Neleos was echt goed.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:10 schreef Homdeck het volgende:
klinkt gezellig![]()
maar schaken om kwart over 4![]()
![]()
ik kan het nuchter niet eens![]()
Ik viel niet, ik gleed van het afstapje af. maar kwam dus wel beroerd neerquote:Op zondag 11 februari 2007 14:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die mensen die onderuit gaan midden in de kroeg
Nietes, het was al aan het eindquote:Op zondag 11 februari 2007 14:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je uitleg maakt niet uit. De halve kroeg heeft je zien vallen (of uitglijden, wat jij wil) en hard gelachen, daar gaat het om
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha, dat hoort erbij. Heb 't zelf ook al eens gehad hoor
In ieder geval bijzonder..quote:Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef Jojoortje het volgende:
Dus het was een mooi feest?
wilde even weten of je goed thuis gekomen was... ja, je zei al dat je moe was.. maar nogmaals: ik vond jou de beste!quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef Soempie het volgende:
Stan![]()
M'n telefoon lag naast m'n kussen, maar ik heb helemaal niet meegekregen dat je belde.Hoezo moe?
quote:Op zondag 11 februari 2007 15:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
wilde even weten of je goed thuis gekomen was... ja, je zei al dat je moe was.. maar nogmaals: ik vond jou de beste!
Heb je ook actiefoto's?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:21 schreef Jayhawk het volgende:
Back from wintersport
Kort samengevat: de eerste twee dagen waren heel ijzig met daarna sneeuw en zon, dus ben ook nog lekker bijgekleurd![]()
O ja, geen blauwe plekje te ontdekken, ook niet na mijn koprol in knielengte sneeuw
17-22 uur, met de uitloop die daar altijd bij zit. Weet alleen niet hoe lang de uitloop op zondag is, kom ik nog wel achter. Ik verwacht in elk geval niet voor 22:30 thuis te zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
Werkse alvast Tim! Tot hoe laat moet je dan?![]()
Jan Smit is de ex van een teamgenoot van mij!quote:Op zondag 11 februari 2007 16:22 schreef Nesle het volgende:
Jea, 31 maart komt Jan Smit in Klok(5 km van huis)
10 euro entree
Waarom zijn de bananen krom? Depenisvanjezusquote:Op zondag 11 februari 2007 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Banaan-vraag!
stoerrrrrrrquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jan Smit is de ex van een teamgenoot van mij!![]()
omdat omdat omdat ze richting de zon groeien!quote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom zijn de bananen krom? Depenisvanjezus![]()
Die tjek ik 31 maart welquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaa! Wil je haar handtekening?
Ik ben schaatsen kijken!
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb nu al zin in de volgende meet![]()
Doe maar ergens middenin het land deze keerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb nu al zin in de volgende meet![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe maar ergens middenin het land deze keer
dat heb ik zovaakquote:Op zondag 11 februari 2007 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kom online en iedereen is ineens stil![]()
Ook weer terug van wintersportquote:Op zondag 11 februari 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
Erkel en jayhawk zullen ook wel terugkomen dit weekend? Hele akq op wintersport.![]()
Op de stationsuitverkoop!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen is voor mij dan wel weer ideaal. Mits ik weer een fiets heb
Al die fietsen die op CS nooit worden opgehaald worden een aantal keer per jaar op een veiling verkocht. Schijn je goede fietsen goedkoop te kunnen krijgenquote:
Neleos heeft veel meer gedronken dna mij wan tik wisselde vaak af met colaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef erkel het volgende:
[..]
YuriJij bent toch vanaf nu de zuiplap van AKQ ?
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef erkel het volgende:
[..]
YuriJij bent toch vanaf nu de zuiplap van AKQ ?
![]()
Wij hebben 5 zonnige dagen gehad, en 2 iets mindere dagen, maar we konden wel elke dag de gletsjer bereiken, echt top.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef erkel het volgende:
Ook weer terug van wintersportHeb ongeveer zelfde weer gehad als Jayhawk, denk ik. Eerste dagen zonnig weer
met ijzige pistes en daarna veeeeel sneeuw met daar tussendoor nog 1 mooie dag. Op die zonnige dag nog de top van de gletsjer bezocht (3200 m) en vanaf daar een snowboardtocht naar beneden gemaakt (1600 m) met mijn 4 dagen snowboardervaring
. Volgende dag kapot en spierpijn, waar ik trouwens de hele week last van heb gehad
.
Twas mooi
Ah (bacardi)cola's, dan gaat het extra snel jaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Neleos heeft veel meer gedronken dna mij wan tik wisselde vaak af met cola
Nee, heb ik wel eens naar gezocht, maar kon het toen niet vinden. De eerste de beste student die je tegenkomt op t station zal het wel weten.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord!
Weet je toevallig ook wanneer de volgende verkoop is?
Tsja..quote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook student, maar als mensen het mij zouden vragen heb ik geen idee
http://www2.nijmegen.nl/n(...)EFE196C18BD70892EF50quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord!
Weet je toevallig ook wanneer de volgende verkoop is?
Dat wist ik niet eensquote:Op zondag 11 februari 2007 18:19 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed, dat was vroegāh, aangezien die loods tegenwoordig niet meer bestaat, is allemaal plat gegooid
Ik ook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef Etcetera het volgende:
ik weet nooit wat ik onder vintage moet verstaan
Check.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoop dat Neleos op tijd thuis is voor Studio Sport De Wedstrijden. Ik verwacht toch wel dat de beide lange-afstandsreizigers nu ongeveer thuis zijn.
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoop dat Neleos op tijd thuis is voor Studio Sport De Wedstrijden. Ik verwacht toch wel dat de beide lange-afstandsreizigers nu ongeveer thuis zijn.
quote:
Hehe, nee toeval.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
Je zat er gewoon op te wachten?
Op wie wacht je nog?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
en we zijn weer bijna compleet..
Koning Nem meldt zich en prijst zijn onderdanenquote:
Mijn moeder kijkt het. Ik vind dat één van de slechtste series ooit. Veels te nep in mijn ogen. Die botten altijd, ziet er gewoon te fake uit.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
Wie van jullie kijkt er wel eens Bones?
Mwah, daar kijk ik wel omheen. Moet zondagavond toch iets kijken. Vind verder de personages wel leuk, dus..quote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn moeder kijkt het. Ik vind dat één van de slechtste series ooit. Veels te nep in mijn ogen. Die botten altijd, ziet er gewoon te fake uit.
Dat was 2 weken terug ofzo. Ja, kromme aflevering.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
-nu moet ik er wel bij vermelden dat de aflevering die ik toen helemaal heb gezien met een hond was. dat was zo fout
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
Koning Nem meldt zich en prijst zijn onderdanen
Meerdere malenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Nog in slaap gevallen in de trein?
quote:Op zondag 11 februari 2007 19:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Nee hoor ben veilig thuis gekomen
Join the club zou ik zeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
K heb helemaal geen zin in school morgen![]()
K hoef er pas op kwart over 10 te zijn maar moet wel tot half 5quote:Op zondag 11 februari 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Join the club zou ik zeggen
Zo vroeg altijd..![]()
Oh, ik moet om 7 uur op. Wel maar tot 12.10quote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K hoef er pas op kwart over 10 te zijn maar moet wel tot half 5![]()
ook leukquote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoef lekker pas om 11.00 op de uni te zijn. Vervolgens overigens wel door tot een uurtje of tien ą elf 's avonds.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoef lekker pas om 11.00 op de uni te zijn. Vervolgens overigens wel door tot een uurtje of tien ą elf 's avonds.
Ik wil ook college. Ik heb altijd les.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]geniet van je hangavond nu dan
ik heb om 9 uur college.![]()
echtwel, mrja ik kan er goed tegen hoor. half 7 mn bed uit enzoquote:
3 dagen om 1 uur, en de rest om 2 uurquote:Op zondag 11 februari 2007 20:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lekker vroeg, Nesle.. dus ook eerder vrij..
half 9 beginnen, met m'n allereerste werkdag nog wel, dus ga zo mn bed opzoeken, want ik ben helemaal gaar na de terugreis uit Sölden van afgelopen nacht.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef Nesle het volgende:
Ok, wie moet nog melden wanneer hij/zij begint?![]()
Ikquote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef Nesle het volgende:
Ok, wie moet nog melden wanneer hij/zij begint?![]()
Inderdaad straks maken ze de trein wakkerquote:Op zondag 11 februari 2007 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
half 9 beginnen, met m'n allereerste werkdag nog wel, dus ga zo mn bed opzoeken, want ik ben helemaal gaar na de terugreis uit Sölden van afgelopen nacht.
p.s. ik haat luidruchtige mensen in slaaptreinen
Het probleem lag hem meer in het feit dat ze commentaar hadden omdat wij om half 12 nog een biertje deden voor we naar bed gingen terwijl zij vanaf 5 uur 's ochtends de hele coupé wakker hebben gehoudenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad straks maken ze de trein wakker![]()
Ik weet het nog nietquote:
Wat doe je dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
Dat kan om 08:00 zijn of om 14:00
Aaah...the good life![]()
Ik ga wel proberen om rond een uurtje of 08:00 op te staan hoor.
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nesle, hoe kom jij aan je gebruikersnaam als ik vragen mag?
Gaat dit over een of andere inside-joke?quote:
Tja, dat weet ik zelf eigenlijk niet helemaal meer. Komt denk ik omdat ik die dag een proefje met scheikunde had gehad over Chocolademelk, en toen moesten we allemaal merken waar je chocomelk van kon maken opnoemen. Nestlé dus ook. Die dag zocht ik op internet naar iets, Puta Madre, dat merk. Want mn zus had een shirt daarvan en wist niet wat het betekendequote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nesle, hoe kom jij aan je gebruikersnaam als ik vragen mag?
Jullie hebben over mij gebabbelt?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mm.. nee, vroegen we ons af gisteren volgens mij..
Iedereen is aan de beurt gekomen.. maar.. what is said in El Rubio, stays in El Rubio.. je weet..quote:
Oh ja.. dacht dat je misschien van Elsen heette.. maar Nem dacht ook aan de chocolade volgens mij.. je heet dus Natalie?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik zelf eigenlijk niet helemaal meer. Komt denk ik omdat ik die dag een proefje met scheikunde had gehad over Chocolademelk, en toen moesten we allemaal merken waar je chocomelk van kon maken opnoemen. Nestlé dus ook. Die dag zocht ik op internet naar iets, Puta Madre, dat merk. Want mn zus had een shirt daarvan en wist niet wat het betekende. En toen vond ik zon topic daarover. Meteen maar aangemeld met het hele chocomelk concept nog in mijn hoofd
. Maar ik vond Nesle wat leuker dan Nestlé. Slaat nergens op
maarja
![]()
Oh en Natalie was al bezet
In het begin dacht ik ook dat jij een neger was hoor!! Maar dat kwam toen door jouw plaatjequote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
SCH dacht dat ik een neger was vanwege mijn gebruikersnaam..
Haha goed van Nemquote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh ja.. dacht dat je misschien van Elsen heette.. maar Nem dacht ook aan de chocolade volgens mij.. je heet dus Natalie?![]()
SCH dacht dat ik een neger was vanwege mijn gebruikersnaam..
Wel een integere dan toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In het begin dacht ik ook dat jij een neger was hoor!! Maar dat kwam toen door jouw plaatje![]()
![]()
Aangenaam..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha goed van Nem. En ja Natalie is mn echte naam
zonder h
![]()
Niet echt.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat dit over een of andere inside-joke?![]()
Tijd om je mond open te trekken zou ik zeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij weet ook bijna niemand hoe ik aan de mijne kom...![]()
Mja ik word vaak: Jo, Jojo, Joor(tje) genoemd!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd om je mond open te trekken zou ik zeggen
Zijn er nog mensen slecht vanaf gekomen ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Iedereen is aan de beurt gekomen.. maar.. what is said in El Rubio, stays in El Rubio.. je weet..
Je zat er toch niet naast dan? Daarom vroeg ik het.. je moet dat Neleos stukje weven weghalen man..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht helemaal niet aan chocolademelk. Hoe kom je daar nou weer bij
Jammer, punt erafquote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht helemaal niet aan chocolademelk. Hoe kom je daar nou weer bij
Je heet Jorianne?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mja ik word vaak: Jo, Jojo, Joor(tje) genoemd!
Eigenlijk duidelijke zaak dus!![]()
AKQ'ers zijn per definitie integere helden.. zelfs Jayhawk kon rekenen op een pluim.. natuurlijk kan het altijd beter.. opbouwende kritiek is zeker geuit.. om het allemaal beter te maken..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen slecht vanaf gekomen ?![]()
Grappig?quote:
Ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je zat er toch niet naast dan? Daarom vroeg ik het.. je moet dat Neleos stukje weven weghalen man..
Jij zei toch Nestlé? Dat je dacht dat ze het daarvan had..?
Zo..dat is lang geleden!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef lienelien het volgende:
ohh, ik gooide de akq dicht... maar ik ben niet goed in op-bouwen, wie wil het ff doen?
Dat is wat anders, natuurlijk..quote:
Ooh!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Nesle het volgende:
Grappig?Zo heet een vriendin van me
en die noemen sommigen jojo.
![]()
Jij kunt dat als de beste toch..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef lienelien het volgende:
ohh, ik gooide de akq dicht... maar ik ben niet goed in op-bouwen, wie wil het ff doen?
Hoezo, hadden jullie het over mij?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat is lang geleden!
Speaking of the devil
alleen voor I Bet Indiequote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jij kunt dat als de beste toch..
Het geeft nietquote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh!Heb van die naam nog nooit gehoord
![]()
Serieus.. ik geloof je niet.. maar verlies er geen slaap over.. een fanaticus zal alsnog een nieuw deel openen wanneer het moment daar is..quote:
Nee... ik ben gewoon lui vandaag, ik geef het toequote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Serieus.. ik geloof je niet.. maar verlies er geen slaap over.. een fanaticus zal alsnog een nieuw deel openen wanneer het moment daar is..
quote:We hebben het nog over je gehad inderdaad.. ik vroeg aan Neleos of je in het echt ook zo'n pittig wijffie was..
Zo, hee, weltrusten, dan he!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef iamredleader het volgende:
Zo, hee, mensen, ik vind het welletjes. Welterusten.
zal ik dat maar doen dan ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef lienelien het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef lienelien het volgende:
nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat Neleos zei
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iedereen is aan de beurt gekomen.. maar.. what is said in El Rubio, stays in El Rubio.. je weet..
quote:
Ohh, ja, ik heb ineens weer een levenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het ging meer over ouwe school AKQ'rs die niet meer meededen aan de AKQ. En daar val/viel jij onder. Vandaar erg toevallig dat je vandaag post
is er alquote:Op zondag 11 februari 2007 21:51 schreef erkel het volgende:
Lienelien doe je nog een vraag in AKQ?
Wat ga je doen dan? Als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:50 schreef MaJo het volgende:
Heyik lees dat de meet leuk was
Het was maar goed dat ik er niet bij was, had nogal een kater van de dag ervoor
Was namelijk mijn diplomauitreiking dus ik heb het er goed van genomen
Maar het was wel erg gezellig
En nu ga ik zo weer slapen, moet om half 4 weer opstaan
Heel goedquote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
is er al
lang geleden hč, ik moest lang denken over een vraag
Slaap lekker.. u bent gemist, maar immer gewaardeerd..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:50 schreef MaJo het volgende:
Heyik lees dat de meet leuk was
Het was maar goed dat ik er niet bij was, had nogal een kater van de dag ervoor
Was namelijk mijn diplomauitreiking dus ik heb het er goed van genomen
Maar het was wel erg gezellig
En nu ga ik zo weer slapen, moet om half 4 weer opstaan
Een vriendin uitzwaaien op Schiphol, moet er om half 6 zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Als ik zo vrij mag zijn?![]()
Overigens, heb je nog kaartjes gekocht voor Eighties Verantwoord?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Slaap lekker.. u bent gemist, maar immer gewaardeerd..
Doe dat, wordt hardstikke gezellig. Wij zijn inmiddels met 9 manquote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriendin uitzwaaien op Schiphol, moet er om half 6 zijn
Heb er niet meer aan gedacht sorryZal nog even rondvragen of er mensen meewillen, lijkt me wel leuk
Al een locatie bedacht?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe dat, wordt hardstikke gezellig. Wij zijn inmiddels met 9 man![]()
He wat?quote:
Oh sorryquote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat?
Eighties Verantwoord is in Tivoli. Of heb jij het nu over iets anders?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorryDacht dat je reageerde op mijn `volgende keer ben ik er weer bij´
Maarre, ik zal inderdaad gaan rondvragen
Ik heb nou niet echt zin om bij een krant te gaan werken (hooguit als autojournalist), ook niet bij veel tijdschriften, dus dan kom je uit bij radio en tv. Daar zou ik dan achter de schermen willen werken, maar niet echt als journalist, eerder als regelneef (iets als floormanager, productieleider, dat soort werk). En dan zit je bij journalistiek niet goed. Radio/tv kant op gaan kan wel, maar pas als je een tijd lang traditionele journalistiek achter de rug hebt gehad. Daarom denk ik niet dat ik daar goed zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef MaJo het volgende:
Hey Tim, las dat je Journalistiek aan de HU niets vond. Wat zou je dan precies willen doen? Misschien kan ik je dan nog overhalenDe studie is erg leuk namelijk
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt zin om bij een krant te gaan werken (hooguit als autojournalist), ook niet bij veel tijdschriften, dus dan kom je uit bij radio en tv. Daar zou ik dan achter de schermen willen werken, maar niet echt als journalist, eerder als regelneef (iets als floormanager, productieleider, dat soort werk). En dan zit je bij journalistiek niet goed. Radio/tv kant op gaan kan wel, maar pas als je een tijd lang traditionele journalistiek achter de rug hebt gehad. Daarom denk ik niet dat ik daar goed zit.
Nee dan lijkt de opleiding journalistiek me niet echt geschikt voor jequote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt zin om bij een krant te gaan werken (hooguit als autojournalist), ook niet bij veel tijdschriften, dus dan kom je uit bij radio en tv. Daar zou ik dan achter de schermen willen werken, maar niet echt als journalist, eerder als regelneef (iets als floormanager, productieleider, dat soort werk). En dan zit je bij journalistiek niet goed. Radio/tv kant op gaan kan wel, maar pas als je een tijd lang traditionele journalistiek achter de rug hebt gehad. Daarom denk ik niet dat ik daar goed zit.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Filmacademie heeft zeer beperkt aantal plekken en werkt met toelatingsexamens, een kunstacademie kan ik nog een keer gaan kijken. Ik zet zometeen een infopagina over MIM klaar, dan lees ik dat later
Had em al staan, maar dank je wel!quote:
haha!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Site is inderdaad een beetje bagger, klik je op studieprogramma wordt je weer teruggeloodst naar de verschillende richtingen
Ik kan nog niet echt zeggen of het me wat lijkt of niet, daarvoor moet ik het een keer lezen als ik mijn aandacht er beter bij kan houden. Maar heb wel snel gekeken wanneer de open dag is
En ik geloof dat bij het grootste deel van de studies waar ik nu heb gekeken de dames in de meerderheid zijn, in tegenstelling tot wat ik gedaan heb. Daar was 96% van mijn jaar man. Heb me wel goed vermaakt tijdens de intro en buiten studie om, lekker lomp kunnen doen tegen elkaar
Balenquote:Op maandag 12 februari 2007 07:34 schreef Etcetera het volgende:
morguh
ik mag voor 1 uurtje naar school
Weer een dagje thuis? Of ga je wel naar je werk?quote:Op maandag 12 februari 2007 08:20 schreef iamredleader het volgende:
Bah. Ziek. Alweer. Verkouden. Grmblh.
Nee, zit te snotteren achter de computer. Bah, ik haat ziekzijnquote:Op maandag 12 februari 2007 08:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weer een dagje thuis? Of ga je wel naar je werk?![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:26 schreef iamredleader het volgende:
Nee, zit te snotteren achter de computer. Bah, ik haat ziekzijn![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geloof trouwens niet dat het Nem gelukt is om om 8 uur op te staan.![]()
quiz ze.quote:Op maandag 12 februari 2007 08:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
terug.
Misschien dat ik vandaag wat ga meequizzen. Als m'n hersens niet te verstopt raken...
Dat heb ik ook eens twee dagen achter elkaar gehad. Dag 3 ben ik toen maar een half uurtje langer in bed blijven liggen 's ochtends.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:38 schreef lienelien het volgende:
Toen ik net aankwam bij m'n stage (om 9u) zat de deur nog op slot
Op mijn stageplek waren 15 mensen met een sleutel en 1 stagiair zonder.quote:Op maandag 12 februari 2007 09:53 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, de grap op mijn werk is dat ik een van de mensen ben die de boel opendoet, dus ik sta zelden voor een gesloten deur...
Je blijft wel bezig he?quote:Op maandag 12 februari 2007 11:25 schreef iamredleader het volgende:
Hm. Hier schiet de dag ook niet echt op... ben behoorlijk ziek, merk ik. Jakkes.
Inderdaadquote:Op maandag 12 februari 2007 08:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geloof trouwens niet dat het Nem gelukt is om om 8 uur op te staan.![]()
Tof.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga naar Toscane. Florence, Siena![]()
![]()
Net geboekt.![]()
Leukquote:Op maandag 12 februari 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik ga naar Toscane. Florence, Siena![]()
![]()
Net geboekt.![]()
quote:
Vét!quote:Op maandag 12 februari 2007 13:55 schreef Soempie het volgende:
[..]begin van de vakantie.
Ik ben zo blij. Florence en Siena in het echt zien![]()
Heb er hele collegereeksen over gevolgd bij kunstgeschiedenis. Oeh zo gaaf
Waar ge je naar schol dan hogeveen?quote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef Nesle het volgende:
Ik ben weer terug van skoele
Wel uurtje later dan geplant, want ik had de bus gemist
dat is zeker zonde. We gaan met de auto (quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vét!
Florence ben ik ooit langs gekomen met Interrailen. Ik heb de stad zelf niet gezien omdat de bus van de camping naar de stad maar 1 keer per dag reed, om 07:00 in de ochtend. Die hebben we dus allebei de dagen gemist. Daar baal ik nog steeds wel van want het lijkt me een mooie std.
Dat is wel beterquote:Op maandag 12 februari 2007 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat is zeker zonde. We gaan met de auto (), dus we hoeven niet op de bus te wachten.
Neh, meppel. Woon in een gat naast meppel, maar was vanochtend te laat met opstaan want ik dacht dat ik eerste uur vrij wasquote:Op maandag 12 februari 2007 14:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar ge je naar schol dan hogeveen?
K dacht zo groot is meppel toch niet dat je met de bus moetquote:Op maandag 12 februari 2007 14:48 schreef Nesle het volgende:
[..]
Neh, meppel. Woon in een gat naast meppel, maar was vanochtend te laat met opstaan want ik dacht dat ik eerste uur vrij wasdus toen moest ik maar met de bus anders redde ik het never no way. Aangezien ik in dat gat woon, rijdt er maar 1 keer per uur een bus. Had trouwens net zo goed het eerste uur niet heen kunnen gaan want ik had gym --> shuttle run test
wel een 8 maargoed
haha nee, ik woon 5km van meppel, ongeveer. Maar de helft van mn leven heb ik in meppel gespendeert denk ikquote:Op maandag 12 februari 2007 14:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K dacht zo groot is meppel toch niet dat je met de bus moet![]()
en de helft was nog niet interessant ookquote:
begin juli.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel beter
Wanneer ga je?
-edit- ik weet niet wanneer de zomervakantie begint
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |