Tuurlijk, als je een lover in de corner hebtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:56 schreef itsme het volgende:
mag ik ook meedoen?
Of wordt klein zusje dan boos.![]()
Gelukkig. Maar minder goed is dat het door een GK filmpje kwam. (en door een vrouw waar ik een bloed hekel aan hebquote:
Dat je daar nu nog achter moet komen itsme... meestal hebben mensen dat op hun 14e al wel door.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Gelukkig. Maar minder goed is dat het door een GK filmpje kwam. (en door een vrouw waar ik een bloed hekel aan heb![]()
![]()
)
Moraal ridderquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je daar nu nog achter moet komen itsme... meestal hebben mensen dat op hun 14e al wel door.
Loop ik te hard van Huub Stapel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:33 schreef Prospera het volgende:
We willen wel weten wat je doet met je kleinzusje,
maar laat ons ook even de kans![]()
Ach Beter laat dan nooit. Vind het nu wel veel spannender.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat je daar nu nog achter moet komen itsme... meestal hebben mensen dat op hun 14e al wel door.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach Beter laat dan nooit. Vind het nu wel veel spannender.
Ik ben bi. Wat een revelatie en dat op mijn leeftijd.![]()
![]()
IK ?????? ik ben onschuldig,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:31 schreef Gert het volgende:
O ja: teamlead en petraa zijn ook gespot, met licht erotische postwisselingen.
Al háált het 't niet bij wat kleinzusje en ik allemaal gaan doen, zodra ze met een kussentje terug is van Beter Bed. Eerst die offtopic-posterij maar eens afhandelen.![]()
niet echt neequote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Al loopt het nog geen storm in de corner.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:31 schreef Gert het volgende:
O ja: teamlead en petraa zijn ook gespot, met licht erotische postwisselingen.
Al háált het 't niet bij wat kleinzusje en ik allemaal gaan doen, zodra ze met een kussentje terug is van Beter Bed. Eerst die offtopic-posterij maar eens afhandelen.![]()
Sjpassemig Alaafquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:46 schreef Cinply-the-best het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeej......... Ich bin och inne winkbuul!
![]()
Ohhh mag jij liegen lekker ding, enne heb je die massage nog nodig ?????quote:
Tja dat arme mannetje moest de hele dag helpen met verhuizen, dat kost je toch je rug he.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:15 schreef Prospera het volgende:
Hou hem dan maar open TL, een massage is nooit weg![]()
Ik hoor net dat Eend bij Leandra op de koffie isquote:Op zondag 11 februari 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
Als Eendje langskomt, waarschuw me dan![]()
en jij bij mij op de koffiequote:Op zondag 11 februari 2007 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Eend bij Leandra op de koffie is![]()
Nuh ik drink thee en zet alleen instant koffiequote:Op zondag 11 februari 2007 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet jij net zulke lekkere koffie als ik??![]()
Jou koffie is heerlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou net het verschil tussen het echte werk en een slap aftrekselquote:Op zondag 11 februari 2007 04:34 schreef Prospera het volgende:
Nuh ik drink thee en zet alleen instant koffie![]()
Kan ik het nog goedmakenquote:Op zondag 11 februari 2007 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb zo'n instant capuchino-ding, maar meestal zeg ik dat ik geen koffie hebquote:Op zondag 11 februari 2007 04:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je koffie wilt leren zetten??![]()
Wat jammer, ik had het je graag geleerdquote:Op zondag 11 februari 2007 04:40 schreef Prospera het volgende:
Heb zo'n instant capuchino-ding, maar meestal zeg ik dat ik geen koffie heb![]()
Ik hou ook van jou hoorquote:Op zondag 11 februari 2007 04:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat jammer, ik had het je graag geleerd![]()
Je wil niet weten wat ik met HiDiHo doequote:Op zondag 11 februari 2007 04:46 schreef Prospera het volgende:
Doe je ook pm's met Hidiho
quote:Op zondag 11 februari 2007 04:51 schreef Leandra het volgende:
Je moet internet en alcohol ook gescheiden houden
Ben jij ookquote:Op zondag 11 februari 2007 04:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ondeugende internet detective.....
Van jou?quote:Op zondag 11 februari 2007 04:50 schreef Prospera het volgende:
Ik doe ook wel eens wat met Eend, die gisteren een alcoholban kreeg![]()
Ik hoop echt dat Eend niet te lang wegblijft, hij is toch al heel lang mijn maatje.quote:Op zondag 11 februari 2007 04:51 schreef Leandra het volgende:
Je moet internet en alcohol ook gescheiden houden
Vooral dat poker gedeeltequote:Op zondag 11 februari 2007 04:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
hey wij hebben het toch ook gezellig gehad?
nee, doe maar nietquote:
Ik was ook in de room hoor, toen met Huub, maar ik heette geen brianneuktenenaquote:
ook geen paardemeisjquote:Op zondag 11 februari 2007 04:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik was ook in de room hoor, toen met Huub, maar ik heette geen brianneuktenena
paardenmeisj was pas later schatquote:
Maar je had je pokerface zeker op staan ?quote:Op zondag 11 februari 2007 05:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
paardenmeisj was pas later schat
Ik heb wel met je gepokerd![]()
Jij doet het ook met iedereen hèquote:Op zondag 11 februari 2007 05:01 schreef Prospera het volgende:
paardenmeisj was pas later schat
Ik heb wel met je gepokerd![]()
quote:
Ok ,dan is het goedquote:Op zondag 11 februari 2007 05:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alleen met jou, Hidiho, Eend en nog iemand![]()
Hij kan de aandacht tussen ons twee al niet verdelenquote:
Dat is ook moeilijk....... kiezen tussen fantastisch en nog beter....quote:Op zondag 11 februari 2007 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
Hij kan de aandacht tussen ons twee al niet verdelen![]()
Wil wel een keertje een private room met jouquote:Op zondag 11 februari 2007 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij kan de aandacht tussen ons twee al niet verdelen![]()
Get in line dearquote:Op zondag 11 februari 2007 05:09 schreef Prospera het volgende:
Wil wel een keertje een private room met jou![]()
Doe mij dan maar de koffie van Leandraquote:Op zondag 11 februari 2007 05:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wil wel een keertje een private room met jou![]()
Minstensquote:Op zondag 11 februari 2007 05:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was t voor jou net zo lekker als voor mij?![]()
Ik heb al een nachtje met HiDiHo gehadquote:
We gaan zeker nog een keer pokerenquote:Op zondag 11 februari 2007 05:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb al een nachtje met HiDiHo gehad, maar we gaan nog een keertje samen pokeren
Gezellig dat jullie hier toevallig samen zitten,
appeltaart zekerquote:Op zondag 11 februari 2007 05:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zit m zeker in die cake die ik gebakken had hè![]()
We moesten even koffie en cake-recepten uitwisselenquote:Op zondag 11 februari 2007 05:15 schreef Prospera het volgende:
Ik heb al een nachtje met HiDiHo gehad, maar we gaan nog een keertje samen pokeren
Gezellig dat jullie hier toevallig samen zitten,
Hoe lang moest ie ook alweer in de oven ??quote:Op zondag 11 februari 2007 05:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
We moesten even koffie en cake-recepten uitwisselen![]()
Uurtje.....quote:Op zondag 11 februari 2007 05:17 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe lang moest ie ook alweer in de oven ??![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 05:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en ik kleed je helemaal uit![]()
Pics pleasequote:Op zondag 11 februari 2007 05:17 schreef Prospera het volgende:
Dat dacht ik ook en ik kleed je helemaal uit![]()
Hebben ze daar ook appeltaart recepten???quote:Op zondag 11 februari 2007 05:20 schreef Prospera het volgende:
www.pokerstars.com HiDiHo maakt de pics wel![]()
Eerst voorverwarmen toch ??quote:
Ik nietquote:Op zondag 11 februari 2007 05:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, je zet toch niet iets in een koude oven??![]()
Trustequote:Op zondag 11 februari 2007 05:22 schreef Prospera het volgende:
Truste babes,
quote:Op zondag 11 februari 2007 05:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
ah heerlijk een man met gevoel voor timing![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 05:25 schreef Prospera het volgende:
ah heerlijk een man met gevoel voor timing![]()
Laat Leandra het maar niet horenquote:
Morgen deel III van "quoten voor beginners" doen??quote:Op zondag 11 februari 2007 06:28 schreef Prospera het volgende:
was gezellig toch?
Jij kan ook heel goed quoten enzoquote:Op zondag 11 februari 2007 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Morgen deel III van "quoten voor beginners" doen??![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 06:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij kan ook heel goed quoten enzo![]()
Maar ik poker beter dan jij.
Maar vandaag na 24:00 uur, is morgenquote:
Ja ja, dat zeg je altijdquote:Op zondag 11 februari 2007 06:56 schreef Prospera het volgende:
En koffie leren zetten
[..]
vandaag gaan we pokeren![]()
Kan haast niet andersquote:Op zondag 11 februari 2007 06:59 schreef Prospera het volgende:
Is vandaag nou morgen, of hoe zit dat?
Denk je nog steeds dat ik LS ben![]()
En je gaat vet verliezenquote:Op zondag 11 februari 2007 07:03 schreef Prospera het volgende:
Denk je echt dat LS geil op jou zou worden ?
Vanavond rond 22.00 uur; pokertijd
We shall seequote:
Kom maar op dan, ik hou er wel van om iemand te zien verliezenquote:Op zondag 11 februari 2007 07:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We shall see![]()
![]()
Begin maar vast met cashen, dat heb je nodig.![]()
(je hebt nog tot vandaag 22:00 uur)
ok ik rook nietquote:Op zondag 11 februari 2007 07:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom maar op dan, ik hou wel om iemand te zien verliezen![]()
quote:
quote:
Slaap jij wel ??quote:Op zondag 11 februari 2007 07:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Moet aan het werk nu ,zie je vanavond
geen tijd voorquote:
Ah, een echte Hubistquote:
Toch niet toevallig met duckie he ?quote:
Nee schat Duck is even offline en vanavond gaan wij helemaal los met het pokerenquote:Op zondag 11 februari 2007 07:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch niet toevallig met duckie he ?
Dealquote:Op zondag 11 februari 2007 07:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee schat Duck is even offline en vanavond gaan wij helemaal los met het pokeren.
quote:Op zondag 11 februari 2007 07:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je gaat helemaal in het rood zeg maar zo![]()
Tot 22:00 uur, bereid je er maar vast geestelijk op voor.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 08:35 schreef Leandra het volgende:
* Leandra denkt dat ze nog ff heel rap moet gaan leren pokeren![]()
Geweldigquote:Op zondag 11 februari 2007 08:47 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Ik leer het je wel![]()
Jij hebt mij geleerd hoe ik een cake moet bakken, dat is wel het minste dat ik kan doen.![]()
Hee, mijn kwaliteitsposts zijn geen baggerquote:Op zondag 11 februari 2007 08:59 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Een baggertopic speciaal voor Prospera, Leandra en HiDiHo.![]()
![]()
Bagger ?quote:Op zondag 11 februari 2007 08:59 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Een baggertopic speciaal voor Prospera, Leandra en HiDiHo.![]()
![]()
Tuurlijk Gertquote:Op zondag 11 februari 2007 09:31 schreef Gert het volgende:
Kun je hier ook terecht met liefdesverdriet?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk Gert![]()
Wie heb je nou weer liefdesverdriet bezorgd??
Jij moet siegoloog worden.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk Gert![]()
Wie heb je nou weer liefdesverdriet bezorgd??
Nee dank je, voor je het weet zit je in DGK de bagger van Brian aan te horen en mag je m niet eens een schop onder z'n kont geven.quote:
Ja sorry, ik dacht gewoon dat Gert een plek zocht waar hij al die teleurgestelde vrouwen heen kon sturen.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:35 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
(hee, die man heeft het moeilijk, ga jij er weer grapjes over maken)
Nee hoor, maar ik wilde even testen of je hier terecht kon in geval ván.quote:Op zondag 11 februari 2007 09:56 schreef HiDiHo het volgende:
Gert vertel eens, heeft kleinzusje je liefdesverdriet bezorgt?
quote:Op zondag 11 februari 2007 10:08 schreef Gert het volgende:
Nee hoor, maar ik wilde even testen of je hier terecht kon in geval ván.
Volgens mij zit dat wel snor.![]()
[..]
[..]
Kus meid, lees maar even mn brief van Rogier aan A-Del misschien dat het helptquote:Op zondag 11 februari 2007 11:29 schreef petraa het volgende:
Oh je kan hier ook met liefdesverdriet terecht, dat komt mooi uit, ik heb hulp nodig, ik heb liefdesverdriet.![]()
![]()
Waar kan ik die vinden,quote:Op zondag 11 februari 2007 11:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kus meid, lees maar even mn brief van Rogier aan A-Del misschien dat het helpt
Ik jullie niet dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
Oeh Eendje.... wat fijn dat je dit topic eindelijk teruggevonden hebt, we misten je al![]()
Ik wil heus wel even lekker knuffelenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:10 schreef Talitha het volgende:
Ik ben in de war! Waar hebben jullie het toch allemaal over?![]()
Kunnen jullie niet gewoon lekker gaan knuffelen i.p.v. dit soort codetaal te posten?![]()
Ik heb mijn best gedaan...quote:Op zondag 11 februari 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je ons zo miste, waarom heb je me dan niet even gebeld??![]()
Bijna valentijn....quote:Op maandag 12 februari 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
Nog 110 posts tot Loverscorner part Deux![]()
edit: toch nietquote:
Sorry,zal hier niet meer posten,was vergeten dat de gouden kooi onder 'kwaliteits' programma's valt !quote:Op maandag 12 februari 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
In dit GoudenKooi topic alleen kwaliteitsposts hè......... geen bagger
Met die instelling komt er nooit een deel 2quote:Op maandag 12 februari 2007 01:59 schreef Leandra het volgende:
Oeh....... zouden je Valentijnskaarten ook per PM bezorgd kunnen worden??
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Sorry,zal hier niet meer posten,was vergeten dat de gouden kooi onder 'kwaliteits' programma's valt !![]()
![]()
![]()
![]()
Ja als jij altijd offline staat op MSNquote:Op maandag 12 februari 2007 02:06 schreef PC eend het volgende:
Met die instelling komt er nooit een deel 2 part Deux![]()
Ik heb jouw nummer, jij mij op MSNquote:Op maandag 12 februari 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja als jij altijd offline staat op MSN![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
Ik heb jouw nummer, jij mij op MSN
Ik moet echt minder gaan zuipen
Ben jij online dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja als jij altijd offline staat op MSN![]()
Welke opmerkingquote:Op maandag 12 februari 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik had jou toch geblokt na die opmerking.
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ik had jou toch geblokt na die opmerking.
Volgens mij heb je mijn nummer ook schatquote:Op maandag 12 februari 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer, jij mij op MSN
Ik moet echt minder gaan zuipen
de laatste die je maakte voor ik zei:quote:
Daarom is je sig zeker weg?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:15 schreef Prospera het volgende:
shit pc gaat echt op hol hier
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn nummer ook schat![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
de laatste die je maakte voor ik zei:
er is een verschil tussen vrijheid van meningsuiting en iedereen maar op allerlei manieren kunnen beledigen. Als je vindt dat je alles moet kunnen zeggen moet je lekker in de VS gaan wonen, daar hebben ze echte vrijheid van meningsuiting.
Doei hè.
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik woon in New York dus ik begrijp helemaal niets van je reactie...
Hoe moet ik anders laten weten dat ik sprakeloos benquote:Op maandag 12 februari 2007 02:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
echte 'hoogstaande' reply's ook,dammmm![]()
![]()
![]()
die stiltes zijn dus te pijnlijk dus gooi je er een portie bagger tegenaan?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders laten weten dat ik sprakeloos ben![]()
Ik geloof dat je het niet meer helemaal volgt hè..... geeft niet hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 02:24 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
die stiltes zijn dus te pijnlijk dus gooi je er een portie bagger tegenaan?
tja,da's idd ook een manier om te blijven ratelen idd....![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
echte 'hoogstaande' reply's ook,dammmm![]()
![]()
![]()
ach,je moet iets op dit late tijdstip,als zelfs de hond zo'n 'flikker op' blik heeft,en niet naar je wilt luisteren wat je te melden hebt he?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het niet meer helemaal volgt hè..... geeft niet hoor![]()
Lullig voor je, dat je hond je niet wilquote:Op maandag 12 februari 2007 02:26 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ach,je moet iets op dit late tijdstip,als zelfs de hond zo'n 'flikker op' blik heeft,en niet naar je wilt luisteren wat je te melden hebt he?![]()
weet het,dank voor je medeleven,zou het kreng naar de afhaal chinees moeten brengen eigenlijk...quote:Op maandag 12 februari 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lullig voor je, dat je hond je niet wil![]()
Zit er nog een beetje mals vlees aan??quote:Op maandag 12 februari 2007 02:31 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
weet het,dank voor je medeleven,zou het kreng naar de afhaal chinees moeten brengen eigenlijk...![]()
die 50kg die ik hem met kerst erbij heb gemest is er nog niet vanaf,hebt er dus een vette kluif aan,en als de chinees me per kilo betaalt hou ik er nog een leuke cent aan over,dus.......quote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit er nog een beetje mals vlees aan??
Vertel mij watquote:
Breng je m morgen ff dan? Gaan we woensdag ons Valentijnsdiner bij die Chinees doenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:34 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
die 50kg die ik hem met kerst erbij heb gemest is er nog niet vanaf,hebt er dus een vette kluif aan,en als de chinees me per kilo betaalt hou ik er nog een leuke cent aan over,dus.......![]()
dus we hebben een date ?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Breng je m morgen ff dan? Gaan we woensdag ons Valentijnsdiner bij die Chinees doen![]()
Yep, we hebben een datequote:Op maandag 12 februari 2007 02:41 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
dus we hebben een date ?![]()
ga je dan voor nr 73:katje pangang of voor nr 88:foeyang benji,rijst of bami en kroepoek erbij?(en kaarslicht uiteraard)![]()
![]()
Het klinkt misschien wat 'lullig' om in de lovercorner te roepen dat je ff all in gaatquote:
Ik vroeg me al af wat je bedoelde, en met wie je het ging doen...... thnx voor de uitlegquote:Op maandag 12 februari 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
Het klinkt misschien wat 'lullig' om in de lovercorner te roepen dat je ff all in gaat![]()
Maar het was gewoon poker, maar lig er al weer uit![]()
![]()
ik doe het ook vrij stijfjes bij fel/tl licht,een darkroom vind ik dus ook prima!(73 is idd kattenvlees,zal je mijn benji heel romantisch voeren)quote:Op maandag 12 februari 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, we hebben een date![]()
De # 73 is kattenvlees I presume?? dat vind ik toch klotebeesten dus doe die maar.
De # 88 zal jouw Benji dan wel zijn..... die wil ik iig ff proeven: even weten wat jij nu mist zeg maar.
Uiteraard bij kaarslicht... op jouw leeftijd kom je natuurlijk niet best meer weg bij een spaarlamp![]()
Een darkroom vind ik persoonlijk weer niets, ik zie graag waar ik mee bezig benquote:Op maandag 12 februari 2007 02:52 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ik doe het ook vrij stijfjes bij fel/tl licht,een darkroom vind ik dus ook prima!(73 is idd kattenvlees,zal je mijn benji heel romantisch voeren)
katten,vind ik ook klote beesten,hebben we al iets gemeenschappelijks,ik voel aan mijn lekkende plasbuis dat dit echte liefde gaat worden...![]()
![]()
Verassen lijkt me sowieso nix, en zeker niet door een oude man die meer vuur dan lucifer heeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:00 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
tis idd chronisch,ben eens tijdens het grasmaaien op mijn knieen op het gras gaan zitten waarbij mijn voormalige sjaak,tegenwoordig sjaakie,in een mollenklem belande,vanaf die tijd draag ik geheel verplicht vrijwillig pampers tegen lekken.
ben een romantische oude man waar nog veel vuur inzit,laat je aangenaam verassen zou ik zeggen![]()
enge gedachte he,zo'n zwaar hijgende smegma opa alla sean connery over je heen,daarom zal ik de eventuele vluchtroutes voor je uittekenen en je overhandigen bij aankomst,dus vrees niet(zou banger zijn voor hetgeen je op je bord hebt liggen dan).quote:Op maandag 12 februari 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verassen lijkt me sowieso nix, en zeker niet door een oude man die meer vuur dan lucifer heeft.![]()
Persoonlijk bijft het verassen gedeelte het engst.... ik ben geen crematoria-fan.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:04 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
enge gedachte he,zo'n zwaar hijgende smegma opa alla sean connery over je heen,daarom zal ik de eventuele vluchtroutes voor je uittekenen en je overhandigen bij aankomst,dus vrees niet(zou banger zijn voor hetgeen je op je bord hebt liggen dan).
ben namelijk een echte gentleman.....![]()
okay,zal je niet verassen,BELOOF hierbij plechtig dood te zullen gaan in mijn eigen tijd,niet aan tafel tijdens het diner of dessert!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk bijft het verassen gedeelte het engst.... ik ben geen crematoria-fan.
Een SeanConnery-like gentleman is daarentegen wel een keer leuk voor een etentje.
Ik mis nog steeds de belofte mij niet te verassenquote:Op maandag 12 februari 2007 03:09 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
okay,zal je niet verassen,BELOOF hierbij plechtig dood te zullen gaan in mijn eigen tijd,niet aan tafel tijdens het diner of dessert!
lucht deze belofte je een beetje op?![]()
dacht dat je bang was dat mijn verassing voor doodgaan tijdens onze date betrof maar okay,zal je op geen enkele wijze verassen,doe netjes mijn gebit in en schroef mijn houten been goed vast,what you see is what you getquote:Op maandag 12 februari 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds de belofte mij niet te verassen![]()
Een lekkende sjakie en een houten been..... dan wil dat been van jou ook vast niet makkelijk verassen...quote:Op maandag 12 februari 2007 03:16 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
dacht dat je bang was dat mijn verassing voor doodgaan tijdens onze date betrof maar okay,zal je op geen enkele wijze verassen,doe netjes mijn gebit in en schroef mijn houten been goed vast,what you see is what you get![]()
mits gewenst is viagra DE uitkomst babyquote:Op maandag 12 februari 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een lekkende sjakie en een houten been..... dan wil dat been van jou ook vast niet makkelijk verassen...
Hmmz, van een Sean Connery-like gentleman naar gewenst Viagra gebruik... bij een beetje gentleman zit daar meer tussen dan 1 candlelit Benji dinner.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:18 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
mits gewenst is viagra DE uitkomst baby![]()
![]()
klopt,gezien mijn hoge leeftijd zit ik op 2 diners voordat ik op viagra overstap,wil niet te hard van stapel lopen namelijk!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz, van een Sean Connery-like gentleman naar gewenst Viagra gebruik... bij een beetje gentleman zit daar meer tussen dan 1 candlelit Benji dinner.![]()
Je zorgverzekering vergoedt een beperkte hoeveelheid Viagra??quote:Op maandag 12 februari 2007 03:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
klopt,gezien mijn hoge leeftijd zit ik op 2 diners voordat ik op viagra overstap,wil niet te hard van stapel lopen namelijk!![]()
oude mensen zoals ik hebben hun geld,al dan niet in een stinkende sok,verborgen als 'appeltje voor de dorst',kan dus genoeg van die snoepjes kopen......no worrysquote:Op maandag 12 februari 2007 03:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zorgverzekering vergoedt een beperkte hoeveelheid Viagra??
Wat een opluchting, dan leidt dat iig niet tot vervelende verrassingen....quote:Op maandag 12 februari 2007 03:24 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
oude mensen zoals ik hebben hun geld,al dan niet in een stinkende sok,verborgen als 'appeltje voor de dorst',kan dus genoeg van die snoepjes kopen......no worrys![]()
conclussie:eigenlijk ben ik maar een vreselijk oude saaie man?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een opluchting, dan leidt dat iig niet tot vervelende verrassingen....
Conclusie: ik heb liever een verrassing dan een verassingquote:Op maandag 12 februari 2007 03:28 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
conclussie:eigenlijk ben ik maar een vreselijk oude saaie man?![]()
whahahaha,het is maar waar je over kan vallen,tough crowd today !quote:Op maandag 12 februari 2007 03:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Conclusie: ik heb liever een verrassing dan een verassing![]()
Nou.... vallen?? Ik vind het nogal een essentieel verschilquote:Op maandag 12 februari 2007 03:32 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
whahahaha,het is maar waar je over kan vallen,tough crowd today !![]()
had er echt GEEN idee van,weer wat geleerd vandaag!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou.... vallen?? Ik vind het nogal een essentieel verschil![]()
Damn en ik had er een paar posts geleden nog wel een linkje naar de Van Dale in verstoptquote:Op maandag 12 februari 2007 03:35 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
had er echt GEEN idee van,weer wat geleerd vandaag!![]()
The guiding light???quote:Op maandag 12 februari 2007 03:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leandra, je mag onze (lichtgevende) vlieger zijn als we stoned op het strand staan...
tja,ben zo stoned dat ik die link geeneens zag staan,kun je nagaan wat voor sterke pretsigaret ik heb zitten inhalleren...quote:Op maandag 12 februari 2007 03:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn en ik had er een paar posts geleden nog wel een linkje naar de Van Dale in verstopt![]()
Tenminste op de foto die hij ooit hier op het forum had geplaatst. Het was nog net geen Vader Abraham.quote:Op maandag 12 februari 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
Lees ik toch net dat LS een baard heeft![]()
Jakkes..... baarden![]()
Aha, zit jij hier?quote:
Ah...... dat is het...... the Sean Connery-like gentleman is onder invloed...... en dat op een doordeweekse zondagavondquote:Op maandag 12 februari 2007 03:43 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
tja,ben zo stoned dat ik die link geeneens zag staan,kun je nagaan wat voor sterke pretsigaret ik heb zitten inhalleren...![]()
maak het goed met je,door je niet alleen op katten en honden vlees te tracteren op valentijnsdag,zal je ook een zak white widdow meenemen dan okay?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah...... dat is het...... the Sean Connery-like gentleman is onder invloed...... en dat op een doordeweekse zondagavond![]()
* Leandra wil even weten waarom dat niet bij haar thuis gebeurt: Egoïst![]()
Damn das wel heel lang geleden...quote:Op maandag 12 februari 2007 03:48 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
maak het goed met je,door je niet alleen op katten en honden vlees te tracteren op valentijnsdag,zal je ook een zak white widdow meenemen dan okay?
hoop dat je me zo toch kan vergeven.........![]()
1 ding weet ik HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL zeker,ik blow jou met GEMAK vierkant onder die dinertable in,wedje leggen?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn das wel heel lang geleden...
*zit waarschijnlijk na 3 trekjes al tegen door het plafond![]()
Neuh....... daar hoef ik niet om te wedden, dat geloof ik zo wel weet ik wel zekerquote:Op maandag 12 februari 2007 03:53 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
1 ding weet ik HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL zeker,ik blow jou met GEMAK vierkant onder die dinertable in,wedje leggen?![]()
Mooi,zijn we het daar iig overeens!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh....... daar hoef ik niet om te wedden, dat geloof ik zo wel weet ik wel zeker![]()
Neuh, het topic is nog niet vol, maar slapen is een goed idee...... ik ga met je mee!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:56 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Mooi,zijn we het daar iig overeens!
Leuke afsluiter zo,als het een beetje meezit scoor ik hiermee ook de laatste reply van dit topic,kan ik dadelijk met een gerust hart gaan slapen!![]()
samen in 1 bed skin to skin tegen elkaar aan?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, het topic is nog niet vol, maar slapen is een goed idee...... ik ga met je mee!![]()
Ja, al uren..... dat ging ik nu net doenquote:Op maandag 12 februari 2007 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
Aha, zit jij hier?
Moet jij niet naar bed??![]()
trusten dan maarquote:Op maandag 12 februari 2007 03:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, al uren..... dat ging ik nu net doen![]()
Als je maar geen Viagra inneemt, zover ben ik nog niet met onze intimiteit.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:57 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
samen in 1 bed skin to skin tegen elkaar aan?![]()
![]()
![]()
alles op zijn gemakje,ik heb tijd zat(ahum)quote:Op maandag 12 februari 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je maar geen Viagra inneemt, zover ben ik nog niet met onze intimiteit.![]()
Dat is dan geregeld... maar doe mij voor de zekerheid de Viagra maar even, ik ben niet helemaal overtuigd van je gentlemanhood (no pun intended)quote:Op maandag 12 februari 2007 03:59 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
alles op zijn gemakje,ik heb tijd zat(ahum)![]()
Ach,als ik je uit in je jas help en de deur voor je open houdt,weet jij vast genoeg!quote:Op maandag 12 februari 2007 04:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan geregeld... maar doe mij voor de zekerheid de Viagra maar even, ik ben niet helemaal overtuigd van je gentlemanhood (no pun intended)
Als je dat blijft doen wel....quote:Op maandag 12 februari 2007 04:03 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Ach,als ik je uit in je jas help en de deur voor je open houdt,weet jij vast genoeg!![]()
quote:
ik ben anders wel je pa!quote:Op maandag 12 februari 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Damn, weer zo'n man die moet horen wat ie moet doen![]()
Eigen verantwoordelijkheid nemen (en blijven nemen) graag, ik ben je moeder niet.![]()
Altijd...... je kent me toch?!quote:Op maandag 12 februari 2007 04:12 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
truste meissie...............gedraag je he!![]()
kids,ze blijven een pain in the ass,zelfs als ze volwassen zijn....quote:Op maandag 12 februari 2007 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer in je eigen offspring....... en opvoeding![]()
Edit:quote:Op maandag 12 februari 2007 04:15 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
kids,ze blijven een pain in the ass,zelfs als ze volwassen zijn....![]()
Volgens mij heb ik net besloten dat ik die dag niet kan...... wanneer was het ook alweer???quote:Op maandag 12 februari 2007 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nope, you'll be our glowing light girl...
Wat was het ook alweerquote:Op maandag 12 februari 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
Zo komt er nooit een Part Deux..... en Prospera had nog wel zo'n mooie OP neergzet voor Part Deux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |