quote:Op maandag 12 februari 2007 02:22 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
echte 'hoogstaande' reply's ook,dammmm![]()
![]()
![]()
ach,je moet iets op dit late tijdstip,als zelfs de hond zo'n 'flikker op' blik heeft,en niet naar je wilt luisteren wat je te melden hebt he?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geloof dat je het niet meer helemaal volgt hè..... geeft niet hoor![]()
Lullig voor je, dat je hond je niet wilquote:Op maandag 12 februari 2007 02:26 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ach,je moet iets op dit late tijdstip,als zelfs de hond zo'n 'flikker op' blik heeft,en niet naar je wilt luisteren wat je te melden hebt he?![]()
weet het,dank voor je medeleven,zou het kreng naar de afhaal chinees moeten brengen eigenlijk...quote:Op maandag 12 februari 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lullig voor je, dat je hond je niet wil![]()
Zit er nog een beetje mals vlees aan??quote:Op maandag 12 februari 2007 02:31 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
weet het,dank voor je medeleven,zou het kreng naar de afhaal chinees moeten brengen eigenlijk...![]()
die 50kg die ik hem met kerst erbij heb gemest is er nog niet vanaf,hebt er dus een vette kluif aan,en als de chinees me per kilo betaalt hou ik er nog een leuke cent aan over,dus.......quote:Op maandag 12 februari 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit er nog een beetje mals vlees aan??
Vertel mij watquote:
Breng je m morgen ff dan? Gaan we woensdag ons Valentijnsdiner bij die Chinees doenquote:Op maandag 12 februari 2007 02:34 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
die 50kg die ik hem met kerst erbij heb gemest is er nog niet vanaf,hebt er dus een vette kluif aan,en als de chinees me per kilo betaalt hou ik er nog een leuke cent aan over,dus.......![]()
dus we hebben een date ?quote:Op maandag 12 februari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Breng je m morgen ff dan? Gaan we woensdag ons Valentijnsdiner bij die Chinees doen![]()
Yep, we hebben een datequote:Op maandag 12 februari 2007 02:41 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
dus we hebben een date ?![]()
ga je dan voor nr 73:katje pangang of voor nr 88:foeyang benji,rijst of bami en kroepoek erbij?(en kaarslicht uiteraard)![]()
![]()
Het klinkt misschien wat 'lullig' om in de lovercorner te roepen dat je ff all in gaatquote:
Ik vroeg me al af wat je bedoelde, en met wie je het ging doen...... thnx voor de uitlegquote:Op maandag 12 februari 2007 02:45 schreef PC eend het volgende:
Het klinkt misschien wat 'lullig' om in de lovercorner te roepen dat je ff all in gaat![]()
Maar het was gewoon poker, maar lig er al weer uit![]()
![]()
ik doe het ook vrij stijfjes bij fel/tl licht,een darkroom vind ik dus ook prima!(73 is idd kattenvlees,zal je mijn benji heel romantisch voeren)quote:Op maandag 12 februari 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, we hebben een date![]()
De # 73 is kattenvlees I presume?? dat vind ik toch klotebeesten dus doe die maar.
De # 88 zal jouw Benji dan wel zijn..... die wil ik iig ff proeven: even weten wat jij nu mist zeg maar.
Uiteraard bij kaarslicht... op jouw leeftijd kom je natuurlijk niet best meer weg bij een spaarlamp![]()
Een darkroom vind ik persoonlijk weer niets, ik zie graag waar ik mee bezig benquote:Op maandag 12 februari 2007 02:52 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
ik doe het ook vrij stijfjes bij fel/tl licht,een darkroom vind ik dus ook prima!(73 is idd kattenvlees,zal je mijn benji heel romantisch voeren)
katten,vind ik ook klote beesten,hebben we al iets gemeenschappelijks,ik voel aan mijn lekkende plasbuis dat dit echte liefde gaat worden...![]()
![]()
Verassen lijkt me sowieso nix, en zeker niet door een oude man die meer vuur dan lucifer heeft.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:00 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
tis idd chronisch,ben eens tijdens het grasmaaien op mijn knieen op het gras gaan zitten waarbij mijn voormalige sjaak,tegenwoordig sjaakie,in een mollenklem belande,vanaf die tijd draag ik geheel verplicht vrijwillig pampers tegen lekken.
ben een romantische oude man waar nog veel vuur inzit,laat je aangenaam verassen zou ik zeggen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |