Ok, dan weten we vanaf nu iig met welke intentie jij je "zinnetjes" schrijft, en kunnen we jouw bijdragen iig overslaan omdat ze slechts het "op de kast jagen" van medeforummers als doel hebben.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Het is toch gewoon grappig dat je met 1 zinnetje op dit forum zoveel mensen op de kast kunt krijgen..... Het is en blijft een forum![]()
ja ik ook want Huub is terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:37 schreef avonne het volgende:
Ik kan Bart nog niet helemaal doorgronden
maar goed, ik heb veel gelachen vanavond![]()
je vergeet de diepgang... diepgang die alleen Brian heeft.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:39 schreef uitgeslapen het volgende:
_Inge_ wil ik ook nog wat zeggen. Lieve, lieve Inge...*glimlach, erudiete blik, knipper, knipper.....Hahahahahaahaahahahaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa...iiiieeeeeuuuuwwwww.. eeehhh.....leuk dat je er ook nog bij bent...
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ok, dan weten we vanaf nu iig met welke intentie jij je "zinnetjes" schrijft, en kunnen we jouw bijdragen iig overslaan omdat ze slechts het "op de kast jagen" van medeforummers als doel hebben.
Inge is dus gewoon een ordinaire relkloon..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Tissik het volgende:
Ok, dan weten we vanaf nu iig met welke intentie jij je "zinnetjes" schrijft, en kunnen we jouw bijdragen iig overslaan omdat ze slechts het "op de kast jagen" van medeforummers als doel hebben.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inge is dus gewoon een ordinaire relkloon..
Ach de enige die op de kast zit is Inge zelfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik bedoelde Bart tijdens de Nena stemming....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
je vergeet de diepgang... diepgang die alleen Brian heeft.![]()
User not foundquote:
Freeroll zijn toernooien waar je geld kan winnenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |