ik doe niet aan betalen voor sexquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
En een orgie vind je wel interessant?
dat programma was ook lekker...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:11 schreef Mister1977 het volgende:
Moeten jullie niet naar RTL5 kijken nu? (programma over sexdates)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Wat een slet idd!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:44 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
dat programma was ook lekker...
vrouw die een getrouwde man verleid, vervolgens na wat neuken op een hotelkamer realiseerd hij zich dat hij fout bezig is. hij zegt dat hij niet meer will en gaat naar huis, verteld alles aan zijn vrouw.
week laten staan de wouten voor de deur en wordt ie aangeklaagd voor verkrachting... slet had de politie wijs gemaakt dat ze verkracht was....
Jup, er zijn mensen die gewoonweg niet kunnen verkroppen dat ze opzij geschoven worden, dan gaan ze zulke acties uitvreten, gewoon diep triest eigenlijk. Is die chick wel opgepakt dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:44 schreef Daggerspine het volgende:
[..]
dat programma was ook lekker...
vrouw die een getrouwde man verleid, vervolgens na wat neuken op een hotelkamer realiseerd hij zich dat hij fout bezig is. hij zegt dat hij niet meer will en gaat naar huis, verteld alles aan zijn vrouw.
week laten staan de wouten voor de deur en wordt ie aangeklaagd voor verkrachting... slet had de politie wijs gemaakt dat ze verkracht was....
1 man erbij:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 2 x echt een dat gehad om de sex....wel vaker een sexdate gehad maar dat was voor een trio of kwartetje met me toenmalige vriendin
Het dik gedrukte dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
1 man erbij:
2 mannen erbij![]()
1 vrouw erbij:![]()
2 vrouwen erbij:![]()
![]()
1 man en vrouw erbij:![]()
![]()
1 man erbij...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:48 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
1 man erbij:
2 mannen erbij![]()
1 vrouw erbij:![]()
2 vrouwen erbij:![]()
![]()
1 man en vrouw erbij:![]()
![]()
Met 2 mannen betekent niet meteen DP hoor... En heb t nog nooit gedaan ofzo, maar lijkt me wel een keer lachenquote:
nee dat is zo maar wat moet je anders met 2 mannen te gelijk.. kijk mannen vinden het leuk om 2 vrouwen bezig te zien dus dan is het wel leuk om er 1 extra bij te hebben.. lijkt mij voor een vrouw niet bepaald interessant om 2 mannen bezig te zienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:50 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Met 2 mannen betekent niet meteen DP hoor... En heb t nog nooit gedaan ofzo, maar lijkt me wel een keer lachen
Nee 2 mannen hoef ik idd niet samen bezig te zienquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:02 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
nee dat is zo maar wat moet je anders met 2 mannen te gelijk.. kijk mannen vinden het leuk om 2 vrouwen bezig te zien dus dan is het wel leuk om er 1 extra bij te hebben.. lijkt mij voor een vrouw niet bepaald interessant om 2 mannen bezig te zien![]()
Nee sorry, dan kan ik helaaas niet...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:58 schreef Daggerspine het volgende:
bedoeling van een mvm trio is dat de mannen alle2 met de vrouw spelen. heeft de vrouw intensievere sex, en de mannen, tsja, neuken is neuken he?
daarom heb je voor een vrouw erbij, een bi nodig, en met een man erbij meestal een hetro (bi mannen zie je niet veel)
maar CC, morgenavond 8 uur?
ga naar de wallen ofzo...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Wie wil er een sexdate met mij? Kom op mensen, wees eens sociaal
goed geregeld...die meiden waren van de kroeg?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:29 schreef dvunz het volgende:
sjow weer heerlijk geneukt v8...ff smsen en hopla stond er 1 voor de deur..
ideaal as je paar vrouwe in je gsm heb staan en dus ook duidelijk wete
wat ik wil as ik sms...geen gezeur...puur neuke
Nou nu dan??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zal vandaag eens een verhaaltje posten hierMaar nu even niet
nope...kwam wel uit de kroeg voor ze na mij kwam...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
goed geregeld...die meiden waren van de kroeg?
Ga mee stappen dan. Succes verzekerdquote:Op maandag 5 februari 2007 04:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hmm ik wil wel weer eens een gewone date, gewoon gezelligheid, lekker kletsen en zien waar de avond eindigt ipv de avond te beginnen met verwachtingen
Bij een trio met 2 mannen en een vrouw hoeven de mannen niet aan elkaar te zitten hoor..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:02 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
nee dat is zo maar wat moet je anders met 2 mannen te gelijk.. kijk mannen vinden het leuk om 2 vrouwen bezig te zien dus dan is het wel leuk om er 1 extra bij te hebben.. lijkt mij voor een vrouw niet bepaald interessant om 2 mannen bezig te zien![]()
dat was me vakantie vrindin in tunesie...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
beetje flauw dat je die brunette meteen in je fotoboek zet
[afbeelding]
Ik denk dat ie een meisje wilquote:Op maandag 5 februari 2007 11:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ga mee stappen dan. Succes verzekerd
niet zon zin om een heel verhaal te typen nuquote:
Kan jij niet alsjeblieft een beetje normalen typen, Nederlands ofzoquote:Op maandag 5 februari 2007 11:01 schreef dvunz het volgende:
[..]
nope...kwam wel uit de kroeg voor ze na mij kwam...
pff heerlijk zo weekend vrij...volop ligge nuequh
begon vrijdagn8 met blondje
zaterdag met un rooie
en afgelope n8 met brunette..
lang leve de sms..en dat ik zo verslavend lekah schijn te schijn...
sjow rest vd week ff rust...vind wel weer ff genoeg
Als het goed is komt ie langs deze week, zo niet, jammer dan, maar dan kan ie het vergeten...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
niet zon zin om een heel verhaal te typen nu
Hoe gaat het met jou en je lover dan tegenwoordi?
Waarom kan die het dan gelijk vergeten? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie langs deze week, zo niet, jammer dan, maar dan kan ie het vergeten...
Als je nu ook nog denkt dat ik geen jongen wil dan ben ik het volledig met je eensquote:
Ach ik wordt er een beetje scheitziek van... Hij had zich toen uitgeschreven van die datingsite, lieve smsjes, bla bla bla... Maar vervolgens laat ie ook zo een week niks van zich horen... Dus deze week is zijn laatste kans heb ik voor mezelf besloten, laat me niet langer aan het lijntje houden, hij weet toch niet wat ie wil en ik heb geen zin meer in dat vage gedoe...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom kan die het dan gelijk vergeten? Heb ik iets gemist?
als je erover wilt neuken dan hoor ik t wel ...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ach ik wordt er een beetje scheitziek van... Hij had zich toen uitgeschreven van die datingsite, lieve smsjes, bla bla bla... Maar vervolgens laat ie ook zo een week niks van zich horen... Dus deze week is zijn laatste kans heb ik voor mezelf besloten, laat me niet langer aan het lijntje houden, hij weet toch niet wat ie wil en ik heb geen zin meer in dat vage gedoe...Wel jammer, want hij is echt wel leuk, maar het moet wel een beetje normaal gaan en dat gaat het nu niet echt...
![]()
Ja...dit soort gezeik krijg je met neukdatesquote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ach ik wordt er een beetje scheitziek van... Hij had zich toen uitgeschreven van die datingsite, lieve smsjes, bla bla bla... Maar vervolgens laat ie ook zo een week niks van zich horen... Dus deze week is zijn laatste kans heb ik voor mezelf besloten, laat me niet langer aan het lijntje houden, hij weet toch niet wat ie wil en ik heb geen zin meer in dat vage gedoe...Wel jammer, want hij is echt wel leuk, maar het moet wel een beetje normaal gaan en dat gaat het nu niet echt...
![]()
Weet hij het ook van die week?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef Coolcat het volgende:
[..]
![]()
Hoiquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef Nightwulf het volgende:
Zij worden verleid door een geur hoger dan de honing in hun korven, hoger ook dan de geur van de bijenkoningin in de lucht. Darren dragen de dood in zich, sex is hun hartstocht: na het bevruchtingsritueel zijn zij nutteloos en ten dode opgeschreven. Juist zij zullen zich gemakkelijk laten meelokken door het verleidelijk zoemen en op zoek gaan naar een geestelijk avontuur.
Jepss hij weet het ook.. Vanavond of morgenavond kan ik nog en anders...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet hij het ook van die week?
Maar je hebt gelijk, die kon het bij mij ook vergeten
Gek ik wou er juist mee beginnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik ga maar es stoppen met seksdates, voor zover ik er al aan begonnen was. Had een afspraak staan voor maandag, maar heb die maar afgezegd. Had er geen goed gevoel bij.....![]()
Ik ga het maar eens bij 'gewone' dates houden. Ik zie jullie wel weer in het internetdatingtopic![]()
Gewoon doen! Maar voor mij werkt het niet.quote:
Jonge das toch zwaar relaxed! Geen gezanik aan je kop, what more ya want?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:35 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Gewoon doen! Maar voor mij werkt het niet.
Ik heb niks tegen dates, ik heb niks tegen seks op dates.![]()
Maar zomaar afspreken met iemand die ik niet of nauweljiks ken voor een sekspartij blijkt niks voor mij.
Dan heb ik liever een gewone date. Als het dan klikt kan er nog genoeg gesekst worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |