Zie postaantal.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:12 schreef liefie_ het volgende:
hey er leeft nog iemand!
ben jij zo verslaafd dan?
ahhhh, owkee! nou survival ze...quote:Op maandag 19 februari 2007 09:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga weer naar tilburg naar mn kamer en ik heb daar geen internet
in t weekend moet ik weer bij mn mama zijn dus heb ik weer internet
je bent dan ook al best lang lid....quote:Op maandag 19 februari 2007 09:19 schreef FlyingFox het volgende:
Nah, FOK! is in een ver verleden wel een verslaving geweest ja.
Je was mod inderdaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 09:19 schreef FlyingFox het volgende:
Nah, FOK! is in een ver verleden wel een verslaving geweest ja.
in de skihut waren ze aan t stage-divenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:49 schreef Ace1 het volgende:
Jaja, ik verliet gister om half 11 de miller omdat het veel te druk was... en zowaar tikte medefokker "hmmmz" me op de schouder en gaf me een pilsje! Respect!
In de 3 gezusters was het trouwens leuk gisterVanavond weer!
Ik zeg nietsquote:Op maandag 19 februari 2007 09:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je bent dan ook al best lang lid....
over 4 jaar heb ik ongeveer even veel
Was je dr nou wel zaterdagquote:Op maandag 19 februari 2007 17:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vanavond wieder BrandPunt.
dat is daar elke dag zo, het hele jaar langquote:Op maandag 19 februari 2007 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
ik wel iig
t was veel te benauwd en te druk,
ben na een kwartier weer weg gegaan
ik stond bij de achterste barquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:12 schreef Ace1 het volgende:
Ik was ook grotendeels in de skihut.. beetje op dat smalle plekje tussen de eerste bar (als je van de 3 komt) en die muur die naar de buitendeur loopt
nergensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:21 schreef Acathla het volgende:
Waar gaat iedereen vanavond naar toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |