Haar kleurloosheid.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:59 schreef avonne het volgende:
Sylvia met ????? wat is haar zwakke punt eigenlijk?
Nee de slimste daar in huis vroeg datquote:
Ze heeft inderdaad nog niets van haar moeder gehoord (ze konden ook geen contact met haar krijgen), maar haar (ex)vriend vertelde gisteren dat haar moeder er helemaal doorheen zit en dat ze zelfs haar telefoon had uitgezet.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef Pulu het volgende:
ff een domme vraag....waaruit hebben jullie kunnen opmaken dat Amanda's moeder haar ook heeft laten zitten?
je bedoelt electriciteitquote:Op zondag 11 februari 2007 17:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik geloof een auto die ook op energie rijdt, Toyota Prius...
Ze rijdt hem waarschijnlijk toch gelijk in de prak. Nasty heeft een houding van ik eerst, maakt me niet uit of dat licht op rood staat, ik eerst, ik eerst, ik eerst.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:04 schreef Carlaa het volgende:
mijn laatste post in de vorige COS:
Dat bebiets om een auto.. ik zou dat mormel nog niet eens een tweedehands fiets geven. Daar wil je als bedrijf toch niet mee geassocieerd worden?
Haar handschrift ziet er net zo zielig en dom uit als ze zelf is.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Wireless het volgende:
Bried aan haar vriendin ofzo.
Ze hoopt op goed nieuws in de volgende brief van haar vriend.
[afbeelding]
Deb? =haar zusje.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
pfffffffffffffff wat een handschrift en taalgebruik, why am I not suprisedquote:Op zondag 11 februari 2007 17:05 schreef Wireless het volgende:
[afbeelding]
Waaruit blijkt dat, dat ze zich verdiept in Boedhisme?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef ilona-scuderia het volgende:
Syl verdiept zich de laatste tijd in het boedhisme, dat is haar stille kracht...
Daar had ze het afgelopen nacht over met Huub in de jacuzzi, ze leest er nu ook een boek over...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat, dat ze zich verdiept in Boedhisme?
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Haar handschrift ziet er net zo zielig en dom uit als ze zelf is.
Tegen zdngmw zijn er weinig bestand, verder helemaal eens.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Lieve het volgende:
Ja, Sylvia... dat is een moeilijk te doorgronden mens.
Ze zou nog wel eens de allerbeste kanshebber kunnen zijn op winnen. En dat misgun ik haar absoluut niet.
Het is niet mijn grootste favoriet, maar ook totaal geen onaardige meid. Zou zelfs wel een vriendin van me kunnen zijn. Maar zeker weten doe je het niet bij haar. Is ze nou wel of niet een rots in de branding? Kun je haar nu wel of niet 100% vertrouwen? Ik denk van wel. Maar echt zeker weten? ? ?
Nee, zwakke punten heeft ze niet veel. Ze weet zich goed staande te houden. ( Natasia's aanvallen waren wel erg voor haar. Daar heeft ze het wel moeilijk mee gehad geloof ik. Meer de immorele kant van de aanvallen denk ik)
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hybride_auto
inkoppertje misschien?
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef Carlaa het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets: http://www.trapauto.com/sedan.htm
[afbeelding]
Valt ze misschien meteen wat sneller af.
Lekker akoestisch nummer zeg, All Falls Down...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lauren Hill?
Ze leest "een nieuwe aarde"quote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar had ze het afgelopen nacht over met Huub in de jacuzzi, ze leest er nu ook een boek over...
Mijn buurmeisje van 10 schrijft zo, en die krijgt op school te horen dat ze haar handschrift moet verbeteren omdat het er niet uitziet.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
waar slaat dat nou op?
Het is een goed leesbaar handschrift, niets mis mee.
waar is je gevoel voor humor?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:13 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje van 10 schrijft zo, en die krijgt op school te horen dat ze haar handschrift moet verbeteren omdat het er niet uitziet.
En trouwens ik heb een hekel aan dat kind en dus ook aan haar handschrift. Mijn mening.![]()
![]()
Best knap dat ze kan schrijven! Had ik eerlijk gezegd niet achter haar gezocht! Als ik haar blije blik na een paar minuten met de brief van Rogier op schoot zag ? Toen dacht ik...hallo??? Wanneer snap je dat dit hogeschool relatie beeindigen is? Don't you get it??quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Pulu het volgende:
Zijn er grenzen aan Amanda afbranden?
Interessant, ga ik me ook maar eens in verdiepenquote:
sorry had mijn leesbrilleke niet opquote:
Ga dat eens effe gauw opzetten dan.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
sorry had mijn leesbrilleke niet op![]()
En dat proces, dat collectieve bewustzijnstransformatie gedoe... hoe gaat dat dan?quote:
Wat een dilemma.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:26 schreef Lunaflame het volgende:
De streams zijn voor mij niet om aan te horen, op de ene hardcore en de andere het hysterische gepingel van brainless.
Is IITB een nieuwe naam? En wat betekent het. Heb nog niet alle cossen bijgelezen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Wat ben ik blij dat er weer 4 streams zijn, anders hadden we zeker weten weer naar die klote gitaar van IITB moeten luisteren![]()
Ik vind het nou niet bepaald een handschrift om over naar huis te schrijven...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
[..]![]()
waar slaat dat nou op?
Het is een goed leesbaar handschrift, niets mis mee.
Insain In The Brain.......Braaajen dusquote:Op zondag 11 februari 2007 17:29 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Is IITB een nieuwe naam? En wat betekent het. Heb nog niet alle cossen bijgelezen.
Denk dat Talpa/Tien ook wel blij zal zijn met iemand zoals Sylvia als winnaar. Als het programma afgelopen is, dan zal de winnaar waarschijnlijk wat promotie-activiteiten moeten gaan doen. Dat lijkt me vrij logisch omdat het format aan zoveel mogelijk landen verkocht moet worden. En Natasia, Huub en Brian zijn goed voor de kijkcijfers, maar zie jij die 3 het programma gaan promoten? Of iemand zoals Amanda? Als die wint sla je wel een modderfiguur.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:08 schreef Lieve het volgende:
Ja, Sylvia... dat is een moeilijk te doorgronden mens.
Ze zou nog wel eens de allerbeste kanshebber kunnen zijn op winnen. En dat misgun ik haar absoluut niet.
Das nou het lullige , ze schrijft WEL naar huisquote:Op zondag 11 februari 2007 17:30 schreef freekdeoude het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet bepaald een handschrift om over naar huis te schrijven...
Valt wel mee vindt ik. In dit computer tijdperk heeft een hele generatie een waardeloos handschrift, dus zo slecht is het nou ook weer niet voor iemand van 19 jaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:30 schreef freekdeoude het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet bepaald een handschrift om over naar huis te schrijven...
Ok, thanx, klinkt wel goed en heeeel toepasselijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Insain In The Brain.......Braaajen dus![]()
Ze willen weekopdrachten!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk gesprek s3 en s4
quote:
Heeft Huub wel de goede beelden terug gekeken ?quote:
Jep, alleen vind ik Huub niet zo slim dat hij daar aan mee werkt. Zeker zo'n regel van unaniem -1 waar je dus aan koppels niet genoeg hebt, kan hem de kop kosten. Wat kan hem het nou schelen of hij daar 2 jaar zit. Dit is alleen Bart in de hand spelen en hij gaat Huub en Syl echt niet dekken als het er op aan komt... en Brian, Amanda en Natasia zijn zowiezo met z'n 3-en.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:36 schreef _Boo_ het volgende:
waar zijn ze nou mee bezig? het herschrijven van de spelregels
Misschien denkt ze met haar verwrongen geest dat zo'n uitspraak wel heftig, of geil gevonden zal worden; girrl power weetjewel; dat ze er mee scóórt.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef Cungy het volgende:
Ik lees net dat Fantasia seks meer mist dan haar kinderen?
Dat gedoe met die populariteitspoll is eventueel wel in z'n voordeel. Maar is dit nu hypothetisch of is het wel mogelijk dat de bewoners inbreng hebben op dit soort zaken?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, alleen vind ik Huub niet zo slim dat hij daar aan mee werkt. Zeker zo'n regel van unaniem -1 waar je dus aan koppels niet genoeg hebt, kan hem de kop kosten. Wat kan hem het nou schelen of hij daar 2 jaar zit. Dit is alleen Bart in de hand spelen en hij gaat Huub en Syl echt niet dekken als het er op aan komt... en Brian, Amanda en Natasia zijn zowiezo met z'n 3-en.
Bedankt Gert: Ik was net aan het kokenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien denkt ze met haar verwrongen geest dat zo'n uitspraak wel heftig, of geil gevonden zal worden; girrl power weetjewel; dat ze er mee scóórt.
Ze weet niet (of wil niet weten) dat de combinatie 'Natasia' en 'sex' een onmiddelijke diepe walging oproept bij DGK-volgers, en dat de manier waarop ze haar kinderen laat stikken weerzinwekkend gevonden wordt.![]()
Denk dat de redactie daar ook niet op zit te wachten.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jep, alleen vind ik Huub niet zo slim dat hij daar aan mee werkt. Zeker zo'n regel van unaniem -1 waar je dus aan koppels niet genoeg hebt, kan hem de kop kosten. Wat kan hem het nou schelen of hij daar 2 jaar zit. Dit is alleen Bart in de hand spelen en hij gaat Huub en Syl echt niet dekken als het er op aan komt... en Brian, Amanda en Natasia zijn zowiezo met z'n 3-en.
Zeiden ze dat?quote:
Tijdens de laatste bespreking is er wel zoiets gesuggereerd dat ze met ideeën mochten komen dacht ik op te maken aan de flarden die de bewoners hebben laten vallen.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:49 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat gedoe met die populariteitspoll is eventueel wel in z'n voordeel. Maar is dit nu hypothetisch of is het wel mogelijk dat de bewoners inbreng hebben op dit soort zaken?
Ik denk dat ze de ideeën beter aan de Fokkers over kunnen laten.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tijdens de laatste bespreking is er wel zoiets gesuggereerd dat ze met ideeën mochten komen dacht ik op te maken aan de flarden die de bewoners hebben laten vallen.
Nee, een eigen geschreven brief in de brievenbus stoppen zodat hij kan worden opgehaald door de redactie.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef 2live het volgende:
uhh? brief lezen en dan terug in de brievenbus stoppen?
Ja ik zapte meteen naar die stream................dacht post, actie....................helaasquote:Op zondag 11 februari 2007 17:53 schreef 2live het volgende:
uhh? brief lezen en dan terug in de brievenbus stoppen?
zal die nooit voor mekaar krijgen, de andere bewoners weten hoe popi huub is en die zullen zich daar tegen verzetten, begrijp nog steeds niet dat het niet doordringt bij huub dat hij juist bart niet moet vertrouwen, die steekt plotseling een mes in je rug, absoluut niet te vertrouwenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:01 schreef 2live het volgende:
huub wil de populariteitspoll een rol laten spelen [zoals bij angelique]
of juist imumitiet als je hem wint.
Ik hoop juist niet dat de winnaar van externe factoren gaan afhangen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:01 schreef 2live het volgende:
huub wil de populariteitspoll een rol laten spelen [zoals bij angelique]
of juist imumitiet als je hem wint.
Bart speelt wel het spel, zoals je het ook uiteindelijk allemaal moet spelen. Het wordt anders wel een heel langdurig verhaal. Niet te vertrouwen zijn imo brian en natasia, dat is van een heel andere orde.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zal die nooit voor mekaar krijgen, de andere bewoners weten hoe popi huub is en die zullen zich daar tegen verzetten, begrijp nog steeds niet dat het niet doordringt bij huub dat hij juist bart niet moet vertrouwen, die steekt plotseling een mes in je rug, absoluut niet te vertrouwen
niet tegen jou in het bijzonder, maar tegen iedereen die klaagt dat het saai isquote:Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef Sonique het volgende:
Een versnelling van het proces hoeft van mij niet zo, wat meer leven in de brouwerij des te meer.
