eh,quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jonge das toch zwaar relaxed! Geen gezanik aan je kop, what more ya want?
Ok daar heb je wel weer een puntje idd...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
eh,
spanning?
leuk gesprek?
het gevoel dat je er nog iets voor moet doen?
Bij de hoeren heb je ook geen gezanik aan je kop.
Waarom doe je dat niet met je vrouwquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
eh,
spanning?
leuk gesprek?
het gevoel dat je er nog iets voor moet doen?
Bij de hoeren heb je ook geen gezanik aan je kop.
Wie zegt dat ik dat niet doe met mijn vrouw? Ik niet. Staat ook los van elkaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet met je vrouw
waarom zoek je dan via paiq? er zijn genoeg swingerssites...erodome weet er alles vanquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe met mijn vrouw? Ik niet. Staat ook los van elkaar.
En dat ik met andere vrouwen date betekent niet dat ik alleen maar met ze wil neuken.
Waarschijnlijk heeft ie der compleet schraal geneukt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Coolcat het volgende:
Hoe zou het met Yoghurtje zijn gedate gaan??
Heb dus een paar keer gesexdate met die nymf scharrelsletje... en was echt super.. maar begon haar een beetje leuk te vinden, meer dan alleen een scharrel... maar ja, ze is nog in haar wilde periode en ze wil voorlopig geen relatie meer omdat ze slechte ervaringen had met haar vorige ... blablabla... dus heb haar vaarwel gezegd, want ik kan zo niet verder... dan wil ik meer als haar, en dat gaat niet werken. Dus ben ermee gekapt...zit nu wel weer zonder sex, maar ga nu alleen voor iets serieuzers... dus zal niet meer hier in het sexdate topic posten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Coolcat het volgende:
Hoe zou het met Yoghurtje zijn gedate gaan??
Daar heb je helemaal gelijk in.. haha...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:38 schreef bigore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie der compleet schraal geneukt.
Nou we zien je hier volgende week vast wel weer....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:47 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Dus ben ermee gekapt...zit nu wel weer zonder sex, maar ga nu alleen voor iets serieuzers... dus zal niet meer hier in het sexdate topic posten.
Nee maar k bedoel je wil de dingen waarvoor meeste mensen trouwenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe met mijn vrouw? Ik niet. Staat ook los van elkaar.
En dat ik met andere vrouwen date betekent niet dat ik alleen maar met ze wil neuken.
Neu, ben gelukkig getrouwd. Ik zoek ook geen vervanging voor slechte onderdelen ofzo. We zijn alleen niet zo'n stel dat altijd alles met z'n tweetjes doet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee maar k bedoel je wil de dingen waarvoor meeste mensen trouwen![]()
Zijn jullie niet bang dat je verliefd wordt op je andere "date"?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Neu, ben gelukkig getrouwd. Ik zoek ook geen vervanging voor slechte onderdelen ofzo. We zijn alleen niet zo'n stel dat altijd alles met z'n tweetjes doet.
Ik sport wel eens met andere mensen dan alleen met m'n vrouw.
Ik ga wel eens de kroeg in met andere mensen dan alleen met m'n vrouw.
Ik ga wel eens ergens eten met andere mensen dan alleen met m'n vrouw.
En ik duik wel eens het bed in met andere mensen dan alleen met m'n vrouw.
En dat laatste punt wordt wel eens raar gevonden. Nou ja, so be it.
Maar los daarvan vind ik een 'gewone' date leuker dan een seksdate.
Ja altijd, ik vertel het vrij snel. Ik sta ook als 'N' op paiq. Een boel meiden willen er namelijk niets van weten, en dan heb ik liever dat ze het gelijk weten. Scheelt ons allebei een hoop tijd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:02 schreef Coolcat het volgende:
Weet die andere date dan ook dat je getrouwd bent??
je begint meestal door met mensen te praten....?quote:Op zondag 11 februari 2007 09:35 schreef Nightwulf het volgende:
Heb ook eens op paiq rondgekeken, maar wat een wazige vage site !
Hoe kun je daar nu een (sex) date opdoen?
How you do'in ?quote:Op zondag 11 februari 2007 15:50 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
je begint meestal door met mensen te praten....?
Sad.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:57 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
hey, das mijn comment op paiq al
mja.. ngeen "bro" erachter.. is de pickupline van joey, en die valt vooral op vrouwenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:43 schreef Camplo het volgende:
How ya doin bro'
Ja, en geen do'in dusquote:Op maandag 12 februari 2007 12:49 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
mja.. ngeen "bro" erachter.. is de pickupline van joey, en die valt vooral op vrouwen
en het id idd "How You doin'?" met de nadruk op you
Mannen kunnen bij jou toch bijna alles vergeten?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en geen do'in dus
Iedereen kent die uitspraak van Joey toch
En als een man dat bij mij zou doenNoh, die kon het echt wel vergeten
Quequote:Op maandag 12 februari 2007 13:49 schreef knep het volgende:
[..]
Mannen kunnen bij jou toch bijna alles vergeten?
Dat word er niet gevraagd liefjequote:
Ja eh, ik was er zo lang bij dat ik wel mag doorgeven dat ik niet meer seksquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat word er niet gevraagd liefje
Wel een beetje ontopic blijven he
Dan hoef je niet meer in dit topic te komen en kan je in SC verder gaanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja eh, ik was er zo lang bij dat ik wel mag doorgeven dat ik niet meer seks![]()
Wrom nie dan??quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja eh, ik was er zo lang bij dat ik wel mag doorgeven dat ik niet meer seks![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:05 schreef Daggerspine het volgende:
QB eindelijk bekeerd en het zaakje dicht laten naaien?
Zouden jullie deze slowchat kunnen vervolgen in het volgende topic?quote:
Zou ik ook doen als ik nog nooit een orgasme had gehadquote:
Jij niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |