Heb je het kampioensshirtje weer terug in de kast gelegd?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Op verzoek van Erwtensoep: hallo allemaal! Spannend maken we het hè!
wij spelen ook kut dat scheeltquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
PSv en Ajax hebben van rol geruild, nu spelen wij kut en winnen we.
Nee, die koop ik niet, ik ga niet in van die 'Wij zijn beter dan 020/010-etc baggertroep' lopen.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb je het kampioensshirtje weer terug in de kast gelegd?
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die cullina wil maar niet mee werken
Vorige week was Babel fantastisch.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:36 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Huntelaar bewees vanmiddag na een veel te late invalbeurt, wie de beste centrumspits is. Babel faalde vanmiddag volkomen in het centrum.
Niet als spits, toen hij naar de buitenkanten ging werd hij gevaarlijk ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorige week was Babel fantastisch.
Nou fantastisch niet maar hij speelde wel heel goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vorige week was Babel fantastisch.
En Leo op rechtsquote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Huntelaar gewoon in de spits en Babel vanaf links ofz.
Babel komt tekort? Ga korfbal volgen newbquote:Op zondag 11 februari 2007 16:40 schreef manny het volgende:
Babel was (weer) een drama. Man komt tekort. Helaas.
@Heister: idd PSV speelt nog net zo kut als in de eerste seizoenshelft. Maar goed, als de dubieuze pingels, vrije trappen en de alle beslissingen rondom de valpartijtjes van Farfan niet meer in het voordeel van PSV vallen dan blijft er weinig over... Desalniettemin hebben jullie een makkelijker programma en staan jullie nog steeds voor.
Koeman is een waardeloze flapdrol. Ik hoop dat ie nog lang bij PSV blijft.quote:Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef HeatWave het volgende:
Koeman "we krijgen nu al 2 wedstrijden die penalty niet"
Nee, en daarvoor wonnen jullie vrijwel alleen door penalties.
Ik ookquote:Op zondag 11 februari 2007 17:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Koeman is een waardeloze flapdrol. Ik hoop dat ie nog lang bij PSV blijft.
neejongquote:Op zondag 11 februari 2007 16:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Babel komt tekort? Ga korfbal volgen newb
Van die ik heb meegemaakt zeker. Tot dusver vond ik die van 1996 het mooist, op de voet gevolgd door die van 2002. Die van 2002 was met name speciaal omdat Ajax na 3 helse seizoenen weer eens kampioen werdquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zal me allemaal een worst wezen of we goed of slecht spelen, of de spelers slecht voetballen, of we al onze verdedigers missen. We lopen in en dit zou 1 van de mooiste kampioenschappen ooit kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |