idd allemaal kindjes daar.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:40 schreef liefie_ het volgende:
wat heeft iedereen hier toch met miller!
wat een ultiem slechte kroeg zeg
zo oud ben jij nou ook weer niet hoorquote:
ik denk dat ze zoveel hebben gesnoven en pillen hebben geslikt dat ze niet meer weten waar dat ze zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo oud ben jij nou ook weer niet hoor
en zijn de mensen in de zino ook verkleed? of hebben ze al zo veel op dat ze gewoon denken dat iedereen verkleed is?
Gisteren Hed Kandiquote:Op zondag 18 februari 2007 16:43 schreef toma het volgende:
ik was gister trouwens heel efkes in de Zino geweest. Ik lachte me kapot dr stond zo'n 50 man binnen niemand stond op de dansvloer. En constant werd er van die gare kut muziek gedraait
ow nee je bent toch geen zino figuur?quote:
Nee, ik ben nog nooit in de Zino geweestquote:Op zondag 18 februari 2007 17:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nee je bent toch geen zino figuur?
gister was voor mij de eerste keer. Werd meteen gefouilleert (of hoe je t ook schrijft)quote:Op zondag 18 februari 2007 17:28 schreef liefie_ het volgende:
ik ben ooit een keer bij de zino binnen geweest en ik was 15 en heel bang
ik ookquote:Op zondag 18 februari 2007 17:52 schreef Ace1 het volgende:
Ik ben vanavond denk ik in de 6 tieten...
doe je alles goed, behalve de t. moet een d zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
gefouilleert (of hoe je t ook schrijft)
is in de Zino altijd zoquote:Op zondag 18 februari 2007 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
gister was voor mij de eerste keer. Werd meteen gefouilleert (of hoe je t ook schrijft)
http://www.youtube.com/watch?v=vCoaJPOFpGoquote:Op zondag 18 februari 2007 16:47 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk dat ze zoveel hebben gesnoven en pillen hebben geslikt dat ze niet meer weten waar dat ze zijn.
ik ook niet, ik ben nog te brak van gister, en mn vrienden ookquote:Op zondag 18 februari 2007 19:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga vanavond niet, morgen wel.
hoe dat zo dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 09:05 schreef liefie_ het volgende:
goedemorgen
vrij met carnaval moest verplicht zijn
nou ik verdwijn straks weer naar de internetloosheid
tot over een weekje of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |