pffffffffffffffffff tering, wat is het ook walgelijk spannendquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef NieTTus het volgende:
Ik word gek![]()
Ik loop met maandverband in (lekker praatje, maar dit ivm de krampen, zekerheid voor alles) en er zat net wat oud/rozig/bruinig bloed op. Ter grootte van 2 speldenknoppen, en dat was het ook.... Verder weer helemaal weg...!!!!
Dit samen met de steken in mijn doos/baarmoeder en dat ik dit de vorige keer helemaal niet had, maakt me gek![]()
Wáárom moet ik nog meer dan een week wachtenBlegh!!!!
![]()
o wist ik niet, ik weet wel dat mijn linker eierstok bij een dik bloedvat zit dus vandaar mijn redenatiequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef NieTTus het volgende:
Dat kan niet echt Faja, het zou wel kunnen dat daar waar ze aangeprikt hebben in mijn vagina wand wat bloed vanaf komt. Maar dit was zeg maar beetje smeuiigdus kwam echt uit de baarmoeder!
Van mijn eierstok zelf kan het niet zijn, want mijn eileiders zijn afgeklemt. Alles wat van eierstokken komt gaat de buikholte in........
Ze zouden dit echt moeten verbieden gewoon![]()
![]()
Heel herkenbaar - hoe vaak ik wel niet heb moeten aanhoren: "maar je bent nog zo jong". Ja, en ondertussen al wel 2.5 jaar bezig om zwanger te raken. Gelukkig kwam ik na m'n miskraam al snel bij een gyn terecht die juist erg 'voorstander' is van jong moederschap en zodoende heeft hij mij ook Duphaston en daarna Clomid voorgeschreven (ik was misschien eens in de 2/3 maanden ongesteld, maar waarom is nog steeds een raadsel, geen PCO of iets anders afwijkends).quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
De vorige gyn, dr Milo en de echoscopiste waren het er toch over eens dat ik nog jong genoeg was en nog zeeen van tijd had en mijn dochter was pas 2 1/2 dus in die zin heb ik wel het nodige moeten aanhoren over mijn leeftijd terwijl in mijn ogen een kinderwens niet leeftijd gebonden is.
Het klinkt mij ook als innestelingsbloed eerlijk gezegd - ik zal voor je duimen!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef NieTTus het volgende:
En GWS dat is dus ook wat ik dacht!!!! (hoop!!!!)
Innesteling duurt een paar dagen, dus het kan heel goed!!!!
Ik ben in augustus 28 geworden dus ik ben ook nog jong, net als jij, bij mij deden ze er ook niet moeilijk overquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Thank god for my new gyn!! Ze snapt me tenminste zonder te lopen zeiken over mijn jonge leeftijd (27, mei 2007 wordt ik 28).
quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef NieTTus het volgende:
Ik stuiter alle kanten op en iedereen prive die mij kent met mij mee
Kon ik de komende week maar overslaan!! Hihihi
dit is zo killing dat wachten, dingen voelen en écht nog moeten wachten totdat je zekerheid hebt!!
Ik heb van deze cyclus van ongeveer 8 weken 6 weken getemperatuurd (alleen de eerste 2 weken niet) en mijn temperatuur schommelde tussen 36,3 en 36,6, en dan in een onregelmatige lijn. Dus geen stijging ineens naar die 36,6, maar gewoon op en neer schommelend. Dus echt gewoon een compleet zinloze actie, dat temperaturen. Ik ga echter door tot bij de volgende afspraak, en dan neem ik eigenlijk aan dat de gyn wel zal zeggen dat het inderdaad zinloos is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Jose81 het volgende:
Miss_Sly, waarom is het voor jou nutteloos om een temperatuurlijst in te vullen? Heb jij ook geen temperatuurstijging?? Ik niet namelijk... dus ik vraag me ook af of het wel zo nuttig is om die lijsten in te vullen...![]()
Ik denk dat iedereen die gevoelens al heeft gehad hierquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:26 schreef NieTTus het volgende:
Het is trouwens niet omdat ik niet blij voor ze ben hoor!! Even ter verduidelijking...
Nee, dat is het niet... sterkte nog, het trekt alweer weg... 't is al bijna niet meer te zien! Maar iig bedankt voor je meedenkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:18 schreef Rottdog het volgende:
Jose kan het niet gewoon netelroos zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |