nee welke stream?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef Brici het volgende:
[..]
Zag je dat net niet ???
Bosjes en dan een licht (ik denk van een zaklamP)
Wat is nou COS eigenlijk? Ik lees het steeds vaker....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Jemig een hele COS gemist door plaspauze
Wat een avondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze lag net al behoorlijk op haar rug te spartelen: "Je durft alleen de zwakste maar te pakken hè."
En nu zegt ze het wéér, tegen Bart.
Ze vraagt Bart of hij voortaan wil zeggen tegen Huub dat hij er mee op moet houden.
Die heeft echt klappen gehad!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die zal zo wel boos zijn op haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat doet amanda weer daar te roken, natasia had haar toch opdracht gegeven om haar gezelschap te houden?
Commentaar Op de Streamsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat is nou COS eigenlijk? Ik lees het steeds vaker....![]()
If you can't beat them, join them.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:50 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die zal zo wel boos zijn op haar
Comment on streamsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wat is nou COS eigenlijk? Ik lees het steeds vaker....![]()
Ik heb eerst alleen maar zitten switchen met bufferende streams, m'n glas wijn heb ik net pas kunnen pakken. En m'n man kijkt me af en toe vreemd aan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:50 schreef Dogga het volgende:
jeeejtje jullie gaan echt hard met posten man.
Zijn jullie al een beetje bij gekomen?
hard he.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:51 schreef john6 het volgende:
kut zeg, als ik kwaad ben in mijn kooi vul ik nog niet zo die afwas machine hahaha
Ze zit al drie uur met de benen over elkaar te wachten op Huub, joh...quote:
Mensen in mijn omgeving begrijpen ook niet waarom ik zo geniet van die streams..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb eerst alleen maar zitten switchen met bufferende streams, m'n glas wijn heb ik net pas kunnen pakken. En m'n man kijkt me af en toe vreemd aan.![]()
Ze kan d'r woede niet kwijt, dus koelt ze dat op de afwasmachine... Het is haar beurt niet eens...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef Borga het volgende:
Doet zdngmw dat schoonmaken vrijwillig of heeft Huub haar aan het werk gezet
En meteen:quote:
100 miljoen 800 duizend 8 honderd en 10.. of 11quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:52 schreef ItaloDancer het volgende:
H: Echt 100 miljoen 800 duizend honderd mensen hadden die petitie ondertekend.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef Cungy het volgende:
Bart is net een paling nu bah...
vieze gluiperd...vriendjes houden in 2 kampen. Niet zo slim jongen, dat is dodelijk in DGK
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:48 schreef avonne het volgende:
Jemig een hele COS gemist door plaspauze
Zo denk ik idd ook over Bart.....maar ja Sylvia doet hetzeldfe.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:53 schreef Cungy het volgende:
Bart is net een paling nu bah...
vieze gluiperd...vriendjes houden in 2 kampen. Niet zo slim jongen, dat is dodelijk in DGK
totdat ze hem weer onder ogen krijgtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef Dogga het volgende:
Waarom is het enige wat uit de muil van natasia zegt..Maakt niet uit..laat maar komen.
Oh en bavania wilt hem weer negeren..
hoe lang houdt ze het vol?
Bart blijft goede maatjes met beide kanten denk ik, en probeert op het juiste moment de kant te kiezen die hem het best uitkomt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef endr0me het volgende:
Juist niet, ik vind Bart slim bezig.. vooral omdat niemand het vermoed momenteel
ja jammer maar misschien wel slim.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zo denk ik idd ook over Bart.....maar ja Sylvia doet hetzeldfe.
jawel hoor huub weet hoe hij isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef endr0me het volgende:
Juist niet, ik vind Bart slim bezig.. vooral omdat niemand het vermoed momenteel
Jouw streams zijn sneller. Wat jij schrijft hoor ik een paar seconden laterquote:itsme - vrijdag 9 februari 2007 @ 20:55
waar is Brian. die is daar heen .
zullen haar kindjes niet erg vindenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Natasia er niet meer uit over 7 maand ofzo. Want nu zegt ze opeens heel stellig dat Huub niet van haar gaat winnen.
Die gaat het nog heel moeilijk krijgen. Amanda is namelijk zó dom dat ze niet boos blijft op Huub, ze noemde hem net al een aardige jongen. Dus gooi er wat drank in en het is feest, plus ruzie met Natasia. Win-win.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef Danny het volgende:
amanda waagt het om terug te praten tegen natasia??
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Een huishoudelijke mededeling tussendoor: een bepaalde user geeft herhaaldelijk via topicreports aan dat de nummering niet meer klopt. We zijn eigenlijk bij COS 371, omdat 365 dubbel was. Het boeit hem overduidelijk meer dan mij, dus ik pas het even aan: dit wordt nummer 371.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef JetFreggel het volgende:
ik zie het aan je ogen pleione!
natasia is op één moment leuk om naar te kijken en dat is in een mortuarium met een labeltje om haar grote teen...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Pleione het volgende:
tot nog toe vind ik Natasia nog steeds leuk om naar te kijken
In een kamer met kussen aan de wandquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef CARLAK het volgende:
Zou Brian nu platgespoten worden?
O dat heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jouw streams zijn sneller. Wat jij schrijft hoor ik een paar seconden later![]()
Zei ze dat???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef jacqjacq het volgende:
amanda vindt huub toch wel een aardige kerel.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
natasia is op één moment leuk om naar te kijken en dat is in een mortuarium met een labeltje om haar grote teen...
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
natasia is op één moment leuk om naar te kijken en dat is in een mortuarium met een labeltje om haar grote teen...
Ik denk dat 'ie toch die koffers aan het pakken is... Maar hij zal wel snel even aan z'n kleine vriend sjorren, nu 'ie toch buiten het beeld van de camera's staat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef CARLAK het volgende:
Zou Brian nu platgespoten worden?
Damn, en ik dacht nog wel "laat maar gaan"..... is er kennelijk iemand nog erger dan ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Een huishoudelijke mededeling tussendoor: een bepaalde user geeft herhaaldelijk via topicreports aan dat de nummering niet meer klopt. We zijn eigenlijk bij COS 371, omdat 365 dubbel was. Het boeit hem overduidelijk meer dan mij, dus ik pas het even aan: dit wordt nummer 371.
Nou dat was sowieso wel duidelijk héquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Natasia er niet meer uit over 7 maand ofzo. Want nu zegt ze opeens heel stellig dat Huub niet van haar gaat winnen.
"N andere van de 4 proberen. Ze lopen niet synchroom.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jouw streams zijn sneller. Wat jij schrijft hoor ik een paar seconden later![]()
yes dearquote:
Sylvia zit duidelijk in het kamp van Huub...overduidelijk !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zo denk ik idd ook over Bart.....maar ja Sylvia doet hetzeldfe.
oeps Danny, normaal een reden voor een ban, maar dat zien we dit keer maar door de vingersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Absoluut, samen met Brian (en nu Hupert) is ze de meest interessante persoon om te volgen. Zij maken het programma.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Pleione het volgende:
tot nog toe vind ik Natasia nog steeds leuk om naar te kijken
Da's niet lief, Danny...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Snel, voordat die relnicht binnen komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
zo kan nu wel even koffie zetten
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef john6 het volgende:
[..]
oeps Danny, normaal een reden voor een ban, maar dat zien we dit keer maar door de vingers
Gebeurt niet...Veel te megalomane daarvoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef jacqjacq het volgende:
als die vrouw haar eigen streams terugziet ooit, dan hoop ik dat ze zichzelf helemaal kapotschaamt.
een ban? waarom dat dan??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef john6 het volgende:
[..]
oeps Danny, normaal een reden voor een ban, maar dat zien we dit keer maar door de vingers
Maar ze voelt zich ook niet de sterkste, ze voelt zich slachtoffer. Huub durft alleen de zwakken te pakken, hij durft Brian en Bart niet aan te pakken (zegt Natasia dan he).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Ebinas het volgende:
Persoonlijk vind ik negeren een zwakte bod
Ja, dat zeker maar soms doet ze net of ze het met de flokkies eens is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
Sylvia zit duidelijk in het kamp van Huub...overduidelijk !
Open een pol.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
Hoelang gaat natasia het redden dat negeren van Huub?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub over Natasia: "Mensen waren boos dat ik nog zo aardig tegen haar heb gedaan."
Was je dat ontgaan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
net zolang als het duurt voor ze het heeft uitgesproken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
Hoelang gaat natasia het redden dat negeren van Huub?
En dat terwijl ze stellig had gezegd dat ze hem niet op haar feestje wilde hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Freeloader het volgende:
Nu is Huub natuurlijk ook op de verjaardag van Natasia. Dat wordt een leuk feestje![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik reageer op diegene die ik quotequote:
Hahaha, ik beschouwde mezelf helemaal niet als zo'n overdreven Huub-fan, maar dit is echt hééérlijk. Zowel het feelgood-aspect van zijn gesprekken met Syl en ook wel een beetje Bart, als de keiharde tikken die hij aan de smeerlappen in het huis heeft uitgedeeld.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
God wat heb ik die guitige kop en z'n verhalen gemist, dit is echt een beetje thuiskomen.![]()
de vorige keer heeft ze zich 6 uur in de slaapkamer verstoptquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef Copycat het volgende:
Ah! Het negeren gaat weer beginnen.
Dat kan ze ook zo goed!![]()
nope ... te druk met genieten van de streams. Heerlijk zoals Natas gedist wordt door Hupie. Daar wil ik geen seconde van missen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand naar de uitzending van vanavond gekeken?
Ze overtreft zichzelf iedere dag weer. Prachtig!quote:
Ik heb nu al feestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Nog 2 nieuwere mensen erbij vanavond, dan hebben we een feest!
Nee johquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
Om te zien dat Huub eruit moest? Nee, ben veel te druk met zijn terugkeer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
achter welke schelp kom jij vandaan kruipen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er echt over dat ze elke keer weer verder onder die IQ-grens duikt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef CartWOman het volgende:
Ze overtreft zichzelf iedere dag weer. Prachtig!
Dat doet ze nu al voor de 5e keer ofzo hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Danny het volgende:
gaat natasia 'm nou demonstratief negeren ofzo?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Pulu het volgende:
Als een kutpleuristyfusmongool hier nog over het intellect van Amanda begint....schop ik helemaal de tyfuspleurigggg....dat wijf heeft alleen maar zaagsel
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
achter welke schelp kom jij vandaan kruipen?![]()
![]()
*geen tekst*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
achter welke schelp kom jij vandaan kruipen?![]()
![]()
lang genoeg om Nathanaël te zien huilen als een klein kind _o-quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
ze zit nu weer bij Huub en sylvia.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
Amanda gaf wel aan eerder op de avond dat ze Syl echt een leuke meid vond.
Toch vind ik dat wel tof ondanks wat Natas zegt of Brain. Ze bepaalt wel zelf wie ze aardig vindt volgens mij.
*duikt weg*
En zou ze wellicht zo slim zijn om haar karretje wederom aan de schijnbaar winnende kar te haken ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat Amanda genoeg begint te krijgen van Natasia.
Tis natuurlijk ook zo dat je niert bijster veel intelligentie nodig hebt om Natasia te kunnen doorgronden...
Inderdaad. Nu praat ze al weer tegen hem. 'Hoort erbij...'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze nu al voor de 5e keer ofzo hoor
En ze maakt Sylvia's leven ook al heel lang hel
Het negeren is nu alweer voorbijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze nu al voor de 5e keer ofzo hoor
En ze maakt Sylvia's leven ook al heel lang hel
nee , ik kijk een sexfilmquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Ziet iemand die bekken die die Natasia trekt![]()
![]()
Nee. Lukt al niet meerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Danny het volgende:
She knows she is not loved outside the kooiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Ziet iemand die bekken die die Natasia trekt![]()
![]()
Dat was ruim de beste scenequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
lang genoeg om Nathanaël te zien huilen als een klein kind _o-
wat denk je.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Danny het volgende:
GA JIJ MIJ BEDREIGEN???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Pulu het volgende:
Als een kutpleuristyfusmongool hier nog over het intellect van Amanda begint....schop ik helemaal de tyfuspleurigggg....dat wijf heeft alleen maar zaagsel
Jesus, maar verder bij jou alles wel gewoon goed?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Pulu het volgende:
Met dikke tieten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:
Zij weet wat ze kwijt is: een hersenloze hoop stront.
In de keuken en hij was 'achter'.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef FSR het volgende:
Waar is Bwian... ???
Met dikke neptieten!quote:
Het mooiste is dat nog niemand haar in deze hele week de betekenis van het woord hypocriet heeft weten duidelijk te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Ik denk dat ik met Nena klaar ben. Ze is heel hypocriet en gemeen"![]()
![]()
![]()
Who cares! Tieten zijn tieten! Waar zijn ie van jou?quote:
Die koffers, natuurlijk...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef bunnyma het volgende:
Brian is al begonnen.......waarmee???
Oh hij valt Natasja al af.
Aan mijn lijf. 75E, 100% realquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Who cares! Tieten zijn tieten! Waar zijn ie van jou?
Snap jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
Natasia is doodsbang geworden voor Huub. Nu vraagt ze óók Brian nog eens expliciet om bescherming!![]()
![]()
![]()
Je krijgt ze nog VEEL harder om je oren de komende tijd, pokkebitch!
En daarna moet je het huis nog uit, dan begint het pas echt.![]()
ik denk uit respect voor Nena dat Huub Amanda niet pakt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:08 schreef Dogga het volgende:
Nena was zooo veel slimmer dat dit geval hier
Grappig zo'n maat heb ik ook (van natuur)quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
Natasia is doodsbang geworden voor Huub. Nu vraagt ze óók Brian nog eens expliciet om bescherming!![]()
![]()
![]()
Je krijgt ze nog VEEL harder om je oren de komende tijd, pokkebitch!
En daarna moet je het huis nog uit, dan begint het pas echt.![]()
dat gesprek gaa ik volgen!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef JetFreggel het volgende:
nou gaat brian even amoebe brainwassen in de tuin even lopen :s
Brian is bang dat Amanda door het leuke van Huub meegesleurd wordt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:11 schreef Dogga het volgende:
Brainless wilt amandel spreken
wat voor negatiefs zal hij nu zeggen
Is dit niet nummer twee?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef jessie het volgende:
En die hele appeltaart neemt zdhngmw tot zich.
HIj heeft het een plek gegeven en hij begrijpt hetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Danny het volgende:
heeft brian nog wat gezegd over de beelden??
Ja hij heeft ze gezien en zegt nu dat Huub idd niet NL geraakt heeftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Danny het volgende:
niet geraakt, schoen tegen de stoelpootquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Danny het volgende:
Die gaat eten door de stress.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is dit niet nummer twee?
Voor de sushi zat ze ook al aan de appeltaart?
Ja... dat Huub hem inderdaad niet raakt geschopt heeft...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Danny het volgende:
Hahaha! Lotgenoten (...) kom je inderdaad niet vaak tegen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Myriam1978 het volgende:
Grappig zo'n maat heb ik ook (van natuur)![]()
Hij heeft het een plaatsje gegeven en geeft ote dat wat Huub heeft gesaan niet voldoende was om tot echt fysiek geweld gerekend te wordenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:13 schreef Danny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |