Win maar dan en probeer het feyenoord lastig te makenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef Superheld het volgende:
Winnen en wij staan 6e, geloof ik.
het interesseert me echt geen hol wie of wat die overtreding maakt... als je echte intentie is om iemand ongelukkig te trappen dan mag je van mij een wedstrijdje of 10 krijgen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel grappig, tegen Groningen deed Sneijder hetzelfde. Ook niet helemaal fris. Maar nu is het ineens de ergste overtreding ooit gemaakt, volgens sommige.
Robbie de achterlijke, de actie op Sneijder was duidelijk forser. Als je dit nog niet eens ziet heb je duidelijke een grote plaat voor je hasses.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel grappig, tegen Groningen deed Sneijder hetzelfde. Ook niet helemaal fris. Maar nu is het ineens de ergste overtreding ooit gemaakt, volgens sommige.
Het is niet gebeurd, jij zegt dat het makkelijk kan... Lijkt me dat jij dan ons iets uit gaat leggen?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet? Vertel me eens lichtpuntje, waarom niet?
Heb je daar ook een beeld van? Dan kunnen we ze vergelijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke, nou 7e ook bestquote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nope..Jullie hebben meer tegendoelpunten en minder doelpunten gemaakt dan Heereveen
Het mooie van meningen is dat ieder zelf mag bepalen wat hij / zij vindt..quote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Robbie de achterlijke, de actie op Sneijder was duidelijk forser. Als je dit nog niet eens ziet heb je duidelijke een grote plaat voor je hasses.
Gaat toch om onderlinge resultaat?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nope..Jullie hebben meer tegendoelpunten en minder doelpunten gemaakt dan Heereveen
Dat lijkt die ook inderdaad. Maar ze horen allebei in dezelfde categorie vieze overtredingen, voet nog even op iemands been zetten terwijl je hem ook makkelijk kunt ontwijken.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Robbie de achterlijke, de actie op Sneijder was duidelijk forser. Als je dit nog niet eens ziet heb je duidelijke een grote plaat voor je hasses.
Dat hebben we gezien ja vandaagquote:Op zondag 11 februari 2007 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Danny Buijs vorige week:
'' Vandaag hebben we de drie punten niet weten te halen, maar goed dan moet het volgende week maar gebeuren bij Twente'''
Hoezo arrogant![]()
![]()
![]()
Fraai doelpunt.quote:
Ja.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Staat Sjakie er eigenlijk in bij Sparta?
Heulemaal nietquote:Op zondag 11 februari 2007 14:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een slechte TT
Ja zo kun je elke uitspraak van elke club wel belachelijk gaan maken. Wat verwacht je dan dat spelers gaan zeggen.. Volgende week gaan we weer verliezen, we hebben een kutteam...quote:Op zondag 11 februari 2007 14:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Danny Buijs vorige week:
'' Vandaag hebben we de drie punten niet weten te halen, maar goed dan moet het volgende week maar gebeuren bij Twente'''
Hoezo arrogant![]()
![]()
![]()
Ik was meer sarcastisch, omdat ik me altijd erger aan Ajacieden die dat zingen. Alleen vandaag mogen ze wel winnenquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
kans is nihil, maar goooooooooooo sparta.
Soms moet je gewoon realistisch zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja zo kun je elke uitspraak van elke club wel belachelijk gaan maken. Wat verwacht je dan dat spelers gaan zeggen.. Volgende week gaan we weer verliezen, we hebben een kutteam...![]()
Ergens in het midden was realistischer geweest.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja zo kun je elke uitspraak van elke club wel belachelijk gaan maken. Wat verwacht je dan dat spelers gaan zeggen.. Volgende week gaan we weer verliezen, we hebben een kutteam...![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
kans is nihil, maar goooooooooooo sparta.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het waren altijd al vriendenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef Jnk18 het volgende:
Opeens zoveel sparta supporters hier zeg!
Terrecht, staat in het regelementquote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef Superheld het volgende:
Jezus, gelijk geel voor shirtje vasthouden...Blom lompe mongool!
Ik ben zelfs vanplan om volgend seizoen een seizoenskaart te kopenquote:Op zondag 11 februari 2007 14:35 schreef Jnk18 het volgende:
Opeens zoveel sparta supporters hier zeg!
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar was het niet Buys die vond dat voetballers in Amsterdam allemaal arrogant waren? Dan is het gezien die uitspraak en het seizoen van Feyenoord tot nu toe, wellicht wat wijzer als je je woorden iets voorzichtiger kiest.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De meneer van het scheidsrechterscommisie is aan het woord hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Terrecht, staat in het regelement
TR kijkt met een wat objectievere bril naar dingen blijkbaar. Kokmeijer heeft weken in het ziekenhuis gelegen, opnieuw moeten leren lopen, het weefsel heeft zich nog steeds niet helemaal hersteld, hij kan nooit meer voetballen.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:32 schreef sjimz het volgende:
TR kan je toch al niet meer serieus nemen in zijn crusifix jegens Ajax
Laat ie het dan ook bij Utrecht doen, blonde pisnichtquote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Terrecht, staat in het regelement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |