Nou dat was sowieso wel duidelijk héquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
Gaat Natasia er niet meer uit over 7 maand ofzo. Want nu zegt ze opeens heel stellig dat Huub niet van haar gaat winnen.
"N andere van de 4 proberen. Ze lopen niet synchroom.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jouw streams zijn sneller. Wat jij schrijft hoor ik een paar seconden later![]()
yes dearquote:
Sylvia zit duidelijk in het kamp van Huub...overduidelijk !quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zo denk ik idd ook over Bart.....maar ja Sylvia doet hetzeldfe.
oeps Danny, normaal een reden voor een ban, maar dat zien we dit keer maar door de vingersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
natasia is op één moment leuk om naar te kijken en dat is in een mortuarium met een labeltje om haar grote teen...
Absoluut, samen met Brian (en nu Hupert) is ze de meest interessante persoon om te volgen. Zij maken het programma.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef Pleione het volgende:
tot nog toe vind ik Natasia nog steeds leuk om naar te kijken
Da's niet lief, Danny...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
natasia is op één moment leuk om naar te kijken en dat is in een mortuarium met een labeltje om haar grote teen...
Snel, voordat die relnicht binnen komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
zo kan nu wel even koffie zetten
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef john6 het volgende:
[..]
oeps Danny, normaal een reden voor een ban, maar dat zien we dit keer maar door de vingers
Gebeurt niet...Veel te megalomane daarvoor!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:55 schreef jacqjacq het volgende:
als die vrouw haar eigen streams terugziet ooit, dan hoop ik dat ze zichzelf helemaal kapotschaamt.
een ban? waarom dat dan??quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef john6 het volgende:
[..]
oeps Danny, normaal een reden voor een ban, maar dat zien we dit keer maar door de vingers
Maar ze voelt zich ook niet de sterkste, ze voelt zich slachtoffer. Huub durft alleen de zwakken te pakken, hij durft Brian en Bart niet aan te pakken (zegt Natasia dan he).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Ebinas het volgende:
Persoonlijk vind ik negeren een zwakte bod
Ja, dat zeker maar soms doet ze net of ze het met de flokkies eens is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
Sylvia zit duidelijk in het kamp van Huub...overduidelijk !
Open een pol.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
Hoelang gaat natasia het redden dat negeren van Huub?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Huub over Natasia: "Mensen waren boos dat ik nog zo aardig tegen haar heb gedaan."
Was je dat ontgaan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
net zolang als het duurt voor ze het heeft uitgesproken waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:01 schreef blomst het volgende:
Hoelang gaat natasia het redden dat negeren van Huub?
En dat terwijl ze stellig had gezegd dat ze hem niet op haar feestje wilde hebben.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:58 schreef Freeloader het volgende:
Nu is Huub natuurlijk ook op de verjaardag van Natasia. Dat wordt een leuk feestje![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik reageer op diegene die ik quotequote:
Hahaha, ik beschouwde mezelf helemaal niet als zo'n overdreven Huub-fan, maar dit is echt hééérlijk. Zowel het feelgood-aspect van zijn gesprekken met Syl en ook wel een beetje Bart, als de keiharde tikken die hij aan de smeerlappen in het huis heeft uitgedeeld.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
God wat heb ik die guitige kop en z'n verhalen gemist, dit is echt een beetje thuiskomen.![]()
de vorige keer heeft ze zich 6 uur in de slaapkamer verstoptquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef Copycat het volgende:
Ah! Het negeren gaat weer beginnen.
Dat kan ze ook zo goed!![]()
nope ... te druk met genieten van de streams. Heerlijk zoals Natas gedist wordt door Hupie. Daar wil ik geen seconde van missen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand naar de uitzending van vanavond gekeken?
Ze overtreft zichzelf iedere dag weer. Prachtig!quote:
Ik heb nu al feestquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef Myriam1978 het volgende:
Nog 2 nieuwere mensen erbij vanavond, dan hebben we een feest!
Nee johquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
Om te zien dat Huub eruit moest? Nee, ben veel te druk met zijn terugkeer!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
achter welke schelp kom jij vandaan kruipen?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik verbaas me er echt over dat ze elke keer weer verder onder die IQ-grens duikt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef CartWOman het volgende:
Ze overtreft zichzelf iedere dag weer. Prachtig!
Dat doet ze nu al voor de 5e keer ofzo hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Danny het volgende:
gaat natasia 'm nou demonstratief negeren ofzo?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Pulu het volgende:
Als een kutpleuristyfusmongool hier nog over het intellect van Amanda begint....schop ik helemaal de tyfuspleurigggg....dat wijf heeft alleen maar zaagsel
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
achter welke schelp kom jij vandaan kruipen?![]()
![]()
*geen tekst*quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
achter welke schelp kom jij vandaan kruipen?![]()
![]()
lang genoeg om Nathanaël te zien huilen als een klein kind _o-quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef bunnyma het volgende:
ze zit nu weer bij Huub en sylvia.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
Amanda gaf wel aan eerder op de avond dat ze Syl echt een leuke meid vond.
Toch vind ik dat wel tof ondanks wat Natas zegt of Brain. Ze bepaalt wel zelf wie ze aardig vindt volgens mij.
*duikt weg*
En zou ze wellicht zo slim zijn om haar karretje wederom aan de schijnbaar winnende kar te haken ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat Amanda genoeg begint te krijgen van Natasia.
Tis natuurlijk ook zo dat je niert bijster veel intelligentie nodig hebt om Natasia te kunnen doorgronden...
Inderdaad. Nu praat ze al weer tegen hem. 'Hoort erbij...'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze nu al voor de 5e keer ofzo hoor
En ze maakt Sylvia's leven ook al heel lang hel
Het negeren is nu alweer voorbijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet ze nu al voor de 5e keer ofzo hoor
En ze maakt Sylvia's leven ook al heel lang hel
nee , ik kijk een sexfilmquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Ziet iemand die bekken die die Natasia trekt![]()
![]()
Nee. Lukt al niet meerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef Danny het volgende:
gaat natasia 'm nou demonstratief negeren ofzo?
She knows she is not loved outside the kooiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:04 schreef dronkeykong het volgende:
Ziet iemand die bekken die die Natasia trekt![]()
![]()
Dat was ruim de beste scenequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
lang genoeg om Nathanaël te zien huilen als een klein kind _o-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |