Waarom zijn de bananen krom? Depenisvanjezusquote:Op zondag 11 februari 2007 14:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Banaan-vraag!
stoerrrrrrrquote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jan Smit is de ex van een teamgenoot van mij!![]()
omdat omdat omdat ze richting de zon groeien!quote:Op zondag 11 februari 2007 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom zijn de bananen krom? Depenisvanjezus![]()
Die tjek ik 31 maart welquote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaa! Wil je haar handtekening?
Ik ben schaatsen kijken!
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb nu al zin in de volgende meet![]()
Doe maar ergens middenin het land deze keerquote:Op zondag 11 februari 2007 16:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb nu al zin in de volgende meet![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 16:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe maar ergens middenin het land deze keer
dat heb ik zovaakquote:Op zondag 11 februari 2007 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kom online en iedereen is ineens stil![]()
Ook weer terug van wintersportquote:Op zondag 11 februari 2007 11:58 schreef Soempie het volgende:
Erkel en jayhawk zullen ook wel terugkomen dit weekend? Hele akq op wintersport.![]()
Op de stationsuitverkoop!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen is voor mij dan wel weer ideaal. Mits ik weer een fiets heb
Al die fietsen die op CS nooit worden opgehaald worden een aantal keer per jaar op een veiling verkocht. Schijn je goede fietsen goedkoop te kunnen krijgenquote:
Neleos heeft veel meer gedronken dna mij wan tik wisselde vaak af met colaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef erkel het volgende:
[..]
YuriJij bent toch vanaf nu de zuiplap van AKQ ?
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:24 schreef erkel het volgende:
[..]
YuriJij bent toch vanaf nu de zuiplap van AKQ ?
![]()
Wij hebben 5 zonnige dagen gehad, en 2 iets mindere dagen, maar we konden wel elke dag de gletsjer bereiken, echt top.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef erkel het volgende:
Ook weer terug van wintersportHeb ongeveer zelfde weer gehad als Jayhawk, denk ik. Eerste dagen zonnig weer
met ijzige pistes en daarna veeeeel sneeuw met daar tussendoor nog 1 mooie dag. Op die zonnige dag nog de top van de gletsjer bezocht (3200 m) en vanaf daar een snowboardtocht naar beneden gemaakt (1600 m) met mijn 4 dagen snowboardervaring
. Volgende dag kapot en spierpijn, waar ik trouwens de hele week last van heb gehad
.
Twas mooi
Ah (bacardi)cola's, dan gaat het extra snel jaquote:Op zondag 11 februari 2007 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Neleos heeft veel meer gedronken dna mij wan tik wisselde vaak af met cola
Nee, heb ik wel eens naar gezocht, maar kon het toen niet vinden. De eerste de beste student die je tegenkomt op t station zal het wel weten.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nooit van gehoord!
Weet je toevallig ook wanneer de volgende verkoop is?
Tsja..quote:Op zondag 11 februari 2007 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook student, maar als mensen het mij zouden vragen heb ik geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |