Fijn Rottdog dat het toch een positief gesprek geweest is. Ook mooi dat je waardes goed waren. Jammer trouwens dat je dossier niet compleet was. Ben benieuwd hoe het over 6 weken gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef Rottdog het volgende:
Niettus kalm aan en dat je er steeds aan denkt is natuurlijk logisch
Vandaag een positief gesprek gehad.
Kortom het was een zeer positief bericht en ben er vrij opgewekt uitgelopen.
Jammer Kim, dat jullie uiteindelijk toch in dit circuit terecht moesten komen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Webkim het volgende:
* Webkim komt hier zachtjes binnen geslopen.
Ik poste al bijna twee jaar af en toe onder een andere naam in het Wachten Op Het Tweede Streepje-topic. Maar nu ik irl en op mijn weblog out in the open ben kan dat hier ook wel.
Even voorstellen: Kim, 27 en samen met Lief al bijna twee jaar bezig om zwanger te worden. Na talloze onderzoeken bleek icsi voor ons de enige manier en de komende weken gaat het gebeuren: Poging Numero Uno.
De tweede prik Decapeptyl is er vanavond ingegaan en hopelijk heb ik begin april goed nieuws... Vandaag ben ik op zoek gegaan naar een goede acupuncturist, omdat ik veel positiefs las over de combi acupunctuur en ivf/icsi (o.a. hier).
En tot mijn grote opluchting is vandaag ook mijn nieuwe werkgever akkoord gegaan met het aanpassen van het rooster aan mij:
ik ben sportinstructrice en als ik dalijk 'opzwel' door de hormonen mag ik van onze ivf-arts bepaalde lessen niet meer geven vanwege het gevaar op draaiende eierstokken e.d. Ik begin dit weekend bij een nieuwe sportschool en hoopte dat ze nog wel in me in zee zouden willen als ik ze zou vertellen dat ik in maart veel weg zou moeten (echo's, punctie, terugplaatsing) en weinig zou mogen bewegen. Maar ze maken er goddank geen punt van! Scheelt vast dat de baas een vrouw is.![]()
Nou, roerige tijden en ik zal hier vast rgelmatig even mijn gezicht komen laten zien!
en dit keer gaat het je echt lukkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:01 schreef NieTTus het volgende:
Ooooh en tegen verwachting in ben ik toch echt gestopt met roken!! Gisteren in totaal 1 sigaret over de hele dag gerookt (normaal 20....) en vandaag nog helemaal niets!! Ik wil het volhouden!!!!
Niettus goed hoor! gewoon stoppen. Heb ik ook gedaan... eitjequote:Op woensdag 21 februari 2007 10:01 schreef NieTTus het volgende:
Webkim wat naar dat het op de normale manier niet wil lukken. Spannend zeg dat je net bent begonnen!! Ik ben net klaar (althans klaar) met ivf poging 2, zit nu in de wachtweken. Kun je het allemaal wel een beetje relativeren? Of ben je helemaal op van de spanning?
Ik hoop ontzettend voor je dat het meevalt, en dat jullie snel in verwachting mogen zijn van een wondertje!!
Hier heeft het klagen gisteren geholpen![]()
Vannacht had ik nog wat last van mijn eierstokken, maar het is helemaal weg![]()
Wel moet ik meer en meer drinken, want mijn urine blijft donker en ruikt niet al te fijn (fijn hè, die info)
Maargoed, nu is het uit te houden!! Staat nog wel wat druk op de onderkant, maar dat is normaal!!
Maakt het wachten iets dragelijker!!
Ooooh en tegen verwachting in ben ik toch echt gestopt met roken!! Gisteren in totaal 1 sigaret over de hele dag gerookt (normaal 20....) en vandaag nog helemaal niets!! Ik wil het volhouden!!!!
Vorige cyclus duurde 39 dagen... dus ja... echt kort is het niet meer te noemen helaas... Dat is het trouwens wel geweest. Heb een aantal maanden netjes rond de 29/31 dagen gezeten... maar nu... ppffff. Máár ...het kan altijd nòg langer, denk ik dan maar weer...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef NieTTus het volgende:
Jeetje Jose, weer bloedprikken!! Hoop dat je morgen te horen krijgt dat je Ei is gesprongen. Dan heb je wel een lange cyclus zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |