ik bel leuk en lief (zeggen ze?)quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:46 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
veel te lang![]()
Vind niet snel iemand leuk..![]()
ben er ook 24/7 voor te vinden,als het goede sex betreft althans!quote:
o ja hoor jij bent wel liefquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:05 schreef mrdjey het volgende:
[..]
ik bel leuk en lief (zeggen ze?)
Das waarquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Naja, je hebt verschillende piem0ls, en die zijn niet allemaal gelijk.
Was dat niet gewoon haar manier om te zeggen dat ze je eigenlijk een enorme kneus vond?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:14 schreef mrdjey het volgende:
sterker nog, iemand heeft het eens een keer uit gemaakt met me omdat ze me te lief vond??
Dat is helemaal waarquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Das waar
Maar als je lang droogstaat boeit dat niet meer zo
het ligt niet aan.. het ligt aan mijquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon haar manier om te zeggen dat ze je eigenlijk een enorme kneus vond?![]()
Maar wat is dat nou? De eitjes zijn toch niet al op?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja eh, ik was er zo lang bij dat ik wel mag doorgeven dat ik niet meer seks![]()
Zeg dat wel ja.quote:
Je bent Brabander geworden!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:40 schreef Bizznitch het volgende:
Alaaf.
i second that!quote:
hahaha is ook een inkoppertje maar was niet zo bedoeld sorryquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoi, Neuken?
inkoppertje natuurlijk
heb ik al gezegd dat ik jaloers op je benquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Had ik al gezegd dat ochtendsex![]()
![]()
![]()
![]()
is?
Zometeen boodschappen doen met lamme benen
had ik al gezegd dat je een aandachtshoer bent?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
![]()
![]()
![]()
is?
Zometeen boodschappen doen met lamme benen
Succesquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zometeen boodschappen doen met lamme benen![]()
helemaal mee eens! heerlijk uitgerust met sex de dag beginnenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
![]()
![]()
![]()
is?
Pardon?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat je een aandachtshoer bent?
ben je niet hoorquote:
Laat hem maar met een goede reden komen, ik ben wel benieuwd wat hem beweegt om jou zo direct een zgn. "aandachtdachtshoer" te nomenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik snap niet waar ie precies op doelt, aandacht zoeken doet iedereen hier of niet soms.. ik kan er zo een paar noemen die daarin veel verder gaan dan ik. En om me nou meteen een hoer te noemen![]()
eens...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik snap niet waar ie precies op doelt, aandacht zoeken doet iedereen hier of niet soms.. ik kan er zo een paar noemen die daarin veel verder gaan dan ik. En om me nou meteen een hoer te noemen![]()
misschien wel helemaal geen sexquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Laten we het erop houden dat meneer geen ochtendsex kreeg van mevrouw
Je moet het niet zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Omg wat voor een kansloze post is dit nou weer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eens...
enne STEL dat je een hoer was, zou jij ervan kunnen leven. dat waag ik bij hem te betwijfelen![]()
weet ik utquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Omg wat voor een kansloze post is dit nou weer.
Ik vond 'm wel goedquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:06 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Omg wat voor een kansloze post is dit nou weer.
ik help je welquote:Op zondag 18 februari 2007 11:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel goed
En als mensen mij gaan uitschelden om een non-reden neem ik dat wel serieus ja. Wat dat betreft ben ik eigenlijk iets te labiel voor dit forum
Blijf dan weg!quote:Op zondag 18 februari 2007 11:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
En als mensen mij gaan uitschelden om een non-reden neem ik dat wel serieus ja. Wat dat betreft ben ik eigenlijk iets te labiel voor dit forum
spreek voor jezelfquote:
PIquote:Op zondag 18 februari 2007 13:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
spreek voor jezelfik vind ZM leuk posten en zal dr missen als ze niet meer komt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |