half 9 beginnen, met m'n allereerste werkdag nog wel, dus ga zo mn bed opzoeken, want ik ben helemaal gaar na de terugreis uit Sölden van afgelopen nacht.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef Nesle het volgende:
Ok, wie moet nog melden wanneer hij/zij begint?![]()

Ikquote:Op zondag 11 februari 2007 20:37 schreef Nesle het volgende:
Ok, wie moet nog melden wanneer hij/zij begint?![]()

Inderdaad straks maken ze de trein wakkerquote:Op zondag 11 februari 2007 20:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
half 9 beginnen, met m'n allereerste werkdag nog wel, dus ga zo mn bed opzoeken, want ik ben helemaal gaar na de terugreis uit Sölden van afgelopen nacht.
p.s. ik haat luidruchtige mensen in slaaptreinen

Het probleem lag hem meer in het feit dat ze commentaar hadden omdat wij om half 12 nog een biertje deden voor we naar bed gingen terwijl zij vanaf 5 uur 's ochtends de hele coupé wakker hebben gehoudenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad straks maken ze de trein wakker![]()

Ik weet het nog nietquote:

Wat doe je dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet
Dat kan om 08:00 zijn of om 14:00
Aaah...the good life![]()
Ik ga wel proberen om rond een uurtje of 08:00 op te staan hoor.

quote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nesle, hoe kom jij aan je gebruikersnaam als ik vragen mag?

Gaat dit over een of andere inside-joke?quote:

Tja, dat weet ik zelf eigenlijk niet helemaal meer. Komt denk ik omdat ik die dag een proefje met scheikunde had gehad over Chocolademelk, en toen moesten we allemaal merken waar je chocomelk van kon maken opnoemen. Nestlé dus ook. Die dag zocht ik op internet naar iets, Puta Madre, dat merk. Want mn zus had een shirt daarvan en wist niet wat het betekendequote:Op zondag 11 februari 2007 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nesle, hoe kom jij aan je gebruikersnaam als ik vragen mag?

Jullie hebben over mij gebabbelt?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mm.. nee, vroegen we ons af gisteren volgens mij..

Iedereen is aan de beurt gekomen.. maar.. what is said in El Rubio, stays in El Rubio.. je weet..quote:

Oh ja.. dacht dat je misschien van Elsen heette.. maar Nem dacht ook aan de chocolade volgens mij.. je heet dus Natalie?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik zelf eigenlijk niet helemaal meer. Komt denk ik omdat ik die dag een proefje met scheikunde had gehad over Chocolademelk, en toen moesten we allemaal merken waar je chocomelk van kon maken opnoemen. Nestlé dus ook. Die dag zocht ik op internet naar iets, Puta Madre, dat merk. Want mn zus had een shirt daarvan en wist niet wat het betekende. En toen vond ik zon topic daarover. Meteen maar aangemeld met het hele chocomelk concept nog in mijn hoofd
. Maar ik vond Nesle wat leuker dan Nestlé. Slaat nergens op
maarja
![]()
Oh en Natalie was al bezet

In het begin dacht ik ook dat jij een neger was hoor!! Maar dat kwam toen door jouw plaatjequote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
SCH dacht dat ik een neger was vanwege mijn gebruikersnaam..

Haha goed van Nemquote:Op zondag 11 februari 2007 21:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh ja.. dacht dat je misschien van Elsen heette.. maar Nem dacht ook aan de chocolade volgens mij.. je heet dus Natalie?![]()
SCH dacht dat ik een neger was vanwege mijn gebruikersnaam..

Wel een integere dan toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In het begin dacht ik ook dat jij een neger was hoor!! Maar dat kwam toen door jouw plaatje![]()
![]()

Aangenaam..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:03 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha goed van Nem. En ja Natalie is mn echte naam
zonder h
![]()

Niet echt.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat dit over een of andere inside-joke?![]()

Tijd om je mond open te trekken zou ik zeggenquote:Op zondag 11 februari 2007 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Volgens mij weet ook bijna niemand hoe ik aan de mijne kom...![]()

Mja ik word vaak: Jo, Jojo, Joor(tje) genoemd!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
Tijd om je mond open te trekken zou ik zeggen

Zijn er nog mensen slecht vanaf gekomen ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Iedereen is aan de beurt gekomen.. maar.. what is said in El Rubio, stays in El Rubio.. je weet..

Je zat er toch niet naast dan? Daarom vroeg ik het.. je moet dat Neleos stukje weven weghalen man..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht helemaal niet aan chocolademelk. Hoe kom je daar nou weer bij

Jammer, punt erafquote:Op zondag 11 februari 2007 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik dacht helemaal niet aan chocolademelk. Hoe kom je daar nou weer bij
Je heet Jorianne?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mja ik word vaak: Jo, Jojo, Joor(tje) genoemd!
Eigenlijk duidelijke zaak dus!![]()

AKQ'ers zijn per definitie integere helden.. zelfs Jayhawk kon rekenen op een pluim.. natuurlijk kan het altijd beter.. opbouwende kritiek is zeker geuit.. om het allemaal beter te maken..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:15 schreef erkel het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen slecht vanaf gekomen ?![]()

Grappig?quote:

Ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je zat er toch niet naast dan? Daarom vroeg ik het.. je moet dat Neleos stukje weven weghalen man..
Jij zei toch Nestlé? Dat je dacht dat ze het daarvan had..?

Zo..dat is lang geleden!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef lienelien het volgende:
ohh, ik gooide de akq dicht... maar ik ben niet goed in op-bouwen, wie wil het ff doen?

Dat is wat anders, natuurlijk..quote:

Ooh!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef Nesle het volgende:
Grappig?Zo heet een vriendin van me
en die noemen sommigen jojo.
![]()

Jij kunt dat als de beste toch..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef lienelien het volgende:
ohh, ik gooide de akq dicht... maar ik ben niet goed in op-bouwen, wie wil het ff doen?

Hoezo, hadden jullie het over mij?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..dat is lang geleden!
Speaking of the devil

alleen voor I Bet Indiequote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jij kunt dat als de beste toch..

Het geeft nietquote:Op zondag 11 februari 2007 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooh!Heb van die naam nog nooit gehoord
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |