Om vervolgens een streamkijker triest te noemen.... Go Huubquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
Huub "Ik heb zoveel aan die gasten te danken, echt alles"
Hij heeft het over ons, lieve fokkertjes
Ha, ja, daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dude??
Mwah... een vrouw komt een stuk langer weg met "zelfverdediging" als excuus dan een man hoor![]()
Vond hij jou dan triest Inge?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:26 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Om vervolgens een streamkijker triest te noemen.... Go Huub![]()
Ben je een ex van Huub ofzo? je lijkt zo gefrustreerdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:26 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ben je een ex van Huub ofzo? je lijkt zo gefrustreerd![]()
Nogmaals:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
Vond hij jou dan triest Inge?
Waarschijnlijk omdat jij vergeet te genieten van Huub's humor.![]()
![]()
Je moet beter luisteren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:26 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Volgens mij vond ie de situatie waarin die vrouw zat, triest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet beter luisteren.
Hij vond het mailtje van die vrouw triest.
Is maar net hoe jij het woordje triest wil horen.![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:33 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub, flikker die gitaar noe nog effe in de bosjes man
Geen zorgenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:33 schreef DooZjUh het volgende:
Huub ga slapen! Ik moet echt slapen!
Ik heb nl. nog een laagje vodka en een half opgeroote peuk...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:33 schreef DooZjUh het volgende:
Huub ga slapen! Ik moet echt slapen!
ja dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij vond ie de situatie waarin die vrouw zat, triest.![]()
Dan heb ik maar 1 gokje: Inge is een 45-jarige vrouw uit Rotterdam??quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:31 schreef rooie3 het volgende:
Je moet beter luisteren.
Hij vond het mailtje van die vrouw triest.
Is maar net hoe jij het woordje triest wil horen.![]()
Altijd leuk om mensen te laten 'happen' toch....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij vond ie de situatie waarin die vrouw zat, triest.![]()
Nee, hij noemde de situatie van één bewuste streamer triest. Omdat diegene het heel zwaar had in het leven, en zij Huub bedankte voor 53 dagen van met plezier naar de streams kijken. Dat je het zó zwaar en moeilijk kan hebben in het leven, dat je in streams de lol kunt vinden om dat leven een beetje draaglijk te maken, dát is triest volgens Huub.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:26 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja bedankt DGK_REDACTIE voor een geniale DGK dagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:34 schreef anno-i-mus het volgende:
zo ... ik ga ook maar eens maffen ..... bedankt DGK_Redactie
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb ik maar 1 gokje: Inge is een 45-jarige vrouw uit Rotterdam??![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:17 schreef _-inge-_ het volgende:
Volgens Huub krijgt Nena 100.000,- voor een shoot in de Playboy....... zou dat kunnen?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
truste missyquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:36 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste dames en heren tot morgen, met hopelijk wat vers bloed erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch gewoon grappig dat je met 1 zinnetje op dit forum zoveel mensen op de kast kunt krijgen..... Het is en blijft een forumquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:35 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, hij noemde de situatie van één bewuste streamer triest. Omdat diegene het heel zwaar had in het leven, en zij Huub bedankte voor 53 dagen van met plezier naar de streams kijken. Dat je het zó zwaar en moeilijk kan hebben in het leven, dat je in streams de lol kunt vinden om dat leven een beetje draaglijk te maken, dát is triest volgens Huub.
Jij bent echt wel een meesteres om werkelijk alles uit het verband te rukken he ingeping?
Ik heb net nog een Inge aan de lijn gehad, tel no: 0906-xxxxxxquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Trustequote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:36 schreef Missy_1974 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
truste dames en heren tot morgen, met hopelijk wat vers bloed erin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe heet je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |