar ik vrees dat dat ijdele hoop isquote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef Meneermax het volgende:
Fokking hell Amanda. Anders ga je ff je haar doen. Jezus hoeveel uur per dag kan je aan je eigen haar besteden zonder kaal te worden?!?!?!?!
Het haar was ook voor een groot gedeelte nepquote:Op zondag 11 februari 2007 19:42 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nee dat zijn d'r tieten. Jammer trouwens dat er zo'n grafkop op zit, de rest ziet er best leuk uit zolang er maar een mute-knop op zit.
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk haar klotsende borsten.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef Meneermax het volgende:
Breaking News @ CNN.This afternoon, dutch DGK-resident 'Bart' was caught smiling. Bart is known for his inability in showing facial expressions other than imitating a grumpy old man. However, for reasons unknown at this moment Bart seemed to perform a smile-like expression while using the remote control.
More news as this story continues.
Breaking News @ CNN.This afternoon, dutch DGK-resident 'Bart' was caught smiling. Bart is known for his inability in showing facial expressions other than imitating a grumpy old man. However, for reasons unknown at this moment Bart seemed to perform a smile-like expression while using the remote control.
Doe je bestquote:Op zondag 11 februari 2007 19:49 schreef Meneermax het volgende:
Gisteren was ik op een verjaardag. De vriend van mijn moeder treedt op als zanger met van die vreselijke hoempapa muziek (jan smit, froger, je kent het wel) en heeft daar allerlei aparatuur voor. Op zich best een verdienstelijk zanger. Toen 'Show me the way to ammarillo' werd ingezet dacht ik ineens aan iets als 'Natasia is een berggorilla'. Iemand zin om een mooie tekst samen te stellen? Dan ga ik vragen of hij hem inzingt, monteren we er een aantal mooie beelden onder en gaan met die banaan!
zelfoverschatting zal zijn grootste vijand worden, met drank erbijquote:Op zondag 11 februari 2007 19:03 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Ik begin voorzichtig te twijfelen aan Huub. Hij lijd al sinds zijn terugkomst aan zelfoverschatting en lijkt meer bezig met zijn image dan met het spel. Een andere optie is dat hij het spel werkelijk waar subliem speelt en Brian en of Natasia vandaag of morgen een genadeloos hard mes in de rug steekt. Twijfel.
Waar? In de mastur-bedroom?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef FSR het volgende:
Bwian lag weer onder de dekens....
Ik dacht dat dit niet mocht ?
Ook wel leuk voor Rogierquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:48 schreef avonne het volgende:
kijk, zo lag Huub ook tegen Nena aan in het begin
charme offensief
Huub tegen Amadel: Goh Rood staat je goed !quote:Op zondag 11 februari 2007 19:48 schreef Myriam1978 het volgende:
Wanneer krijgt IAmNena nwe kleren van Monique? Haar snolli 0e outfits komt een beetje mijn neus uit.
Naar huis?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:54 schreef ruby het volgende:
Er ging telefoon en Natasia brulde daarna: Jongens, ik moet nu echt weg!
Wat nu weer?
Shit: die van jou is zoooooooooooooooo veel mooierquote:
Nee hoor je zeurt niet, het is doodsaai als ze tv kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Naar mijn mening iet wat teveel tv , of zeur ik nu?![]()
Neuh... vind ik ook.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Ik zit nog in het proces van leren , dus maakt niet uit hoe de cap eruit zietquote:Op zondag 11 februari 2007 19:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit: die van jou is zoooooooooooooooo veel mooier
Ik maak ze altijd even wat scherperquote:Op zondag 11 februari 2007 19:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Shit: die van jou is zoooooooooooooooo veel mooier
Nee hoor peopie, schatje, mensje.................................helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaal nietquote:Op zondag 11 februari 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Echt Huub, vertrouwen winnen en steeds meer opschuiven ..........quote:
in paint / shop?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:59 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd even wat scherper![]()
Bart maakt haar gelijk belachelijk met "Nou ik kijk zo wel ff in mijn agenda"quote:Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef ruby het volgende:
Vroeg Amanda het wie er als eerste naar de kapper gaat morgenochtend? Typisch....
Gatsammequote:Op zondag 11 februari 2007 19:28 schreef Soury het volgende:
Ja een stuk of tig (dooie) Nertsjes op haar mooije nekje (Lief he ? )
Ja en ik had nooit gedacht dat ik naar een sylvia zou kijken, die in een fucking villa in Eemnes, naar voetbal zit te kijken met een stel paranoide schizofrenen.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef Meneermax het volgende:
Dat had Syl vast nooit bedacht: dat ze in een fucking villa in Eemnes voetbal zou gaan kijken met een stel paranoide schizofrenen.
Dat valt mij ook enorm tegen van mezelfquote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef Miraaa het volgende:
Ja en ik had nooit gedacht dat ik naar een sylvia zou kijken, die in een fucking villa in Eemnes, naar voetbal zit te kijken met een stel paranoide schizofrenen.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja en ik had nooit gedacht dat ik naar een sylvia zou kijken, die in een fucking villa in Eemnes, naar voetbal zit te kijken met een stel paranoide schizofrenen.![]()
Misschien halen ze de reclametijd eraf.... de bewoners zijn toch afhankelijk van gesponsorde zaken.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef 2live het volgende:
hadden ze na die film van gisteravond nog zoveel tv tijd over?![]()
Ze is alvast aan het oefenen voor één van d'r doelen: actrice worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef Charmian het volgende:
Ik lach me echt helemaal de tandjes hier, 'hij is zo eng hij is zo eng' en wie ligt er nu tegen d'r aan en zij beweegt voor geen cm?
Denk de Testemonials.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Huub schijnt nu nodig te zijn "achter".
Wat nu weer?
Weekopdracht voor Natasia en Huubquote:Op zondag 11 februari 2007 20:05 schreef ruby het volgende:
Huub schijnt nu nodig te zijn "achter".
Wat nu weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |