Ok ,dan is het goedquote:Op zondag 11 februari 2007 05:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alleen met jou, Hidiho, Eend en nog iemand![]()
Hij kan de aandacht tussen ons twee al niet verdelenquote:
Dat is ook moeilijk....... kiezen tussen fantastisch en nog beter....quote:Op zondag 11 februari 2007 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
Hij kan de aandacht tussen ons twee al niet verdelen![]()
Wil wel een keertje een private room met jouquote:Op zondag 11 februari 2007 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij kan de aandacht tussen ons twee al niet verdelen![]()
Get in line dearquote:Op zondag 11 februari 2007 05:09 schreef Prospera het volgende:
Wil wel een keertje een private room met jou![]()
Doe mij dan maar de koffie van Leandraquote:Op zondag 11 februari 2007 05:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wil wel een keertje een private room met jou![]()
Minstensquote:Op zondag 11 februari 2007 05:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was t voor jou net zo lekker als voor mij?![]()
Ik heb al een nachtje met HiDiHo gehadquote:
We gaan zeker nog een keer pokerenquote:Op zondag 11 februari 2007 05:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb al een nachtje met HiDiHo gehad, maar we gaan nog een keertje samen pokeren
Gezellig dat jullie hier toevallig samen zitten,
appeltaart zekerquote:Op zondag 11 februari 2007 05:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zit m zeker in die cake die ik gebakken had hè![]()
We moesten even koffie en cake-recepten uitwisselenquote:Op zondag 11 februari 2007 05:15 schreef Prospera het volgende:
Ik heb al een nachtje met HiDiHo gehad, maar we gaan nog een keertje samen pokeren
Gezellig dat jullie hier toevallig samen zitten,
Hoe lang moest ie ook alweer in de oven ??quote:Op zondag 11 februari 2007 05:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
We moesten even koffie en cake-recepten uitwisselen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |