Ja maar niet voor het beeld langs de bitterballen op tfel zetten.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:39 schreef TwyLight het volgende:
Een vrouw hoeft niet van voetbal te houden, bitterballen bakken en bier tappen tijdens het voetbal kijken is een beter plan.
Voetballen, hoewel ik er zelf geen ruk aan vind. Maar het is handig bij wedstrijden van het Nationale Elftal, een soort persoonlijke deskundige.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:28 schreef tong80 het volgende:
- Een vrouw die zaad slikt of een vrouw die van voetballen houdt ?
Een Elfstedentocht natuurlijk. Schaatsenquote:- Een elfstedentocht of Johan Cruijff die 100 wordt ?
Bin Laden gevonden, wil graag mijn bewonderen uitspreken voor de aanslagen op de Twin-Towers.quote:- Osama Bin Laden gevonden of Viola Holt van de buis?
Bij Monopolie kom ik liever op Vrij Parkeren.quote:- Vrij parkeren of gratis een nieuwe fiets ?
Ik kies voor de haai, altijd al willen zien hoe zoiets gaat. Schreeuwt het slachtoffer of is het verdoofd van angst? Slikt de haai je in een keer door?quote:- Erica terpstra die ontploft of Martin Gaus die wordt verorberd door een haai ?
Sinterklaas zit zelfs in het kabinet.quote:- Jesus Christus die niet blijkt te hebben bestaan of Sinterklaas bestaat echt ?
Over mijn verbinding met Rotterdam (wat wil een mens nog meer? ) heb ik niks te klagen. Wel heb ik medelijden met al die mensen die ik dagelijk in de file zie staan vanuit mijn trein.quote:- Minder files of geen vertragingen meer bij de NS ?
Dat is als kiezen tussen de galg of het vuurpeloton.quote:- De Paus in broekpak of Anton Geesink in bikini ?
Ik kijk nooit TV dus ik ken ook geen BN'ers.quote:- Bonny St. Claire met een eigen praatprogramma of Roef en Marianne naar het eurovisie songfestival ?
Castro beim Eisschnelllauf.quote:- Jan Peter Balkenende in de playboy of Fidel Castro als gastcommentator bij het WK-schaatsen ?
Nee, dat is Harry Potter waar je het over hebt.quote:Op zondag 11 februari 2007 05:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Sinterklaas zit zelfs in het kabinet.
Ik kies voor hetzelfdequote:Op zondag 11 februari 2007 05:45 schreef rubbereend het volgende:
- Een vrouw die zaad slikt of een vrouw die van voetballen houdt ?
- Een elfstedentocht of Johan Cruijff die 100 wordt ?
- Osama Bin Laden gevonden of Viola Holt van de buis ?
- Vrij parkeren of gratis een nieuwe fiets ?
- Erica terpstra die ontploft of Martin Gaus die wordt verorberd door een haai ? Liever door een hond!
- Jesus Christus die niet blijkt te hebben bestaan of Sinterklaas bestaat echt ?
- Minder files of geen vertragingen meer bij de NS ?
- De Paus in broekpak of Anton Geesink in bikini ?
- Bonny St. Claire met een eigen praatprogramma of Roef en Marianne naar het eurovisie songfestival ?
- Jan Peter Balkenende in de playboy of Fidel Castro als gastcommentator bij het WK-schaatsen ?
makkelijk dit
GMTAquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |