Scheringa verneukt alles, nekschotquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef toma het volgende:
Scheringa heeft t voetbal in Tilburg verneukt.
ik heb al een mooie stickerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Scheringa verneukt alles, nekschot![]()
thx to existenzquote:IK REM NIET VOOR
DIRK SCHERINGA
en hup Spartaquote:
Ik denk dat het nu een kleinere afstraffing voor jullie wordt.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Definitieve opstelling Feyenoord:
Ekramy,
Buijs, Vlaar, Lucius, Drenthe,
Schreuder, Derijck, De Guzman,
Vincken, Charisteas en Huysegems
Bank: Mulder, Bahia, Lensky, Kolkka, Van Hooijdonk, Leonard, Castelen
wij zitten iig op 1 lijnquote:
Hehe idd ... hup FC TWENTE !!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:00 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu een kleinere afstraffing voor jullie wordt.
3-1 is prima![]()
[..]
wij zitten iig op 1 lijn![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:58 schreef Suijk het volgende:
Hopelijk 2 grote fouten van Ekramy, dan is dat geneuzel over hem ook weer voorbij.
Hmmm, wat zou de reden hirvan zijn? Wil ten Cate KJH kwaad maken, in de hoop dat hij zijn woede omzet in goed spel? Of zal hij een andere reden hebben...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:03 schreef Urquhart het volgende:
Definitieve opstelling Ajax: Huntelaar weer op de bank
Opstelling Ajax:
Stekelenburg,
Ogararu, Stam, Heitinga, Lindenbergh,
Gabri, Sneijder, Davids,
De Mul, Babel en Leonardo.
Die gast wordt al aanbeden nadat 'ie 1 redding heeft verricht.quote:
Hij vindt Babel op dit moment beter.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmmm, wat zou de reden hirvan zijn? Wil ten Cate KJH kwaad maken, in de hoop dat hij zijn woede omzet in goed spel? Of zal hij een andere reden hebben...
Je kan ook overdrijven. Hij speelde niet slecht, maar om nou te zeggen super vind ik toch overdreven.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef Jnk18 het volgende:
En terecht dat ie babel beter vind. dat kon je tgen Feyenoord wel zien hoe ie speelde. Super.
Alleen hoor dt het veld van Ado slecht mot zijn, hoop niet te erg :x
Onbegrijpelijk idd.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom stelt Ten Cate Perez niet op. Ik vind Perez echt een geweldige voetballer die thuishoort in de basis !
Wat zal die gast zich kut voelen..quote:
Ja die zocht ik ook al.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:22 schreef kastanova het volgende:
Waar is het live internetstreams topic gebleven.
Hiero Live wedstrijden via Internet streams #16quote:Op zondag 11 februari 2007 12:22 schreef kastanova het volgende:
Waar is het live internetstreams topic gebleven.
Hij heeft het toch aan zichzelf te danken, hij speelde als een drol de laatste weken... als het een topper is vecht ie wel terug en gaat ie niet zitten janken op de bankquote:Op zondag 11 februari 2007 12:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat zal die gast zich kut voelen..![]()
Vorig jaar topscoorder, nu bankzitter..
je moet wel rekening houden met die 25% die een tijdelijk stadionverbod heeftquote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef Jasza het volgende:
Waarom gaat den haag naar een nieuwe stadion, dit is zelfs niet voor 75% uitverkocht tegen Ajax
Owja, dat was em.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:27 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Hiero Live wedstrijden via Internet streams #16
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat had al 0-1 moeten zijn.
Nogal ja en die bosschaartquote:Op zondag 11 februari 2007 12:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Logisch dat Babel vrije trap krijgt na zo'n belachelijke sliding op zo'n glad veld.
hoe ernstig is het?quote:
Ja ik hoop het maarquote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent.
dan kunnen ze beter gelijk van het veld stappen en de 3 pnt aan ADO geven inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 12:41 schreef Jnk18 het volgende:
Maduro loopt warm? PLEASE NO!!
Zo gaar eigenlijk dat die een jaar geleden ofzo nog in Oranje zatquote:Op zondag 11 februari 2007 12:41 schreef Jnk18 het volgende:
Maduro loopt warm? PLEASE NO!!
Kom op mensen een beetje meer respect voor onze Maduro.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan kunnen ze beter gelijk van het veld stappen en de 3 pnt aan ADO geven inderdaad
Heb je hem de afgelopen maanden zien spelen? Het lijkt net alsof ie een in een lange trip zit zo wazig en langzaam ie op alles reageert wat om hem heen gebeurdquote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op mensen een beetje meer respect voor onze Maduro.
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef Jasza het volgende:
Davids speelt lekker.
Ligt aan het veld zeg ik je!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef Jasza het volgende:
Davids speelt lekker.
Tuurlijk speelt hij belabberd de laatste maanden, maar dat geeft je nog niet recht om hem meteen af te schrijven. In zijn eerste seizoen speelde hij een geweldig seizoen en was hij zonder twijfel dé grote verassing bij Ajax. Een jaar later ging het wat bergafwaarts doordat hij met vermoeidheid kampte, maar hij komt er echt wel. Maak je je daar maar niet druk om.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je hem de afgelopen maanden zien spelen? Het lijkt net alsof ie een in een lange trip zit zo wazig en langzaam ie op alles reageert wat om hem heen gebeurd
Hij zit, klaar.quote:
We gaan eraf ja, we hadden allang 0-2 moeten staan.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
we zijn weer wakker
beter nu dan pas in de 43ste minuut zeg ik je
Wat is het toch na belangrijke wedstrijden die worden gewonnenquote:Op zondag 11 februari 2007 12:51 schreef StarGazer het volgende:
Wat is dat toch Ajax en uitwedstrijden
Ik ben er al de hele tijdquote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef StarGazer het volgende:
Ah de mensen die niet voor Ajax zijn worden ook wakker
Dat jaquote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is het toch na belangrijke wedstrijden die worden gewonnen.
iddquote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef StarGazer het volgende:
Ah de mensen die niet voor Ajax zijn worden ook wakker
Idd, dat wilde ik zeggen.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:52 schreef Tallie1982 het volgende:
Ach komt wel goed jongensTis nog vroeg
En de Mul had wat beter die bal moeten geven.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:53 schreef Damzkieee het volgende:
Babel had allang 0-1 moeten maken.
Dit ga je toch niet menenquote:
Soms staat hij geweldig te keepen, maar regelmatig gedraagt hij zich als een clownquote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Wtf is Steek aan het doen dan.
Hij moet daar absoluut niet zijn natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Soms staat hij geweldig te keepen, maar regelmatig gedraagt hij zich als een clown
Ongelooflijk als je naar het kwaliteitsverschil kijkt.quote:
Je moet allang voorstaan, je maakt het jezelf weer debiel lastig.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ongelooflijk als je naar het kwaliteitsverschil kijkt.
Ik blijf erbij, het is gewoon geen goede keeper... hij maakt elke paar wedstrijden wel een kapitale fout....quote:Op zondag 11 februari 2007 12:55 schreef Mr.Mills het volgende:
Wtf is Steek aan het doen dan.
Juist.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Je moet allang voorstaan, je maakt het jezelf weer debiel lastig.
quote:Op zondag 11 februari 2007 12:56 schreef Roeni3 het volgende:
Hoe kan je een spookrijder nou inhalen?
precies... Feyenoord is toch geen concurrentie meer...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerst moet Ajax maar eens zien te winnen voordat ik ga juichen.......
Precies wat intereseert mij Feijenoord en Twente nou. Die zijn toch al uitgespeeld voor het kampioenschap. Ajax en AZ kunnen teminste de druk hoog houden bij PSV.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:57 schreef StarGazer het volgende:
Ja dat viel te verwachten
Ik wil die gelijkmaker van Ajax
lijkt me logischquote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerst moet Ajax maar eens zien te winnen voordat ik ga juichen.......
Eerste 20 minuten waren gewoon goed man, zeik is niet zo.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef HeatWave het volgende:
Wat speelt Ajax weer slap zeg...
12:30 te vroeg voor ze?.
het is pas goed als je met 0-2 voorstaat tochquote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eerste 20 minuten waren gewoon goed man, zeik is niet zo.
Nee, die liggen al veel te ver achter.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
precies... Feyenoord is toch geen concurrentie meer...
Dat Twente op een voorsprong staat kan me nu even niks schelen, Ajax moet maar eens zorgen dat ze snel de gelijkmaker maken. Anders gaat het een lastig verhaal worden.quote:
Idd, wat een mongoolquote:
Leuk die 1ste 20 min, maar nu is het gewoon kut, en 1-0 achter...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eerste 20 minuten waren gewoon goed man, zeik is niet zo.
Dat is het nu al.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat Twente op een voorsprong staat kan me nu even niks schelen, Ajax moet maar eens zorgen dat ze snel de gelijkmaker maken. Anders gaat het een lastig verhaal worden.
Het veld is ook zeer kutquote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk die 1ste 20 min, maar nu is het gewoon kut, en 1-0 achter...
ja dus? Ook gewoon voor Ado hoor.. Ajax produceert wat slappe kopballetjes en 1 afzwaaier... heeft geen fuck met het veld te maken, ros nou eens gewoon op doel..quote:
Dat issie nooit, vorige week ook beroerd gefloten weer.. die man kan het gewoon niet...quote:
heb je een momentquote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef StarGazer het volgende:
1-1 voor rust zou mooi zijn
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
Goed positie gekozen weer door De Steek!
![]()
Grow up, Ajacied is nog heel en je pakt een kaart, lekker voor je team ..quote:
Vanaf hier lijkt het nog erger, ik bedoel, d'r loopt gvd ook nog een verdediger achteraan dus wat doet Steek daarquote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Hij staat er met z'n neus bovenopquote:
quote:
Geen idee wat ie had gedaan, maar als alle joden zo lopen te janken...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Grow up, Ajacied is nog heel en je pakt een kaart, lekker voor je team ..
Kneuzen in r'dam altijd..
Als ie in zijn doel blijft valt die goal nooitquote:Op zondag 11 februari 2007 13:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Altijd, net als toen met KJH, had paars moeten zijn, maar hij deed niets. Die vent is mentaal niet goed hoor..quote:Op zondag 11 februari 2007 13:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hij staat er met z'n neus bovenop
En helemaal niets hiervoor gekregenquote:
quote:
Geel slechts.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
En helemaal niets hiervoor gekregen?
Hij speelt toch de bal?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
een prentquote:Op zondag 11 februari 2007 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is al zondagquote:Op zondag 11 februari 2007 13:00 schreef Jnk18 het volgende:
Tjah wordt weer zon dag: alle kansen missen?
quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:06 schreef Tallie1982 het volgende:
-
Goal afgekeurd ofzo?quote:Op zondag 11 februari 2007 13:08 schreef Happel het volgende:
Wat is dat voor schijtzooi bij Planet Voetbal. Vertraagt als een malle.
Hij gaf voordeelquote:Op zondag 11 februari 2007 13:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou doet Bakkati toch precies hetzelfde?
en dat is de grootste frustratie inderdaad... die inconsequentheidquote:Op zondag 11 februari 2007 13:09 schreef Damzkieee het volgende:
Totaal inconsequent, want zojuist kon hij wel fluiten.
Nee, hij fluit gewoon altijd warrig en slecht. Niet eens in het voordeel van iemand vaak, vorige week AZ-Psv was ook te debiel voor woorden..quote:Op zondag 11 februari 2007 13:10 schreef toma het volgende:
braamhaar = thuisfluiter
Precies, er wordt echt niet slecht gespeeld.quote:
amenquote:Op zondag 11 februari 2007 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Hup Huntelaar erin voor Leonardo en Perez voor Babel.
Dat is gewoon het meest frustrerende, het inconsequente. Slecht ok, maar de ene keer wel en de andere keer niet.. bah.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, hij fluit gewoon altijd warrig en slecht. Niet eens in het voordeel van iemand vaak, vorige week AZ-Psv was ook te debiel voor woorden..
Huntelaarquote:Op zondag 11 februari 2007 13:11 schreef Urquhart het volgende:
Hup Huntelaar erin voor Leonardo en Perez voor Babel.
PSV - Ajax, de relwedstrijdquote:Op zondag 11 februari 2007 13:11 schreef RayMania het volgende:
In welke wedstrijden heeft Ajax Braamhaar als scheids gehad?
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:12 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Huntelaar
Leo eruit voor Perez
Klaar
22stequote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Wanneer is Ajax - Werder Bremen ?
Maar goed dat hij Heracles niet mag fluiten zegquote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
En het erge is, het komt vanavond één keer langs bij Talpa, morgen in de krant, maar daarna hoor je er niets meer over. En de volgende keer is het weer raak met Braamhaar.
Nee.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:14 schreef Gelderland het volgende:
stond KJH in de basis?
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef Jnk18 het volgende:
krijgen strax in 2e helft nog wel een penalty tegen ofsow...
Maakt niet uit, KJH en Perez klaren het wel.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:13 schreef Jnk18 het volgende:
krijgen strax in 2e helft nog wel een penalty tegen ofsow...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |