Het zijn games, ja, maar in welke serie?quote:
Bingo.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
The Elder Scrolls
Dat dacht ik al.quote:
Waarom zei je het dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:52 schreef Mister1977 het volgende:
Dat dacht ik al.
Die naam kwam om de een of andere manier in me op toen ik dat lijstje zag. En ja, niet geschoten is altijd mis he!quote:
Dat gevoel begint mij ook ernstig te bekruipen.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:13 schreef David Letterman het volgende:
heb het gevoel dat deze vraag een doodloper wordt...
Vroeger, toen de AKQ nog veel kwaliteit bezat, zou deze vraag zo ingekopt zijn. Nu neem ik maar genoegen met bovenstaand antwoord. Ik zocht Arjen Lucassen.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die ene Arjen dude?
Tja, die had ik wel geweten. Heb gisteravond nog staan praten met een gitarist die bij Vengeance gespeeld hadquote:Op zondag 11 februari 2007 01:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vroeger, toen de AKQ nog veel kwaliteit bezat, zou deze vraag zo ingekopt zijn. Nu neem ik maar genoegen met bovenstaand antwoord. Ik zocht Arjen Lucassen.
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vroeger, toen de AKQ nog veel kwaliteit bezat, zou deze vraag zo ingekopt zijn. Nu neem ik maar genoegen met bovenstaand antwoord. Ik zocht Arjen Lucassen.
Dat dus. Een van de weinige écht wereldberoemde Nederlandse muzikanten. Uberhaupt een van de weinige écht wereldberoemde Nederlanders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |