idd allemaal kindjes daar.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:40 schreef liefie_ het volgende:
wat heeft iedereen hier toch met miller!
wat een ultiem slechte kroeg zeg
zo oud ben jij nou ook weer niet hoorquote:
ik denk dat ze zoveel hebben gesnoven en pillen hebben geslikt dat ze niet meer weten waar dat ze zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo oud ben jij nou ook weer niet hoor
en zijn de mensen in de zino ook verkleed? of hebben ze al zo veel op dat ze gewoon denken dat iedereen verkleed is?
Gisteren Hed Kandiquote:Op zondag 18 februari 2007 16:43 schreef toma het volgende:
ik was gister trouwens heel efkes in de Zino geweest. Ik lachte me kapot dr stond zo'n 50 man binnen niemand stond op de dansvloer. En constant werd er van die gare kut muziek gedraait
ow nee je bent toch geen zino figuur?quote:
Nee, ik ben nog nooit in de Zino geweestquote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee je bent toch geen zino figuur?
gister was voor mij de eerste keer. Werd meteen gefouilleert (of hoe je t ook schrijft)quote:Op zondag 18 februari 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
ik ben ooit een keer bij de zino binnen geweest en ik was 15 en heel bang
ik ookquote:Op zondag 18 februari 2007 17:52 schreef Ace1 het volgende:
Ik ben vanavond denk ik in de 6 tieten...
doe je alles goed, behalve de t. moet een d zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
gefouilleert (of hoe je t ook schrijft)
is in de Zino altijd zoquote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
gister was voor mij de eerste keer. Werd meteen gefouilleert (of hoe je t ook schrijft)
http://www.youtube.com/watch?v=vCoaJPOFpGoquote:Op zondag 18 februari 2007 16:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk dat ze zoveel hebben gesnoven en pillen hebben geslikt dat ze niet meer weten waar dat ze zijn.
ik ook niet, ik ben nog te brak van gister, en mn vrienden ookquote:Op zondag 18 februari 2007 19:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga vanavond niet, morgen wel.
hoe dat zo dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:05 schreef liefie_ het volgende:
goedemorgen
vrij met carnaval moest verplicht zijn
nou ik verdwijn straks weer naar de internetloosheid
tot over een weekje of zo
ik ga weer naar tilburg naar mn kamer en ik heb daar geen internetquote:
Zie postaantal.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:12 schreef liefie_ het volgende:
hey er leeft nog iemand!
ben jij zo verslaafd dan?
ahhhh, owkee! nou survival ze...quote:Op maandag 19 februari 2007 09:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga weer naar tilburg naar mn kamer en ik heb daar geen internet
in t weekend moet ik weer bij mn mama zijn dus heb ik weer internet
je bent dan ook al best lang lid....quote:Op maandag 19 februari 2007 09:19 schreef FlyingFox het volgende:
Nah, FOK! is in een ver verleden wel een verslaving geweest ja.
Je was mod inderdaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:19 schreef FlyingFox het volgende:
Nah, FOK! is in een ver verleden wel een verslaving geweest ja.
in de skihut waren ze aan t stage-divenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:49 schreef Ace1 het volgende:
Jaja, ik verliet gister om half 11 de miller omdat het veel te druk was... en zowaar tikte medefokker "hmmmz" me op de schouder en gaf me een pilsje! Respect!
In de 3 gezusters was het trouwens leuk gisterVanavond weer!
Ik zeg nietsquote:Op maandag 19 februari 2007 09:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bent dan ook al best lang lid....
over 4 jaar heb ik ongeveer even veel
Was je dr nou wel zaterdagquote:Op maandag 19 februari 2007 17:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vanavond wieder BrandPunt.
dat is daar elke dag zo, het hele jaar langquote:Op maandag 19 februari 2007 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
ik wel iig
t was veel te benauwd en te druk,
ben na een kwartier weer weg gegaan
ik stond bij de achterste barquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef Ace1 het volgende:
Ik was ook grotendeels in de skihut.. beetje op dat smalle plekje tussen de eerste bar (als je van de 3 komt) en die muur die naar de buitendeur loopt
nergensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:21 schreef Acathla het volgende:
Waar gaat iedereen vanavond naar toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |