abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46261031
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 15:55 schreef Darkwolf het volgende:
PS: Having a bad day is OK... maar moet dat nou echt op mij af gereageerd worden Erodome? Of is het die tijd van de maand? Of? Wat...?
Mja Ero je bent wel goed op dreef, ik moest het zelf ook bezuren in een ander topic, het valt me wel op dat je nogal aanvallend en fel reageert de laatste tijd, op het persoonlijke af..
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:06:19 #52
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46261256
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Mja Ero je bent wel goed op dreef, ik moest het zelf ook bezuren in een ander topic, het valt me wel op dat je nogal aanvallend en fel reageert de laatste tijd, op het persoonlijke af..
Oh???
Nou, fijn om te lezen dat het niet helemaal aan mij ligt dan!
pi_46261410
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef Darkwolf het volgende:

Nou, fijn om te lezen dat het niet helemaal aan mij ligt dan!
Ik dacht hetzelfde

Zie topic Ass to mouth, geen idee wat er verder nog is gezegd want als er op zo'n manier gediscussieerd moet worden hoeft het voor mij niet Kan er ook heel slecht tegen als ik zo persoonlijk word aangevallen, we hadden het er nota bene vorige week nog over..
pi_46261833
Ben jij daarin persoonlijk aangevallen dan zwarte magica, overdrijf je nu niet een beetje, want volgens mij deed jij net zo hard mee daar, uit jou kwamen ook wat opmerkingen die niet zo heel liefjes waren met kotssmilie's en alles erbij, dus vind dat je een beetje eenzijdig bent hierin...
Daarbij was jij niet de enige tegen wie ik het had, er waren ook wat anderen die ook niet zo liefjes waren.

Wat darkwolf betrefd, je schrijft het zelf zo liefje, als iemand het dan opvat zoals je schrijft dan moet je misschien gaan denken aan wat je presies schrijft, je meisje het nakijken geven omdat jij in slaap gevallen was, dikke vinger voor haar, op msn nog laten weten dat je er verschrikkelijk mee zit en dan haar het laten goedmaken alsof ze iets fout heeft gedaan...kom op zeg, lees het eens na en denk erover na hoe dat klinkt, zo praat jij over het meisje waar je van zegt te houden...
Dat komt namelijk erg frustie over en als ik ergens een hekel aan heb dan is het frustie gedoe en al zeker in bed.
Ik zeg nergens dat je haar niet waard bent, je bent blijkbaar nogsteeds gekrenkt omdat ik je paardengedoe niet zie zitten en het daar gewoon niet mee eens ben(je haalt dat niet voor niets nu weer even aan), maar IK zou mijn partner goed om zijn oren geven als hij zelf in slaap valt en niet optijd wakker is voor een ochtendwip en hij dan zijn frustratie's bij mij neermikt, van mij zou je hem dan op dat moment in een holle boom mogen steken ja, want ik heb een hekel aan frustie gedoe...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46261914
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:23 schreef erodome het volgende:
Ben jij daarin persoonlijk aangevallen dan zwarte magica, overdrijf je nu niet een beetje, want volgens mij deed jij net zo hard mee daar, uit jou kwamen ook wat opmerkingen die niet zo heel liefjes waren met kotssmilie's en alles erbij, dus vind dat je een beetje eenzijdig bent hierin...
Daarbij was jij niet de enige tegen wie ik het had, er waren ook wat anderen die ook niet zo liefjes waren.
Die kotssmilies waren omdat IK het ranzig vond, iedereen heeft z'n eigen mening, ik zeg ook niet dat jij ranzig bent oid, maar ik was volgens jou wel 'stom' aan het doen. Dat dus.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:28:53 #56
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46262072
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zie topic Ass to mouth, geen idee wat er verder nog is gezegd want als er op zo'n manier gediscussieerd moet worden hoeft het voor mij niet Kan er ook heel slecht tegen als ik zo persoonlijk word aangevallen, we hadden het er nota bene vorige week nog over..
Yup.. samenvattend van haar reactie op jou zwaai in dat topic en de punch line aan het eind van die onnodig heftige post naar mij toe, zegt ze dus eigenlijk dus dat ze geen onzeker typje is en weet waar ze het over heeft en dus (altijd) gelijk heeft.
Ongeacht wat jij denkt en vind of dat ze mijn vriendin niet eens kent en de plank volledig misslaat van hetgene wat ik gewoon even kwijt moest.
Ik kan er ook slecht tegen hoor trouwens.
En daar mijn vriendin het er niet mee eens was dat ik uit ging maken en holle bomen ga neuken i.p.v met haar mee naar Spanje kwam ik tot de realisatie dat ze misschien nog wel eens gelijk zou kunnen hebben!
pi_46262272
Gelukkig wordt jij helemaal niet persoonlijk en blijf je in en in schattig he darkwolf...
Schijnheil...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:36:19 #58
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46262385
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:23 schreef erodome het volgende:
Wat darkwolf betrefd, je schrijft het zelf zo liefje, als iemand het dan opvat zoals je schrijft dan moet je misschien gaan denken aan wat je presies schrijft, je meisje het nakijken geven omdat jij in slaap gevallen was, dikke vinger voor haar, op msn nog laten weten dat je er verschrikkelijk mee zit en dan haar het laten goedmaken alsof ze iets fout heeft gedaan...kom op zeg, lees het eens na en denk erover na hoe dat klinkt, zo praat jij over het meisje waar je van zegt te houden...
Je kan natuurlijk ook gewoon accepteren dat het een opsomming was van factoren zoals ik al zei en dat dit de uiteindelijke frustratie heeft opgeleverd.
En ja ik ben open hoe ik mij voel tegenover mijn vriendin.
Beter dan opkroppen.
Heb haar niet slecht laten voelen of haar laten doen blijken dat het aan haar lag.
Althans, zij schijnt het niet zo ervaren te hebben zegt ze.
quote:
Dat komt namelijk erg frustie over en als ik ergens een hekel aan heb dan is het frustie gedoe en al zeker in bed.
Ik zeg nergens dat je haar niet waard bent, je bent blijkbaar nogsteeds gekrenkt omdat ik je paardengedoe niet zie zitten en het daar gewoon niet mee eens ben(je haalt dat niet voor niets nu weer even aan),
Nee hoor!
Daar ben ik helemaal niet gekrenkt over.
Het is was meer in de trant van: het is ook nooit goed en ik kan net zo goed holle bomen gaan neuken!
quote:
maar IK zou mijn partner goed om zijn oren geven als hij zelf in slaap valt en niet optijd wakker is voor een ochtendwip en hij dan zijn frustratie's bij mij neermikt, van mij zou je hem dan op dat moment in een holle boom mogen steken ja, want ik heb een hekel aan frustie gedoe...
Ja jij wel!
Maar ik ben een anders persoon dan jou partner en mijn vriendin is een heel ander persoon dan jij.
Om maar te zwijgen over onze verstandshouding dan natuurlijk.
Appels en peren dus.
Wij gaan heel anders met elkaar om en als er frustraties zijn (in bed of niet) dan word daar wat aan gedaan.
Zo ook gisteravond en het is weer helemaal in orde.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:39:52 #59
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46262527
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:33 schreef erodome het volgende:
Gelukkig wordt jij helemaal niet persoonlijk en blijf je in en in schattig he darkwolf...
Schijnheil...
Ja wat wil je na zo'n reactie?!
Jou uitleg had ik toen niet gelezen want dat poste je toen ik dat andere schreef.
Nu heb ik je uitleg gegeven en tevens heb je hier een normale reactie terug op gekregen, zoals je hier boven dus kan lezen.

Nogmaals ik respecteer jou denkwijze en voel me niet gekrenkt over paarden gedoe of wat dan ook.
Zal ik je open en eerlijk zeggen waarom het mij daadwerkelijk zo steekte en naar werd van je post?
Omdat ik juist zo fijn met je kan discussieren en je kennis van inzicht en sex heel erg respecteer, en jou als persoon verders heel erg mag!
En nog steeds!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:42:07 #60
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_46262604
Eind goed al goed

Een hele soap is bezig als ik weer es aan het werk ben
  dinsdag 13 februari 2007 @ 16:47:35 #61
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46262806
Tja Sjowie!
Altijd he?
Net zoiets als goede films op TV: daar zap je ook altijd middenin als deze helaas dan al halverwege is of bijna afgelopen!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:00:11 #62
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_46263280
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 16:47 schreef Darkwolf het volgende:
Tja Sjowie!
Altijd he?
Net zoiets als goede films op TV: daar zap je ook altijd middenin als deze helaas dan al halverwege is of bijna afgelopen!
Mwah, dan zoek ik deze op, en huur/download ik de film, net zo makkelijk
  dinsdag 13 februari 2007 @ 17:19:49 #63
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46264019
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:00 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Mwah, dan zoek ik deze op, en huur/download ik de film, net zo makkelijk
Ik wist het ik wist het ik wist het zat erop te wachten!
pi_46270731
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 13:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat ik jouw vriendinnetje niet ben, hou niet van mensen die zo panisch met seks om springen, het is niet eerlijk, zij komt wel klaar en ikke niet, bllllgghhhh, heel kinderachtig om eerlijk te zijn...

Ze beloofde het goed te maken, kortom, je legt jouw frustraties bij haar neer en zij moet het maar goedmaken, wat een onzin, je valt gewoon lekker in slaap(zelf!) en legt het bij de ander neer, neem gewoon eens genoegen met wat je wel krijgt, je hebt lekker gespeeld, hebt lekker geslapen, wat is er dan nog aan de hand zeg?
Dan ga je de volgende keer dat je elkaar spreekt erover zeiken dat je gefrustreerd bent op zo'n wijze dat zij vindt dat ze het goed moet maken, als ik je vriendin was geweest had je hem in een holle boom kunnen steken wat mij betrefd met je gezanik!

Maar goed, ik ben dan ook geen onzeker typje...
Wat zij zegt.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
pi_46270762
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 02:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

1e post van vorige topic:
donderdag 14 december 2006 @ 09:30

laatste post van vorige topic:
zaterdag 10 februari 2007 @ 08:24

het is maar wat je snel vind vroegah (aan het begin van slowchat dus) toen ragte we een topic in 1 a 2 dagen dicht
Godsamme jij hebt ook nog nooit gehoord van sarcasme zeker !
pi_46270921
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 02:21 schreef Muck het volgende:
wat een toepasselijke TT
mijn vriend en ik wonen allebei in een andere stad en zien elkaar door de weeks niet zoveel, vandaar dat we in de weekenden altijd een hoop hebben in te halen
Oh zijn jullie dat, kan niet eens meer genieten van m'n rustige rondje Sonsbeek in het weekend
pi_46277747
gezellig hier

doe es goedmaken en geven met name ZM en ero want zoenende vrouwen zijn oke ole ole (no offence donker wolfje)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_46277844
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:09 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Oh zijn jullie dat, kan niet eens meer genieten van m'n rustige rondje Sonsbeek in het weekend
hoe laat loop je je rondje sonsbeek ? kom daar namelijk 2 x per dag langs en soms in het weekend
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_46277889
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:06 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Godsamme jij hebt ook nog nooit gehoord van sarcasme zeker !
sarcasme moet je wel uitstralen (het zei met text, smillies of irl) dat deed je niet dus......
pi_46278107
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

sarcasme moet je wel uitstralen (het zei met text, smillies of irl) dat deed je niet dus......
De PI zei al genoeg mên lees je in .
pi_46278235
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:18 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

hoe laat loop je je rondje sonsbeek ? kom daar namelijk 2 x per dag langs en soms in het weekend
Hee grappig, woon je ook in Arnhem?

Dat hangt er altijd maar net vanaf hoelaat we ons nest uit strompelen
pi_46281303
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:25 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Hee grappig, woon je ook in Arnhem?

Dat hangt er altijd maar net vanaf hoelaat we ons nest uit strompelen
ik werk er
pi_46281393
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:23 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

De PI zei al genoeg mên lees je in .
i do not agree
pi_46282732
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

i do not agree
Like I care !
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:54:03 #75
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_46282845
Gezellige SC dit.
pi_46282914
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef JDude het volgende:
Gezellige SC dit.
Haai ^^!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:58:36 #77
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_46283002
Puike TT, wel.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:58:49 #78
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_46283012
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef Bizznitch het volgende:

Haai ^^!
Hoi!
pi_46283092
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:58 schreef JDude het volgende:
Puike TT, wel.
Puike Avatar, wel.
Though ceiling cat was cool .
  woensdag 14 februari 2007 @ 00:02:07 #80
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_46283109
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:01 schreef Bizznitch het volgende:

Puike Avatar, wel.
Though ceiling cat was cool .

pi_46283158
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:51 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Like I care !
yes you do, otherwise you would not respond
pi_46283420
Ja waar gaat het over hier? niet over seks in ieder geval, even on topic aub

edit: (o kut ik ben nog niet blauw )
pi_46283446
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:

we zeggen hier wat we willen
pi_46283458

Here's a room full of people who care.
pi_46283498
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:

* Bizznitch betast astrid .
pi_46283528
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:12 schreef Bizznitch het volgende:
[afbeelding]

pi_46283538
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:13 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

* Bizznitch betast astrid .
doet mee
pi_46283633
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:15 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

doet mee
sorry maar ik ben lesbisch dus geen gewonemannen aan mijn lijf
pi_46283832
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

!
pi_46283979
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:25 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

!
  woensdag 14 februari 2007 @ 00:31:24 #91
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_46283998
Dit is dan wel weer ontopic!
pi_46284049
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Hmm ga door .
pi_46284151
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:33 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

Hmm ga door .
niet met al die lurkers
pi_46284305
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

niet met al die lurkers
Je hebt gelijk .
pi_46284826
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

goffer das discriminatie
pi_46284910
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 01:06 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

goffer das discriminatie
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:12 schreef Bizznitch het volgende:

pi_46284998
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 01:12 schreef Bizznitch het volgende:

[..]

[..]
trut
pi_46285049
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 01:17 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

trut
Hihi *aait*
  woensdag 14 februari 2007 @ 08:31:16 #99
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_46289481
Het wordt er echt leuker op hier ja. Maarja boeiend, ik ga straks m'n scriptie inleveren dus m'n dag is al goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')