Maar zie je dan niet dan Huub Bart juist precies aan het bespelen is op het zwakke punt.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zal die nooit voor mekaar krijgen, de andere bewoners weten hoe popi huub is en die zullen zich daar tegen verzetten, begrijp nog steeds niet dat het niet doordringt bij huub dat hij juist bart niet moet vertrouwen, die steekt plotseling een mes in je rug, absoluut niet te vertrouwen
Sylvia heeft een zwak voor Huubquote:Op zondag 11 februari 2007 16:59 schreef avonne het volgende:
Vrij naar "An Inconveniant Truth" in de hoop op enkele confronterende situaties
Amanda met haar dumpbrief
Natasia met haar ego
Brian met zijn intellect
Bart met zijn dubbelspel
Huub met zijn alcohol
Sylvia met ????? wat is haar zwakke punt eigenlijk?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
niet tegen jou in het bijzonder, maar tegen iedereen die klaagt dat het saai is
Bij elk kwartiertje dat er niets gebeurt duiken er mensen op die klagen dat het zo saai is.
Ik snap dat niet.
Je kunt toch niet van mensen verwachten dat ze 24 uur per dag bekvechten, plannen smeden of interessante dingen doen?
Persoonlijk vind ik dat er juist heel veel gebeurt op een dag. Hun dagprogramma zit meestal nokkie vol, en er zijn ook elke dag ruzies. Een normaal mens zou allang afhaken en 3 dagen in bed blijven van de druk.
Het kan echt niet drukker of actiever dan dat het nu is.
nataaaaaaaaasiaquote:Op zondag 11 februari 2007 18:13 schreef noa84 het volgende:
Over wie hadden ze het nou, met die briefjes enzo?
Oh, is die zo sneaky dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Herma, de schoonmaakster
Ja maar niet van Herman maar van Herma, de dame van de huishoudingquote:Op zondag 11 februari 2007 18:12 schreef ruby het volgende:
Ik mis wat... Wat zei Huub nou over Natasia? Dat ze briefjes krijgt van ene Herman?
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef Nasp het volgende:
oow . Daarom heeft Herma zo'n hoog raar kapsel. Zitten allemaal briefjes in verstopt.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef Nasp het volgende:
oow . Daarom heeft Herma zo'n hoog raar kapsel. Zitten allemaal briefjes in verstopt.![]()
Ow ja, natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja maar niet van Herman maar van Herma, de dame van de huishouding
MEt saai bedoel ik niet dat er op een dag niets gebeurt... Dat dagprogramma zal me een worst weze, daar kijk ik niet voor. Met saai bedoel ik meer dat het spel niet loopt. Het spel ligt stil als het aan de meerderheid ligt. Het zijn juist Huub en in mindere mate Bart die voor die flow zorgen. (Nathanael was master hierin imo) En dus daarom voor mij leuk om te volgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:10 schreef avonne het volgende:
[..]
niet tegen jou in het bijzonder, maar tegen iedereen die klaagt dat het saai is
Bij elk kwartiertje dat er niets gebeurt duiken er mensen op die klagen dat het zo saai is.
Ik snap dat niet.
Je kunt toch niet van mensen verwachten dat ze 24 uur per dag bekvechten, plannen smeden of interessante dingen doen?
Persoonlijk vind ik dat er juist heel veel gebeurt op een dag. Hun dagprogramma zit meestal nokkie vol, en er zijn ook elke dag ruzies. Een normaal mens zou allang afhaken en 3 dagen in bed blijven van de druk.
Het kan echt niet drukker of actiever dan dat het nu is.
En "saai" zou ik het ook zeker niet noemen, want dan zou ik wel véél minder kijken op een dag.
(ik laat nu de afgelopen week met 5 druiloren als bewoners even buiten beschouwing)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |