Serieus.. ik geloof je niet.. maar verlies er geen slaap over.. een fanaticus zal alsnog een nieuw deel openen wanneer het moment daar is..quote:
Nee... ik ben gewoon lui vandaag, ik geef het toequote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Serieus.. ik geloof je niet.. maar verlies er geen slaap over.. een fanaticus zal alsnog een nieuw deel openen wanneer het moment daar is..
quote:We hebben het nog over je gehad inderdaad.. ik vroeg aan Neleos of je in het echt ook zo'n pittig wijffie was..
Zo, hee, weltrusten, dan he!quote:Op zondag 11 februari 2007 21:30 schreef iamredleader het volgende:
Zo, hee, mensen, ik vind het welletjes. Welterusten.
zal ik dat maar doen dan ?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef lienelien het volgende:
ohh, ik gooide de akq dicht... maar ik ben niet goed in op-bouwen, wie wil het ff doen?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:35 schreef lienelien het volgende:
nou ben ik eigenlijk wel benieuwd wat Neleos zei
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Iedereen is aan de beurt gekomen.. maar.. what is said in El Rubio, stays in El Rubio.. je weet..
quote:
Ohh, ja, ik heb ineens weer een levenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
Het ging meer over ouwe school AKQ'rs die niet meer meededen aan de AKQ. En daar val/viel jij onder. Vandaar erg toevallig dat je vandaag post
is er alquote:Op zondag 11 februari 2007 21:51 schreef erkel het volgende:
Lienelien doe je nog een vraag in AKQ?
Wat ga je doen dan? Als ik zo vrij mag zijn?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:50 schreef MaJo het volgende:
Heyik lees dat de meet leuk was
Het was maar goed dat ik er niet bij was, had nogal een kater van de dag ervoor
Was namelijk mijn diplomauitreiking dus ik heb het er goed van genomen
Maar het was wel erg gezellig
En nu ga ik zo weer slapen, moet om half 4 weer opstaan
Heel goedquote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
is er al
lang geleden hè, ik moest lang denken over een vraag
Slaap lekker.. u bent gemist, maar immer gewaardeerd..quote:Op zondag 11 februari 2007 21:50 schreef MaJo het volgende:
Heyik lees dat de meet leuk was
Het was maar goed dat ik er niet bij was, had nogal een kater van de dag ervoor
Was namelijk mijn diplomauitreiking dus ik heb het er goed van genomen
Maar het was wel erg gezellig
En nu ga ik zo weer slapen, moet om half 4 weer opstaan
Een vriendin uitzwaaien op Schiphol, moet er om half 6 zijnquote:Op zondag 11 februari 2007 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan? Als ik zo vrij mag zijn?![]()
Overigens, heb je nog kaartjes gekocht voor Eighties Verantwoord?
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Slaap lekker.. u bent gemist, maar immer gewaardeerd..
Doe dat, wordt hardstikke gezellig. Wij zijn inmiddels met 9 manquote:Op zondag 11 februari 2007 21:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriendin uitzwaaien op Schiphol, moet er om half 6 zijn
Heb er niet meer aan gedacht sorryZal nog even rondvragen of er mensen meewillen, lijkt me wel leuk
Al een locatie bedacht?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe dat, wordt hardstikke gezellig. Wij zijn inmiddels met 9 man![]()
He wat?quote:
Oh sorryquote:Op zondag 11 februari 2007 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
He wat?
Eighties Verantwoord is in Tivoli. Of heb jij het nu over iets anders?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorryDacht dat je reageerde op mijn `volgende keer ben ik er weer bij´
Maarre, ik zal inderdaad gaan rondvragen
Ik heb nou niet echt zin om bij een krant te gaan werken (hooguit als autojournalist), ook niet bij veel tijdschriften, dus dan kom je uit bij radio en tv. Daar zou ik dan achter de schermen willen werken, maar niet echt als journalist, eerder als regelneef (iets als floormanager, productieleider, dat soort werk). En dan zit je bij journalistiek niet goed. Radio/tv kant op gaan kan wel, maar pas als je een tijd lang traditionele journalistiek achter de rug hebt gehad. Daarom denk ik niet dat ik daar goed zit.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:43 schreef MaJo het volgende:
Hey Tim, las dat je Journalistiek aan de HU niets vond. Wat zou je dan precies willen doen? Misschien kan ik je dan nog overhalenDe studie is erg leuk namelijk
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt zin om bij een krant te gaan werken (hooguit als autojournalist), ook niet bij veel tijdschriften, dus dan kom je uit bij radio en tv. Daar zou ik dan achter de schermen willen werken, maar niet echt als journalist, eerder als regelneef (iets als floormanager, productieleider, dat soort werk). En dan zit je bij journalistiek niet goed. Radio/tv kant op gaan kan wel, maar pas als je een tijd lang traditionele journalistiek achter de rug hebt gehad. Daarom denk ik niet dat ik daar goed zit.
Nee dan lijkt de opleiding journalistiek me niet echt geschikt voor jequote:Op zondag 11 februari 2007 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nou niet echt zin om bij een krant te gaan werken (hooguit als autojournalist), ook niet bij veel tijdschriften, dus dan kom je uit bij radio en tv. Daar zou ik dan achter de schermen willen werken, maar niet echt als journalist, eerder als regelneef (iets als floormanager, productieleider, dat soort werk). En dan zit je bij journalistiek niet goed. Radio/tv kant op gaan kan wel, maar pas als je een tijd lang traditionele journalistiek achter de rug hebt gehad. Daarom denk ik niet dat ik daar goed zit.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Filmacademie heeft zeer beperkt aantal plekken en werkt met toelatingsexamens, een kunstacademie kan ik nog een keer gaan kijken. Ik zet zometeen een infopagina over MIM klaar, dan lees ik dat later
Had em al staan, maar dank je wel!quote:
haha!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Site is inderdaad een beetje bagger, klik je op studieprogramma wordt je weer teruggeloodst naar de verschillende richtingen
Ik kan nog niet echt zeggen of het me wat lijkt of niet, daarvoor moet ik het een keer lezen als ik mijn aandacht er beter bij kan houden. Maar heb wel snel gekeken wanneer de open dag is
En ik geloof dat bij het grootste deel van de studies waar ik nu heb gekeken de dames in de meerderheid zijn, in tegenstelling tot wat ik gedaan heb. Daar was 96% van mijn jaar man. Heb me wel goed vermaakt tijdens de intro en buiten studie om, lekker lomp kunnen doen tegen elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |