je had m zelf ook kunnen makenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:08 schreef Paladijn het volgende:
Eindelijk, ik zat zelfs al in het oude MX-5 topic over de benzineverdeling hier in het noorden te lezen
Ik ging er vanuit dat jij al een heel verhaal getypt had bij die foto, dan is't wat lullig om een kale te postenquote:
Ohjaquote:Op zondag 11 februari 2007 01:12 schreef LaCie het volgende:
nee opa.
neuh tuurlijk niet, ik ga toch niet om zaterdagnacht hele lulverhalen schrijven bij een mislukte foto?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat jij al een heel verhaal getypt had bij die foto, dan is't wat lullig om een kale te posten
ik doelde op je laatste post vorige topicquote:Op zondag 11 februari 2007 01:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ohja
Heb je geen vervangend vervoer dan?
Zou kunnen, het duurde wat langer dan normaalquote:Op zondag 11 februari 2007 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh tuurlijk niet, ik ga toch niet om zaterdagnacht hele lulverhalen schrijven bij een mislukte foto?
bed, morgen vroeg op, naar een eend op Suzuki Samurai-chassis kijken, en na de tijd als het even kan nog een stukkie van het WK schaatsen meepikken in Heerenveen.
Je bent op zoek naar een circuitbak?quote:
Hard blazen?quote:Op zondag 11 februari 2007 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een pauperbak btw.. zn bestuurderdeur gata open als ie op een knopje drukt.. mijn bestuurdersdeur gaat ook open zonder dat ik wat dan ook doe!
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een pauperbak btw.. zn bestuurderdeur gata open als ie op een knopje drukt.. mijn bestuurdersdeur gaat ook open zonder dat ik wat dan ook doe!
nee ik kopieer ze schaamteloos uit een topic op het artcquote:Op zondag 11 februari 2007 01:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar een circuitbak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |