dat was me vakantie vrindin in tunesie...quote:Op maandag 5 februari 2007 11:13 schreef bigore het volgende:
beetje flauw dat je die brunette meteen in je fotoboek zet
[afbeelding]
Ik denk dat ie een meisje wilquote:Op maandag 5 februari 2007 11:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ga mee stappen dan. Succes verzekerd
niet zon zin om een heel verhaal te typen nuquote:
Kan jij niet alsjeblieft een beetje normalen typen, Nederlands ofzoquote:Op maandag 5 februari 2007 11:01 schreef dvunz het volgende:
[..]
nope...kwam wel uit de kroeg voor ze na mij kwam...
pff heerlijk zo weekend vrij...volop ligge nuequh
begon vrijdagn8 met blondje
zaterdag met un rooie
en afgelope n8 met brunette..
lang leve de sms..en dat ik zo verslavend lekah schijn te schijn...
sjow rest vd week ff rust...vind wel weer ff genoeg
Als het goed is komt ie langs deze week, zo niet, jammer dan, maar dan kan ie het vergeten...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
niet zon zin om een heel verhaal te typen nu
Hoe gaat het met jou en je lover dan tegenwoordi?
Waarom kan die het dan gelijk vergeten? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:34 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Als het goed is komt ie langs deze week, zo niet, jammer dan, maar dan kan ie het vergeten...
Als je nu ook nog denkt dat ik geen jongen wil dan ben ik het volledig met je eensquote:
Ach ik wordt er een beetje scheitziek van... Hij had zich toen uitgeschreven van die datingsite, lieve smsjes, bla bla bla... Maar vervolgens laat ie ook zo een week niks van zich horen... Dus deze week is zijn laatste kans heb ik voor mezelf besloten, laat me niet langer aan het lijntje houden, hij weet toch niet wat ie wil en ik heb geen zin meer in dat vage gedoe...quote:Op maandag 5 februari 2007 12:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom kan die het dan gelijk vergeten? Heb ik iets gemist?
als je erover wilt neuken dan hoor ik t wel ...quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ach ik wordt er een beetje scheitziek van... Hij had zich toen uitgeschreven van die datingsite, lieve smsjes, bla bla bla... Maar vervolgens laat ie ook zo een week niks van zich horen... Dus deze week is zijn laatste kans heb ik voor mezelf besloten, laat me niet langer aan het lijntje houden, hij weet toch niet wat ie wil en ik heb geen zin meer in dat vage gedoe...Wel jammer, want hij is echt wel leuk, maar het moet wel een beetje normaal gaan en dat gaat het nu niet echt...
![]()
Ja...dit soort gezeik krijg je met neukdatesquote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ach ik wordt er een beetje scheitziek van... Hij had zich toen uitgeschreven van die datingsite, lieve smsjes, bla bla bla... Maar vervolgens laat ie ook zo een week niks van zich horen... Dus deze week is zijn laatste kans heb ik voor mezelf besloten, laat me niet langer aan het lijntje houden, hij weet toch niet wat ie wil en ik heb geen zin meer in dat vage gedoe...Wel jammer, want hij is echt wel leuk, maar het moet wel een beetje normaal gaan en dat gaat het nu niet echt...
![]()
Weet hij het ook van die week?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:46 schreef Coolcat het volgende:
[..]
![]()
Hoiquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef Nightwulf het volgende:
Zij worden verleid door een geur hoger dan de honing in hun korven, hoger ook dan de geur van de bijenkoningin in de lucht. Darren dragen de dood in zich, sex is hun hartstocht: na het bevruchtingsritueel zijn zij nutteloos en ten dode opgeschreven. Juist zij zullen zich gemakkelijk laten meelokken door het verleidelijk zoemen en op zoek gaan naar een geestelijk avontuur.
Jepss hij weet het ook.. Vanavond of morgenavond kan ik nog en anders...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet hij het ook van die week?
Maar je hebt gelijk, die kon het bij mij ook vergeten
Gek ik wou er juist mee beginnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:13 schreef open_huwelijk het volgende:
Ik ga maar es stoppen met seksdates, voor zover ik er al aan begonnen was. Had een afspraak staan voor maandag, maar heb die maar afgezegd. Had er geen goed gevoel bij.....![]()
Ik ga het maar eens bij 'gewone' dates houden. Ik zie jullie wel weer in het internetdatingtopic![]()
Gewoon doen! Maar voor mij werkt het niet.quote:
Jonge das toch zwaar relaxed! Geen gezanik aan je kop, what more ya want?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:35 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Gewoon doen! Maar voor mij werkt het niet.
Ik heb niks tegen dates, ik heb niks tegen seks op dates.![]()
Maar zomaar afspreken met iemand die ik niet of nauweljiks ken voor een sekspartij blijkt niks voor mij.
Dan heb ik liever een gewone date. Als het dan klikt kan er nog genoeg gesekst worden.![]()
eh,quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jonge das toch zwaar relaxed! Geen gezanik aan je kop, what more ya want?
Ok daar heb je wel weer een puntje idd...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
eh,
spanning?
leuk gesprek?
het gevoel dat je er nog iets voor moet doen?
Bij de hoeren heb je ook geen gezanik aan je kop.
Waarom doe je dat niet met je vrouwquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:53 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
eh,
spanning?
leuk gesprek?
het gevoel dat je er nog iets voor moet doen?
Bij de hoeren heb je ook geen gezanik aan je kop.
Wie zegt dat ik dat niet doe met mijn vrouw? Ik niet. Staat ook los van elkaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet met je vrouw
waarom zoek je dan via paiq? er zijn genoeg swingerssites...erodome weet er alles vanquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef open_huwelijk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe met mijn vrouw? Ik niet. Staat ook los van elkaar.
En dat ik met andere vrouwen date betekent niet dat ik alleen maar met ze wil neuken.
Waarschijnlijk heeft ie der compleet schraal geneukt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Coolcat het volgende:
Hoe zou het met Yoghurtje zijn gedate gaan??
Heb dus een paar keer gesexdate met die nymf scharrelsletje... en was echt super.. maar begon haar een beetje leuk te vinden, meer dan alleen een scharrel... maar ja, ze is nog in haar wilde periode en ze wil voorlopig geen relatie meer omdat ze slechte ervaringen had met haar vorige ... blablabla... dus heb haar vaarwel gezegd, want ik kan zo niet verder... dan wil ik meer als haar, en dat gaat niet werken. Dus ben ermee gekapt...zit nu wel weer zonder sex, maar ga nu alleen voor iets serieuzers... dus zal niet meer hier in het sexdate topic posten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Coolcat het volgende:
Hoe zou het met Yoghurtje zijn gedate gaan??
Daar heb je helemaal gelijk in.. haha...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:38 schreef bigore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie der compleet schraal geneukt.
Nou we zien je hier volgende week vast wel weer....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:47 schreef yoghurtje het volgende:
[..]
Dus ben ermee gekapt...zit nu wel weer zonder sex, maar ga nu alleen voor iets serieuzers... dus zal niet meer hier in het sexdate topic posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |