Inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Typerd dat hier altijd over Ajax wordt gesproken en nooit over die kakkies.
Of hoge bomen vangen...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het is wachten op de "die zitten in het stadion" - opmerking
Het is slecht voor zijn ego om Klaas-Jan erin te gooienquote:Op zondag 11 februari 2007 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij wil niet doen alsof hij een noodgreep moet doen denk ik.
Er zijn gewoon meer ajax-supporters hier dan Feyenoord-supportersquote:Op zondag 11 februari 2007 13:42 schreef w00h00 het volgende:
Typerd dat hier altijd over Ajax wordt gesproken en nooit over die kakkies.
Ik vind het sowieso raar als hij vandaag niet zal spelen.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is slecht voor zijn ego om Klaas-Jan erin te gooien
Alsof dat nog iets uitmaakt.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef X-fi het volgende:
n u hopend at PSV ook verliest.
Goedkoop?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef HeatWave het volgende:
Tis heel goedkoop om de trainer weer af te zeiken, ik weet het. Maar wat wacht hij weer lang!
In de rust wisselen in niet verboden hoor.. Ajax heeft nog geen kans gehad de 2de helft..
Dat was dan ook geen geel...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef DarkShine het volgende:
Is weer makkelijk om kaarten wel aan Den Haag te geven maar niet aan Davids daarnet
jank niet zo, zo ging het net de andere kant op ook. Die man spoort niet.. nooit niet...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef DarkShine het volgende:
Is weer makkelijk om kaarten wel aan Den Haag te geven maar niet aan Davids daarnet
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:44 schreef jna het volgende:
Henk, doe eens niet zo Surinaams en schiet gewoon op.
Ja, ik denk ik hou me inquote:Op zondag 11 februari 2007 13:45 schreef Panick het volgende:
[..]
Goedkoop?
Dit is gewoon een debiel wisselbeleid hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |