Ok, dan weten we vanaf nu iig met welke intentie jij je "zinnetjes" schrijft, en kunnen we jouw bijdragen iig overslaan omdat ze slechts het "op de kast jagen" van medeforummers als doel hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is toch gewoon grappig dat je met 1 zinnetje op dit forum zoveel mensen op de kast kunt krijgen..... Het is en blijft een forum![]()
ja ik ook want Huub is terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
Ik kan Bart nog niet helemaal doorgronden
maar goed, ik heb veel gelachen vanavond![]()
je vergeet de diepgang... diepgang die alleen Brian heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:39 schreef uitgeslapen het volgende:
_Inge_ wil ik ook nog wat zeggen. Lieve, lieve Inge...*glimlach, erudiete blik, knipper, knipper.....Hahahahahaahaahahahaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa...iiiieeeeeuuuuwwwww.. eeehhh.....leuk dat je er ook nog bij bent...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ok, dan weten we vanaf nu iig met welke intentie jij je "zinnetjes" schrijft, en kunnen we jouw bijdragen iig overslaan omdat ze slechts het "op de kast jagen" van medeforummers als doel hebben.
Inge is dus gewoon een ordinaire relkloon..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Tissik het volgende:
Ok, dan weten we vanaf nu iig met welke intentie jij je "zinnetjes" schrijft, en kunnen we jouw bijdragen iig overslaan omdat ze slechts het "op de kast jagen" van medeforummers als doel hebben.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inge is dus gewoon een ordinaire relkloon..
Ach de enige die op de kast zit is Inge zelfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik bedoelde Bart tijdens de Nena stemming....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
je vergeet de diepgang... diepgang die alleen Brian heeft.![]()
User not foundquote:
Freeroll zijn toernooien waar je geld kan winnenquote:
quote:
Kun je ze ook downloaden van JoepTube dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:46 schreef Carlaa het volgende:
Thanx HiDiHo... leuke beelden om te bewaren
Eerste wat ik altijd doe, je weet nooit of ze verdwijnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je ze ook downloaden van JoepTube dan?
Slaap lekker tot morgenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:51 schreef DooZjUh het volgende:
Slaap lekker iedereen!
Ik heb niet de indruk dat er ook maar iemand in dit 'excuus' trapt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is toch gewoon grappig dat je met 1 zinnetje op dit forum zoveel mensen op de kast kunt krijgen..... Het is en blijft een forum![]()
neuhquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat er ook maar iemand in dit 'excuus' trapt.![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:22 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh
verder welterusten allemaal. morgen beginnen we allemaal de dag met een dansje
Truste Danny (al ben je nu offline) en zeker een dansje, het is mooi dat Huub weer terug isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:22 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:22 schreef Danny het volgende:
[..]
neuh
Wat een mierenneuker zeg.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Een huishoudelijke mededeling tussendoor: een bepaalde user geeft herhaaldelijk via topicreports aan dat de nummering niet meer klopt. We zijn eigenlijk bij COS 371, omdat 365 dubbel was. Het boeit hem overduidelijk meer dan mij, dus ik pas het even aan: dit wordt nummer 371.
quote:
nou, dat dansje ben ik mooi vergeten. Moest zeiken als een beerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste Danny (al ben je nu offline) en zeker een dansje, het is mooi dat Huub weer terug is
Zal die vrotte onopgevoede stinkrat wel snel ff die koffers aan het plunderen zijn geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 06:25 schreef Ifa het volgende:
6:20 Brain komt terug naar zijn kamer, schoenen in zijn hand en jas aan. Buiten beeld kleedt hij zich uit en gaat het bed in. Tot die tijd was er verschillende keren gerommel te horen, harde klikken, alles buiten beeld.
.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal die vrotte onopgevoede stinkrat wel snel ff die koffers aan het plunderen zijn geweest![]()
Zulke debielen zijn toch een pleit voor het terugbrengen van het schavot en rot fruit ??
dat hij Huub er wel of niet mee kan pakken boeit me niet zo, ze schijten toch al bagger voor hem sinds gisteren. Ik vind alleen niet dat ze in dat huis maar kunnen toelaten dat 1 volledig ontspoorde draaideurcrimineel gewoon continu zijn gang mag gaan!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:43 schreef kijhart het volgende:
[..]
.
Huub kan die niet pakken met het jatten van dingen! Wat ik lees wat Huub gister allemaal gezegd heeft gaat hij er nu pas echt tegenaan. Maar ik hoop dat het opgeneomen is door iemand dan kan ik het echt helemaal zien:)
Hidiho (quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:36 schreef kijhart het volgende:
heeft iemand het opgenomen gisteravond?
lekker wakker worden voor die twee ratten!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:53 schreef Black_king het volgende:
S3 op de poort. Een verassingsaanval van de nieuwe bewoners ?
Brian zal heel wat koffers te versjouwen hebben, dan...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
lekker wakker worden voor die twee ratten!![]()
Hebben ze daarnaar gezocht dan al vannacht ???quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:09 schreef CartWOman het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat Bart en hij z'n koffers niet hebben gevonden? Hopelijk snel een confrontatie want ik heb veel te doen vandaag.![]()
Ontroerend mooi, ja. Misschien wel het mooiste moment in DGK, tot nu toe, imho.....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:09 schreef CartWOman het volgende:
Heerlijk om rustig met eenHuub's terugkeer nog eens te bekijken; de blijdschap van Syl nadat ze verwachtingsvol vraagt 'Mag je blíjven?'
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebben ze daarnaar gezocht dan al vannacht ???
Mogge trouwens allemaal![]()
Het vermoeden bestaat dat Brian de koffers van Huub wellicht gepunderd heeft. Als dat zo is, zijn de rapen gaar voor die psycho....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:13 schreef yvonne het volgende:
Is er vannacht toch nog wat gebeurd! Grmbl, nooit meer naar bed toegaan dan maar
Yep, staat in dit en vorige topic. Brian gooit ze over de heg vlakbij de gameroom, ik weet niet wat daar achter is, bosjes is me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Hebben ze daarnaar gezocht dan al vannacht ???
Mogge trouwens allemaal![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ontroerend mooi, ja. Misschien wel het mooiste moment in DGK, tot nu toe, imho.....![]()
Ik heb gezien dat hij ze heeft weggegooid en weet je ik hoop werkelijk dat ze dat soort dingen gaan aanpakken. Blijf gewoon van iedereen persoonlijke spullen af.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:16 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, staat in dit en vorige topic. Brian gooit ze over de heg vlakbij de gameroom, ik weet niet wat daar achter is, bosjes is me wel duidelijk.
Mogguh, meissie.![]()
Nogal...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Het vermoeden bestaat dat Brian de koffers van Huub wellicht gepunderd heeft. Als dat zo is, zijn de rapen gaar voor die psycho....![]()
Hij snapt zowiezo nix, dus dit ook niet. Het is volgens mij gewoon een psychopaat en dat komt nu steeds meer naar voren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:20 schreef Llewella het volgende:
Net dat stukje van de koffers terug gezien, dat heb ik gisteravond niet gezien; maar wat heeft brian toch een verschrikkelijke obsessie om in het geniep anders mans spullen te jatten/verstoppen/slopen.
En dan in het geniep steeds.
Kennelijk heeft ie iets gemist in zijn leven, en dat ie nu de onbedwingbare drang heeft in het geniep controle uit te oefenen op mensen of mensen terug te pakken.
Snapt ie nou echt niet dat dat niet echt positief overkomt voor de camera?
Nee, de illusie dat Brain zelfregulerend vermogen heeft, ben ik al een aantal maanden kwijt....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:20 schreef Llewella het volgende:
Ja, serieus hoor, ik zie die jongen in staat om met een mes iemand te lijf te gaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij snapt zowiezo nix, dus dit ook niet. Het is volgens mij gewoon een psychopaat en dat komt nu steeds meer naar voren.
quote:vr 9 feb 2007, 21:24
'Gouden Kooi' op stelten door 'vechtersbaas'
Miljonairs boos om terugkeer Huub
door onze redactie
AMSTERDAM - De miljonairs in De Gouden Kooi zijn, op zijn zachts gezegd, niet blij met de terugkeer van Huub. De 25-jarige vrijgezel werd eerder deze week weggestuurd wegens vechten, maar daar kwam de programmaleiding na het zien van de beelden op terug. Nieuwkomer Amanda noemt het een 'poppenkast'. "Huub heeft wel fysiek geweld gebruikt, geen twijfel mogelijk"
De Miljonairs krijgen de beelden van de vechtpartij te zien. Maar ze veranderen niet van mening. "Die beelden kloppen echt niet!", zegt Amanda wederom. Ook de zwarte diva Natasia blaast hoog van de toren: "Ik weet niet wat ik hiermee aan moet, maar het eerste wat er in mij opkomt, is mijn spullen pakken en naar huis gaan."
De enige die oprecht blij is met de terugkeer van Huub, is Sylvia. Ze smeden samen al plannen: "Bart moet ons vriendje worden, maar dat gaat wel lukken, want ik zag hem met jou praten bij de stallen", fluistert hij zijn partner in crime toe.
Zal Syl wel zijn om 't paard te verzorgen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:33 schreef CARLAK het volgende:
Ik verheug me nu al op een gezellig ontbijtje.![]()
Ik zie nog geen beweging in het huis hoewel al wel een bed is opengeslagen. Wie is er al actief bezig?
Natasia zal zo wel opstaan, hopelijk met d'r kop op onweer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:32 schreef john6 het volgende:
kunnen ze die gasten niet eens uit bed schoppen??
Ow ja, toen viel ik net in met die muziek, maar brainless lag toen nog te slapen volgens mij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 05:58 schreef Ifa het volgende:
Heb je mee gekregen dat er zo 5:40 keiharde muziek klonk en iets later Nata naar bed liep? Niemand reageerde erop. Die vrouwenstem was vlak voordat de muziek 20 sec. klonk.
Man in jas was volgens mij brain die vlak ervoor buiten beeld stond te rommelen. Gokje: hij is naar de koffers van Huub, buiten. Regie slaapt helaas.
Hoi CWquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:09 schreef CartWOman het volgende:
Maar goed, ik begrijp dat Bart en hij z'n koffers niet hebben gevonden? Hopelijk snel een confrontatie want ik heb veel te doen vandaag.![]()
Hai, bommie!![]()
Zou Amanda vergeten zijn dat ze die avond zelf ook een borreltje gehad heeft en het daarom ook niet allemaal zo goed heeft kunnen volgen. Ik vind het wel leuk dat je herinneringen je zo voor de gek kunnen houden waardoor je zeker weet iets gezien te hebben wat niet waar is.quote:
Gelukkig, jij hebt het ook gezien! Ik dacht al dat ik de enige was...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb gezien dat hij ze heeft weggegooid en weet je ik hoop werkelijk dat ze dat soort dingen gaan aanpakken. Blijf gewoon van iedereen persoonlijke spullen af.![]()
HiDiHo heeft er een filmpje van, staat in de updates. 2 koffers en de cp-koffer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:56 schreef Ebinas het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Over die koffer, ik heb Brian 1 koffer over een heg/struiken zien gooien.
Het was een redelijk formaat (leek donkere) koffer.
Sommige schrijven over een cp-koffer, maar dat heb ik hem niet zien gooien.
Wel zag ik gisteren een shot van een cp-koffer in de struiken.
Dus blijkbaar heb ik hem niet alles zien gooien.
Blijft in en in triest natuurlijk dat je zo met je emoties omgaat.
Ik lees regelmatig dat HiDiHo filmpjes maakt, maar kweet niet waar ze geplaatst worden.quote:HiDiHo heeft er een filmpje van, staat in de updates. 2 koffers en de cp-koffer.
staan altijd in het update topicquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig dat HiDiHo filmpjes maakt, maar kweet niet waar ze geplaatst worden.
Kan je me dat mss vertellen.
Op zich is het koffers gooien op zich niet bijzonder, maar dat hij dus stelselmatig spullen van anderen weggooit en met de aggressiviteit waarin dit gebeurde maakt het zo walgelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:00 schreef Meneermax het volgende:
Koffers in de bosjes, lekker belangrijk. Ik mag Brian ook niet maar wordt er niet een beetje veel ophef over gemaakt? En, waar blijven de konijnen voor Syl trouwens?
Ja, dat was leuk! Hij maakte bijna een doodsmak toen hij met die koffer, achteruitlopend, over een schijnwerper op de grond struikelde!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:57 schreef CARLAK het volgende:
Goedemorgen Demins!![]()
Ook ik heb Brian met de koffer zien lopen en vreemde geluiden horen maken (psycho?). Het leukste was dat hij in alle consternatie ook nog eens zijn evenwicht verloor. Hij was behoorlijk in de war.
Wakker worden!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik lees regelmatig dat HiDiHo filmpjes maakt, maar kweet niet waar ze geplaatst worden.
Updates Hier kun je ze vinden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Waren het niet Brian zijn cp'en die door Huub waren gestolen? Het zal wel zijn 'voor wat hoort wat'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:20 schreef Llewella het volgende:
Net dat stukje van de koffers terug gezien, dat heb ik gisteravond niet gezien; maar wat heeft brian toch een verschrikkelijke obsessie om in het geniep anders mans spullen te jatten/verstoppen/slopen.
En dan in het geniep steeds.
Kennelijk heeft ie iets gemist in zijn leven, en dat ie nu de onbedwingbare drang heeft in het geniep controle uit te oefenen op mensen of mensen terug te pakken.
Allemaal te danken aan HiDiHo, mogge trouwensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:00 schreef CARLAK het volgende:
Leuk trouwens. Mijn streams heten nu Huub's Gouden Kooi. Gisteren was het nog De Lege Kooi.
Volgens mij pikte Huub de punten van NL.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waren het niet Brian zijn cp'en die door Huub waren gestolen? Het zal wel zijn 'voor wat hoort wat'.
Om dan te zeggen dat Brian iets gemist heeft in zijn leven klinkt me teveel als een Natasia wijsheid in de oren, op zich logisch dat ie niet met zich laat sollen.
En nee, ik ben geen Brian fan maar probeer het hier en daar wat objectief te bekijken![]()
Ik denk dat het Brian weinig uitmaakt, net als Natasia, hoe ie overkomt voor de camera.
Nee, het was gewoon het lege koffertje van Huub. Huub had de cp's van NL gejat en die had hij aan Syl gegeven. Brian had die heel aggressief onder bedreiging weer van Syl afgepakt. Niets voor wat hoort wat. Dus als je objectief kijkt, is Brian gewoon verkeerd bezig.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waren het niet Brian zijn cp'en die door Huub waren gestolen? Het zal wel zijn 'voor wat hoort wat'.
Om dan te zeggen dat Brian iets gemist heeft in zijn leven klinkt me teveel als een Natasia wijsheid in de oren, op zich logisch dat ie niet met zich laat sollen.
En nee, ik ben geen Brian fan maar probeer het hier en daar wat objectief te bekijken![]()
Ik denk dat het Brian weinig uitmaakt, net als Natasia, hoe ie overkomt voor de camera.
Ga het dan maar liever daar wat objectief bekijken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |