wit? rood? rose?quote:Op zondag 11 februari 2007 04:42 schreef Ole het volgende:
heb alleen nog wijn
aquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:44 schreef dndiek het volgende:
Gooi deze maar dicht!
quote:
een onderonsjequote:
Nee hoor, ik heb de 25000 niet gehaald in 5 jaar!quote:Op zondag 11 februari 2007 04:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ole, verdoe je al 5 jaar je leven op Fok!?
In dat geval hou ik mijn mond maar.quote:Op zondag 11 februari 2007 04:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de 25000 niet gehaald in 5 jaar!
dat doet dat kut forum uit zichzelfquote:
Fok! wat is dat toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 04:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat doet dat kut forum uit zichzelf
is dat allesquote:Op zondag 11 februari 2007 04:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb de 25000 niet gehaald in 5 jaar!
quote:
Kijk ik had ook een kloon kunnen aanmaken steijn..quote:Op zondag 11 februari 2007 04:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In dat geval hou ik mijn mond maar.
is in minder dan half uurtje per dag geregeld hoor!quote:Aantal posts: 24615 (gemiddeld 14 per dag)
Waarom werk je dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 04:50 schreef Ole het volgende:![]()
soms moet ik even werken tijdens het fokken
ik bedoel, ik sta nog niet eens bij de top 250quote:
Heeft iets met geld enzo te maken...quote:
tssssss tis heerlijk in de top30quote:Op zondag 11 februari 2007 04:54 schreef Ole het volgende:
[..]
ik bedoel, ik sta nog niet eens bij de top 250
Ik sta net in de top 500quote:Op zondag 11 februari 2007 04:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssssss tis heerlijk in de top30
ben wel in korte tijd 50 plekjes gestegenquote:Op zondag 11 februari 2007 04:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tssssss tis heerlijk in de top30
Hoiquote:
Jij mag morgen met SCH naar de kelder, want jou ken ik nietquote:
met je andere erbij dan.. nu heb je niksquote:Op zondag 11 februari 2007 05:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik sta volgens mij 180 ste in totaal.
ik was verdwaald, excuusquote:Op zondag 11 februari 2007 05:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij mag morgen met SCH naar de kelder, want jou ken ik niet
Te laatquote:
Ja het plezier staat vooral centraal.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:06 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet hoe hoog ik sta. Besteed er eigenlijk nooit aandacht aan.
It's lonely at the topquote:Op zondag 11 februari 2007 05:06 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet hoe hoog ik sta. Besteed er eigenlijk nooit aandacht aan.
Dan moet je op de Standby-knop van je computer duwenquote:Op zondag 11 februari 2007 05:08 schreef tong80 het volgende:
Waar kun je die statistieken vinden eigenlijk ?
Oh wist ik niet. FF proberen.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan moet je op de Standby-knop van je computer duwen
welkom, wees niet zo verlegenquote:
Weet je toch lieffiequote:
idd.. valt best mee hierquote:
het ergste moet nog komenquote:
SCH *bibber*quote:
jij vind SCH het ergste binnen Hools?quote:
Nee binnen HOOLS niet maar in die kelderquote:Op zondag 11 februari 2007 05:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij vind SCH het ergste binnen Hools?
quote:Op zondag 11 februari 2007 05:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hou je eigenlijk van voetbal ofzo?
Wat een verstandige praatquote:Op zondag 11 februari 2007 05:23 schreef Ole het volgende:
[..]
en ach, HOOLS is gewoon gezelliger dan de SHO chat.
wie vind je dan wel het ergst binnen Hools?quote:Op zondag 11 februari 2007 05:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee binnen HOOLS niet maar in die kelder![]()
Ik vind iedereen erg gezelligquote:Op zondag 11 februari 2007 05:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie vind je dan wel het ergst binnen Hools?
ze houdt van onsquote:Op zondag 11 februari 2007 05:23 schreef Ole het volgende:
[..]
mijn stamkroeg is maandag standaard voetbal ouwehoerdag..
Ik woon in A'dam, en geboren in R'dam..
Kun je vast wel iets bij voorstellen
en ach, HOOLS is gewoon gezelliger dan de SHO chat.
Tja...
jajaaaaaa, je durft nietquote:
Yup!quote:
quote:
Wij kunnen pratenquote:
ik heb net een bavariatje open getrokkenquote:
Nouhou, eerlijk gezegd snap ik nietquote:Op zondag 11 februari 2007 05:23 schreef Ole het volgende:
Ik woon in A'dam, en geboren in R'dam..
Kun je vast wel iets bij voorstellen
Hier Grolschquote:Op zondag 11 februari 2007 05:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb net een bavariatje open getrokken
Opzich ben ik dat wel met je eens, sommige gebieden ademen echt een vreselijke sfeer uit. Half verpauperde pleinen, aftakelende jaren 50 woningen, de Lijnbaan, ik kan me voorstellen dat dat kil aan doet vergeleken met steden die een eeuwenoude binnenstad hebben. Maar goed daarvoor moet je bij de buren zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een Ajacied maar hou van het moderne van Rotterdam. Geweldige gebouwen hebben ze er staan. Er ontbreekt alleen een kloppend hart. Kunnen ze ook niks aan doen
Rotterdam heeft wel wijken met een hart, dat maakt veel goed, daarbij is het cultureel gezien tenminste een wat progressievere stadquote:Op zondag 11 februari 2007 05:31 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een Ajacied maar hou van het moderne van Rotterdam. Geweldige gebouwen hebben ze er staan. Er ontbreekt alleen een kloppend hart. Kunnen ze ook niks aan doen
We wachten in spanning af..... Houd ons ajb op de hoogtequote:Op zondag 11 februari 2007 05:37 schreef cultheld het volgende:
Als het allemaal doorgang vindt, kunnen ze denk ik best ver komen.
en dan luister je U2? Er is zoveel mooiers!quote:Op zondag 11 februari 2007 05:43 schreef tong80 het volgende:
Draait nu de laatste van U2 klinkt weer lekker.
Heb meer dan een half jaar geen muziek kunnen draaien. Ben heerlijk aan het inhalen
Vertelquote:Op zondag 11 februari 2007 05:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan luister je U2? Er is zoveel mooiers!
Ben alle CD's aan het draaien die ik nog onbeluisterd heb. Meeste door m'n broer gebrand.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Techno, electro. De wat experimentelere muziekstijlen. U2 vind ik eigenlijk een beetje 100 in dozijn bandje.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:46 schreef rubbereend het volgende:
ben nu weer even helemaal into The Arcade Firequote:
electroquote:Op zondag 11 februari 2007 05:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Techno, electro. De wat experimentelere muziekstijlen. U2 vind ik eigenlijk een beetje 100 in dozijn bandje.![]()
Ken ik (nog) nietquote:Op zondag 11 februari 2007 05:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben nu weer even helemaal into The Arcade Fire
Harde metal vind ik wel gaaf, zeker als er van die rauwe elektrische gitaar solo's in zitten.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:51 schreef tong80 het volgende:
Ik zag U2 al in 1979 op Pinkpop. Blijf er een zwak voor houden. Draai normaal wel hardere muziek.
http://3voor12.vpro.nl/artiesten/artiest/21199264quote:
Punk vind ik ook wel leuk, maar volgens mij is dat genre de laatste jaren niet zo actief meer.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:54 schreef tong80 het volgende:
Ik ben meer van de alternatieve hardcore underground. Hüsker Dü, Mudhoney, Nirvana, Screaming Trees, Buffalo Tom, Monster Magnet.
Voor morgen staat ie klaarquote:Op zondag 11 februari 2007 05:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artiesten/artiest/21199264
vooral Arcade Fire - Neighbourhood #3 Power Out is briljant, staat erbij
Jawel hoor. Het wordt alleen nooit gedraaiot en je hebt er veel varianten op gekregen. Zoals Emp-Core. Ze hebben tegenwoordig overal een naam voor.Maar geen idee hoe ze de dropkick Myrphy's tegenwoordig noemen. Vroeger heette dat gewoon punk.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Punk vind ik ook wel leuk, maar volgens mij is dat genre de laatste jaren niet zo actief meer.
Nu wel.. maar toen "wij uit Rotterdam vertrokken"quote:Op zondag 11 februari 2007 05:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nouhou, eerlijk gezegd snap ik nietwaarom je Rotterdam voor Amsterdam verruild.
Rotterdam is zo gaaf. Superdruk, hoogbouw, Manhattan aan de Maas, gave uitgaans gelegenheden, Van Nelle fabriek.
![]()
uit de wiki:quote:Op zondag 11 februari 2007 05:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artiesten/artiest/21199264
vooral Arcade Fire - Neighbourhood #3 Power Out is briljant, staat erbij
het mooie is dat ze dus met een band van een man of 12 op het podium staan waarvan ze ook steeds elkaars instrumenten bespelenquote:Arcade Fire is een Canadese indie rockband uit Montréal. De groep is gevormd rond het echtelijke paar Win Butler en Régine Chassagne. Ze staan bekend om hun hevige liveshows en het groot aantal instrumenten dat ze gebruiken. Naast de gebruikelijke gitaar, basgitaar en drums, zijn de piano, viool, cello en harp ook vaak aanwezig.
Kun je dan niet terug komen?quote:Op zondag 11 februari 2007 05:58 schreef Ole het volgende:
Nu wel.. maar toen "wij uit Rotterdam vertrokken"
was dat nog niet zo..
En dan komt er weer een stukje SHO, dan weer een stukje ONZ, dan weer wat KLB ....quote:Op zondag 11 februari 2007 05:59 schreef Ole het volgende:
OK, dit is VBL maar gaat nu over MUZ
daarom vind ik het hier ook zo leuk
vergeet de POL discussies niet hierquote:Op zondag 11 februari 2007 06:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
En dan komt er weer een stukje SHO, dan weer een stukje ONZ, dan weer wat KLB ....
Want dat hoort in een kroeg
Neuh..quote:
Richie Hawtin draait met soms wel 5 draaitafels tegelijk. Dat is pasquote:Op zondag 11 februari 2007 05:59 schreef rubbereend het volgende:
het mooie is dat ze dus met een band van een man of 12 op het podium staan waarvan ze ook steeds elkaars instrumenten bespelen
quote:Op zondag 11 februari 2007 06:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
En dan komt er weer een stukje SHO, dan weer een stukje ONZ, dan weer wat KLB ....
Want dat hoort in een kroeg
Vandaar ook de piuntjesquote:Op zondag 11 februari 2007 06:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vergeet de POL discussies niet hier
quote:Op zondag 11 februari 2007 06:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Richie Hawtin draait met soms wel 5 draaitafels tegelijk. Dat is pas
Gebruikt hij dan een octopus?quote:Op zondag 11 februari 2007 06:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Richie Hawtin draait met soms wel 5 draaitafels tegelijk. Dat is pas
Ook daar heb in niet altijd zin in in mijn RL kroeg,,quote:Op zondag 11 februari 2007 06:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vergeet de POL discussies niet hier
Ik moet nog steeds de DVD kopen, dus heb geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, maar knap is het zeker wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 06:03 schreef dndiek het volgende:
Gebruikt hij dan een octopus?
quote:Op zondag 11 februari 2007 06:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo dat was n goei feestje
Dat is idd een hele wijze, goede van je pa, en ook in mijn stamkroeg een basisregelquote:Op zondag 11 februari 2007 06:08 schreef tong80 het volgende:
M'n pa is de zoon van een café-eigenaar. Zijn wijze woorden :
'Herm 2 dingen waar je in een kroeg niet over moet praten : Godsdienst en politiek.'
Want?quote:Op zondag 11 februari 2007 06:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is ole een kloon van iemand of wat?
dan wel een kloon met heeeeel veel posts en gister haar 1e fokjubileumquote:Op zondag 11 februari 2007 06:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Is ole een kloon van iemand of wat?
Dan pas die ondertitel eens aanquote:Op zondag 11 februari 2007 06:10 schreef Ole het volgende:
[..]
dan wel een kloon met heeeeel veel posts en gister haar 1e fokjubileum![]()
jawel, maar eeehhh...quote:
Weet ik het ken die persoon niet??? En ole klinkt een beetje als een kloon naam ofzo weet ik veelquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 11 februari 2007 06:11 schreef Ole het volgende:
[..]
jawel, maar eeehhh...
doe even
hatsiekidee@hoeplakee.nl
niet qouten svp
quote:
Ja want je liegtquote:
Ga je daar ook van hinniken?quote:Op zondag 11 februari 2007 06:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukkig heb ik nog een biertje van het goede merk meneer Heiniken
Denk zo'n 8 keer geweest.Moet er niet meer aan denken in een verzopen slaapzak wakker te worden met een kater en zonder vers water. Bekogeld te worden met modder op de loopbrug naar de Alpha tent. Iedereen kwijt te raken met net gehaald kartonnetje bier. Been theire done that. Kom je nog wel achter als je 44 bent Rubber. Dan zoek je dat niet meer. Lig je ook op de bank naar de TV te kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 06:10 schreef rubbereend het volgende:nou heb ik net op 3voor12 de beelden van Arcade Fire op Lowlands zitten en nu heb ik zin in Lowlands
Hoezo? profiel is toch voor jou ook te zien?quote:
Ja, maar het lustrum was gister en dus voorbijquote:Op zondag 11 februari 2007 06:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoezo? profiel is toch voor jou ook te zien?
geluukig is er tegenwoordig geen brug meer naar de Alphaquote:Op zondag 11 februari 2007 06:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk zo'n 8 keer geweest.Moet er niet meer aan denken in een verzopen slaapzak wakker te worden met een kater en zonder vers water. Bekogeld te worden met modder op de loopbrug naar de Alpha tent. Iedereen kwijt te raken met net gehaald kartonnetje bier. Been theire done that. Kom je nog wel achter als je 44 bent Rubber. Dan zoek je dat niet meer. Lig je ook op de bank naar de TV te kijken
Vanaf 1 uurquote:Op zondag 11 februari 2007 06:19 schreef dndiek het volgende:
Oow ja, hoe laat is het schaatsen?
Hoe laat begint dat schaatsen, zal mn welkker wel moeten zetten.?quote:Op zondag 11 februari 2007 06:18 schreef rubbereend het volgende:ik ben er ook vandoor, vanmiddag weer paraat om Ireen wereldkampioen te zien worden
Dank u, meneerquote:
nah, is voor mij nog beetje zaterdag hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 06:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, maar het lustrum was gister en dus voorbij
zo beter?quote:Op zondag 11 februari 2007 06:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, maar het lustrum was gister en dus voorbij
flesje wijnquote:Op zondag 11 februari 2007 06:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gezellig in je eentje dat krat pils aan het ledigen?![]()
goh, jij ook alquote:Op zondag 11 februari 2007 09:00 schreef borisz het volgende:
ik zit nu gewoon belgisch voetbal te kijken
Gaat lekkerquote:
Mijjn vrouw is niet misselijk meer, maar erg moe. Dus die ligt nog te pittenquote:Op zondag 11 februari 2007 09:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat lekker
m'n verloofde (wat klinkt leuk) ligt nog te slapen
En hoe gaat het met mevr. Az ? misselijk?
Begrijpelijkquote:Op zondag 11 februari 2007 09:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijjn vrouw is niet misselijk meer, maar erg moe. Dus die ligt nog te pitten
Langer dan 3 maanden, want de 1e 3 maanden zijn de maanden van de misselijkheid. Nu zit ze in de 'goede' maanden en de laatste 3 wordt het langzaam erg zwaar.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Hoeveel weken is ze nu zwanger?
quote:Op zondag 11 februari 2007 09:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Langer dan 3 maanden, want de 1e 3 maanden zijn de maanden van de misselijkheid. Nu zit ze in de 'goede' maanden en de laatste 3 wordt het langzaam erg zwaar.
Nog een paar jaar en je hebt deze kennis ook paraat Appelsientje?
15 wekenquote:Op zondag 11 februari 2007 09:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Hoeveel weken is ze nu zwanger?
Ik kan je alvast waarschuwen: 1 is super leuk en relatief makkelijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:37 schreef appelsientje het volgende:
Maar als ik die foto's van jullie kids zie
quote:Op zondag 11 februari 2007 09:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kan je alvast waarschuwen: 1 is super leuk en relatief makkelijk.
Met een 2e erbij nemen de irritante momenten kwadratisch toe (jaloezie jegens elkaar, de 1 is net weer gehoorzaam, begint de ander, omdat ze nog niet goed op de hoogte zijn van hun kracht en handelingen doen ze elkaar wel eens pijn etc.), maar de leuke momenten ook. En aangezien die laatste er veel meer zijn, is het per saldo leuker vind ik, maar wel een stuk zwaarder.
Ik zat hier vrijdagavond met Glenn foto's te kijken op de PC van hem spelend in de sneeuw. Kady lag toen binnen te slapen dus stond op geen enkele foto. Glenn vroeg dus om ook foto's van Kady te mogen kijken (lief). Ziet hij allerlei foto's van Kady, zittend op de bank, al etende, slapende etc.
Krijg je van Glenn de opmerkingen erbij: "Kady, dat mag je niet doen" "Kady kom van de bank af", "Kady, wakkker worden" etc.
Priceless.
kinderen was wel het laatste waar ik aan dacht toen ik jouw leeftijd hadquote:Op zondag 11 februari 2007 09:44 schreef borisz het volgende:
Leuk sportdagje
Schaatsen en Ajax tegelijk en dan nog darten
en kids moet ik voorlopig nog niet aan denken![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel had gisteren een kaart met een fles Grolsch te pakken. Komt 'ie naar mij lopen: Papa papa, bier! Drinken!
eerst maar examen halen dit jaar en dan studeren dan zien we wel weer verderquote:Op zondag 11 februari 2007 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
kinderen was wel het laatste waar ik aan dacht toen ik jouw leeftijd had
LOLquote:Op zondag 11 februari 2007 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel had gisteren een kaart met een fles Grolsch te pakken. Komt 'ie naar mij lopen: Papa papa, bier! Drinken!
Waarom ben je dan zo vroeg wakker?quote:Op zondag 11 februari 2007 09:44 schreef borisz het volgende:
en kids moet ik voorlopig nog niet aan denken![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik loop de zondagtelegraaf dus op zondag ben ik er vroeg uitquote:
Wel goed opgevoegdquote:Op zondag 11 februari 2007 09:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
LOL
Heb ik ook als ik met Glenn door de stad loop. Bij elke kroeg met Grolsch uithangbord wijst en roept hij "Birra di pappa", rent ie richting ingang en roept hij nog even om dat hij het biertje wel gaat halen voor me....
Uiteraard.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 09:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar het is douche en aankleed tijd dus nog een fijne dag allen
Zekersquote:Op zondag 11 februari 2007 09:56 schreef borisz het volgende:
op de zondag ochtend is het vaak ik, sien of AZ die als eerste zijn![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 10:01 schreef Againzender het volgende:
Ja, ik ga ook eens verder aankleden, en koffie zetten!
uitslapen heb ik nu wel geleerd, tot mijn 15de kon ik dat echt niet. Ik was standaard 7 uur wakker ongeacht hoelaat ik naar bed gingquote:Op zondag 11 februari 2007 10:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekers
Ik kan nooit uitslapen + plus zondag ga ik meestal naar de kerk
tenzij ik een ochtenddienst heb op zondagquote:Op zondag 11 februari 2007 09:56 schreef borisz het volgende:
op de zondag ochtend is het vaak ik, sien of AZ die als eerste zijn![]()
hoe wisselvallig zijn jou diensten?quote:Op zondag 11 februari 2007 10:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
tenzij ik een ochtenddienst heb op zondag![]()
Idd echt typisc zondag weer... dus lekker niks doen vandaag (jammer alleen dat ik de rest van de dag moet leren.. )quote:Op zondag 11 februari 2007 10:15 schreef Suijk het volgende:
Mogguh!
Wilde eigenlijk gaan hardlopen, maar wat een kutweer!
Wees blij, met dit weer wil je toch niet sporten?quote:Op zondag 11 februari 2007 10:14 schreef sjimz het volgende:
Mijn rugbywedstrijd is afgelast wegen het slechte veld
ik zeg TV + sportquote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd echt typisc zondag weer... dus lekker niks doen vandaag (jammer alleen dat ik de rest van de dag moet leren.. )
Er bestaan 4 verschillende diensten.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:20 schreef borisz het volgende:
[..]
hoe wisselvallig zijn jou diensten?
Juist wel... Ik moet al mijn energie kwijtquote:Op zondag 11 februari 2007 10:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wees blij, met dit weer wil je toch niet sporten?
Ach leren is bij mij nooit zo'n succes.. vooral niet met schaatsen op de achtergrondquote:
Net Harry Potter deel 3 samen gekekenquote:
dat is dan weer iets wat ik nooit zal kijkenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Net Harry Potter deel 3 samen gekeken
Tja heb ondertussen ook alle boeken gelezenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is dan weer iets wat ik nooit zal kijken![]()
Lees net op teletekst dat het veld niet is goedgekeurdquote:Op zondag 11 februari 2007 12:07 schreef Jasza het volgende:
Komaan AFCA.
Kijk nog eensquote:Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lees net op teletekst dat het veld niet is goedgekeurd
WEL goedgekeurdquote:Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lees net op teletekst dat het veld niet is goedgekeurd
Ja, deze moestquote:
Precies, gelukkig overkwam mij dat NOOOITquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, gelukkig overkwam mij dat NOOOIT
quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef clauwheee het volgende:
Huis is (goed) verkocht. Onder voorbehoud van financiering van de andere partij..dan. Maar dat zag er verder al goed uit. Hulde aan onze makelaar, binnen een week geregeld.
Nu schaatsen zo en later vanmiddag naar m'n nichtje, jarig, 4 alweer
Gefeliciteerd. Nu op zoek naar een eigen onderkomen zeker?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef clauwheee het volgende:
Huis is (goed) verkocht. Onder voorbehoud van financiering van de andere partij..dan. Maar dat zag er verder al goed uit. Hulde aan onze makelaar, binnen een week geregeld.
Jup, allebei nu druk zoeken. 20 maart moeten we hier uit zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu op zoek naar een eigen onderkomen zeker?
* RayMania wijst naar signaturequote:Op zondag 11 februari 2007 13:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Clau, top dat het zo snel is geregeld...
* Da_Sandman is eigenlijk nog in een roes van gisteren, maar wordt daar een beetje hard uitgehaald...
Idd, klote hagenezen.quote:
Goed dat alles zo snel geregeld is!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef clauwheee het volgende:
dat je straks aan het bier magquote:Op zondag 11 februari 2007 13:54 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat richting de Galgenwaard
Laterz!
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:00 schreef appelsientje het volgende:
OKe... zie dat Ajax ondertussen ook weer voor staat ... jammer
Dat wordt hopelijk een aanklacht.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
Walgelijke overtreding van Tininho zeg.
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:29 schreef Jasza het volgende:
Mooie zondag nu al
AFCA
ado kneusjes die natrappen
Wie?quote:Op zondag 11 februari 2007 14:33 schreef Suijk het volgende:
He bluezz ! Ajax heeft gewonnen!
Slechte wijnen zegquote:Op zondag 11 februari 2007 11:15 schreef borisz het volgende:
Bloes en Golfer we verwachten op z'n minst een recensie Een diner van 29.000 dollar in Bangkok
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:36 schreef sjimz het volgende:
Over een uurtje!
De wedstrijd van de dag
erin go bragh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zal bestquote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Allemaal een gebakken eitje met parmaham?
quote:Op zondag 11 februari 2007 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Allemaal een gebakken eitje met parmaham?
Tennis, biathlon, skiën.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:12 schreef dndiek het volgende:Wat een sportdag weer voetbal, schaatsen, rugby
Ben niet echt fan van biathlon en skiënquote:
Ja, en WTA finale Parijs op Eurosport nu.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben niet echt fan van biathlon en skiën
Tennis is Davis Cup of niet?
quote:
Nadat je het Twente topic had gelezen?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:37 schreef dndiek het volgende:
Vandaag ook maar weer even met de tondeuze over mijn haren gegaan
Hoezo?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nadat je het Twente topic had gelezen?
Zie GOllems edit en deze post [Centraal] FC Twente - deel 13 - Tevreden de winterstop in! (Kriele)quote:
Die van mij zijn momenteel nog langer dan die van Kennedyquote:
Ook van een zelfde dichtheid voorzien?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die van mij zijn momenteel nog langer dan die van Kennedy
Een stuk dikker, lijkt mequote:Op zondag 11 februari 2007 15:45 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ook van een zelfde dichtheid voorzien?
Gelukkig maarquote:
Volgende week pasquote:Op zondag 11 februari 2007 16:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Polonaise?
Azijnquote:Op zondag 11 februari 2007 16:20 schreef Bos81 het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hè, had er net zin in.quote:
Sandman, weet jij of er nog ergens online beelden zijn van het vertrek van Human naar China? Ik las dat de Zeeuwse televisie dit uitgezonden had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |