Dit betekend dus dat je dan klaar bent met je opleiding? Of ga je nog ergens anders mee door?quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het wordt er echt leuker op hier ja. Maarja boeiend, ik ga straks m'n scriptie inleveren dus m'n dag is al goed![]()
Eindelijk het harde leven in wat werken heet dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja, ben er letterlijk en figuurlijk helemaal klaar mee![]()
Je zal best nog wel moeten studeren vanwege cursussen oid, maar echt studeren en scripties schrijven nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja hou maar opMaar ben allang blij dat ik niet meer hoef te studeren.. straks krijg ik tenminste geld voor m'n werk
Daarom ben ik ook niet meer naar het HBO gegaan; ik was 't zat om in de banken te zitten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat bedoelde ik idd.. die scripties ben ik echt helemaal zat, eigenlijk al vanaf het eerste jaar![]()
de grotere ict bedrijven nemen eigenlijk alleen nog maar hbo'ers aan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook niet meer naar het HBO gegaan; ik was 't zat om in de banken te zitten.
Ik wilde mijn handen laten wapperen zeg maar, en daarvoor geld ontvangen.
Zit er nu wel over te denken om (deeltijd) HBO te gaan doen; de markt is er voor, en daarnaast verdien je dan meer dan wat ik nu verdien
Ik denk niet dat ik er momenteel echt de "kracht" voor heb, maar het idee bestaat er i.i.g. wel dat ik HBO nog wil gaan doenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef avotar het volgende:
de grotere ict bedrijven nemen eigenlijk alleen nog maar hbo'ers aan.
als je er de kracht voor hebt.. zou ik het zeker doen..
Laten we ontopic gaanquote:ps.. geil..![]()
*ROFLOL*quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das nog eens een romantische valentijnsboodschap
Maar wel een eerlijkequote:Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das nog eens een romantische valentijnsboodschap
Whehehe je zei 'komen'.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:14 schreef daanski82 het volgende:
was eigenlijk de bedoeling om weer ontopic te komen.
Ja dat weet ik dus niet, want die dingen zijn anoniemquote:
Ik heb er geen verstuurd vandaag!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:13 schreef Bizznitch het volgende:
Ja dat weet ik dus niet, want die dingen zijn anoniem.
1e gokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e gokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
1e gokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2e gokGeen van beiden, dat is 1 ding dat zeker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Geen van beiden, dat is 1 ding dat zeker is.dan weet ik ut oowk nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben iig onschuldig
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.![]()
Ik vroeg ook helemaal nergens om.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dan weet ik ut oowk nieik ben iig onschuldig
![]()
En ik weet al wie het is geweest.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*![]()
vertellllllll vertelllllll desnoods betalen we bijquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik vroeg ook helemaal nergens om.
En ik weet al wie het is geweest.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.![]()
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:56 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
vertellllllll vertelllllll desnoods betalen we bij
Iemand nog geil trouwens?![]()
![]()
moggequote:Op donderdag 15 februari 2007 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd
Iemand nog geil trouwens?... en
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"![]()
Iemand nog geile lingerie gekregen of gegeven? Heb mevr. onsite een geil zwart bustier setje met jarratels gegevenHoewel ze altijd wel van de mooie lingerie is wist ik niet zeker of ze dit wat zou vinden, gelukkig vind zei het ook mooi! Kost wat maar dan heb je ook wat, verheug me nu al op het moment dat ze het aan heeft
![]()
en nee we hadden valentijns-ochtend snelsnel geen tijd om het "uit te proberen"
En hier moest erg ik erg om lachenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gister weer even een ouderwets alle-kleren-nog-aan-vluggertje tijdens het kokenTot ik erachter kwam dat ik m'n koeiensloffen nog aan had
![]()
oftewel jij gaat pas zaterdag weer genomen worden?quote:"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"![]()
tuurlijk!quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:08 schreef avotar het volgende:
[..]
oftewel jij gaat pas zaterdag weer genomen worden?
maar dat zou ook gebeuren als het geen valentijn was hoor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
We hebben niet echt wat bijzonders gedaan, opgelegd gedoe.. ik was ook echt kapot gisteravond dus heeel effe gesext nadat ik uitgebreid verwend was(waar ie nogal verslaafd aan is dus wie ben ik dan om hem dat pleziertje te weigeren
)
![]()
Ik moet er tegenwoordig om 5 uur al uit..
ik mis ochtend sex.. :S"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Mwah ochtendsex door de week hoeft voor mij ook niet zo, tenzij we toevallig allebei vroeg wakker zijn maar dat gebeurt niet zo vaak![]()
![]()
ik vind het vaak lekker dan de avond sex..quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mwah ochtendsex door de week hoeft voor mij ook niet zo, tenzij we toevallig allebei vroeg wakker zijn maar dat gebeurt niet zo vaak
maar er gaat niets boven zondag sex (dag)..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Het voordeel van ochtendsex is dat ik vaak een stuk wakkerder ben dan savondsIn het weekend gebeurt het dan wel weer vaak
Die zondagsex is inderdaad uberGelukkig is het weer bijna weekend
![]()
![]()
en het duurt ook veel langer .. bij mij dan toch..quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het voordeel van ochtendsex is dat ik vaak een stuk wakkerder ben dan savondsIn het weekend gebeurt het dan wel weer vaak
Die zondagsex is inderdaad uberGelukkig is het weer bijna weekend
of je pik nog half slaapt..
zondagsex isheerlijk...
we krijgen bezoek zondag.. helaas.. anders nemen we vaak niet eens de moeite om aan te kleden..
alleen naar beneden om koffie te halen of de cavia's te voeren..
Oh m'n vriend moet juist uitkijken omdat de boel smorgens gevoeliger is
Z'n zus merkte al op dat de gordijnen hier altijd dicht waren als ze langsreed![]()
![]()
Heb ik gelukkig geen last van, wel dat 't vaak langer uit te houden is 's ochtendsquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:14 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh m'n vriend moet juist uitkijken omdat de boel smorgens gevoeliger is
Z'n zus merkte al op dat de gordijnen hier altijd dicht waren als ze langsreed![]()
.
En die gordijnen die dicht zitten![]()
![]()
ahaha.. de mensen die het opvallend vinden.. hebben geen goed sexlevenquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
Tis wel heel opvallend he zo overdag![]()
![]()
Dat kun je wel stellen jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
![]()
![]()
zolang je maar geniet tochquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
![]()
Ik wil ook wel weer eens![]()
![]()
veel te langquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja precies
Hoelang sta je al droog dan..?![]()
Vind niet snel iemand leuk..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: