oh jij vindt het fijn als er iemand bewust op je knie gaat staan en je dat je carriere kan kosten?quote:
Kijken wat ajax doet.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
Twente - PSV 1-0
Twente - AZ 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Hmm....
Ik denk het welquote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh jij vindt het fijn als er iemand bewust op je knie gaat staan en je dat je carriere kan kosten?
Het ligt niet aan de trainerquote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
KOEMAN ROT OP
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
KOEMAN ROT OP
Wij moeten ook nog tegen Twente uit..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
Twente - PSV 1-0
Twente - AZ 3-0
Twente - Feyenoord 3-0
Hmm....
JORIEN ROT OP!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
KOEMAN ROT OP
Alsof het aan Koeman ligt dat de selectie van Feyenoord dra-ma-tisch is!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
KOEMAN ROT OP
Dat kan een en dergelijke actie niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh jij vindt het fijn als er iemand bewust op je knie gaat staan en je dat je carriere kan kosten?
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef sjimz het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen mijn vriezer en het doelsaldo van Feyenoord?
Ze staan beide op -2
Ze staan beide op -2
Hopelijk meer dan 1..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Superheld het volgende:
Salmon schiet er iig weer een in vandaag!![]()
Ze staan beide op -2
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat kan een en dergelijke actie niet.
Ze staan beide op -2
Ligt aan de spelers..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
KOEMAN ROT OP
Zo onopvallend dat het 1-0 werd.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Urquhart het volgende:
Lindenbergh: Onopvallend goed spelend
3-0quote:Op zondag 11 februari 2007 14:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel staat het in tukkers land? 8)
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
spanning
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat kan een en dergelijke actie niet.
Ze staan beide op -2
Voor een groot deel wel ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alsof het aan Koeman ligt dat de selectie van Feyenoord dra-ma-tisch is!![]()
Als je serieus vind dat die actie erger is dan deze:quote:
Vergeet je niet je andere petje even op te zetten?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on PSV
Dat zeker, vast houden van Sneijder was niet gezien door de scheidsquote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Lijkt me wel een gevalletje voor de aanklager...
[afbeelding]
Hup Sp-ar-ta.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on PSV
We winnen daar gaat het omquote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef StarGazer het volgende:
Pfffff wat heeft Ajax het zichzelf weer lastig gemaakt
Mooie overtreding dat had ik Buijs vorige week wel willen zien doen. Jammer dat die nare Sneijder er zo weinig aan overhield.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
ach lijkt me niet perse express, hij wordt vast gehouden en probeert zich gewoon los te trekken ??quote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat jij die bril nodig hebt anti sneijdertje...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je serieus vind dat die actie erger is dan deze:
http://www.youtube.com/watch?v=6kgt1IPLbFw
Dan zou ik toch een iets neutralere bril gaan kopen.
Au!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
....quote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Mooie overtreding dat had ik Buijs vorige week wel willen zien doen. Jammer dat die nare Sneijder er zo weinig aan overhield.
Nee tochquote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef JoleX het volgende:
[..]
ach lijkt me niet perse express, hij wordt vast gehouden en probeert zich gewoon los te trekken ??
Nee hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die bril nodig hebt anti sneijdertje...
Je kan hier iemand mee een rolstoel in schoppen...
Zeker hoera. Gewoon een goede overwinning op een kutveldquote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef RayMania het volgende:
Nou, hoera dan maar.
Niet? Vertel me eens lichtpuntje, waarom niet?quote:
Dat boeit toch nietquote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef X-fi het volgende:
gat tussen feyenoord en twente is nu 8 ptn.
oh zag het eerst in slow motion, nu ziet het er wel meer als een overtreding uit, maar geen rood!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee toch, zijn er mensen die echt zo kunnen kijken?
die is echt smerig.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Bij de NOS zijn ze voor Feyenoordquote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef Ephemera het volgende:
waarom zegt teletekst dat het 2-0 is geworden tussen Twente en Feyenoord?
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef JoleX het volgende:
[..]
oh zag het eerst in slow motion, nu ziet het er wel meer als een overtreding uit, maar geen rood!
Dat Waalwijk lekker degradeert!quote:Op zondag 11 februari 2007 14:21 schreef Suijk het volgende:
Mooi, hopelijk ADO weer een stapje dichterbij degradatie.
Nee hoor, vraag maar aan een arts.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij die bril nodig hebt anti sneijdertje...
Je kan hier iemand mee een rolstoel in schoppen...
Dit is kanslose LoekB dusquote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Mooie overtreding dat had ik Buijs vorige week wel willen zien doen. Jammer dat die nare Sneijder er zo weinig aan overhield.
Zo'n dergelijke actie als tegen Kokmeijer hoort niet op een voetbalveld thuis maar feit blijft dat ik wel veel vaker zo iemand in een duel zie vliegen zoals Bouaouzzan... die dacht echt niet van te voren "zo nu trap ik die Kokmeijer even ongelukkig". Dat het een overtreding is en dat de afloop erg triest is voor Kokmeijer staat als een paal boven water. Bij die overtreding op Sneijder was het echt de intentie om hem een blessure te bezorgen... wat mij betreft is die dus veel walgelijker dan die van Bouaouzzanquote:Op zondag 11 februari 2007 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij doet niet anders.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:19 schreef Jajong het volgende:
Wat zit je mijn posts nou te editten en doe je weer geen fuck aan die broodmongool van een jorien, RayMania?
1e 9 tochquote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef X-fi het volgende:
[..]
en daar komt feyenoord NIET in aanmerking.
Denk je dat ze dat gaan halen dan?quote:
Nee klopt, hij loopt totaal niet opgefokt rond en komt in met een vliegende tackle op scheen/knie hoogte om de bal te spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n dergelijke actie als tegen Kokmeijer hoort niet op een voetbalveld thuis maar feit blijft dat ik wel veel vaker zo iemand in een duel zie vliegen zoals Bouaouzzan... die dacht echt niet van te voren "zo nu trap ik die Kokmeijer even ongelukkig". Dat het een overtreding is en dat de afloop erg triest is voor Kokmeijer staat als een paal boven water. Bij die overtreding op Sneijder was het echt de intentie om hem een blessure te bezorgen... wat mij betreft is die dus veel walgelijker dan die van Bouaouzzan
Dat denk ik wel. Die hebben een mooi gat geslagen. Toch jammer dat Heerenveen gisteren niet wist te winnen en dat ze het voorlopig zonder Alves moeten doen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
1. PSV 56
2. Ajax 54
3. AZ 53
4. Twente 50
5. Feyenoord 42
6. Heerenveen 38
Twente zeker naar de playoffs?
Feyenoord blijdat heerenveen gelijk heeft gespeeld.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
1. PSV 56
2. Ajax 54
3. AZ 53
4. Twente 50
5. Feyenoord 42
6. Heerenveen 38
Twente zeker naar de playoffs?
zoiemand verdiend een andere strafquote:Op zondag 11 februari 2007 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Je hebt gelijk. Het is donkerpaars.
Dit was wel wat erger hoor Robbiequote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel grappig, tegen Groningen deed Sneijder hetzelfde. Ook niet helemaal fris. Maar nu is het ineens de ergste overtreding ooit gemaakt, volgens sommige.
Als je NAC bedoeld, klopt.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef Superheld het volgende:
Winnen en wij staan 6e, geloof ik.
Nope..Jullie hebben meer tegendoelpunten en minder doelpunten gemaakt dan Heereveenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef Superheld het volgende:
Win maar dan en probeer het feyenoord lastig te makenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef Superheld het volgende:
het interesseert me echt geen hol wie of wat die overtreding maakt... als je echte intentie is om iemand ongelukkig te trappen dan mag je van mij een wedstrijdje of 10 krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel grappig, tegen Groningen deed Sneijder hetzelfde. Ook niet helemaal fris. Maar nu is het ineens de ergste overtreding ooit gemaakt, volgens sommige.
Robbie de achterlijke, de actie op Sneijder was duidelijk forser. Als je dit nog niet eens ziet heb je duidelijke een grote plaat voor je hasses.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is niet gebeurd, jij zegt dat het makkelijk kan... Lijkt me dat jij dan ons iets uit gaat leggen?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet? Vertel me eens lichtpuntje, waarom niet?
Heb je daar ook een beeld van? Dan kunnen we ze vergelijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke, nou 7e ook bestquote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nope..Jullie hebben meer tegendoelpunten en minder doelpunten gemaakt dan Heereveen
Het mooie van meningen is dat ieder zelf mag bepalen wat hij / zij vindt..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Robbie de achterlijke, de actie op Sneijder was duidelijk forser. Als je dit nog niet eens ziet heb je duidelijke een grote plaat voor je hasses.
Gaat toch om onderlinge resultaat?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nope..Jullie hebben meer tegendoelpunten en minder doelpunten gemaakt dan Heereveen
Dat lijkt die ook inderdaad. Maar ze horen allebei in dezelfde categorie vieze overtredingen, voet nog even op iemands been zetten terwijl je hem ook makkelijk kunt ontwijken.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Robbie de achterlijke, de actie op Sneijder was duidelijk forser. Als je dit nog niet eens ziet heb je duidelijke een grote plaat voor je hasses.
Dat hebben we gezien ja vandaagquote:Op zondag 11 februari 2007 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Danny Buijs vorige week:
'' Vandaag hebben we de drie punten niet weten te halen, maar goed dan moet het volgende week maar gebeuren bij Twente'''
Hoezo arrogant![]()
![]()
![]()
Fraai doelpunt.quote:
Ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Staat Sjakie er eigenlijk in bij Sparta?
Heulemaal nietquote:Op zondag 11 februari 2007 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een slechte TT
Ja zo kun je elke uitspraak van elke club wel belachelijk gaan maken. Wat verwacht je dan dat spelers gaan zeggen.. Volgende week gaan we weer verliezen, we hebben een kutteam...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Danny Buijs vorige week:
'' Vandaag hebben we de drie punten niet weten te halen, maar goed dan moet het volgende week maar gebeuren bij Twente'''
Hoezo arrogant![]()
![]()
![]()
Ik was meer sarcastisch, omdat ik me altijd erger aan Ajacieden die dat zingen. Alleen vandaag mogen ze wel winnenquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
kans is nihil, maar goooooooooooo sparta.
Soms moet je gewoon realistisch zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja zo kun je elke uitspraak van elke club wel belachelijk gaan maken. Wat verwacht je dan dat spelers gaan zeggen.. Volgende week gaan we weer verliezen, we hebben een kutteam...![]()
Ergens in het midden was realistischer geweest.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja zo kun je elke uitspraak van elke club wel belachelijk gaan maken. Wat verwacht je dan dat spelers gaan zeggen.. Volgende week gaan we weer verliezen, we hebben een kutteam...![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
kans is nihil, maar goooooooooooo sparta.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het waren altijd al vriendenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef Jnk18 het volgende:
Opeens zoveel sparta supporters hier zeg!
Terrecht, staat in het regelementquote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef Superheld het volgende:
Jezus, gelijk geel voor shirtje vasthouden...Blom lompe mongool!
Ik ben zelfs vanplan om volgend seizoen een seizoenskaart te kopenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef Jnk18 het volgende:
Opeens zoveel sparta supporters hier zeg!
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar was het niet Buys die vond dat voetballers in Amsterdam allemaal arrogant waren? Dan is het gezien die uitspraak en het seizoen van Feyenoord tot nu toe, wellicht wat wijzer als je je woorden iets voorzichtiger kiest.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De meneer van het scheidsrechterscommisie is aan het woord hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Terrecht, staat in het regelement
TR kijkt met een wat objectievere bril naar dingen blijkbaar. Kokmeijer heeft weken in het ziekenhuis gelegen, opnieuw moeten leren lopen, het weefsel heeft zich nog steeds niet helemaal hersteld, hij kan nooit meer voetballen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:32 schreef sjimz het volgende:
TR kan je toch al niet meer serieus nemen in zijn crusifix jegens Ajax
Laat ie het dan ook bij Utrecht doen, blonde pisnichtquote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat een kut-weekend zeg, voor jouquote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb jou niets uit te leggen. Jij mij ook niet, want ik vroeg het aan jorien.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is niet gebeurd, jij zegt dat het makkelijk kan... Lijkt me dat jij dan ons iets uit gaat leggen?
Het was vooral uit voorzorg dat hij gewisseld werd.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand enig idee wat de ernst is van de blessure van Sneijder?
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je daar ook een beeld van? Dan kunnen we ze vergelijken
Maar als het vergelijkbaar is, moest Sneijder natuurlijk ook geschorst worden.
Het gevolg wordt door niemand hier bestreden. De overtreding an sich kun je wel anders beoordelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En het tweede wordt dan door mensen hier beweerd erger te zijn![]()
Zeker een schorsing waard ja.quote:
Objectief kan ik je al een tijd niet meer noemenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
TR kijkt met een wat objectievere bril naar dingen blijkbaar. Kokmeijer heeft weken in het ziekenhuis gelegen, opnieuw moeten leren lopen, het weefsel heeft zich nog steeds niet helemaal hersteld, hij kan nooit meer voetballen.
Sneijder heeft morgen een dikke knie en dat was het.
Je bent grappigquote:Op zondag 11 februari 2007 14:39 schreef X-fi het volgende:
[..]
Niet saan de hand, beoordeel maar zelf.
hou toch je bek gewoon, doe je zelf een plezier.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan geen vooronderzoek hoor
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan geen vooronderzoek hoor
Koekje van eigen deeg dus..quote:
Kone is een beetje dom.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus... als kone de bal wat beter doorspeelt was het al 0-1
Waarom ?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aardige overtreding, maar lang niet zo erg als die vuile hond Tininho.
klopt.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Aardige overtreding, maar lang niet zo erg als die vuile hond Tininho.
Tininho zoekt duidelijk de been van Sneijder op. Doe je bril een sop man.quote:
Het een is onlosmakelijk verbonden met het ander.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:38 schreef peaceman het volgende:
Het gevolg wordt door niemand hier bestreden. De overtreding an sich kun je wel anders beoordelen.
Koné is de naam, prachtige acties maar rendement is 0,0.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:39 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus... als kone de bal wat beter doorspeelt was het al 0-1
Iddquote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Die van Sneijder was ook op de knie, dat is de enige overeenkomst. Hij kijkt duidelijk naar voren en niet naar de knie zoals tininho...
Ach het feit dat je er niet inhoudelijk op ingaat zegt mij al genoeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Objectief kan ik je al een tijd niet meer noemen
Nee hoor, dat hoeft niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het een is onlosmakelijk verbonden met het ander.
Nee hoor, hij kijkt eerst naar beneden, naar het been van de speler.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Die van Sneijder was ook op de knie, dat is de enige overeenkomst. Hij kijkt duidelijk naar voren en niet naar de knie zoals tininho...
precies.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef HeatWave het volgende:
Jij snapt het niet he... het gaat om de INTENTIE.... Kokmeijer heeft verschrikkelijk veel pech gehad maar het had Sneijder nu net zo goed kunnen gebeuren.. met een BEWUSTE aanslagquote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
TR kijkt met een wat objectievere bril naar dingen blijkbaar. Kokmeijer heeft weken in het ziekenhuis gelegen, opnieuw moeten leren lopen, het weefsel heeft zich nog steeds niet helemaal hersteld, hij kan nooit meer voetballen.
Sneijder heeft morgen een dikke knie en dat was het.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het een is onlosmakelijk verbonden met het ander.
Maar het been van Sneijder ligt op dezelfde plaats, Nevland glijdt er zelf ook onder.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, hij kijkt eerst naar beneden, naar het been van de speler.
Omdat sneijder de tegenstand beet houd.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:44 schreef BigFire het volgende:
Sneijder raakte hem niet vol en met een zacht hupje. tininho raakt vol en zet zich hard af.
Of naar 'terug naar 5 punten'quote:Op zondag 11 februari 2007 14:43 schreef X-fi het volgende:
Kan iemand TT veranderen naar GO SP-AR-TA?
Klopt, maar Sneijder had best een wedstrijd schorsing kunnen en mogen krijgen...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:44 schreef BigFire het volgende:
Sneijder raakte hem niet vol en met een zacht hupje. tininho raakt vol en zet zich hard af.
he he.. eindelijk wat wijsheid hierquote:Op zondag 11 februari 2007 14:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker belangrijk welke overtreding erger was. Het is allebei niet netjes.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat sneijder de tegenstand beet houd.
Die van groningen is niks bij sneijder aan het doen hoor
let ook op de gezichtsuitdrukking van de Groninger... veel te laat heeft ie 'pijn'quote:Op zondag 11 februari 2007 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En zo is het.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker belangrijk welke overtreding erger was. Het is allebei niet netjes.
Dus? Dan krijgt Sneijder een gele kaart en is het klaar. Jij praat het nu goed omdat Sneijder een lichte overtreding maakt, mag je dan volgens de regels iemand kapot trappen??quote:Op zondag 11 februari 2007 14:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Of neutraalquote:Op zondag 11 februari 2007 14:43 schreef X-fi het volgende:
Kan iemand TT veranderen naar GO SP-AR-TA?
Punten pakken ze wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef X-fi het volgende:
Mooi toch tallie?
genieten hequote:
nou idd! Ik kom hier om 'even onder de mannen te zijn, weg van het vrouwengekibbel'.. maar het is hier minstens zo ergquote:
En toch vaak winnenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat speelt psv weer slecht zeg
Je mag van je afbijten, zolang het maar proportioneel isquote:Op zondag 11 februari 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Dan krijgt Sneijder een gele kaart en is het klaar. Jij praat het nu goed omdat Sneijder een lichte overtreding maakt, mag je dan volgens de regels iemand kapot trappen??
Mwah echt genieten doe ik pas wanneer Sparta scoortquote:
Ga nou niet van die moeilijke woordjes gebruiken want je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je mag van je afbijten, zolang het maar proportioneel is
In regel wel. Als jij een meervoudige botfractuur hebt en een open vleeswond van 30 centimeter dan is het duidelijk dat dat niet door een tikje tegen je scheenbeschermer is gekomen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet.
Overigens vond ik die overtreding op Kokmeijer minstens net zo erg hoor.. maar dat terzijde.
En als Ajax het wel wordt, wordt je toch lekker even een jaartje voor Ajax. Kan jou het schelen joh.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
RSCA gaat kampioen worden, ajax niet..
En die actie op Sneijder vond jij proportioneel?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Je mag van je afbijten, zolang het maar proportioneel is
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En als Ajax het wel wordt, wordt je toch lekker even een jaartje voor Ajax. Kan jou het schelen joh.
Dat zou knap zijn, Ajax kampioen van Belgiequote:Op zondag 11 februari 2007 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
RSCA gaat kampioen worden, ajax niet..
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En als Ajax het wel wordt, wordt je toch lekker even een jaartje voor Ajax. Kan jou het schelen joh.
Wat deed Vluggertje?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Vlug ontsnapte net aan rood.
Sparta is goed scherp.
Kan hij mooi vriendjes worden met Dos37quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |