quote:Op zondag 11 februari 2007 12:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat had al 0-1 moeten zijn.
Nogal ja en die bosschaartquote:Op zondag 11 februari 2007 12:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Logisch dat Babel vrije trap krijgt na zo'n belachelijke sliding op zo'n glad veld.
hoe ernstig is het?quote:
Ja ik hoop het maarquote:Op zondag 11 februari 2007 12:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sarcastisch bent.
dan kunnen ze beter gelijk van het veld stappen en de 3 pnt aan ADO geven inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 12:41 schreef Jnk18 het volgende:
Maduro loopt warm? PLEASE NO!!
Zo gaar eigenlijk dat die een jaar geleden ofzo nog in Oranje zatquote:Op zondag 11 februari 2007 12:41 schreef Jnk18 het volgende:
Maduro loopt warm? PLEASE NO!!
Kom op mensen een beetje meer respect voor onze Maduro.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan kunnen ze beter gelijk van het veld stappen en de 3 pnt aan ADO geven inderdaad
Heb je hem de afgelopen maanden zien spelen? Het lijkt net alsof ie een in een lange trip zit zo wazig en langzaam ie op alles reageert wat om hem heen gebeurdquote:Op zondag 11 februari 2007 12:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kom op mensen een beetje meer respect voor onze Maduro.
Zeg dat nou nietquote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef Jasza het volgende:
Davids speelt lekker.
Ligt aan het veld zeg ik je!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 12:46 schreef Jasza het volgende:
Davids speelt lekker.
Tuurlijk speelt hij belabberd de laatste maanden, maar dat geeft je nog niet recht om hem meteen af te schrijven. In zijn eerste seizoen speelde hij een geweldig seizoen en was hij zonder twijfel dé grote verassing bij Ajax. Een jaar later ging het wat bergafwaarts doordat hij met vermoeidheid kampte, maar hij komt er echt wel. Maak je je daar maar niet druk om.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je hem de afgelopen maanden zien spelen? Het lijkt net alsof ie een in een lange trip zit zo wazig en langzaam ie op alles reageert wat om hem heen gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |