abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46556957
De vorige gyn, dr Milo en de echoscopiste waren het er toch over eens dat ik nog jong genoeg was en nog zeeen van tijd had en mijn dochter was pas 2 1/2 dus in die zin heb ik wel het nodige moeten aanhoren over mijn leeftijd terwijl in mijn ogen een kinderwens niet leeftijd gebonden is. Als ik 18 had geweest had ik mijn inziens ook gewoon behandeld moeten worden ipv met een kluitje het in riet in worden gestuurd en ik snap wel dat ze bij een jaar of 35 toch meer aandringen op een snellere behandeling ivm de vruchtbaarheid van de vrouw in kwestie maar ik denk dat iemand van 35 net zo graag moeder wil worden en mag worden als iemand van 18 of in mijn geval 27.

Ik ben echt heel erg blij dat er nu wat gaat gebeuren. Ik heb totaal geen idee wat Clomid is dus ga me er even over inlezen (staat geloof ik zelfs een stukje op mijn weblog erover als ik me niet vergis) en wat de bijwerkingen zijn. Maar goed het begin is er dus hopelijk volgt snel een positieve test.
pi_46557180
Ach, ik ben 38, maar mijn gyn heeft nog niet echt haast getoond
Ik wacht geduldig en gelaten af, moet weer een afspraak maken en ben benieuwd wat ze nu voorstelt. Mijn eerste afspraak was 4 december, en tot nu toe is er niet meer gedaan dan bloed afnemen en sperma inleveren. En intussen maar een volledig onnodige temperatuurkaart invullen...

ERgens zou ik willen dat mijn gyn wat doortastender was, van de andere kant kan ik me nu rustig emotioneel en relationeel voorbereiden op wat komen gaat. Maar die leeftijd zit me zelf ook wel eens dwars, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_46557271
Ik word gek

Ik loop met maandverband in (lekker praatje, maar dit ivm de krampen, zekerheid voor alles) en er zat net wat oud/rozig/bruinig bloed op. Ter grootte van 2 speldenknoppen, en dat was het ook.... Verder weer helemaal weg...!!!!
Dit samen met de steken in mijn doos/baarmoeder en dat ik dit de vorige keer helemaal niet had, maakt me gek

Wáárom moet ik nog meer dan een week wachten Blegh!!!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_46557379
Arme NieTTus
Kalk hier alles maar neer hoor. We kunnen je niet helpen,alleen mee speculeren en zenuwachtig gaan zitten zijn, maar wellicht helpt het iig om je hart te luchten! Zwaar hoor, die wachtweken
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:01:37 #205
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46557664
NieTTus logisch dat je er gek van wordt hoor. Nog 1 weekje geduld... en ow wachten duurt zo (te) lang.

Faja wat fijn dat je nu een gyn hebt die doorpakt. Mijn gyn pakt ook altijd goed door. Vervelend dat niet alle gyns zo zijn... Sommige zijn zo (te) makkelijk.
Sterkte met de Clomid en de komende onderzoeken.

miss_sly

En natuurlijk voor iedereen hier een hele dikke knuffel van mij hopelijk gaat er binnenkort toch echt iets moois gebeuren voor één van ons.
Make love, not war ☮
pi_46557807
NieTTus, kan het niet gewoon zijn dat 1 van je eierstokken op een bloedvat zit en door overstimulatie misschien een beetje oud bloed verliest nu?

Ik hoop gewoon dat je met een week doorschuift naar het zwangerschaps topic! Zal voor je duimen!
pi_46557829
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef NieTTus het volgende:
Ik word gek

Ik loop met maandverband in (lekker praatje, maar dit ivm de krampen, zekerheid voor alles) en er zat net wat oud/rozig/bruinig bloed op. Ter grootte van 2 speldenknoppen, en dat was het ook.... Verder weer helemaal weg...!!!!
Dit samen met de steken in mijn doos/baarmoeder en dat ik dit de vorige keer helemaal niet had, maakt me gek

Wáárom moet ik nog meer dan een week wachten Blegh!!!!
pffffffffffffffffff tering, wat is het ook walgelijk spannend
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:10:53 #208
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46557917
NieTTus, wat vreselijk spannend.... Bah, dat wachten is zo ontzettend moeilijk....

Faja, ik vind het echt stom dat ze daar zo over deden. Jullie willen een kindje, en na zo lang proberen is elke dag wachten te lang. Mocht je vragen hebben over Clomid of over PCO, je mag me altijd een pmmetje sturen.

Hoi Progje!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:13:36 #209
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46557985
Je had gisteren toch je innesteling? Misschien is het wel een innestelingsbloeding?
* GWS hoopt ook op een tweede streepje voor NieTTus
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46558163
Dat kan niet echt Faja, het zou wel kunnen dat daar waar ze aangeprikt hebben in mijn vagina wand wat bloed vanaf komt. Maar dit was zeg maar beetje smeuiig dus kwam echt uit de baarmoeder!
Van mijn eierstok zelf kan het niet zijn, want mijn eileiders zijn afgeklemt. Alles wat van eierstokken komt gaat de buikholte in........

Ze zouden dit echt moeten verbieden gewoon
pi_46558175
En GWS dat is dus ook wat ik dacht!!!! (hoop!!!!)
Innesteling duurt een paar dagen, dus het kan heel goed!!!!
pi_46559659
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef NieTTus het volgende:
Dat kan niet echt Faja, het zou wel kunnen dat daar waar ze aangeprikt hebben in mijn vagina wand wat bloed vanaf komt. Maar dit was zeg maar beetje smeuiig dus kwam echt uit de baarmoeder!
Van mijn eierstok zelf kan het niet zijn, want mijn eileiders zijn afgeklemt. Alles wat van eierstokken komt gaat de buikholte in........

Ze zouden dit echt moeten verbieden gewoon
o wist ik niet, ik weet wel dat mijn linker eierstok bij een dik bloedvat zit dus vandaar mijn redenatie
pi_46559936
snap ik hoor!!! En alle ideeen zijn welkom, hihi
Jij succes meid met de Clomid, ik hoop dat het snel effect gaat hebben!
pi_46560110
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 13:37 schreef Faja-Lobi het volgende:
De vorige gyn, dr Milo en de echoscopiste waren het er toch over eens dat ik nog jong genoeg was en nog zeeen van tijd had en mijn dochter was pas 2 1/2 dus in die zin heb ik wel het nodige moeten aanhoren over mijn leeftijd terwijl in mijn ogen een kinderwens niet leeftijd gebonden is.
Heel herkenbaar - hoe vaak ik wel niet heb moeten aanhoren: "maar je bent nog zo jong". Ja, en ondertussen al wel 2.5 jaar bezig om zwanger te raken. Gelukkig kwam ik na m'n miskraam al snel bij een gyn terecht die juist erg 'voorstander' is van jong moederschap en zodoende heeft hij mij ook Duphaston en daarna Clomid voorgeschreven (ik was misschien eens in de 2/3 maanden ongesteld, maar waarom is nog steeds een raadsel, geen PCO of iets anders afwijkends).

Wij hebben 1 behandeling/maand nodig gehad en toen was het raak. Ik had het echt nooit voor mogelijk gehouden, maar het enige wat ik dus nodig had was een normale cyclus en een 'volwassen' ei.

Veel succes met de behandeling, hopelijk slaat het bij jou ook goed aan
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:19 schreef NieTTus het volgende:
En GWS dat is dus ook wat ik dacht!!!! (hoop!!!!)
Innesteling duurt een paar dagen, dus het kan heel goed!!!!
Het klinkt mij ook als innestelingsbloed eerlijk gezegd - ik zal voor je duimen!! (ik kan me de spanning die jij nu moet voelen echt nauwelijks voorstellen, stuiter je niet bijna van je stoel af?)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46562435
Ik stuiter alle kanten op en iedereen prive die mij kent met mij mee
Kon ik de komende week maar overslaan!! Hihihi
dit is zo killing dat wachten, dingen voelen en écht nog moeten wachten totdat je zekerheid hebt!!

Het is nu weer over (bloed, was echt een beetje had ik de vorige keer echt niet!), pijnlijke van de afgelopen 2 dagen is ook ietsjes minder, nu meer steken op mijn rug! Borsten doen ook zeer maar dat is de Pregnyl dus daar kijk ik niet meer van op!!
pi_46562485
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
Thank god for my new gyn!! Ze snapt me tenminste zonder te lopen zeiken over mijn jonge leeftijd (27, mei 2007 wordt ik 28).
Ik ben in augustus 28 geworden dus ik ben ook nog jong, net als jij, bij mij deden ze er ook niet moeilijk over
pi_46562679
Het is zo verschrikkelijk verschillend per gyneacoloog!
Ik wordt over 2 weken 26... maargoed ik heb dan al wel een vroeg vastgesteld probleem (niet werkende eileiders die verwijderd zijn) dus ja, dan MOET je ook wel...
pi_46562808
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:28 schreef NieTTus het volgende:
Ik stuiter alle kanten op en iedereen prive die mij kent met mij mee
Kon ik de komende week maar overslaan!! Hihihi
dit is zo killing dat wachten, dingen voelen en écht nog moeten wachten totdat je zekerheid hebt!!
Heel veel sterkte deze week, doe het in ieder geval rustig aan en stuiter niet al te erg, want anders word je em misschien misselijk
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46575783
Oh NieTTus was ontzettend spannend voor je!! Wat zou het onwijs gaaf voor je zijn als het nu dan echt gewoon lekker een klein groeiend babietje zou zijn!!! We duimen, duimen, duimen en stuiteren met je mee!!

Fajah, wat fijn, zo'n actieve gynaecoloog!! Je blijkt nu dus PCO te hebben... maar wat ik me afvroeg.. hebben ze bij jou bij een echo dan niet zo'n 'kralenkrans' gezien, waar je wel vaker over hoort?

Miss_Sly, waarom is het voor jou nutteloos om een temperatuurlijst in te vullen? Heb jij ook geen temperatuurstijging?? Ik niet namelijk... dus ik vraag me ook af of het wel zo nuttig is om die lijsten in te vullen...

Hier is het rustig. Heb toch maar geen bloed laten prikken vandaag... ik wacht nog even af, straks kom ik weer voor niks en dat moet het volgende week WEER opnieuw. Gister zei die assistente dat het ook niet uitmaakt wanneer ik het laat prikken, als ik het maar vóór de menstruatie doe. Dus volgende week kan ook nog wel.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_46577666
Ze zien genoeg zwarte stippen in de linkereierstok maar de gyn zei dat ik niet alle kenmerken heb van PCO maar genoeg om PCO te noemen. Don't ask me. Ik ben al lang blij dat er nu wat gaat gebeuren.
  donderdag 22 februari 2007 @ 22:47:07 #221
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46577920
Das de meest typische Faja, die zwarte stippen zijn blaasjes. Ipv de benodigde eicellen. Andere kenmerken zijn overbeharing, overgewicht en vast nog meer wat ik vergeet. Maar er rijpt dus geen eitje... alleen heel veel kleintjes. De medicatie moet zorgen voor een goei ei (of een paar.. )groeien.
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:04:10 #222
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46578866
Faja er is nu tenminste wat gevonden wat niet leuk is natuurlijk maar wel een opening.

Niettus wat een spanning *nailbite*
  Moderator vrijdag 23 februari 2007 @ 00:03:49 #223
5428 crew  miss_sly
pi_46581107
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Jose81 het volgende:

Miss_Sly, waarom is het voor jou nutteloos om een temperatuurlijst in te vullen? Heb jij ook geen temperatuurstijging?? Ik niet namelijk... dus ik vraag me ook af of het wel zo nuttig is om die lijsten in te vullen...
Ik heb van deze cyclus van ongeveer 8 weken 6 weken getemperatuurd (alleen de eerste 2 weken niet) en mijn temperatuur schommelde tussen 36,3 en 36,6, en dan in een onregelmatige lijn. Dus geen stijging ineens naar die 36,6, maar gewoon op en neer schommelend. Dus echt gewoon een compleet zinloze actie, dat temperaturen. Ik ga echter door tot bij de volgende afspraak, en dan neem ik eigenlijk aan dat de gyn wel zal zeggen dat het inderdaad zinloos is.

Ik vraag me ook af of ik echt wel een eisprong heb. Die menstruatie wil natuurlijk niet zeggen dat er ook een eisprong geweest is, volgens mij.

Overigens is mij ooit uitgelegd dat PCO een syndroom is en geen ziekte. Het verschil zit hem in de symtpomen: bij een syndroom zijn er verschillende symptomen, maar hoef je niet aan alle kenmerken te voldoen om toch aan het syndroom te lijden. Als het een ziekte is, dan zijn alle symptomen van toepassing. Of zoiets, beetje lastig uitleggen...
pi_46586921
Miss Sly, dan kunnen we elkaar volgens mij de hand schudden... Ik schommel ook tussen de 36.3 en de 36.5. Wel constante temperaturen, maar dus ook geen stijging. Ik heb ook zo het gevoel dat ik dit temperaturen voor niks doe... maar ja, we zullen moeten afwachten... helaas...

Fajah, het is ook gewoon hartstikke fijn dat er nu wat gebeurt!! Ik hoop voor je dat je snel resultaat krijgt en dat de medicatie dus werkt!!!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:44:14 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_46588967
Dat is ook zo Miss sly. Dat had ik misschien in mijn tekst moeten zetten. Maar ik wou maar aangeven dat het PCO kan zijn.
pi_46608903
NieTTus, ik zou gek worden van de spanning. We hopen hier met z'n allen met je mee op heel goed nieuws!

Is hoofdpijn trouwens een veelvoorkomende bijwerking van Decapeptyl? Ik kan er geen pijnstillers tegenop slikken, tegen de pijn op mijn rechteroog. En mijn t**ten doen ontzettend zeer. Maar daar hoor je me niet over klagen, want ze zijn ook groter geworden.

(Wel vreemd; ik dacht dat dit anti-hormonen waren.)
Hardloper.
IG @webkim
pi_46610760
ff geheel off-topic... maar wat ik nu weer heb..?! Kom net bij mijn ouders vandaan, zei mijn moeder voordat we weggingen 'je hebt daar allemaal rode plekjes'. Ik dacht dat ze een verdwaalde pukkel bedoelde, maar die zat niet op de plek die ze aanwees..

Ik dacht er verder niet bij na, kom ik thuis, kijk in in de spiegel... allemaal rode vlekjes naast mijn mond, een beetje op mijn kin... ik schrok me dood! Net allemaal gesprongen adertjes... niet dik, het jeukt niet, ik voel helemaal niks, het is er alleen maar....?!?!?
Ik heb ook niks anders gegeten/aangeraakt/of wat dan ook. Ik neem aan dat het niet van de handcreme komt... die heb ik wel eens vaker gebruikt en heb daar nooit last mee gehad. Nou ja, maar hopen dat het gauw wegtrekt.

edit...

Ik bedenk me net dat ik vanavond wel vlees heb gegeten (cordon blue achtig iets) en eet anders nooit vlees... maar dat zal toch niet zo'n reactie geven???

[ Bericht 15% gewijzigd door Jose81 op 23-02-2007 23:36:55 ]
pi_46617111
Faja, fijn dat je nu wel een gyn hebt die van aanpakken weet. Ik hoop dat je met de opwekkingskuur en de Clomid snel een extra streepje erbij pakt

NieTTus spannend hoor, ik duim met je mee! (En hou vol wat betreft het niet roken )

José, vervelend al die aparte kwaaltjes en het gevoel hebben dat je niets opschiet is ook niet fijn. Meid, ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt en het liefst in de vorm van een mooie test

Ik ga nu weer ronde 3 in, gelukkig gaat het wat bloeddruk betreft redelijk goed, maar de bijwerkingen van de medicijnen ; ik wordt er af en toe (net zoals de andere spuitende en slikkende dames) erg depri van dat mijn lichaam me zo tegen werkt, gelukkig zijn het maar momenten, maar ik kan me wel heel goed inleven hoe jullie je, wat dat betreft, soms kunnen voelen
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_46617934
Hoofdpijn zou kunnen WebKim! Dat kun je van de Lucrin ook krijgen. (is ook een cyclusstopper!)

Ik wacht gestaag door en heb er nog steeds een heel goed gevoel bij. Geen bloed, wel constant activiteit in mijn baarmoeder... En het rare is: ik heb geen blaasontsteking, drink me lens maar die geur werd er gisteren gewoon misselijk van!!

Mijn borsten doen deze keer gelukkig niet zo zeer als de vorige keer van de Pregnyl.

Enige bijzondere vind ik dat ik nog steeds niet heb gehoord of ik nou Cryo's heb. Andere dames/heren die bij het vu hebben gelopen, hoe lang heeft het geduurt voordat je dat te horen kreeg? Dat moeten ze nu toch wel weten?

Normaal vliegt de tijd en nu kruipt ie

Jose wat naar!!! Is het al weggetrokken?
pi_46619062
Jose, de vlekjes alweer wat weg? Kan me ook neit echt voorstellen dat het van dat vlees komt ofzo, maar ik heb er geen verstand van.

Mariposa, fijn dat het met de bloeddruk redelijk gaat! Waarom kunnen ze toch geen medicijnen maken zonder bijwerkingen! Dat zou wat zijn Succes deze ronde

NieTTus,fijn dat je er een goed gevoel bij hebt. Ik hoop zo voor je dat het lukt! De eerste week zit er alweer bijna op! Ik wist trouwens niet dat je ook in het VU zit; ben je er een beetje tevreden over?

Webkim, sterkte! Ook al nare bijwerkingen van mediijnen.

voor alle dames!
pi_46619646
Alleen de terugplaatsing verloopt in het VU. Ik zit qua behandelingen e.d. in het Flevoziekenhuis in Almere. Maar qua terugplaatsing niets te klagen, aardige mensen. Maar ik zie ze dan ook maar een minuut of 10

De Ferti poli in Flevo ben ik ook erg over te spreken! Heb een hele nuchtere, humoristische fertiliteitsarts, en dat heeft wel het meest beladen van de behandeling eraf gehaald!!

Jij loopt ook bij de artsen in het VU?
pi_46619909
Mariposa, wat fijn dat je bloeddruk in bedwang is!! Tja, en dat 'depri' gevoel kennen we hier helaas allemaal... maar leuk is het inderdaad niet.

NieTTus wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt...!! Ik hoop heel erg dat het echt raak is dit keer. En ja, de eerste week zit er inderdaad alweer bijna op! Je bent al op de helft, wat het wachten betreft!!

Hier zit ik op dag 31. Ga komende week weer bloed laten prikken, maar ik verwacht er helemaal niks van. Ik zal vast geen eisprong hebben gehad. Balen... Ik hoop wel dat ik een flinke menstruatie krijg (want die heb ik wel elke maand, maar ik vraag me nu dus alleen af of er wel of geen eisprong is geweest elke keer), want dan kan ik wel verder in het ziekenhuis. Ik moet komende cyclus een HCG (baarmoederfoto) laten maken... schijnt niet echt prettig te zijn, toch?

De vlekjes... tja, ze pronken nog mooi op m'n gezicht. Heb er wel een wondermiddel opgesmeerd... hoop dat dat helpt.
pi_46620103
Pfff even spuien hoor

Mart komt net binnen, de buren zijn 15 weken zwanger. Kan er normaal heel goed tegen, echt geen problemen mee, maar zit nu gewoon te huilen. Nu zit ik helemaal van het MOET hier ook lukken
Zullen de hormonen wel zijn en het brandende verlangen, maar voel me gewoon helemaal naar
pi_46620170
Het is trouwens niet omdat ik niet blij voor ze ben hoor!! Even ter verduidelijking...
pi_46620503
NieTTus, dat snappen wij hier toch, dat je wel blij voor ze bent. Daar gaat het toch helemaal niet om? Je vindt het fijn voor hun, maar je zou zelf toch ook zo graag willen? Niets mis mee, hoor, met je gevoelens
pi_46620541

Ik kan gewoon niet stoppen met huilen? Lijkt wel of de afgelopen 2 maanden er even uitkomen ofzo....
pi_46620618
Uithuilen kan soms wel even goed zijn hoor! Dat lucht op. Niet schuldig voelen, gewoon even laten gaan. En als er even niemand is bij wie je terecht kan, kom je maar bij ons!
pi_46622787
*knuf* voor Niettus.
Wat is het moeilijk hè, als anderen onder je neus houden wat jij zo ver-schrik-ke-lijk graag wil. Maar jouw tijd komt ook! Oh zo!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:18:20 #239
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_46622889
Jose kan het niet gewoon netelroos zijn ?

Niettus geen verontschuldigingen en uithuilen kan ook eens gewoon heerlijk zijn.
pi_46623054
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:26 schreef NieTTus het volgende:
Het is trouwens niet omdat ik niet blij voor ze ben hoor!! Even ter verduidelijking...
Ik denk dat iedereen die gevoelens al heeft gehad hier
  zaterdag 24 februari 2007 @ 20:42:50 #241
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_46634820
NieTTus logisch hoor. Dikke knuffel van mij

wij zijn gisteren naar de musical van Doe Maar geweest, het leek wel of er alleen zwangere vrouwen of hele oude vrouwen waren ....
Make love, not war ☮
pi_46647604
NieTTus, daar kan jij toch helemaal niets aan doen! Ik heb ook weleens deze gevoelens gehad, bijv. bij mijn schoonzus, maar dat was echt niet omdat ik hun geen kinderen gunde hoor. Ik zat gewoon met mijn eigen verdriet. Laat je tranen maar de vrije loop, dat lucht op
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  zondag 25 februari 2007 @ 09:59:45 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46647776
NieTTus
  zondag 25 februari 2007 @ 11:05:57 #244
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46648535
NieTTus, ik hoop dat ik straks kan zeggen 'Pff, zwangere vrouwen ook altijd. ', omdat die bui gewoon lekker door de hormonen van een zwangerschap veroorzaakt werd.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46648564
Jullie zijn lief, dank je wel. Het is gelukkig al een beetje gezakt. Ik ga straks maar even een kaartje en mijn felicitaties langsbrengen (ik heb altijd een dagje nodig om het even te laten bezinken...)

Het was gewoon dat ik hier niet meer op gerekend had. Iedereen in mijn omgeving is net zwanger geweest of al zwanger, dus ik verwachte geen bekentenissen meer... Daarbij heb ik de afgelopen tijd weer mijn kop in het zand gestopt (vooral niet toegeven dat het best zwaar is, nee gewoon doorgaan want als het lukt, is het niet meer zwaar of zoiets..)

Gisterenavond zijn we uit eten geweest naar de Japanner, en tegen het eind van de rit (we zaten aan de plaat) moest ik rennen naar het toilet.. Heb niet overgegeven maar jeetje wat was ik misselijk. Ik die erg van een wijntje of een biertje houdt, had na 3 slokken genoeg en heb de rest aan manlief gegeven... Ook bizar! Toen we eenmaal weer buiten stonden in de frisse lucht, trok het gelukkig weer weg.

Hoeft allemaal niets te zeggen, kan natuurlijk net zo goed niet lekker zijn (heerst onzettende griep om me heen) maar ik word er wel een beetje hyper van! Ach nog 5 dagen, ben ik dan niet ongesteld dan ga ik echt hopen!!!!
pi_46650369
NieTTus,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46652803
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:18 schreef Rottdog het volgende:
Jose kan het niet gewoon netelroos zijn ?
Nee, dat is het niet... sterkte nog, het trekt alweer weg... 't is al bijna niet meer te zien! Maar iig bedankt voor je meedenken

NieTTus, dat is ZOOO herkenbaar dat je moest huilen omdat je buren zwanger zijn... Ik heb dat hier ook gehad. Manlief moest even helpen sjouwen met een grote doos... bleek een babymeubel te zijn, want de buurvrouw van 16 weken zwanger. Van de week de deurbel en werd hier een kraampakket afgegeven voor de buren. Dat zijn gewoon dingen die zo ontzettend steken...! Je wilt zelf ook zooo graag en bij een ander lijkt het 'zomaar' te lukken..

Ik heb ook met tranen -en boosheid- in mijn ogen gestaan... het is gewoon zooo oneerlijk voor je gevoel... ook al gun je het een ander echt wel... probeert mij dan altijd te kalmeren of op te peppen en zegt dan 'tja, daar doe je toch niks aan.. en bij ons komt het ook echt wel!".... ja ja...

Ik hoop zo voor je dat jij onderhand ook naar je buurvrouw kan gaan en kan zeggen 'wij zijn ook zwanger!!". Ik blijf heel hard voor je duimen...!!
pi_46652966
Het maffe is dat ik er tussendoor geen last van heb. Maar omdat ik nu zelf in de wachtweken zit, lijkt het wel een oerdrang: het MOET MOET MOET hier nu gewoon raak zijn. Zoiets. Meer alle onzekerheid van deze weken die dan omhoog komt. Gelukkig is het nu weg en ben ik gewoon blij voor ze. Was gewoon even een eerste reactie!!!

Ik vind jullie zo lief! Ik hoop het ook, maar we moeten het maar zien
Geduld is niet mijn sterkste eigenschap
pi_46653103
Gelukkig trouwens dat je uitslag weg is.. Hou je het wel in de gaten?
pi_46653212
NieTTus, ik denk dat het ook heel normaal is, die gedachte en die huilbuien.
Want je bent al zo lang zo intens bezig om zwanger te worden. Jullie gaan door waar sommigen hun hoop al opgeven. Jullie gaan door waar anderen de moed opgeven.
Dus dit zegt zoveel over jullie wens, jullie willen door zo'n hormonenhel gaan. Zoveel hoop en vrees. Zoveel afwachten, zoveel geduld hebben, pijn hebben, ontmoedigd worden.

Ik blijf voor jullie duimen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')