Dat dus.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met 299 replies is dat ook echt nuttig ja
Psst, had het over sneeuwquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat heb ik ook eens van een vrouw mogen vernemen, in dat geval was het overigens haar schuld ze haalde hem zelf uit dr mond en had um vast terwijl ik aangaf dat ik klaarkwam en ze me daarvoor meerdere malen zonder problemen in dr mond liet spuiten![]()
Dankjequote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Psst, had het over sneeuw
Geweldige avatar Borkydude
dat was wel heel intens maar ook heb ik een uber gevoelige eikel (onbesneden)quote:Op zondag 11 februari 2007 16:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oeh klinkt lekker daanski(tenminste, niet dat ik een lul heb maar ik kan me voorstellen dat het lekker is
)
new balls pleasequote:Op zondag 11 februari 2007 16:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
Goeiesmorgens![]()
Lekker zo'n hele dag in bedNou is z'n baltegoed op
![]()
je gaat door voor de koelkastquote:Op maandag 12 februari 2007 12:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen sex gehad dit weekend?
Ik ook niet daarintegen
Nounou overdrijven is ook een vak hequote:Op maandag 12 februari 2007 07:53 schreef Darkwolf het volgende:
Dat is nogal kut wakker worden de volgende ochtend omdat je beseft dat er iets gruwelijk is fout gegaan: ik ben niet gekomen en zij wel.
ja.. die mensen...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nounou overdrijven is ook een vak heDat gebeurt ons zo vaak joh.. Je MOET toch niet per se klaarkomen? En als je het af wil maken en de ander is er niet gewoon even wachten of er zelf wat aan doen, zoals je al gedaan hebt, lekker toch
Er zijn mensen die het met minder moeten doen, lees maar eens de mensen boven mij
Ik heb daarentegen een superlekker weekend vol sex gehad![]()
eeuh ik snap 'm even nietquote:Op maandag 12 februari 2007 12:27 schreef avotar het volgende:
hmmm Magica.. we hadden samen kunnen zijn![]()
Maar we waren het niet..
jep.. het was heerlijk..quote:Op maandag 12 februari 2007 12:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
eeuh ik snap 'm even niet![]()
Jij ook lekker bezig geweest zo te zien?
hahaha.. jha.. het is bij mij nodig.. was een natte boel...quote:Op maandag 12 februari 2007 12:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Eeeh bed verschonen ja, goeie.. mag hier ook wel weer es![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 13:14 schreef Spelvoutje het volgende:
Zullen we maar opstaan is ook heel praktisch.
Waarom jij geen sex trouwens sjowhan ?
Waarom raak je daar zo frustie van dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:53 schreef Darkwolf het volgende:
Vrijdag avond waren we bezig. Ik had haar tevreden gesteld. Toen was ik aan de beurt.
Ben ik inslaap gevallen en zij ook.
Dat is nogal kut wakker worden de volgende ochtend omdat je beseft dat er iets gruwelijk is fout gegaan: ik ben niet gekomen en zij wel.
Er is iets niet af gemaakt.
En het lullige is: ze moest door naar werk.
Had ik maar eerder op haar moeten klimmen.
Eerst volgende keer dat het weer kan?
Deze vanavond!
Want het hele weekend was ze werken.
Nou, dikke vinger voor d'r.
Heb het gewoon met mijzelf gedaan in de douche die zaterdag avond.
Lekker op een manier zoals ik het nooit met haar zou doen / durven / willen (anaal vingeren).
Zo!
Aanpakken!
En ik kwam zo lekker en intens (g-spott style) klaar, dat ik nu NOG STEEDS geen zin in sex heb.
Ook waarschijnlijk door de nodige frustratie die erbij komt kijken, zoals wel te lezen uit dit verhaaltje!
Wellicht dat ik vanavond haar dus lekker het nakijken geef.
Die zal ook wel denken "maar jij stond toch op springen!?"![]()
Welcome to my world . . .quote:
Zeer zekersquote:Op maandag 12 februari 2007 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
Het lekker in elkaars armen in slaap vallen en slapen is ook erg lekkerVooral als beiden niet echt meer de fut hebben om nog te seksen is 't een ideale uitkomst..
Jaa en eerst nog effe kroelenquote:Op maandag 12 februari 2007 14:48 schreef Sjowhan het volgende:
Het lekker in elkaars armen in slaap vallen en slapen is ook erg lekkerVooral als beiden niet echt meer de fut hebben om nog te seksen is 't een ideale uitkomst..
Hou jezelf niet voor de gekquote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen vriendin enzo hè.. 't Bevalt me best wel, enkel de sex.. tsja
Sjongejonge! moet je dan persé ook klaarkomen?quote:Op maandag 12 februari 2007 07:53 schreef Darkwolf het volgende:
Vrijdag avond waren we bezig. Ik had haar tevreden gesteld. Toen was ik aan de beurt.
Ben ik inslaap gevallen en zij ook.
Er is iets niet af gemaakt.
En het lullige is: ze moest door naar werk.
Had ik maar eerder op haar moeten klimmen.
Eerst volgende keer dat het weer kan?
Deze vanavond!
Want het hele weekend was ze werken.
Nou, dikke vinger voor d'r.
Heb het gewoon met mijzelf gedaan in de douche die zaterdag avond.
Lekker op een manier zoals ik het nooit met haar zou doen / durven / willen (anaal vingeren).
Zo!
Aanpakken!
En ik kwam zo lekker en intens (g-spott style) klaar, dat ik nu NOG STEEDS geen zin in sex heb.
Ook waarschijnlijk door de nodige frustratie die erbij komt kijken, zoals wel te lezen uit dit verhaaltje!
Wellicht dat ik vanavond haar dus lekker het nakijken geef.
Die zal ook wel denken "maar jij stond toch op springen!?"![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef Bizznitch het volgende:
Jezus alweer een nieuwe!? dat gaat ook snel zeg!
dan moet je hier eens wat vaker komen eejquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
1e post van vorige topic:
donderdag 14 december 2006 @ 09:30
laatste post van vorige topic:
zaterdag 10 februari 2007 @ 08:24
het is maar wat je snel vindvroegah (aan het begin van slowchat dus) toen ragte we een topic in 1 a 2 dagen dicht
![]()
![]()
Omdat ik er gewoon van baal!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:41 schreef erodome het volgende:
Waarom raak je daar zo frustie van dan?
Nou voor mij is dat dus wel een pre.quote:Het komt hier ook weleens voor dat we heerlijk spelen, maar dat hij dan een keer niet aan de beurt komt met een orgasme, nou en, de volgende keer is de ontlading er des te beter om, het gaat er toch om dat je het naar je zin hebt gehad samen, het gaat niet om het scoren...
Nee, het is ook niet haar schuld.quote:Dikke vinger voor haar, haar het nakijken geef, alsof ze je met de rubber hamer op je kop heeft geslagen om je te laten slapen zeg....heerlijke manier van omgaan met seks
Absoluut!quote:Sjongejonge! moet je dan persé ook klaarkomen?
Mên met mijn ex kwam ik ook wel eens niet klaar door hem maar om dan meteen zo rebels te gaan doen.
Wat ben ik blij dat ik jouw vriendinnetje niet ben, hou niet van mensen die zo panisch met seks om springen, het is niet eerlijk, zij komt wel klaar en ikke niet, bllllgghhhh, heel kinderachtig om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Omdat ik er gewoon van baal!
Het is al eens eerder gebeurd, en dit keer weer.
De avond daarvoor was ik zelf weer te moe!
ARGH!
En dan zaterdag ochtend kreeg ik te horen: tja... ik moet nu werken, had je maar eerder even snel op mij moeten klimmen toen de wekker ging.
Zucht...![]()
[..]
Nou voor mij is dat dus wel een pre.
Vaak kom ik maar een keer per sexbeurt en mevrouw is altijd eerst plus twee keer achter elkaar op verschillende manieren.
Ladies always go first in mijn geval.
Ondertussen sta ik dan zelf goed op springen.
Scoring matters! Every single time!
Zal wel de hengst in mij zijn ofzo... wel eens een hengst gezien die het niet erg vond om niet te komen?
I didn't think so!
[..]
Nee, het is ook niet haar schuld.
Maar balen doe ik er wel van.
En ze vind het niet fijn dat ik met mijzelf speel. Niet dat ze het verbied, maar ze doet het toch liever zelf voor mij als het even kan.
En dat bedoel ik met dikke vinger voor d'r: dit keer was het nood breekt wet!
Was ik ook heel eerlijk in en ze snapte mijn frustratie heel goed daar ze er ook totaal geen moeite mee had dit keer.
[..]
Absoluut!
In dit geval wel.
Want er was niet eens SEX uberhaupt!
Laat staan een orgasme.
Flikker gewoon in slaap.
En mevrouw natuurlijk ook want die is natuurlijk als een gek gekomen door mijn voorbehandeling.
Dat is redelijk frustrerend ja.
Een keertje was er ook iets goed mis en toen kwam ik tijdens de sex niet.
Geen idee hoe het komt, maar ik was er redelijk gefrustreert door en gaf het ook op en ben gaan slapen.
Overigens...
Ik had haar dus gister op MSN nog laten weten dat ik er best mee zat.
De frustratie was er immers nog steeds.
Althans die kwam weer terug toen ik het er met haar over had, en dat ik ook niet echt zin had.
Ze beloofde het helemaal goed te maken gister avond, en dat is haar dan ook prima gelukt!
Plus dat we het vanavond nog eens dunnetjes over doen, uiteraard!
Dit word dan wel de laatste keer voorlopig dat we het in Nederland doen.
Want vanaf morgen zijn jullie van mij af daar wij een midweekje naar Spanje gaan om daar carnaval te vieren.
Maandag pas weet terug.
Never had sex in Spain before!![]()
hmmm koeiensloffen.. maak me gek..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister weer even een ouderwets alle-kleren-nog-aan-vluggertje tijdens het kokenTot ik erachter kwam dat ik m'n koeiensloffen nog aan had
Ouch!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:29 schreef erodome het volgende:
Wat ben ik blij dat ik jouw vriendinnetje niet ben, hou niet van mensen die zo panisch met seks om springen, het is niet eerlijk, zij komt wel klaar en ikke niet, bllllgghhhh, heel kinderachtig om eerlijk te zijn...
Ze beloofde het goed te maken, kortom, je legt jouw frustraties bij haar neer en zij moet het maar goedmaken, wat een onzin, je valt gewoon lekker in slaap(zelf!) en legt het bij de ander neer, neem gewoon eens genoegen met wat je wel krijgt, je hebt lekker gespeeld, hebt lekker geslapen, wat is er dan nog aan de hand zeg?
Dan ga je de volgende keer dat je elkaar spreekt erover zeiken dat je gefrustreerd bent op zo'n wijze dat zij vindt dat ze het goed moet maken, als ik je vriendin was geweest had je hem in een holle boom kunnen steken wat mij betrefd met je gezanik!
Maar goed, ik ben dan ook geen onzeker typje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |