Ok, dan weten we vanaf nu iig met welke intentie jij je "zinnetjes" schrijft, en kunnen we jouw bijdragen iig overslaan omdat ze slechts het "op de kast jagen" van medeforummers als doel hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is toch gewoon grappig dat je met 1 zinnetje op dit forum zoveel mensen op de kast kunt krijgen..... Het is en blijft een forum![]()
ja ik ook want Huub is terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
Ik kan Bart nog niet helemaal doorgronden
maar goed, ik heb veel gelachen vanavond![]()
je vergeet de diepgang... diepgang die alleen Brian heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:39 schreef uitgeslapen het volgende:
_Inge_ wil ik ook nog wat zeggen. Lieve, lieve Inge...*glimlach, erudiete blik, knipper, knipper.....Hahahahahaahaahahahaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa...iiiieeeeeuuuuwwwww.. eeehhh.....leuk dat je er ook nog bij bent...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ok, dan weten we vanaf nu iig met welke intentie jij je "zinnetjes" schrijft, en kunnen we jouw bijdragen iig overslaan omdat ze slechts het "op de kast jagen" van medeforummers als doel hebben.
Inge is dus gewoon een ordinaire relkloon..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Tissik het volgende:
Ok, dan weten we vanaf nu iig met welke intentie jij je "zinnetjes" schrijft, en kunnen we jouw bijdragen iig overslaan omdat ze slechts het "op de kast jagen" van medeforummers als doel hebben.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inge is dus gewoon een ordinaire relkloon..
Ach de enige die op de kast zit is Inge zelfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik bedoelde Bart tijdens de Nena stemming....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
je vergeet de diepgang... diepgang die alleen Brian heeft.![]()
User not foundquote:
Freeroll zijn toernooien waar je geld kan winnenquote:
quote:
Kun je ze ook downloaden van JoepTube dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:46 schreef Carlaa het volgende:
Thanx HiDiHo... leuke beelden om te bewaren
Eerste wat ik altijd doe, je weet nooit of ze verdwijnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je ze ook downloaden van JoepTube dan?
Slaap lekker tot morgenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:51 schreef DooZjUh het volgende:
Slaap lekker iedereen!
Ik heb niet de indruk dat er ook maar iemand in dit 'excuus' trapt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is toch gewoon grappig dat je met 1 zinnetje op dit forum zoveel mensen op de kast kunt krijgen..... Het is en blijft een forum![]()
neuhquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat er ook maar iemand in dit 'excuus' trapt.![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:22 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh
verder welterusten allemaal. morgen beginnen we allemaal de dag met een dansje
Truste Danny (al ben je nu offline) en zeker een dansje, het is mooi dat Huub weer terug isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:22 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:22 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh
Wat een mierenneuker zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Een huishoudelijke mededeling tussendoor: een bepaalde user geeft herhaaldelijk via topicreports aan dat de nummering niet meer klopt. We zijn eigenlijk bij COS 371, omdat 365 dubbel was. Het boeit hem overduidelijk meer dan mij, dus ik pas het even aan: dit wordt nummer 371.
quote:
nou, dat dansje ben ik mooi vergeten. Moest zeiken als een beerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste Danny (al ben je nu offline) en zeker een dansje, het is mooi dat Huub weer terug is
Zal die vrotte onopgevoede stinkrat wel snel ff die koffers aan het plunderen zijn geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 06:25 schreef Ifa het volgende:
6:20 Brain komt terug naar zijn kamer, schoenen in zijn hand en jas aan. Buiten beeld kleedt hij zich uit en gaat het bed in. Tot die tijd was er verschillende keren gerommel te horen, harde klikken, alles buiten beeld.
.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal die vrotte onopgevoede stinkrat wel snel ff die koffers aan het plunderen zijn geweest![]()
Zulke debielen zijn toch een pleit voor het terugbrengen van het schavot en rot fruit ??
dat hij Huub er wel of niet mee kan pakken boeit me niet zo, ze schijten toch al bagger voor hem sinds gisteren. Ik vind alleen niet dat ze in dat huis maar kunnen toelaten dat 1 volledig ontspoorde draaideurcrimineel gewoon continu zijn gang mag gaan!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:43 schreef kijhart het volgende:
[..]
.
Huub kan die niet pakken met het jatten van dingen! Wat ik lees wat Huub gister allemaal gezegd heeft gaat hij er nu pas echt tegenaan. Maar ik hoop dat het opgeneomen is door iemand dan kan ik het echt helemaal zien:)
Hidiho (quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:36 schreef kijhart het volgende:
heeft iemand het opgenomen gisteravond?
lekker wakker worden voor die twee ratten!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:53 schreef Black_king het volgende:
S3 op de poort. Een verassingsaanval van de nieuwe bewoners ?
Brian zal heel wat koffers te versjouwen hebben, dan...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekker wakker worden voor die twee ratten!![]()
Hebben ze daarnaar gezocht dan al vannacht ???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:09 schreef CartWOman het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat Bart en hij z'n koffers niet hebben gevonden? Hopelijk snel een confrontatie want ik heb veel te doen vandaag.![]()
Ontroerend mooi, ja. Misschien wel het mooiste moment in DGK, tot nu toe, imho.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:09 schreef CartWOman het volgende:
Heerlijk om rustig met eenHuub's terugkeer nog eens te bekijken; de blijdschap van Syl nadat ze verwachtingsvol vraagt 'Mag je blíjven?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |