waar ga jij hem kijken dan ? hij is toch nog niet uit ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:58 schreef DJJoris het volgende:
Vanmiddag maar eens naar gaan kijken denk ik.Kan nu al niet meer wachten.
Ik had vanmiddag het plezier om deze film te mogen aanschouwen op de Cinema Expo. Hij was het wachten meer dan waard. Overtrof mijn verwachtingen ruimschoots en Presto is een hilarisch openingsfilmpje trouwens. Pixar heeft het weer voor elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:32 schreef angel008 het volgende:
[..]
waar ga jij hem kijken dan ? hij is toch nog niet uit ?
kan zelf ook niet wachten tot hij er is lijkt me echt weer zo'n film die je met je vriendin kijkt en dan lekker een beetje loopt te zwijmelen op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:36 schreef biermeister het volgende:
Vanmiddag ook gezien op de Expo,
super leuke en lieve film, en natuurlijk ook de short Pixar's Presto is geniaal
!
ben benieuwd naar Up, de nieuwe Pixar film
Go Pixar!
Da's wat overdreven, maar je hebt wel een punt. Niettemin zijn uitvoering, typetjes en toch ook hun fantasie van ongeëvenaarde briljantigheidquote:Op zondag 16 maart 2008 10:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een schattig heldje dat een outsider is, voor een onoverkomelijke barrière staat, maar door in zichzelf te geloven en met de hulp van wat comic-relief sidekicks er toch in slaagt de "be all you can be" droom tot werkelijkheid te maken.
Ongezien in Pixarfilms, ook op verhalend vlak blijven ze buitengewoon innovatief [ afbeelding ].
Ik denk echt dat ze hun scripts schrijven door een find & replace te doen op het script van de vorige film.
Misschien ongeëvenaard in de VS, maar gelukkig worden er daarbuiten ook nog animatiefilms gemaakt en daar zitten er ook briljante tussen. Qua onderwerpen en thema's zijn die iig. een stuk volwassener dan Pixars. Ze maken animatiefilms over terrorisme in het Midden-Oosten of over kindermishandeling. Komt natuurlijk niet in de buurt van een rat in de hoofdrol qua risico, maar toch ook gewaagd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's wat overdreven, maar je hebt wel een punt. Niettemin zijn uitvoering, typetjes en toch ook hun fantasie van ongeëvenaarde briljantigheid
V.
Dat ontken ik dan ook niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Misschien ongeëvenaard in de VS, maar gelukkig worden er daarbuiten ook nog animatiefilms gemaakt en daar zitten er ook briljante tussen.
Ook dat ontken ik niet.quote:Qua onderwerpen en thema's zijn die iig. een stuk volwassener dan Pixars.
Ik ga er vanuit dat het sarcasme in deze laatste zin is gericht aan Nietz. Ik ga zeker ook nog een film als Persepolis zien, maar, net als met de Disney-tekenfilms, ga ik bij de Pixars puur voor mooi gemaakt escapisme. En dat leveren ze. En onder de somtijds suikerzoete vernis zit wel degelijk intelligentie en grote creativiteit.quote:Ze maken animatiefilms over terrorisme in het Midden-Oosten of over kindermishandeling. Komt natuurlijk niet in de buurt van een rat in de hoofdrol qua risico, maar toch ook gewaagd.
Oh hush, je gaat arthousegrut toch niet echt lopen vergelijken met gezellige familiefilms?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien ongeëvenaard in de VS, maar gelukkig worden er daarbuiten ook nog animatiefilms gemaakt en daar zitten er ook briljante tussen. Qua onderwerpen en thema's zijn die iig. een stuk volwassener dan Pixars. Ze maken animatiefilms over terrorisme in het Midden-Oosten of over kindermishandeling. Komt natuurlijk niet in de buurt van een rat in de hoofdrol qua risico, maar toch ook gewaagd.
Dat is dan ook helemaal geen "arthousegrut".quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:22 schreef nietzman het volgende:
Oh hush, je gaat arthousegrut toch niet echt lopen vergelijken met gezellige familiefilms?
Get real.
Maar ik vindt dat pixar zeer zeker ook vooruitstrevend is en risico"s neemt.quote:Dat is dan ook helemaal geen "arthousegrut".
Die Persepolis waar Verbal het over heeft is ook warm, ook grappig en ook toegankelijk. Alleen zit daar geen marketingmastodont achter. De meeste mensen die ik sprak over Persepolis vonden hem beter dan Ratatouille en dat waren zeker allemaal geen zelfvoldane filmsnobs die vooral hun credibility wilden opbouwen.
Ik vind Pixars trouwens helemaal geen slechte films, laat dat duidelijk zijn. Ik ben het alleen niet eens met hun onaantastbare status.
Hij gaat wel zakken, hoor. Ratatouille stond bij uitkomst ook ergens in de top 20, en nu op een (verdiende) 128-ste plaats. Ik vond Ratatouille overigens net effe beter...quote:
Gevolg van dat nieuwe systeem van IMDb (nou ja, nieuw, sinds een paar jaar). No Country en There Will Be Blood stonden ook rond de 10e plaats en hangen nu rond de 80e. Ze zakken meestal bij de DVD-release en nog eens als ze op TV komen omdat er dan ook meer niet-fans kijken.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:57 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Hij gaat wel zakken, hoor. Ratatouille stond bij uitkomst ook ergens in de top 20, en nu op een (verdiende) 128-ste plaats. Ik vond Ratatouille overigens net effe beter...
Zakt altijd.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:43 schreef steeg het volgende:
Holy shit! hij staat op nummer 9
godverdomme te gek, ik heb hem gelijk een mock 10 gegeven want ik wil een shock door die imdbtop250 fanatics zien gaan. De grootste internetshock sinds goatse.cx
idd erg grappige tritels die ik er ook in heb langs zien komen...quote:Op maandag 30 juni 2008 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gevolg van dat nieuwe systeem van IMDb (nou ja, nieuw, sinds een paar jaar). No Country en There Will Be Blood stonden ook rond de 10e plaats en hangen nu rond de 80e. Ze zakken meestal bij de DVD-release en nog eens als ze op TV komen omdat er dan ook meer niet-fans kijken.
Ach ja, die films horen er dan nog in thuis. Iets onnozeler waren Rambo, Snakes on a Plane en Indy 4 die er ook in verschenen. Een wachttijd van 6 maanden zou de lijst iets serieuzer maken, maar in de breedte is het nog altijd gewoon een goede lijst om mee te beginnen.
Denk 't niet, want gezakt naar 9.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:02 schreef steeg het volgende:
hij staat nu op 6!
ik besef wel dat hij gaat zakken. Maar ik wil de anti-stemmers voor zijn (die zijn nu in grote getale vast al actief) en hopen dat hij in ieder geval heel even op positie 1 komt!
Bij MovieMeter heeft Simon even op 1 gestaan, waarna MovieMeter prompt zijn systeem omgooide omdat ze dat toch wat overdreven vonden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:24 schreef steeg het volgende:
...
zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bij MovieMeter heeft Simon even op 1 gestaan, waarna MovieMeter prompt zijn systeem omgooide omdat ze dat toch wat overdreven vonden.
Over Wall-E hoorde ik al critici beweren dat er na Beauty & The Beast nog eens een animatiefilm ging genomineerd worden voor beste film bij de Oscars. Dat is wel heel voorbarig.
Je hebt gelijk, maar ik neem aan dat SoK bedoelt in de categorie Beste Film.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:33 schreef SunChaser het volgende:
Daarom hebben ze toch al de animatie oscars tegenwoordig?
Nee, dat wordt een klapper...quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, Best Film, die belangrijkste.
En dan moet Madagascar 2 nog uitkomen.
bronquote:From the first moment of the film, my kids were bombarded with leftist propaganda about the evils of mankind. It's a shame, too, because the robot had promise. The story was just awful, however. Nice to see that Disney and Pixar can make mega-millions off of telling us just how greedy, lazy, and destructive we all are. There's no hope for mankind. Hand over your wallet.
.wall ook hehquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:14 schreef Hayek het volgende:
site is ook up http://wall-e.nl/
met plantspel: http://wall-e.nl/plantgame.wal
Madagaskar was tof.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond Madagascar anders uitzonderlijk vermakelijk.
ja, dat zijn die enorm conservatieve republikeinenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:20 schreef Woodpecker het volgende:
De rechtse medemensch heeft uiteraard weer wat te zeiken over Wall-E.
[..]
bron
Stumperds...
Brilliantquote:Op maandag 7 juli 2008 11:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een leuk Pixar-filmpje zit er weer voor deze film.
Dank je!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:43 schreef nietzman het volgende:
Eind van de maand.
Pixar goes Portalquote:Op maandag 7 juli 2008 11:33 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een leuk Pixar-filmpje zit er weer voor deze film.
gezien in NL?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:56 schreef Xith het volgende:
net ook gezien, geniaal! Maar dan wel kijken met je vriendin he, niet met een stel dronken kerels
* mschol is al verwend en kijkt alles wat minder dan dvd kwaliteit is niet meer, mits mogelijkquote:Op zondag 20 juli 2008 23:02 schreef nietzman het volgende:
Ik neem aan die brakke TS waar ik mezelf bij uit de buurt moet houden..
is de sneak niet overal hetzelfde?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef Sala-adin het volgende:
Morgen Dinsdag in de sneak in Pathe de Munt
Sommige pathe's hebben een andere, maar meestal draaien ze allemaal zelfde sneakquote:Op zondag 20 juli 2008 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
is de sneak niet overal hetzelfde?
zo ja ga ik dinsdag misschien naar scheveningen/buitenhof
De TS jaquote:Op zondag 20 juli 2008 23:02 schreef nietzman het volgende:
Ik neem aan die brakke TS waar ik mezelf bij uit de buurt moet houden..
same herequote:Op zondag 20 juli 2008 23:15 schreef nietzman het volgende:
Nee, ik doe het ook niet voor minder dan een DVD-rip, maar dit is friggin' WALL-E. Ik heb volgens mij nog nooit zo naar een film uitgekeken.. Ik voel me net een kleuter die niet kan wachten op de Sinterklaasspecial van Sesamstraat ofzo.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DO WANT.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:28 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
maar 2,95 euro bij bartsmit
Bolt is niet van Pixar. Up is de volgende Pixarquote:Op woensdag 30 juli 2008 05:47 schreef Hapertje het volgende:
Gisteren gezien als voorpremiere in het Disney hoofdkantoor! Ben helemaal Disney-gek, maar vond de film een beetje tegenvallen. Een heel lief verhaal, heel mooi gemaakt... maar het deed me minder dan ik hoopte. Monsters Inc, Finding Nemo en Incredibles worden bij lange na niet verslagen voor mij! Iets wat Ratatouille ook al niet lukte... de verhaaltjes zijn te simpel!
Ik kijk wel weer uit naar de nieuwe Pixar, Bolt. Die hamster in zijn bal is stoer!
Ik ga vanmiddag voor de tweede keerquote:
Er wordt wel in gesproken.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:13 schreef CarOnline het volgende:
Word er nog in gesproken of niet?
Ik wil graag met mn dochters maar die kunnen nog niet zo goed ondertiteling lezen.
En ik wil niet naar de NLse versie. Tenzij er dus niet ingesproken wordt, dan maakt het allemaal niets uit dus
Er wordt in de eerste helft van de film buiten wat reclameboodschappen niet gesproken. De tweede helft zijn er wel een aantal menselijke personages dus wordt er ook gesproken al is dit ook weer niet heel erg veel (nou ja wat is veel). Het einde van de film zullen ze dan mogelijk niet zo goed meekrijgen, maar er zal iig genoeg voor ze te beleven zijn op het scherm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:13 schreef CarOnline het volgende:
Word er nog in gesproken of niet?
Ik wil graag met mn dochters maar die kunnen nog niet zo goed ondertiteling lezen.
En ik wil niet naar de NLse versie. Tenzij er dus niet ingesproken wordt, dan maakt het allemaal niets uit dus
Ah tof!quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:47 schreef -Menn0- het volgende:
Ik zou Engels doen, dat plantje is niet heel moeilijk om uit te leggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |