Valt wel mee. Ik ben als zovaak inspiratieloos. Aangezien ik de vorige dichtgooide en jij er geen wilde/kon openen, deed ik het maar. Helaas zonder titel dusquote:
Zo klonk het mij ook, computer die steeds weer opstart.quote:
is ook is leukquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik ben als zovaak inspiratieloos. Aangezien ik de vorige dichtgooide en jij er geen wilde/kon openen, deed ik het maar. Helaas zonder titel dus
twee keer op een avond, die gast heeft echt geen levenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
AZ op 3FM, dat moet ik terugluisteren.
* -Vaduz- onderwijl op computer naast de laptop pokert
Ja en ook de rekeningquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:53 schreef pascalheister het volgende:
hmm vreemd, krijg je er ook steeds een melding van?
Ja foutmelding steeds op m'n harde schijfquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:59 schreef golfer het volgende:
Lijkt erop dat je een virusje hebt binnengehaald, tong.
wie is er wild gewordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:56 schreef pascalheister het volgende:
mja als je dan niet geholpen wild worden
So Long Marlies ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:57 schreef Againzender het volgende:
Fischer Z bij 3FM, dat draaien ze niet vaak meer
Bestiality sucks tongquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ja foutmelding steeds op m'n harde schijf
Ik, begint nu te veel te worden.Pak de trein Bluezz ik wil eindelijk weer eens neuken.quote:
Het was inderdaad So Longquote:
Die gast heeft het voor elkaar gekregen om de halve finale Ajax-Bayern in 1995 toch nog een negatief puntje mee te geven voor mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:01 schreef borisz het volgende:
*Boris kijkt naar André Rieu
Zo mooiquote:
jaaaquote:
DT.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet Falling Into Infinity van Dream Theater maar op
ik KX met stendersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:29 schreef Againzender het volgende:
vilgens mij heb ik KinkFM aanstaan nu, klinkt wel lekker
ben ook even van kanaal gewisseldquote:
Komop geniet van een lekker Grolschjequote:
die beugelfles met inhoud is van mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komop geniet van een lekker Grolschje
[afbeelding]
Kies maar
quote:
Ik zei dat Vaduz mocht kiezen, niet dat jij ook iets mocht pakkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:33 schreef borisz het volgende:
[..]
die beugelfles met inhoud is van mij![]()
* Boris het blikje onder een hele hoge druk zet en bos onder spuit met grolsch bierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zei dat Vaduz mocht kiezen, niet dat jij ook iets mocht pakken![]()
Oplikken zul je het, kwajongen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]
* Boris het blikje onder een hele hoge druk zet en bos onder spuit met grolsch bier
Wat moeten we de jeugd toch nog veel leren. Knoeien met bierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]
* Boris het blikje onder een hele hoge druk zet en bos onder spuit met grolsch bier
Dat laat ik wel aan vrouwen over. Boris gaat mij echt niet likkenquote:
tja als het met champagne kan kan het ook met bierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moeten we de jeugd toch nog veel leren. Knoeien met bier![]()
Champagne is ook niet zo lekker als bierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
tja als het met champagne kan kan het ook met bier
*Boris schenkt een kwak biertje in
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Champagne is ook niet zo lekker als bier
Aldi bier danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
maar niet met Grolsch.
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waneer is het zover,
Want het was een ja neem ik aan
Ojaquote:
Okee, dan heb je inderdaad een hele lange tijd om alles perfect te (laten) regelen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef appelsientje het volgende:
Waarschijnlijk wordt het 25 April 2008 (dan is ons huisje ook klaar..)
Dus we hebben nog ff de tijd om alles voor te bereiden
Je hebt minder tijd dan je denkt!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef appelsientje het volgende:
Bij een bruiloft moet je zelf ook behoorlijk veel regelen hoor Bossiequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan heb je inderdaad een hele lange tijd om alles perfect te (laten) regelen.
Dat begrijp ik. Daarom staat laten ook tussen haakjes. Maar ik denk dat de vrienden echt wel iets zullen regelen voor het feest 's avondsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij een bruiloft moet je zelf ook behoorlijk veel regelen hoor Bossie
Deze is nog niet eens volquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Titel met Appelsientje erin dan maar?
Nog ruim een jaar voor de boeg om te oefenen met monopoly.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:55 schreef appelsientje het volgende:
Wanneer ga jij ook weer trouwen ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je hebt minder tijd dan je denkt!
* Eilanden ondervindt dat nu zelf
De 7e nogwat, stond me bij. 7-7?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ook weer trouwen ?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga mijn bedje in
Spreek jullie morgen weer![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaquote:
de 33ste verjaardag van ons nationale voetbaltraumaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De 7e nogwat, stond me bij. 7-7?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:53 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
idd appeldinnetje heeft JA gezegd![]()
JIj hebt dan toch ook wat anders te vieren, toch ? Ook wat 33 jaar terug gebeurde ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
de 33ste verjaardag van ons nationale voetbaltrauma
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:04 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga mijn bedje in
Spreek jullie morgen weer![]()
![]()
Arbeidsvitaminen, rond 11:00quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
idd appeldinnetje heeft JA gezegd![]()
2 juni 2007quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij ook weer trouwen ?
Voorbereidingen zijn in super volle gangquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn de voorbereidingen al in volle gang?
Waar ga je trouwen? Utreg?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:55 schreef sjimz het volgende:
Ik ben ook weer veilig thuis en begin maar gelijk in FB te posten
Dacht dat het Hools was.. zo druk was het daar
Als jullie zelf een vliegtuig charterenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef pascalheister het volgende:
hoi
krijgen wij ook nog een hools tafel op het feest eilanden?
Oke, had het wel grappig gevonden. Maar stijlvol is anders.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:39 schreef Eilanden het volgende:
Het wordt niet trouwen in korte broek, maar wel aangepast aan de locatie en de omstandigheden. Dus ik zal niet strak in driedelig pak daar staan
Ik ga op schrikkeldagquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, had het wel grappig gevonden. Maar stijlvol is anders.
Ik ga zeker niet trouwen in korte broek!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oke, had het wel grappig gevonden. Maar stijlvol is anders.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bodypaint dus.
Hoorde het net ook. Zullen wel van die Jorien typjes zijnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:03 schreef Jasza het volgende:
Op talpa komt er iets met Joden vs Hagenezen, ff kijken dan maar.
Nou die joden zien er best gek in de kop uit hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoorde het net ook. Zullen wel van die Jorien typjes zijn
Ja hoor, komt goed.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaaddie verf blijft wel zitten in die hitte
Rellûh nu, de joden verloren hehequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou die joden zien er best gek in de kop uit hoor![]()
![]()
Scarlett mag je niet vergeten hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
The Prestige ( met o.a. Michael Caine).
Denk dat het de laatste zo nog even wordt.
Downloaden? Wat is dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:36 schreef Jasza het volgende:
Niet downloaden Golfer
Idi Amin
Blijkt wel een goede film te zijn maargoed.
Ja ik ben niet gek hoor, ik download die dingen ook via nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Downloaden? Wat is dat?![]()
Ik heb ze op DVD hier.
Touching, op veel niveau's tegelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een mooie film he.
ik zou hem graag voor Appelsientje aanpassen, oke?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Sorry, maar ik kon echt geen TT bedenken. Een der modjes mag er wel iets neer zetten.
EDIT. Dit lijkt toch wel in de smaak te vallen, dus kan het geen kwaad om het gewoon zo te laten
dit is voorlopig wel even vers nieuwsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:07 schreef dndiek het volgende:
Zullen we deze dan maar even vol posten?
Anders hebben we een TT met oud nieuws
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 03:03 schreef rubbereend het volgende:ik zie al dat er over gepost is
volgende deel maar
ik heb heel even gejuicht toen ik het smsje kreeg dat ze ja had gezegd
thnxquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:14 schreef Suijk het volgende:
Had je een mooie ring gekocht?
Wel dat ik haar een keer ging vragen (we hebben immers een huis gekocht)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:24 schreef Suijk het volgende:
Mooi hoor.
Had ze het al een beetje verwacht?
Namens mij ook gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wel dat ik haar een keer ging vragen (we hebben immers een huis gekocht)
Maar ze wist niet precies wanneer... ik had haar wel verteld dat ik vrijdag een leuk dagje voor haar had.. maar meer niet![]()
Zijn eerst naar de sauna geweest.. en we gingen daarna uit eten.. dus ik zei tegen haar: "Laten we even naar de bouwplek gaan, kijken of ze al begonnen zijn" en ze had niks door
als je maar niet met die lange nek in het midden van het beeld gaat zitten!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen en van harte Sientje!
Straks op de de trein naar Hilversum voor de XFA-meet. Eerst bowlen, dan eten en dan naar de liveshow.
Hoezo? Zijn die ASWH'ers dan mooi-weer-voetballers?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:36 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen! Gefeliciteerd appelemans!!!
Rondje op jouw kosten dan maar weer.
http://frontpage.fok.nl/column/5154/1
Waardeloos weer tot nu toe, dat moet vanmiddag even wat beter.
Ben jij al in het schuitje gestapt sjimz?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:50 schreef sjimz het volgende:
Gefeliciteerd Sien
Nog eentje die in het schuitje stapt![]()
Ik ga over ongeveer een jaar trouwen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben jij al in het schuitje gestapt sjimz?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga over ongeveer een jaar trouwen.
29/02/08 (schrikkeldag) om precies te zijn.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wordt een druk trouwjaartje in Hools dan!Er staan er nu 3 aan te komen, wie volgt????
ai ai matig hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:17 schreef golfer het volgende:
Tweede poging om The Prestige te kijken alweer mislukt. Het kan ons niet gaan boeien.
Dit is nou zo'n film die w.s. nooit afgekeken gaat worden.
Vind ik primaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:58 schreef rubbereend het volgende:oi
hoera voor Appelsientje en Appeldinnetje!
[..]
ik zou hem graag voor Appelsientje aanpassen, oke?
Wie is de 3e dan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wordt een druk trouwjaartje in Hools dan!Er staan er nu 3 aan te komen, wie volgt????
Sientje heb ik al meegerekend, net als dat ik mijzelf ook al heb meegerekend.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:06 schreef dndiek het volgende:
Sientje
Dan is het Eilanden die je nog niet hebt meegerekendquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sientje heb ik al meegerekend, net als dat ik mijzelf ook al heb meegerekend.
![]()
![]()
Oke!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het Eilanden die je nog niet hebt meegerekend
Slim, hoef je maar eens in de 4 jaar je trouwdag te vierenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga over ongeveer een jaar trouwen.
29/02/08 (schrikkeldag) om precies te zijn.
Jij snapt hem!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Slim, hoef je maar eens in de 4 jaar je trouwdag te vieren
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik vond het ook super dat ik jou sms-je kreeg
grappige was.. ik had haar nog niet gevraagd.. maar ze had wel je sms-je gelezen. Maar omdat ik er verder niet op reageerde had ze zoiets van .. oke, gebeurd niks vandaag...
Dus wel
Ik heb haar gevraagd op de plek waar ons nieuwe huis komt te staanals dat niet romantisch is
wil je zo graag preken?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:33 schreef SCH het volgende:
Kunnen we een massale trouwpartij organiseren - een Hoolsbruiloft? met tong als Ambtenaar en SCH als dominee
30 juni 2007.quote:
Nu jij nogquote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Alle trouwerds gefeliciteerd!
Jup. Ben je er maar vanaf ook.quote:
Dat is al snel! 28 dagen eerder zijn ik en vriendin aan de beurtquote:
Dat is aftellen geblazen dus voor jullie.quote:
Voor zover er niet actief gesport wordt, zitten de meesten voor de buis naar het WK-schaatsen te kijken, denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:28 schreef borisz het volgende:
stil hier
eensquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:35 schreef borisz het volgende:
jep, hier schaatsen aan en ook maar is HSV kijken![]()
Ik doe ook maar een keer mee.quote:
Dat duurt wel een paar jaartjes, eerst genieten!quote:
Jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:52 schreef SCH het volgende:
Heerljk Sientje, gefeliciteerd. Wat fijn dat er nog gewone ouderwetse, conservatieve, romantische traditionele mannen zijn. Als ze maar wel van het aanrecht weg mag straks
Ben je op je knieen gegaan?
Ik gooi het in de groep hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is al snel! 28 dagen eerder zijn ik en vriendin aan de beurt
En als iedereen bereid is om naar Isabela in Puerto Rico te komen, dan kunnen we best een Hools-bruiloft hebben![]()
Scheiss HSV!quote:
Tnx, al zijn we al een jaartje verloofd.quote:
Kijk dat heb ik gemist (tja was er toen ook nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tnx, al zijn we al een jaartje verloofd.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zover er niet actief gesport wordt, zitten de meesten voor de buis naar het WK-schaatsen een dvdtje te kijken, denk ik.
mijn idee precies!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Eend, de volgende hools titel lijkt me wel geschikt voor een trouwtintje.
Deze tt nu nog veranderen lijkt me niet echt nodig.
dus ze hebben gewoon 4 keer in de de eerste helft gescoordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef VoreG het volgende:
En weer terug, 4-2 verloren. Zonde want zij waren de 2e helft geen enkele keer over de middenlijn geweest. 4 doelpunten van hun waren uit een kopbal, waren ontzettend goede koppers en dat in combinatie met een linksback die de bal het halve veld overgooit (in de breedte) waren dodelijk.
Hier niet, maar de straten zien er wel nat uitquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef lookinforyou het volgende:
Oh en we hebben sneeuw hier
Voetbal je nog bij de E-tjes ofzo dat je dit speciaal vind?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:36 schreef VoreG het volgende:
een linksback die de bal het halve veld overgooit (in de breedte)
O nee wacht ik ben er 1 vergeten! Ze zijn 1x over de middenhelft geweest (ik ben de 2e helft keeper geweestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus ze hebben gewoon 4 keer in de de eerste helft gescoord
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voetbal je nog bij de E-tjes ofzo dat je dit speciaal vind?
Dan voetbal je hoog cker. Er zijn weinig amateurs op 4e klasse niveau met een goede inspeelpass, laat staan met een mooie voorzet. Laat staan als je bij de reserves voetbalt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Stuk of 30?
Ingooiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dan voetbal je hoog cker. Er zijn weinig amateurs op 4e klasse niveau met een goede inspeelpass, laat staan met een mooie voorzet.
Het is goed met je. Die bal moet door de lucht he en niet via de grond.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Stuk of 30?
Ow ok. Nou dat ookquote:
Het bier was goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:48 schreef pascalheister het volgende:
hoe was het gister met voetbal robbie?
Ok hij zal misschien niet precies stil komen te liggen op de penalty stip.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is goed met je. Die bal moet door de lucht he en niet via de grond.
Ja maar ook functioneel strak of vooral inpompen en maar wat voorknallen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah. Een voorzet krijg ik ook wel op de penaltystip
quote:
In de Provincie Drenthe dacht ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]waar woon jij ?? In de bergen
Canada?
Misschien Colombia!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]waar woon jij ?? In de bergen
Canada?
sinds wanneer sneeuwt het daar ?quote:
Functioneel strak, ik heb een goede voorzet en schot in de benen. Het is alleen jammer dat mijn passeerbeweging lijkt op die van uit de amstel-reclame. Ik kom ook geen lantaarnpaal voorbij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ja maar ook functioneel strak of vooral inpompen en maar wat voorknallen.
Dat is de sneeuw van donderdag. Drenthe loopt achter op de rest van Nederlandquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sinds wanneer sneeuwt het daar ?
in Drenthe dus wel hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sinds wanneer sneeuwt het daar ?
nou, nouquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is de sneeuw van donderdag. Drenthe loopt achter op de rest van Nederland
Heeft die gescoord?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:59 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Derk Schut.
Belangrijke pot gewonnen, zelfs zonder Human.
Ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
nog niet vol?
Bijnaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
nog niet vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |