Ja, liever in d'r haar ofzo, daar blijft het tenminste in plakken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:45 schreef SCH het volgende:
Waarom tussen haar borsten? Dat geeft zo'n troep
in der oog...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, liever in d'r haar ofzo, daar blijft het tenminste in plakken.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kan ze je lul niet meer vinden, lambal.
ijsmeis heeft het nog nooit in het donker gedaan, pappa wou de lampen aan houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef DarkShine het volgende:
ijsmeis heeft het over d'r eigen voorkeuren?
Ik spuit niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:57 schreef DarkShine het volgende:
ijsmeis heeft het over d'r eigen voorkeuren?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
ijsmeis heeft het nog nooit in het donker gedaan, pappa wou de lampen aan houden
owwwwhhhhh owkeeeey!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar murp heeft niet zo'n grote.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
ijsmeis heeft het nog nooit in het donker gedaan, pappa wou de lampen aan houden
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:18 schreef SCH het volgende:
Ik zou het trouwens niet beleefd vragen maar gewoon gaan spuiten...
al mijn liters zaad zo hoppa tussen die grote premmen van d'r zodat je d'r tepels neit meer ziet en het sperma aan alle kanten langs die grote memmen druipt en als ze dan denkt dat ze alles gehad heeft dan begin ik de rest er op te spuiten zodat het werkelijk glimt en glinstert van alle kanten....
![]()
Je kan het ook gewoon in een mok doen en in de koelkast zetten, dan heb je er de volgende tenminste nog wat aan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:18 schreef SCH het volgende:
Ik zou het trouwens niet beleefd vragen maar gewoon gaan spuiten...
al mijn liters zaad zo hoppa tussen die grote premmen van d'r zodat je d'r tepels neit meer ziet en het sperma aan alle kanten langs die grote memmen druipt en als ze dan denkt dat ze alles gehad heeft dan begin ik de rest er op te spuiten zodat het werkelijk glimt en glinstert van alle kanten....
![]()
Of van twee dagen tegelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:50 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon in een mok doen en in de koelkast zetten, dan heb je er de volgende tenminste nog wat aan.
Tof plan wel! Ziet ze niet aankomen, dat is de kracht!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:35 schreef XiChico het volgende:
ik ken daar nog een leuke matige grap over he, oke. Je ziet haar en het vriend zo over de straat lopen zegmaar en dan gooi je zo 50ct naar katja en dan ga je in principe gewoon haar uitkleden en zo over de borsten komennnnnn en dan zei en haar vriend zo van heh wtf mijn borsten wat doe je? en dan jij zo van ghheeheh eja ik heb he toch gekocht. t0tally pwnd dan heehe
Nog even op je borst slaan en je komt er wel! TJakkaa!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:36 schreef Boeman het volgende:
[..]
Tof plan wel! Ziet ze niet aankomen, dat is de kracht!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |