Scheringa verneukt alles, nekschotquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:52 schreef toma het volgende:
Scheringa heeft t voetbal in Tilburg verneukt.
ik heb al een mooie stickerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Scheringa verneukt alles, nekschot![]()
thx to existenzquote:IK REM NIET VOOR
DIRK SCHERINGA
en hup Spartaquote:
Ik denk dat het nu een kleinere afstraffing voor jullie wordt.quote:Op zondag 11 februari 2007 11:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Definitieve opstelling Feyenoord:
Ekramy,
Buijs, Vlaar, Lucius, Drenthe,
Schreuder, Derijck, De Guzman,
Vincken, Charisteas en Huysegems
Bank: Mulder, Bahia, Lensky, Kolkka, Van Hooijdonk, Leonard, Castelen
wij zitten iig op 1 lijnquote:
Hehe idd ... hup FC TWENTE !!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:00 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu een kleinere afstraffing voor jullie wordt.
3-1 is prima![]()
[..]
wij zitten iig op 1 lijn![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:58 schreef Suijk het volgende:
Hopelijk 2 grote fouten van Ekramy, dan is dat geneuzel over hem ook weer voorbij.
Hmmm, wat zou de reden hirvan zijn? Wil ten Cate KJH kwaad maken, in de hoop dat hij zijn woede omzet in goed spel? Of zal hij een andere reden hebben...quote:Op zondag 11 februari 2007 12:03 schreef Urquhart het volgende:
Definitieve opstelling Ajax: Huntelaar weer op de bank
Opstelling Ajax:
Stekelenburg,
Ogararu, Stam, Heitinga, Lindenbergh,
Gabri, Sneijder, Davids,
De Mul, Babel en Leonardo.
Die gast wordt al aanbeden nadat 'ie 1 redding heeft verricht.quote:
Hij vindt Babel op dit moment beter.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmmm, wat zou de reden hirvan zijn? Wil ten Cate KJH kwaad maken, in de hoop dat hij zijn woede omzet in goed spel? Of zal hij een andere reden hebben...
Je kan ook overdrijven. Hij speelde niet slecht, maar om nou te zeggen super vind ik toch overdreven.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:08 schreef Jnk18 het volgende:
En terecht dat ie babel beter vind. dat kon je tgen Feyenoord wel zien hoe ie speelde. Super.
Alleen hoor dt het veld van Ado slecht mot zijn, hoop niet te erg :x
Onbegrijpelijk idd.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:17 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom stelt Ten Cate Perez niet op. Ik vind Perez echt een geweldige voetballer die thuishoort in de basis !
Wat zal die gast zich kut voelen..quote:
Ja die zocht ik ook al.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:22 schreef kastanova het volgende:
Waar is het live internetstreams topic gebleven.
Hiero Live wedstrijden via Internet streams #16quote:Op zondag 11 februari 2007 12:22 schreef kastanova het volgende:
Waar is het live internetstreams topic gebleven.
Hij heeft het toch aan zichzelf te danken, hij speelde als een drol de laatste weken... als het een topper is vecht ie wel terug en gaat ie niet zitten janken op de bankquote:Op zondag 11 februari 2007 12:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat zal die gast zich kut voelen..![]()
Vorig jaar topscoorder, nu bankzitter..
je moet wel rekening houden met die 25% die een tijdelijk stadionverbod heeftquote:Op zondag 11 februari 2007 12:28 schreef Jasza het volgende:
Waarom gaat den haag naar een nieuwe stadion, dit is zelfs niet voor 75% uitverkocht tegen Ajax
Owja, dat was em.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:27 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Hiero Live wedstrijden via Internet streams #16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |