Godver, en ik maar wachten op en moie TFOPquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
fipoooooooo
Dat heb ik de laatste maanden, sinds ik weer single ben ook redelijk vaak, vooral op de A348 tussen Velp en Dieren, daar is 's avonds toch nooit controle.. Maar ik moet het echt weer af gaan leren vrees ik..quote:ik had vanmiddag na 't tanken ook zo iets.. reed 140 op de a58.. en toen dacht ik.. ach fuck it, trappen met dat hok.. en bij 190 kreeg ik m'n verstand weer terug
Allemachtigteringjantje, als ik eens een waardeloze PTA SC OP maak, wordt het hele topic gesloten ! ! ! !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en je hort boos te worden omdat het een KUT OP is, geen auto, en de TT is geen logisch bij die auto passend nummer
Nee, t word pas leuk als TF boos is, die is schattig als ie zich kwaad maakt namelijk.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Allemachtigteringjantje, als ik eens een waardeloze PTA SC OP maak, wordt het hele topic gesloten ! ! ! !![]()
![]()
![]()
Zoiets ?![]()
Waar ging het over ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan me nog een post van jou in R&P herinneren
Ah, je hebt mij nog nooit boos meegemaakt merk ik welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, t word pas leuk als TF boos is, die is schattig als ie zich kwaad maakt namelijk.
Ik heb net een setje trabant wieltjes van een modelautotje in de prullebak gegooid.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ah, je hebt mij nog nooit boos meegemaakt merk ik wel
Ik heb net mn Visa in de sloot geduwd, was zat van die gare kutbak. Morgen krijg ik mn CRX.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb net een setje trabant wieltjes van een modelautotje in de prullebak gegooid.
Ik ga een petje voor je kopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net mn Visa in de sloot geduwd, was zat van die gare kutbak. Morgen krijg ik mn CRX.
Ik heb al een petje, van de Visa clubquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik ga een petje voor je kopen.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb al een petje, van de Visa club
Ik stal m liever. Ik zoek een stalling, en dan wil ik m over een paar maanden gaan stallen en schorsen, en dan in een betrouwbaardere auto gaan rijden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, maar zonder dollen.. Waarom duw je dat ding niet echt in de sloot en koop je een auto waarmee je
daadwerkelijk fatsoenlijk kan rondrijden? Er zijn heus nog wel andere auto's met karakter te koop hoor..
Gelukkig, ik werd al helemaal kierewiet van dat kutproject.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb net een setje trabant wieltjes van een modelautotje in de prullebak gegooid.
Mooi, hoef ik de koppeling ook niet te bestellen en te helpen met het monteren er van. En met een CRX kan je volgens de geruchten nog harder over rotonde's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net mn Visa in de sloot geduwd, was zat van die gare kutbak. Morgen krijg ik mn CRX.
En die hebben vast een prima koppelingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Hey, maar zonder dollen.. Waarom duw je dat ding niet echt in de sloot en koop je een auto waarmee je
daadwerkelijk fatsoenlijk kan rondrijden? Er zijn heus nog wel andere auto's met karakter te koop hoor..
Nog betere optiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stal m liever. Ik zoek een stalling, en dan wil ik m over een paar maanden gaan stallen en schorsen, en dan in een betrouwbaardere auto gaan rijden.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nog betere optieWordt het wel weer een Citroën?
Weet niet, ben niet merkjesgeil, maar Citroën heeft wel vel gave baken gebouwd die ok nog eens betaalbaar zijn. Maar een van de eerste Dacia Logans lijkt me ook wel watquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nog betere optieWordt het wel weer een Citroën?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zodat de Visa compleet in nieuwstaat gebracht kan worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |